Duidelijk anorexiaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, twijfelgevalletjeWel lelijk uitstekende jukbeenderen.
Maar nu in maten: Wat vindt jij amper borsten?quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad
Sommige mannen vinden cup B al geen borsten
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit klopt, ik vind cup-maten ook een waardeloos ingewikkeld systeem.
Dat vind ik raar, Ezell. Van Inso snap ik 't nog wel ergensquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap het niet eens en ik ben een meisje.
ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je ook echt blijven zitten op sport dan?
brooklyn beckham was laatst op trial bij fulham jeugdquote:
Dat is echt lelijkquote:
een A cup kan je toch moeilijk iets vinden? Dat is vrijwel niksquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nu in maten: Wat vindt jij amper borsten?
Vind je een A-cup ook niks bijvoorbeeld?
Ook op rekenen, ook op Nederlands etc. Maar als je aanwezig bent en voldoendes haalt (op dit lage niveau kan elke clown dat) dan is er niks aan het handje.quote:
zat meiden die er aan kapot gaan omdat ze er op willen lijkenquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een A cup kan je toch moeilijk iets vinden? Dat is vrijwel niks
Ik ben meer van de C en D's
Kloptquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat meiden die er aan kapot gaan omdat ze er op willen lijken
Ja? Ik snap dat de letter de grootte van de borsten aangeeft en de cijfers de omtrek van het lichaam. Maar ik heb dus begrepen dat je als 'ie iets te strak zit, niet per se een hoger cijfer moet kiezen. Maar hoe dan??!?!?!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik raar, Ezell. Van Inso snap ik 't nog wel ergens
A is zeker in NL volgens mij erg ondergemiddeld tegenwoordigquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Is gewoon normaal hoor. dat je AA nou niks vindt, inderdaad. dat grens tegen het platte aan.
Maar een A-cup bij een vrouw die al klein van stuk is is gewoon normaal hoor
Ja het zal mij ook niet om het niveau gaan denk ik, meer om de motivatie om na de middelbare school alsnog om 9 uur sochtends te moeten trefballenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ook op rekenen, ook op Nederlands etc. Maar als je aanwezig bent en voldoendes haalt (op dit lage niveau kan elke clown dat) dan is er niks aan het handje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |