Omdat het niet alleen om 't uiterlijk gaat hequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom zou het dan nog je vriend/vriendin zijn?
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ik te lastig denk.
Dat vind ik onzinquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Anders val je er toch niet op. Die eerste indruk is wel veel bepalend.
Ze komen uit Roffa. Niks joden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
ga maar met je jodenvriendjes cachet dan is het zeker feest.
Ging ergens een verhaal rond dat ze daar wedstrijden hebben met kettingen. en voor elke jongen die oraal bevredigd wordt, krijgt dat meisje een ketting, en diegene met de meeste kettingen wint dan aan het eind van de avond echt scooters en zo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar wel tussenpas als ik te veel op heb
D'r zijn toch zat onderzoeken geweest over hoe belangrijk de eerste indruk is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:22 schreef Crack_ het volgende:
Soms wel beetje kortzichtig hier hoor..
Maar is het dan niet zo dat als je iemands innerlijk aantrekkelijk vind, dat je dan vanzelf hetzelfde gaat denken over het uiterlijk? Dat is wat ik hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat het niet alleen om 't uiterlijk gaat he
[..]
Dat vind ik onzin. Als in.. als je iemand maar één keer tege nkomt misschien wel.. maar als je iemand iedere week ziet op de sport etc, dan leer je die toch kennen dus wat boeit t?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging ergens een verhaal rond dat ze daar wedstrijden hebben met kettingen. en voor elke jongen die oraal bevredigd wordt, krijgt dat meisje een ketting, en diegene met de meeste kettingen wint dan aan het eind van de avond echt scooters en zo.
Nu zal dit verhaal niet helemaal op waarheid zijn berust maar zegt genoeg over de club
Ik heb dat welquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat het niet alleen om 't uiterlijk gaat he
[..]
Dat denk ik ook
[..]
Dat vind ik onzin. Als in.. als je iemand maar één keer tege nkomt misschien wel.. maar als je iemand iedere week ziet op de sport etc, dan leer je die toch kennen dus wat boeit t?
Ik zou het zo geloven. Heb ook een vriendin die ik daar werkelijk voor aan ziequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging ergens een verhaal rond dat ze daar wedstrijden hebben met kettingen. en voor elke jongen die oraal bevredigd wordt, krijgt dat meisje een ketting, en diegene met de meeste kettingen wint dan aan het eind van de avond echt scooters en zo.
Nu zal dit verhaal niet helemaal op waarheid zijn berust maar zegt genoeg over de club
Ja, maar toch niet zo alles bepalend als wat hier wordt gezegd.. En hoevele mensen ken je zelf wel niet waarbij de eerste indruk niet zo positief was en daarna vond je diegene wel aardig? Bij mij aardig wat namelijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
D'r zijn toch zat onderzoeken geweest over hoe belangrijk de eerste indruk is.
Weet ik nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar is het dan niet zo dat als je iemands innerlijk aantrekkelijk vind, dat je dan vanzelf hetzelfde gaat denken over het uiterlijk? Dat is wat ik hoor.
Jij geloof mij ook op 10 december.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:23 schreef LETMEIN het volgende:
Mensen die zeggen binnen enkele seconden rijk te kunnen worden
Na vanavond geloof ik ze.
ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou het zo geloven. Heb ook een vriendin die ik daar werkelijk voor aan zieMits ze echt te veel op heeft. Ben benieuwd. Zal ze morgen wel even bellen.
We zitten op één lijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij geloof mij ook op 10 december.
Daar moet ik heen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vrouwen bellen elkaar op voor zulke dingen na een avondje holly?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou het zo geloven. Heb ook een vriendin die ik daar werkelijk voor aan zieMits ze echt te veel op heeft. Ben benieuwd. Zal ze morgen wel even bellen.
Kan ook nog altijd dat iemand zich helemaal volpropt en later helemaal obesitasstijl het leven doorgaat. Dan is het niet zo heel moeilijk om je vriend/vriendin onaantrekkelijk te vinden.quote:
Kijk-mij-rijk-zijn-geworden-binnen-enkele-secondes-postquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:23 schreef LETMEIN het volgende:
Mensen die zeggen binnen enkele seconden rijk te kunnen worden
Na vanavond geloof ik ze.
quote:
uh, ik laat wel een voice berichtje achter op whatsapp danquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vrouwen bellen elkaar op voor zulke dingen na een avondje holly?
Nee klopt.. maar dat is wat anders denk ik. Als je vriend/vriendin in die relatie ineens qua uiterlijk heel erg verandert. Dan kan ik me er ook wel iets bij voorstellen ja. Lijkt me alsnog wel echt kutquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan ook nog altijd dat iemand zich helemaal volpropt en later helemaal obesitasstijl het leven doorgaat. Dan is het niet zo heel moeilijk om je vriend/vriendin onaantrekkelijk te vinden.
oh na zo'n avond is het enige wat ik app de vraag of ze nog levenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
uh, ik laat wel een voice berichtje achter op whatsapp dan
Rijkelijk geprofiteerd van PPC. Die ticket naar de Bahama's kan er inmiddels wel vanaf jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk-mij-rijk-zijn-geworden-binnen-enkele-secondes-post
Boek maar meteen vlucht naar de Bahama's
Nice. Hoeveel?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rijkelijk geprofiteerd van PPC. Die ticket naar de Bahama's kan er inmiddels wel vanaf ja
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rijkelijk geprofiteerd van PPC. Die ticket naar de Bahama's kan er inmiddels wel vanaf ja
Wat is ppc.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vraag wat andersquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh na zo'n avond is het enige wat ik app de vraag of ze nog leven
Best zielig voor de partner dan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee klopt.. maar dat is wat anders denk ik. Als je vriend/vriendin in die relatie ineens qua uiterlijk heel erg verandert. Dan kan ik me er ook wel iets bij voorstellen ja. Lijkt me alsnog wel echt kut
oh toch coins.quote:
nou enquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben netjes persoon naar de buitenwereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |