Niet zo veel.... je verbruikt niet alles.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Als het zo cheap ass is, dan vraag ik me af wat die rij ingrediënten dan wel niet kosten
Wordt het dan ook lekkerder ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Volgens mij moet het gewoon gezonder en goedkoper kunnen.
Lijkt me wel! Die instantpoedertjes zijn soms erg handig, maar wel veel zout en andere ondefinieerbare ingredienten. Vers is toch wel lekkerder lijkt me!quote:
Gewoon bij de Digros tussen de Conimex meukquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:00 schreef Drugshond het volgende:een redelijke scheut gembersiroop (Toko)
Daar heb jij een goed punt. En vers kan wel turbo (kant en klare schoongemaakte (verse) groentes), maar dan werkt het cheap ass principe niet meer. Hmm. Hier ga ik even over nadenken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Vers is meestal wel weer meer werk en als je Turbo wilt dan werkt dat niet
echt cheap ass/turbo pasta is spaghetti all' olio e aglio e peperoncino, heb je alleen pasta, wat knoflook, olijfolie en pepertjes voor nodig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:10 schreef chriztiaan het volgende:
Cheap ass/Turbo koken is toch pasta carbonara?
2 dingen doen:
1. Pasta koken, afgieten, 2 eitjes in de pastapan doen, pasta terug kieperen, goed roeren totdat t gestold is.
2. Spekjes bakken, teentje knoflook erdoor, uitje erdoor. Bij de pasta mikken, flink wat peper/zout, en klaar. Wellicht nog wat roomkaas erbij, maar da hoeft niet.
Zelf dit weekend die met zalm gehad maar ik vond het niet geweldig.quote:Op maandag 22 december 2008 23:48 schreef MoneyTalks het volgende:
[Aviko] Maaltijdpannetje
Kosten 2,69 euro per zak (maaltijd) ofzo tegenwoordig, niet extreem goedkoop, maar wel lekker en makkelijk.
Die met zalm vind ik vrij droog, ik eet gemiddeld 1x in de twee weken die met varkensvlees. Best te eten hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zelf dit weekend die met zalm gehad maar ik vond het niet geweldig.
Sinds wanneer is dat een maaltijd?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:31 schreef Jimbo het volgende:
een tosti is toch makkelijker en goedkoper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |