Wel aardig verlies gehad met traden gister.quote:
Lekkr hypocrietquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:32 schreef Tjacka het volgende:
ik vind het jammer dat jullie nu zo snel sorry zeggen. ik haat mensen die snel sorry zeggen.
Ik was vanmiddag gelukkig op tijd uit de LTC gegaan. Die maakte weer een noodvlucht naar benedenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel aardig verlies gehad met traden gister.
Betten heeft me ook echt zo hebberig gemaaktquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat zeker, maar het is gewoon investeren he
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ken ik niet.
[..]
Ik emo.gif je te veel
Inderdaad. Maar heb nog steeds 250 winst nu. En ze gaan wel weer omhoog. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag gelukkig op tijd uit de LTC gegaan. Die maakte weer een noodvlucht naar beneden
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:33 schreef xcachet het volgende:
oh, fokit je hebt gewonnen. Ik heb niet binnen 48 uur terug gespeeld
Mij ook enorm. Echt enormquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Betten heeft me ook echt zo hebberig gemaakt
Daar is mijn inleg te laag voor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
ik dacht echt LMI heeft 50 kop gemaakt
Soms ga ik echt goed en weet ik vet veel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nog keer dan.
Je MOET een keer winnen
Okayquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand op fb noemt draaien met cd's old skool.
ik zeg, is niet zo, net als met usb nog heel gewoon.
gaat ie batshit crazy zijn gelijk willen halen dat het fucking outdated is.
''Ja, dan kan je niet op tempo sorteren"
Lamlul, platenkennis godverdomme. Als je je volgende plaat puur selecteert op tempo ben je een simpele zak die geen energie in zijn sets duwt.
Hou je autistische uitbarsting in bedwang vaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand op fb noemt draaien met cd's old skool.
ik zeg, is niet zo, net als met usb nog heel gewoon.
gaat ie batshit crazy zijn gelijk willen halen dat het fucking outdated is.
''Ja, dan kan je niet op tempo sorteren"
Lamlul, platenkennis godverdomme. Als je je volgende plaat puur selecteert op tempo ben je een simpele zak die geen energie in zijn sets duwt.
thank godquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begin er eindelijk aan te wennen.durf nu gewoon weer te trollen.
Unibet is de oplossing. Maar ik denk dat Inso er niet meer mee begintquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |