Omdat die cup dan ook beetje meegaat maar dat is echt minimaal..quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja? Ik snap dat de letter de grootte van de borsten aangeeft en de cijfers de omtrek van het lichaam. Maar ik heb dus begrepen dat je als 'ie iets te strak zit, niet per se een hoger cijfer moet kiezen. Maar hoe dan??!?!?!
Zou er geen probleem mee hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het zal mij ook niet om het niveau gaan denk ik, meer om de motivatie om na de middelbare school alsnog om 9 uur sochtends te moeten trefballen
Ik bedoelde de naam van de schoolquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
brooklyn beckham was laatst op trial bij fulham jeugd
ja dat begrijp ik, maar het was even wat extra achtergrond informatiequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoelde de naam van de school
Dat weet ik ook alleen maar van leerlingen hoor, die tegen Romeo speelden in voetbalwedstrijden. Dat is heel veel meer London scholen onderling namelijk
Ja, dat snap ik. Maar ik zag een keer een schema daarvoor, voor als je een iets grotere nodig had bijvoorbeeld. Maar ik snapte daar echt geen bal van. Allemaal pijltjes.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat die cup dan ook beetje meegaat maar dat is echt minimaal...
zijn zat vrouwen waar het prima bij staat, daar staat een B niet bijquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Nouja anyway, ik vind cup D wel echt veel te grootVooral als ze klein is.
Die oudste heeft toch ook bij Man U geprobeerdquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik, maar het was even wat extra achtergrond informatie
Ze zijn nu aan het kijken of hij contract krijgt aangeboden volgens mij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die oudste heeft toch ook bij Man U geprobeerd
Jouw ex.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Nouja anyway, ik vind cup D wel echt veel te grootVooral als ze klein is.
Ja, hij doet nu bij meerdere clubs een trial. Laatst fulham, daarvoor man uquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die oudste heeft toch ook bij Man U geprobeerd
Ja.. maar als je nergens last van hebt waarom zou je er dan naar kijken?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar ik zag een keer een schema daarvoor, voor als je een iets grotere nodig had bijvoorbeeld. Maar ik snapte daar echt geen bal van. Allemaal pijltjes.
Ja inderdaad. Ik kon daar niet omheenquote:
vakantie of carriereplannen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:18 schreef xcachet het volgende:
Paar vriendinnen van mij zijn nu naar Hollywood
holly roffaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:18 schreef xcachet het volgende:
De stad of de slettentent?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:18 schreef xcachet het volgende:
ja hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een discotheek in Rotterdam waar je 10/10 aangerand wordt.
Nee, verder was ze fucking sexyquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef Crack_ het volgende:
Lijkt me trouwens echt vervelend als je vriend/vriendin je onaantrekkelijk vindt![]()
waarom zou het dan nog je vriend/vriendin zijn?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef Crack_ het volgende:
Lijkt me trouwens echt vervelend als je vriend/vriendin je onaantrekkelijk vindt![]()
ah.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ik te lastig denk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. maar als je nergens last van hebt waarom zou je er dan naar kijken?
En anders gewoon zo'n vrouwtje erbij roepen die weet precies wat je nodig hebt
verdammt die bestond jaren teug idd ook alquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof ik daar niet al ben geweestquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke, we gaan er heen. Dan praat jij wel anders.
Anders val je er toch niet op. Die eerste indruk is wel veel bepalend.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof ik daar niet al ben geweest
Dat moet je niet willenquote:
Dat zou ik knap vinden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |