Ja, lekkerquote:
whut??quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:50 schreef minthy het volgende:
Bizarre versie dit![]()
Ik verwacht elk moment "spritz mir auf der titten"
Duitse pron-zinnetjes, kan ze niet goed in het Duits opschrijvenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whut??
ik vind Schwanzwechsel ook wel een lekker woord ervoor![]()
de meest briljante titel van zo'n Duitse softerofilm vind ik: Marisa, heiss wie ein Vulkane!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Duitse pron-zinnetjes, kan ze niet goed in het Duits opschrijven
Lekker fout ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de meest briljante titel van zo'n Duitse softerofilm vind ik: Marisa, heiss wie ein Vulkane!
Zulke dingen onthoud je dan welquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de meest briljante titel van zo'n Duitse softerofilm vind ik: Marisa, heiss wie ein Vulkane!
ik onthoud heel veel onzin.....te veel...quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zulke dingen onthoud je dan wel
1e regel tekstquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, dat nummer had ik nog nooit gehoordquote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik onthoud heel veel onzin.....te veel...
Ik antwoord toch Godnondeju net!!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:09 schreef wolfrolf het volgende:
verdorie zit ik eens een avondje te gamen komt mijn muze ineens weer meekleppen hier en mis ik het allemaal
nouquote:
Schatje, je hebt het maar zo maandenlang volgehouden. Want jij kan dat, in al je volwassenheidquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nou
ik voelde me verloren en zoekend en dolend zonder jou hier
Diepgaand ook, dat heb ik wel gemist...quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
fijn wel
ik ga nu slapen XOXOXOX *forelmep*
Afgelopen 10 jaar vind ik wat extreem maar de laatste 5 jaar, prima. Vrees dat de laatste paar uur een hoop liedjes van na 2010 zal bevatten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:51 schreef ddx het volgende:
Bij zulk soort lijsten zouden nummer van de afgelopen 10 jaar gewoon met negatieve punten moeten starten.
in een topic van gisteren meldde iemand dat er iets van 5-8 nummmers van de laatste paar jaar in de top20 staan....best veel dus.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Afgelopen 10 jaar vind ik wat extreem maar de laatste 5 jaar, prima. Vrees dat de laatste paar uur een hoop liedjes van na 2010 zal bevatten.
Nu moet ik zelf eigenlijk m'n muil houden want tussen alle antieke meuk waar ik op gestemd heb, heb ik ook Gangnam Style gezet maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |