Omdat die cup dan ook beetje meegaat maar dat is echt minimaal..quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja? Ik snap dat de letter de grootte van de borsten aangeeft en de cijfers de omtrek van het lichaam. Maar ik heb dus begrepen dat je als 'ie iets te strak zit, niet per se een hoger cijfer moet kiezen. Maar hoe dan??!?!?!
Zou er geen probleem mee hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het zal mij ook niet om het niveau gaan denk ik, meer om de motivatie om na de middelbare school alsnog om 9 uur sochtends te moeten trefballen
Ik bedoelde de naam van de schoolquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
brooklyn beckham was laatst op trial bij fulham jeugd
ja dat begrijp ik, maar het was even wat extra achtergrond informatiequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoelde de naam van de school
Dat weet ik ook alleen maar van leerlingen hoor, die tegen Romeo speelden in voetbalwedstrijden. Dat is heel veel meer London scholen onderling namelijk
Ja, dat snap ik. Maar ik zag een keer een schema daarvoor, voor als je een iets grotere nodig had bijvoorbeeld. Maar ik snapte daar echt geen bal van. Allemaal pijltjes.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat die cup dan ook beetje meegaat maar dat is echt minimaal...
zijn zat vrouwen waar het prima bij staat, daar staat een B niet bijquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Nouja anyway, ik vind cup D wel echt veel te grootVooral als ze klein is.
Die oudste heeft toch ook bij Man U geprobeerdquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik, maar het was even wat extra achtergrond informatie
Ze zijn nu aan het kijken of hij contract krijgt aangeboden volgens mij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die oudste heeft toch ook bij Man U geprobeerd
Jouw ex.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Nouja anyway, ik vind cup D wel echt veel te grootVooral als ze klein is.
Ja, hij doet nu bij meerdere clubs een trial. Laatst fulham, daarvoor man uquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die oudste heeft toch ook bij Man U geprobeerd
Ja.. maar als je nergens last van hebt waarom zou je er dan naar kijken?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar ik zag een keer een schema daarvoor, voor als je een iets grotere nodig had bijvoorbeeld. Maar ik snapte daar echt geen bal van. Allemaal pijltjes.
Ja inderdaad. Ik kon daar niet omheenquote:
vakantie of carriereplannen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:18 schreef xcachet het volgende:
Paar vriendinnen van mij zijn nu naar Hollywood
holly roffaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:18 schreef xcachet het volgende:
De stad of de slettentent?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:18 schreef xcachet het volgende:
ja hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een discotheek in Rotterdam waar je 10/10 aangerand wordt.
Nee, verder was ze fucking sexyquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef Crack_ het volgende:
Lijkt me trouwens echt vervelend als je vriend/vriendin je onaantrekkelijk vindt![]()
waarom zou het dan nog je vriend/vriendin zijn?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef Crack_ het volgende:
Lijkt me trouwens echt vervelend als je vriend/vriendin je onaantrekkelijk vindt![]()
ah.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ik te lastig denk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. maar als je nergens last van hebt waarom zou je er dan naar kijken?
En anders gewoon zo'n vrouwtje erbij roepen die weet precies wat je nodig hebt
verdammt die bestond jaren teug idd ook alquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof ik daar niet al ben geweestquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke, we gaan er heen. Dan praat jij wel anders.
Anders val je er toch niet op. Die eerste indruk is wel veel bepalend.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof ik daar niet al ben geweest
Dat moet je niet willenquote:
Dat zou ik knap vinden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef Crack_ het volgende:
Omdat het niet alleen om 't uiterlijk gaat hequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom zou het dan nog je vriend/vriendin zijn?
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ik te lastig denk.
Dat vind ik onzinquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Anders val je er toch niet op. Die eerste indruk is wel veel bepalend.
Ze komen uit Roffa. Niks joden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
ga maar met je jodenvriendjes cachet dan is het zeker feest.
Ging ergens een verhaal rond dat ze daar wedstrijden hebben met kettingen. en voor elke jongen die oraal bevredigd wordt, krijgt dat meisje een ketting, en diegene met de meeste kettingen wint dan aan het eind van de avond echt scooters en zo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar wel tussenpas als ik te veel op heb
D'r zijn toch zat onderzoeken geweest over hoe belangrijk de eerste indruk is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:22 schreef Crack_ het volgende:
Soms wel beetje kortzichtig hier hoor..
Maar is het dan niet zo dat als je iemands innerlijk aantrekkelijk vind, dat je dan vanzelf hetzelfde gaat denken over het uiterlijk? Dat is wat ik hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat het niet alleen om 't uiterlijk gaat he
[..]
Dat vind ik onzin. Als in.. als je iemand maar één keer tege nkomt misschien wel.. maar als je iemand iedere week ziet op de sport etc, dan leer je die toch kennen dus wat boeit t?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging ergens een verhaal rond dat ze daar wedstrijden hebben met kettingen. en voor elke jongen die oraal bevredigd wordt, krijgt dat meisje een ketting, en diegene met de meeste kettingen wint dan aan het eind van de avond echt scooters en zo.
Nu zal dit verhaal niet helemaal op waarheid zijn berust maar zegt genoeg over de club
Ik heb dat welquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Dat denk ik ook
[..]
Dat vind ik onzin. Als in.. als je iemand maar één keer tege nkomt misschien wel.. maar als je iemand iedere week ziet op de sport etc, dan leer je die toch kennen dus wat boeit t?
Ik zou het zo geloven. Heb ook een vriendin die ik daar werkelijk voor aan ziequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging ergens een verhaal rond dat ze daar wedstrijden hebben met kettingen. en voor elke jongen die oraal bevredigd wordt, krijgt dat meisje een ketting, en diegene met de meeste kettingen wint dan aan het eind van de avond echt scooters en zo.
Nu zal dit verhaal niet helemaal op waarheid zijn berust maar zegt genoeg over de club
Ja, maar toch niet zo alles bepalend als wat hier wordt gezegd.. En hoevele mensen ken je zelf wel niet waarbij de eerste indruk niet zo positief was en daarna vond je diegene wel aardig? Bij mij aardig wat namelijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
D'r zijn toch zat onderzoeken geweest over hoe belangrijk de eerste indruk is.
Weet ik nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar is het dan niet zo dat als je iemands innerlijk aantrekkelijk vind, dat je dan vanzelf hetzelfde gaat denken over het uiterlijk? Dat is wat ik hoor.
Jij geloof mij ook op 10 december.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:23 schreef LETMEIN het volgende:
Mensen die zeggen binnen enkele seconden rijk te kunnen worden
Na vanavond geloof ik ze.
ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou het zo geloven. Heb ook een vriendin die ik daar werkelijk voor aan zieMits ze echt te veel op heeft. Ben benieuwd. Zal ze morgen wel even bellen.
We zitten op één lijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij geloof mij ook op 10 december.
Daar moet ik heen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vrouwen bellen elkaar op voor zulke dingen na een avondje holly?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou het zo geloven. Heb ook een vriendin die ik daar werkelijk voor aan zieMits ze echt te veel op heeft. Ben benieuwd. Zal ze morgen wel even bellen.
Kan ook nog altijd dat iemand zich helemaal volpropt en later helemaal obesitasstijl het leven doorgaat. Dan is het niet zo heel moeilijk om je vriend/vriendin onaantrekkelijk te vinden.quote:
Kijk-mij-rijk-zijn-geworden-binnen-enkele-secondes-postquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:23 schreef LETMEIN het volgende:
Mensen die zeggen binnen enkele seconden rijk te kunnen worden
Na vanavond geloof ik ze.
quote:
uh, ik laat wel een voice berichtje achter op whatsapp danquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vrouwen bellen elkaar op voor zulke dingen na een avondje holly?
Nee klopt.. maar dat is wat anders denk ik. Als je vriend/vriendin in die relatie ineens qua uiterlijk heel erg verandert. Dan kan ik me er ook wel iets bij voorstellen ja. Lijkt me alsnog wel echt kutquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan ook nog altijd dat iemand zich helemaal volpropt en later helemaal obesitasstijl het leven doorgaat. Dan is het niet zo heel moeilijk om je vriend/vriendin onaantrekkelijk te vinden.
oh na zo'n avond is het enige wat ik app de vraag of ze nog levenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
uh, ik laat wel een voice berichtje achter op whatsapp dan
Rijkelijk geprofiteerd van PPC. Die ticket naar de Bahama's kan er inmiddels wel vanaf jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk-mij-rijk-zijn-geworden-binnen-enkele-secondes-post
Boek maar meteen vlucht naar de Bahama's
Nice. Hoeveel?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rijkelijk geprofiteerd van PPC. Die ticket naar de Bahama's kan er inmiddels wel vanaf ja
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rijkelijk geprofiteerd van PPC. Die ticket naar de Bahama's kan er inmiddels wel vanaf ja
Wat is ppc.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vraag wat andersquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh na zo'n avond is het enige wat ik app de vraag of ze nog leven
Best zielig voor de partner dan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee klopt.. maar dat is wat anders denk ik. Als je vriend/vriendin in die relatie ineens qua uiterlijk heel erg verandert. Dan kan ik me er ook wel iets bij voorstellen ja. Lijkt me alsnog wel echt kut
oh toch coins.quote:
nou enquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben netjes persoon naar de buitenwereld.
oh netjesquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
500 euro, de profit die ik gisteren had gemaakt door LTC
Daar kan je een ticket naar de Bahama`s voor kopen jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon genieten van de winst?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Geen retourquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan je een ticket naar de Bahama`s voor kopen ja
Genieten met 500 euro ja?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon genieten van de winst?
Ook geen enkeltjequote:
stone island jasje #hardcorehooliganquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou er meteen nieuwe jas van kopen.
Daarom ga ik er ook het uiterste uithalen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet dat 500 euro weinig is, maar echt vetpot is het niet in het dagelijks leven
Gewoon hopen dat die partner dan nog aantrekkelijker wordt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel. Best een dilemma lijkt me
Je kan ook hebberig worden.quote:
Succes.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik laat mijn LTC`s staan tot ze minstens 10k waard zijn.
Wanneer heb je ingekocht?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik laat mijn LTC`s staan tot ze minstens 10k waard zijn.
Dan hoeft het ook niet kut te zijn. Want dan is het geen issue?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Dat denk ik ook
[..]
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
stone island jasje #hardcorehooligan
Ik emo.gif je te veelquote:
Wel aardig verlies gehad met traden gister.quote:
Lekkr hypocrietquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:32 schreef Tjacka het volgende:
ik vind het jammer dat jullie nu zo snel sorry zeggen. ik haat mensen die snel sorry zeggen.
Ik was vanmiddag gelukkig op tijd uit de LTC gegaan. Die maakte weer een noodvlucht naar benedenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel aardig verlies gehad met traden gister.
Betten heeft me ook echt zo hebberig gemaaktquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat zeker, maar het is gewoon investeren he
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ken ik niet.
[..]
Ik emo.gif je te veel
Inderdaad. Maar heb nog steeds 250 winst nu. En ze gaan wel weer omhoog. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag gelukkig op tijd uit de LTC gegaan. Die maakte weer een noodvlucht naar beneden
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:33 schreef xcachet het volgende:
oh, fokit je hebt gewonnen. Ik heb niet binnen 48 uur terug gespeeld
Mij ook enorm. Echt enormquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Betten heeft me ook echt zo hebberig gemaakt
Daar is mijn inleg te laag voor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
ik dacht echt LMI heeft 50 kop gemaakt
Soms ga ik echt goed en weet ik vet veel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nog keer dan.
Je MOET een keer winnen
Okayquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand op fb noemt draaien met cd's old skool.
ik zeg, is niet zo, net als met usb nog heel gewoon.
gaat ie batshit crazy zijn gelijk willen halen dat het fucking outdated is.
''Ja, dan kan je niet op tempo sorteren"
Lamlul, platenkennis godverdomme. Als je je volgende plaat puur selecteert op tempo ben je een simpele zak die geen energie in zijn sets duwt.
Hou je autistische uitbarsting in bedwang vaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand op fb noemt draaien met cd's old skool.
ik zeg, is niet zo, net als met usb nog heel gewoon.
gaat ie batshit crazy zijn gelijk willen halen dat het fucking outdated is.
''Ja, dan kan je niet op tempo sorteren"
Lamlul, platenkennis godverdomme. Als je je volgende plaat puur selecteert op tempo ben je een simpele zak die geen energie in zijn sets duwt.
thank godquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begin er eindelijk aan te wennen.durf nu gewoon weer te trollen.
Unibet is de oplossing. Maar ik denk dat Inso er niet meer mee begintquote:
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kun je die op krediet kopen ja?
was wel nice toen ik weer begon gelijk 6 barkie in een midweekje hequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Unibet is de oplossing. Maar ik denk dat Inso er niet meer mee begint
waarom moet ik naar jou luisteren?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou je autistische uitbarsting in bedwang va
Jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was wel nice toen ik weer begon gelijk 6 barkie in een midweekje he
Dat is letterlijk een gok wagen. Hier heb je het nog zelf in de hand; zorg dat je de juiste beslissing neemtquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Unibet is de oplossing. Maar ik denk dat Inso er niet meer mee begint
Damn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaDie CL-week
![]()
die 2 speeldagen leverden mij ook 800 euro op
maart-apriil 2013 zal ik nooit vergeten, een memorabele gok maand in mijn levenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaDie CL-week
![]()
hoe veel spelen jullie dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaDie CL-week
![]()
Nog 2 basketbalwedstrijden vandaag en ik sta op 1100. met 200 begonnen vorige weekquote:
Gokkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe veel spelen jullie dan?
sta nu al -400.
ligt eraan. per bet soms wel meer dan 100 euroquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe veel spelen jullie dan?
sta nu al -400.
Ik ben gestopt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:37 schreef xcachet het volgende:
hahaha, tjack, ik heb je score naar 0 - 0 gespeeld in mijn laatste seconde. Nu hebben we allebei 0 - 0
Jij zou mijn financieel adviseur moeten worden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog 2 basketbalwedstrijden vandaag en ik sta op 1100. met 200 begonnen vorige week![]()
Is wel bonus die ik moet vrijspelen, dat wel
Sta je alweer break evenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog 2 basketbalwedstrijden vandaag en ik sta op 1100. met 200 begonnen vorige week![]()
Is wel bonus die ik moet vrijspelen, dat wel
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ligt eraan. per bet soms wel meer dan 100 euro
Braaf Cachiequote:
Ja ik kan gewoon niet met een systeem spelen. Wel gevaarlijk maar ja.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien komt er volgende week zondag wel wat bij jou in.
Nee. Bang dat ik het verneuk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij moet je eens in de coins verdiepen.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan het niet verneuken. Dat is het mooie aan gratis geld
jij bent gekquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
Grote kans dat ik een paar honderd euro op Feyenoord heb staan zondag
Dat je dat durft. Straks verliezen ze weer op het laatste moment.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
Hahhahahahahahahah.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
Oke vertel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan het niet verneuken. Dat is het mooie aan gratis geld
Ik kan het verlies wel hebben nu dus. anders doe ik dat niet hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat je dat durft. Straks verliezen ze weer op het laatste moment.
Ben je miljonair op unibet dan of zo?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan het verlies wel hebben nu dus. anders doe ik dat niet hoor
Verliezen met profits is geen verlies.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben je miljonair op unibet dan of zo?
Met je ik kan het wel hebben.
Nah, je moet het anders zien. Het is niet dat ik 200 euro van m`n spaarrekening haal ofzo hequote:
Toch ons geld. #yoloquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:42 schreef xcachet het volgende:
LMI zei ook dat ie rijk ging worden met unibet. Hij schatte zo'n 500 per maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |