Ja, lekkerquote:
whut??quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:50 schreef minthy het volgende:
Bizarre versie dit![]()
Ik verwacht elk moment "spritz mir auf der titten"
Duitse pron-zinnetjes, kan ze niet goed in het Duits opschrijvenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whut??
ik vind Schwanzwechsel ook wel een lekker woord ervoor![]()
de meest briljante titel van zo'n Duitse softerofilm vind ik: Marisa, heiss wie ein Vulkane!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Duitse pron-zinnetjes, kan ze niet goed in het Duits opschrijven
Lekker fout ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de meest briljante titel van zo'n Duitse softerofilm vind ik: Marisa, heiss wie ein Vulkane!
Zulke dingen onthoud je dan welquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de meest briljante titel van zo'n Duitse softerofilm vind ik: Marisa, heiss wie ein Vulkane!
ik onthoud heel veel onzin.....te veel...quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zulke dingen onthoud je dan wel
1e regel tekstquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, dat nummer had ik nog nooit gehoordquote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik onthoud heel veel onzin.....te veel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |