Ja, lekkerquote:
whut??quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:50 schreef minthy het volgende:
Bizarre versie dit![]()
Ik verwacht elk moment "spritz mir auf der titten"
Duitse pron-zinnetjes, kan ze niet goed in het Duits opschrijvenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whut??
ik vind Schwanzwechsel ook wel een lekker woord ervoor![]()
de meest briljante titel van zo'n Duitse softerofilm vind ik: Marisa, heiss wie ein Vulkane!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Duitse pron-zinnetjes, kan ze niet goed in het Duits opschrijven
Lekker fout ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de meest briljante titel van zo'n Duitse softerofilm vind ik: Marisa, heiss wie ein Vulkane!
Zulke dingen onthoud je dan welquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de meest briljante titel van zo'n Duitse softerofilm vind ik: Marisa, heiss wie ein Vulkane!
ik onthoud heel veel onzin.....te veel...quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zulke dingen onthoud je dan wel
1e regel tekstquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, dat nummer had ik nog nooit gehoordquote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik onthoud heel veel onzin.....te veel...
Ik antwoord toch Godnondeju net!!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:09 schreef wolfrolf het volgende:
verdorie zit ik eens een avondje te gamen komt mijn muze ineens weer meekleppen hier en mis ik het allemaal
nouquote:
Schatje, je hebt het maar zo maandenlang volgehouden. Want jij kan dat, in al je volwassenheidquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nou
ik voelde me verloren en zoekend en dolend zonder jou hier
Diepgaand ook, dat heb ik wel gemist...quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
fijn wel
ik ga nu slapen XOXOXOX *forelmep*
Afgelopen 10 jaar vind ik wat extreem maar de laatste 5 jaar, prima. Vrees dat de laatste paar uur een hoop liedjes van na 2010 zal bevatten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:51 schreef ddx het volgende:
Bij zulk soort lijsten zouden nummer van de afgelopen 10 jaar gewoon met negatieve punten moeten starten.
in een topic van gisteren meldde iemand dat er iets van 5-8 nummmers van de laatste paar jaar in de top20 staan....best veel dus.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Afgelopen 10 jaar vind ik wat extreem maar de laatste 5 jaar, prima. Vrees dat de laatste paar uur een hoop liedjes van na 2010 zal bevatten.
Nu moet ik zelf eigenlijk m'n muil houden want tussen alle antieke meuk waar ik op gestemd heb, heb ik ook Gangnam Style gezet maar toch.
Mja, dit is nu eenmaal hoe de luisteraar gestemd heeft... en die stemmen meestal toch op de recentere (want bekendere) nummers.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:55 schreef ddx het volgende:
Zit de lijst ff te bekijken, staan me toch een paar gedrochten tussen....
(dacht je bijvoorbeeld dagje geen roar te horen...)
Blijft jammer..quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, dit is nu eenmaal hoe de luisteraar gestemd heeft... en die stemmen meestal toch op de recentere (want bekendere) nummers.
twitter:Domien twitterde op zaterdag 30-11-2013 om 10:20:42Maandag begin ik met voorbereidingen ‘Nationaal Meldpunt Bladblazers’. Iets met een telefoonnummer, want het houdt niet op. Niet vanzelf. reageer retweet
quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:26 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Domien twitterde op zaterdag 30-11-2013 om 10:20:42Maandag begin ik met voorbereidingen ‘Nationaal Meldpunt Bladblazers’. Iets met een telefoonnummer, want het houdt niet op. Niet vanzelf. reageer retweet
Verwoede pogingen tot humor blijven aandoenlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:26 schreef Evertjan het volgende:
dat over twee nummers OMD komt vind ik dan ook weer verrassendquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, dit is nu eenmaal hoe de luisteraar gestemd heeft... en die stemmen meestal toch op de recentere (want bekendere) nummers.
dat is toch gewoon de officiele videoclipquote:
Bronquote:3FM-programma MetMichiel naar de ochtend
3FM
Michiel Veenstra’s populaire 3FM radioprogramma MetMichiel verhuist per januari 2014 naar de ochtend. Vanaf 6 januari is MetMichiel elke maandag tot en met vrijdag van 10.00-12.00 uur te horen op 3FM; direct na de ochtendshow van Giel Beelen en vόόr het middagprogramma van Gerard Ekdom, met wie Michiel jarenlang de succesvolle vrijdagavondshow Ekstra Weekend presenteerde.
Michiel Veenstra over zijn overstap naar de ochtend: “Het is een grote eer om op het mooie tijdslot tussen 10 en 12 een nieuw programma te mogen maken. Met de lekkerste muziek en mooie verhalen uit de popgeschiedenis ga ik je door de zware eerste uren van je werk- of studiedag heen slepen!” Met Michiel zorgt vanaf 6 januari elke werkdag voor 2 uur lang de lekkerste muziek in de ochtend op 3FM en voor 24/7 verdieping op www.metmichiel.nl
MetMichiel in de morgen wordt een ander programma dan de avond, maar de liefde voor en kennis van muziek blijven uiteraard. Het wordt een echt muziekprogramma waarin Michiel Veenstra elke dag de pareltjes uit de schatkamer van de popmuziek haalt. Hij legt voortdurend de link tussen de muziek van toen en de muziek van nu en zoekt daar de mooiste verhalen en achtergrondinformatie bij. Iedere week staat er een artiest of band centraal – de zogenaamde featured artist, die die week de rode draad vormt in de uitzending op radio en op de bijbehorende website www.metmichiel.nl
Deze site biedt een schat aan achtergrondinformatie bij alle liedjes gedraaid worden : uitgebreide albumspecials, interviews met artiesten, live opnames en andere muziekwetenswaardigheden. MetMichiel vanaf maandag 6 januari elke werkdag van 10.00 tot 12.00 uur op 3FM
[Persbericht]
Da's volgens mij gewoon een persbericht van de NTR, dus dat zou inderdaad moeten kloppen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:10 schreef MarijeH het volgende:
Eerder deze week las ik iets over het nieuwe programma van Michiel Veenstra. Geen idee of dit betrouwbaar is, denk het wel. Verder ken ik deze site niet. Toch maar besloten om dit hier te plaatsen.
[..]
Bron
Klinkt nu al veel toffer dan @Work.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:10 schreef MarijeH het volgende:
Eerder deze week las ik iets over het nieuwe programma van Michiel Veenstra. Geen idee of dit betrouwbaar is, denk het wel. Verder ken ik deze site niet. Toch maar besloten om dit hier te plaatsen.
[..]
Bron
Een hele late reactie, maar inderdaad wat is het verdomde zonde als je net hebt gedouchet dat je ineens moet schijtenquote:
Daarom; met een vork door het doucheputje prakken. 2 vliegen in 1 klap, lekker efficiëntquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een hele late reactie, maar inderdaad wat is het verdomde zonde als je net hebt gedouchet dat je ineens moet schijten
Daarnet dus, damn!
van Frits word ik zuur jaquote:
Dat iets over stront post komt overigens niet door jouw username die in SC zijn post stondquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom; met een vork door het doucheputje prakken. 2 vliegen in 1 klap, lekker efficiënt![]()
Kiss
Geeft niks jong, ik ben heel wat gewend hier en op Twitterquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat iets over stront post komt overigens niet door jouw username die in SC zijn post stond
Ik wilde daar nog even een klacht over maken, ik heb mijn Blokker folder niet gehadquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:10 schreef Cee het volgende:
Oh dit is dus de top 40 man die ik iedere zaterdag tijdens mijn folderwijkje luisterde.
Succes!quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
tijdens het inpakken maar ff een stukje van die top100 meepikken
ik zal het nodig hebben....geen zin in pakken en verhuizen. wel zin in dinsdagmiddag....want dan woon ik erquote:
Nog even doorbikkelen dan, dinsdag is het zoquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zal het nodig hebben....geen zin in pakken en verhuizen. wel zin in dinsdagmiddag....want dan woon ik er
i know. en het valt ook allemaal wel mee. het voordeel van 3 jaar lang verhuisdozen niet uitpakken. waarom ik dat dan niet weggooi? boeken....quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog even doorbikkelen dan, dinsdag is het zo
Waarheidquote:
vooral met inpakkenquote:
Succes met inpakken en verhuizen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zal het nodig hebben....geen zin in pakken en verhuizen. wel zin in dinsdagmiddag....want dan woon ik er
doe je een beetje rustig aan? je staat alweer bovenaan de 3fmpostslijst voor vandaagquote:
Echt? Verdomme!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe je een beetje rustig aan? je staat alweer bovenaan de 3fmpostslijst voor vandaag
jij ook!quote:
we zitten hier altijdquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:49 schreef tong80 het volgende:
Dus hier zitten jullie.
Lekker nostalgisch muziekdagje.
Plus dat ik ook eens de recente nummer-1 hits hoor, waarvan ik er sommige niet eens ken.
Ik zocht een apart topic.quote:
Goeiemorgen.quote:
Ik hoop dat je een man bent.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:00 schreef 3rdRock het volgende:
door te herschikken heb ik ineens een lege doos
Niks mis met U2. Althans tot 8 jaar geleden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:06 schreef ChatGirl het volgende:
De radio aanzetten en dan meteen U2 voor je kiezen krijgen
Absoluutquote:
Ik probeer het iedere keer dat het op de radio is iets te vinden maar dat wil niet lukken. Halverwege maar het #HELLO filmpje van Eindhoven SR2010 zitten YouTuben.quote:
Ik hoorde deze voor het eerst.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:55 schreef JDude het volgende:
M'n moeder was/is denk ik een van de grootste Dire Straits gekken van de lage landen. Ik kan al die platen echt dromen.
Hier idem, maar dan met BZN.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:55 schreef JDude het volgende:
M'n moeder was/is denk ik een van de grootste Dire Straits gekken van de lage landen. Ik kan al die platen echt dromen.
Walgelijk, vuilspuierij!quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:10 schreef Cee het volgende:
Gijs Staverman.47 is ie inmiddels maar dat zijn leugens.
Bingo!quote:
Verongelukt bij het skiën. Nummer van Bolland en Bolland.quote:
Oostenrijk.quote:
Dat was Sonny Bono. Falco kwam ongemakkelijk in aanraking met een auto dacht ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verongelukt bij het skiën. Nummer van Bolland en Bolland.
Ze hadden het daarstraks over een bus. Niet minder vervelend natuurlijk...quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was Sonny Bono. Falco kwam ongemakkelijk in aanraking met een auto dacht ik.
ah, had de radio even uit. nu ook weer trouwens, kids wille iets van sinterklaas zien/horen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze hadden het daarstraks over een bus. Niet minder vervelend natuurlijk...
Dat is fijn aan deze tijd van het jaar. Ik paste laatst even op de kinderen van m'n vriendin, gelijk rust in de tent toen er iets over zwarte pieten langs kwamquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, had de radio even uit. nu ook weer trouwens, kids wille iets van sinterklaas zien/horen.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:58 schreef JDude het volgende:
JD jr. is nog te jong om het te bevatten. Tijdens de sinterklaasintocht hier had'ie alleen aandacht voor de brandweerauto die altijd met het paard, de fanfare en de rest van het gezelschap meerijdt.
RIP Pienjo112.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:01 schreef minthy het volgende:
Vogelgriep. Het gesodemieter begint weer
Dat nooit, ik zal hem beschermen met m'n leven!!quote:
ik zal hem beschermen met mn lever danquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat nooit, ik zal hem beschermen met m'n leven!!
quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal hem beschermen met mn lever dan
Het origineel is beter.quote:
Je luistert nooit naar Giel zeker? Alles is beter dan het origineel!quote:
vroeger zat hij in de ochtend. Heeft Youp nog eens gebruikt in een show, met een quote die Martijn nooit gezegd heeftquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:21 schreef Pino112 het volgende:
Martijn heeft ook wel een goede radiostem
als het nummer nu uitgebracht zou zijn was het 'He! Ho! Jude' gewordenquote:
FIRE!quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
als het nummer nu uitgebracht zou zijn was het 'He! Ho! Jude' geworden
Je blend goed erin hier, tong!quote:
Lebberquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Snow Patrol![]()
Neem ff een pispauze dan!
quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Je luistert nooit naar Giel zeker? Alles is beter dan het origineel!
quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Snow Patrol![]()
Neem ff een pispauze dan!
uit de afdeling: hoe haal ik jaren na dato nog een keer de nr1 met een plaat.quote:
ja, met Edwin als vervanger.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:31 schreef MarijeH het volgende:
Daniel Dekker zit toch op radio 2 tussen 09 uur en 12 uur?
Daar kan ik niet mee omgaanquote:
dat staat ie al 3 jaar toch?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar kan ik niet mee omgaan![]()
Staat Gotye op 1 trouwens?
Ja.quote:
Geen idee! In het afgelopen half jaar amper de radio aan gehad. Is 'ie nog zo groot?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat staat ie al 3 jaar toch?
het is ondertussen een zelfstandig denkend wezen geworden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee! In het afgelopen half jaar amper de radio aan gehad. Is 'ie nog zo groot?
Muuuuuuuquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is ondertussen een zelfstandig denkend wezen geworden.
quote:
Gotye is nu zelf somebody that we used to knowquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee! In het afgelopen half jaar amper de radio aan gehad. Is 'ie nog zo groot?
Houden zo! Al ben ik ergens wel benieuwd naar andere nummersquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gotye is nu zelf somebody that we used to know
Deze van Gotye is tofquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Houden zo! Al ben ik ergens wel benieuwd naar andere nummers
Oh ja, die ken ik ook! Beetje motown-achtig nummer toch?quote:
Had je paddo's geslikt?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:49 schreef tong80 het volgende:
Ben nog speciaal van Bommel naar Amsterdam geweest om Purple Rain te zien.
Yep. Ekdom heeft dat nummer volgens mij ook wel redelijk vaak gedraaid destijds.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, die ken ik ook! Beetje motown-achtig nummer toch?
(Kan hem niet afspelen)
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Lekker opgebakken met ui en een biefstukje
Hou op. Nu heb ik daar trek inquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Paprikaatje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Blijft lekkerquote:
dit is wel een fantastisch nummer hoorquote:
Ik vind U2 stomquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit is wel een fantastisch nummer hoor
Het was vast een prachtige dagquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blijft lekker
Dit nummer van U2 doet me denken aan de mooiste Olympische spelen ooit. Sidney.
Aan het eind van de dag lieten ze de hoogtepunten zien met dit nummer eronder.
Mja. Laten we het er maar niet meer over hebben.quote:
Ik hou van oudjesquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:21 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat ook terug naar zijn jeugd. Denk dat ik toen 15 was.
Net als U2 net die ik in 1981 voor het eerst op PinkPop zag.
Zo opa heeft gesproken.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mja. Laten we het er maar niet meer over hebben.
Nu ben ik eens een keer de jonkie hierquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:22 schreef minthy het volgende:
Fijn ook dat het oudjes-gehalte hier wat opgekrikt wordt vandaag
Ja, dat kloptquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu ben ik eens een keer de jonkie hier
Ben 51, maar jong van geest. Vraag maar aan Againzender en Rubbereend.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou van oudjes![]()
Fijn ook dat het oudjes-gehalte hier wat opgekrikt wordt vandaag
Ga je mond spoelen, draak!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:24 schreef rubbereend het volgende:
ik vin het origineel hiervan, van All Saints, beter hoor
Mag je een vrouw naar de leeftijd vragen ?quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van mij wel hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag je een vrouw naar de leeftijd vragen ?
Sorry hoorquote:
Just didquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben 51, maar jong van geest. Vraag maar aan Againzender en Rubbereend.
Nou vertelquote:
28quote:
quote:
je haptequote:
Toen was ik nog niet geboren. Maar in de Kuip 12 jaar later was het ook tof.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:21 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat ook terug naar zijn jeugd. Denk dat ik toen 15 was.
Net als U2 net die ik in 1981 voor het eerst op PinkPop zag.
Zo opa heeft gesproken.
Mee eensquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:35 schreef MarijeH het volgende:
REM![]()
Een paar weken geleden naar aanleiding van het programma Ekstra Weekend hun album Automatic the people geluisterd. Wat een goed album.
die hebben zulke goede albums gemaakt, luister voor de grap ook eens wat ze eerder hebben gemaakt. Echt een topband!quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:35 schreef MarijeH het volgende:
REM![]()
Een paar weken geleden naar aanleiding van het programma Ekstra Weekend hun album Automatic the people geluisterd. Wat een goed album.
Welke toer was dat ?quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet geboren. Maar in de Kuip 12 jaar later was het ook tof.
Die heb ik allemaal en vind ze allemaal beter dan Automatic. Maar dat is mijn smaak. Is nogal alternatief.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
die hebben zulke goede albums gemaakt, luister voor de grap ook eens wat ze eerder hebben gemaakt. Echt een topband!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |