oh na zo'n avond is het enige wat ik app de vraag of ze nog levenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
uh, ik laat wel een voice berichtje achter op whatsapp dan
Rijkelijk geprofiteerd van PPC. Die ticket naar de Bahama's kan er inmiddels wel vanaf jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk-mij-rijk-zijn-geworden-binnen-enkele-secondes-post
Boek maar meteen vlucht naar de Bahama's
Nice. Hoeveel?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rijkelijk geprofiteerd van PPC. Die ticket naar de Bahama's kan er inmiddels wel vanaf ja
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rijkelijk geprofiteerd van PPC. Die ticket naar de Bahama's kan er inmiddels wel vanaf ja
Wat is ppc.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vraag wat andersquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh na zo'n avond is het enige wat ik app de vraag of ze nog leven
Best zielig voor de partner dan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee klopt.. maar dat is wat anders denk ik. Als je vriend/vriendin in die relatie ineens qua uiterlijk heel erg verandert. Dan kan ik me er ook wel iets bij voorstellen ja. Lijkt me alsnog wel echt kut
oh toch coins.quote:
nou enquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben netjes persoon naar de buitenwereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |