quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:17 schreef Moira. het volgende:
hahahahahahahaah ik koos voor 'broodje cheeseburger' voor erbijhebben ze me een pitabroodje met een burger en heel veel plakkende gesmolten kaas gegeven
verpakt in aluminiumfolie
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:21 schreef BBQSausage het volgende:
Ik had vanavond een Turkse pizza met döner besteld. Ik kreeg de Turkse pizza wel, maar de inhoud niet.
Ze begrijpen het niet..
Ditquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Rezania het volgende:
Snackbars die een onder een broodje hamburger een kadet met een hamburger verstaan.
Sowieso een broodje hamburger van een kadet willen maken.quote:
Ik bestel nooit meer een broodjebaggerburger bij een snackbar!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso een broodje hamburger van een kadet willen maken.En dat dan ook nog eens matig doen.
!
Maar niet op zo'n mcdonalds broodje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:28 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
DIT IS EEN HAMBURGERBROODJE!!
Welke dan?!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar niet op zo'n mcdonalds broodje.
Oh.quote:
Gewoon in een blender pleuren!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En hem dan amper naar binnen krijgen omdat die 2 meter hoog is
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
Gewoon eerst iemand laten voorkauwen.
quote:
wat ?quote:
snap ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht aan m'n vorige post, en die gedachte was best smerig.
frietquote:
Liggen hier nog in de kast. Morgen iets mee bedenken.quote:
patatquote:
Slaap lekkerquote:
truste grgrquote:
Voor jou patatquote:
Echte liefde hè?quote:
Wiet doet gekke dingen.quote:
zeewietquote:
seaweedquote:
Spatieloos lijkt op Brad Pitt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:42 schreef d4v1d het volgende:
patrick lijkt daar wel een beetje op Spatieloos, vind je niet LB?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:43 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Beter lachen dan huilen, of ben je aan het huilen van het lachen!?
Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Spatieloos lijkt op Brad Pitt.
Slaap lekker Broquote:
quote:
Maar wel opgeruimdquote:
wat is black friday dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:22 schreef d4v1d het volgende:
http://blackfridaydeathcount.com/[ afbeelding ]
Of sowieso als je om een 'hamburger' vraagt, dat ze je dan letterlijk alleen de burger gevenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Rezania het volgende:
Snackbars die een onder een broodje hamburger een kadet met een hamburger verstaan.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:22 schreef d4v1d het volgende:
http://blackfridaydeathcount.com/[ afbeelding ]
Jammerquote:
Of dat ze niet vragen of je er saus bij wil hebben, als je om een broodje hamburger vraagt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of sowieso als je om een 'hamburger' vraagt, dat ze je dan letterlijk alleen de burger gevenalsof ze niet snappen dat je eigenlijk een bróódje bedoelt
Waar alles in de sale gaat in 'Muricaquote:
Heb een tijdje terug bij de mc een Hamburger met Joppiesaus gehadquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Of dat ze niet vragen of je er saus bij wil hebben, als je om een broodje hamburger vraagt.Dat je gewoon een broodje, met een hamburger krijgt.
Joppieburgerquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:49 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Heb een tijdje terug bij de mc een Hamburger met Joppiesaus gehad![]()
Wat was dat goor zeg![]()
Iddquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Of dat ze niet vragen of je er saus bij wil hebben, als je om een broodje hamburger vraagt.Dat je gewoon een broodje, met een hamburger krijgt.
oh hehehequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waar alles in de sale gaat in 'Murica
Eigenlijk is mc niet vreten, maar toch is het wel lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ik eet elke maand wel iets van de McDonalds, omdat er vlakbij m'n werk eentje zit, en daar rijdt een collega dan even heen om voor 't hele kantoor te halen
Het is wel lekker, je moet alleen niet die goedkope hamburgers kopen, of van die droge bende.. Beetje goede keuzes maken maakt 't al stukken lekkerderquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:53 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Eigenlijk is mc niet vreten, maar toch is het wel lekker![]()
Alles smaakt het zelfde, dus maakt niks uit wat je neemtquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is wel lekker, je moet alleen niet die goedkope hamburgers kopen, of van die droge bende.. Beetje goede keuzes maken maakt 't al stukken lekkerder
No stress, alles komt goed. Als je hem in de oplader doet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Gvd loop me weer eens op te fucken.
Fuck lege telefoons.
Wel jammer dat je altijd pas weet of een snackbar het verkeerd doet na dat je hebt besteldquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja inderdaad.Paupersnackbars
![]()
Nieuwe accu erinquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Fuck lege telefoons.
Niet waarquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Alles smaakt het zelfde, dus maakt niks uit wat je neemt
Meh, ik denk niet dat gf die bij zich heeft op de fietsquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
No stress, alles komt goed. Als je hem in de oplader doet.
Plas in zijn kont.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Fuck lege telefoons.
ohquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, ik denk niet dat gf die bij zich heeft op de fiets
Heb ik ook al maanden last van dat mijn telefoon non-stop binnen een kwartiertje leegloopt.. Heb nu een nieuwe batterij gekocht die langer meegaat. Lijkt er op dat dat 't probleem heeft opgelostquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Fuck lege telefoons.
Ook. Maar 1,5 uur geleden zou ze naar huis gaan.quote:
Ja, dan weet je pas dat je daar niet meer hoeft langs te gaan, wel zonde van 't geld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel jammer dat je altijd pas weet of een snackbar het verkeerd doet na dat je hebt besteld
oh ja dat is wel engquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ook. Maar 1,5 uur geleden zou ze naar huis gaan.
Max. 30 minuten fietsen.
Vrouw, alleen, ik, stress. Je kent het wellicht.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Zelfs de friet smaakt naar de mc flurry
Iddquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dan weet je pas dat je daar niet meer hoeft langs te gaan, wel zonde van 't geld.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
IddEn als je stoned bent vergeet je vaak weer wat je waar gehaald had en of het nou lekker was of niet
Komt wel goeeeed straks hoor je gewoon weer wat van d'rquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ook. Maar 1,5 uur geleden zou ze naar huis gaan.
Max. 30 minuten fietsen.
Vrouw, alleen, ik, stress. Je kent het wellicht.
Scheelt een hoop teleurstellingenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van.
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Scheelt een hoop teleurstellingen
Dit klinkt heel erg NSFW en smerig voor mensen die niet weten wat 't is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:01 schreef HeaN82 het volgende:
Fopjon, wanneer komt er weer een schimmelpot? Je zou een kleintje doen
Ja, mijn hamburger is bij Fopje tot leven gekomen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg NSFW en smerig voor mensen die niet weten wat 't is.
In de zomer op het balkon. Moet wel stiekem gebeuren dus tot mn vriendin het ziet ben ik bangquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:01 schreef HeaN82 het volgende:
Fopjon, wanneer komt er weer een schimmelpot? Je zou een kleintje doen
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:04 schreef HeaN82 het volgende:
Ik kan geen schimmelpot doen, mijn honden vreten die bak leeg!
Gewoon ergens afgelegen buiten joh, ze leggen ook overal geocaches neer, dan moet zo'n schimmelbak ook wel lukken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
In de zomer op het balkon. Moet wel stiekem gebeuren dus tot mn vriendin het ziet ben ik bang
Maar kan het wel ergens verstoppen denk ik. Alleen de geur wordt moeilijk
Maak die pot met touwtjes vast, en laat hem zakken tot de onderburen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
In de zomer op het balkon. Moet wel stiekem gebeuren dus tot mn vriendin het ziet ben ik bang
Maar kan het wel ergens verstoppen denk ik. Alleen de geur wordt moeilijk
Dat zou nog wel kunnen jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon ergens afgelegen buiten joh, ze leggen ook overal geocaches neer, dan moet zo'n schimmelbak ook wel lukken.
Oke. Geen idee...? Zijn dat die zwart witte?quote:
Ergens in het bos, of ergens op een station, in een park.quote:
Ja, van die drukke dingen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke. Geen idee...? Zijn dat die zwart witte?
Gewoon onder het bed leggen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ergens in het bos, of ergens op een station, in een park.
Met mooi weer heb je dan ook geen last van vochtige plekken.. En anders gewoon even een goedsluitende bak gebruiken
Ik zie mezelf al half kotsend fotos maken van een bakje met beschimmelde rotzooi terwijl er mensen langs lopenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ergens in het bos, of ergens op een station, in een park.
Met mooi weer heb je dan ook geen last van vochtige plekken.. En anders gewoon even een goedsluitende bak gebruiken
Deed je toch altijd 's avonds / 's nachts?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al half kotsend fotos maken van een bakje met beschimmelde rotzooi terwijl er mensen langs lopen
Gewoon te veel moeitequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Deed je toch altijd 's avonds / 's nachts?Dan loopt er geen kip meer over straat joh.
Lekker man, grolsch herfstbok smaakt ook goed!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ondertussen trek ik weer een biertje open.
Ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ondertussen trek ik weer een biertje open.
Tha Place To be!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.
Wat een gezellige sc dit.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:15 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Lekker man, grolsch herfstbok smaakt ook goed!
Proost!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.
Wat een gezellige sc dit.
Proost.quote:
Oooooooohhhhquote:
Vandaar niet dronkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Drinken we op kantoor ook ja.
quote:
Huhquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Drinken we op kantoor ook ja.
Klinkt beetje fout.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bolletjes van de bakker of supermarkt. Wel degene met zaad.
Jij drinkt op kantoor?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Amstel, dat drink ik op kantoor ook altijd.. Da's het bier wat we daar hebben.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik woon samen met een zaadliefhebster en ze tjilpt niet.
ooooooooohhhhquote:
quote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:09 schreef Moira. het volgende:
Maar eens een slaapje plegen, over 10 uur sta ik alweer op de werkvloer
Gegroet
Nachtbrakersquote:
Vriendin niet thuis?quote:
quote:
Hoe?quote:
Nieuwe opleiding, dus nieuwe vriendinnen, dus ik heb geen idee wie of watquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niemand die weet waar ze zou kunnen zijn?
Muhhhquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nieuwe opleiding, dus nieuwe vriendinnen, dus ik heb geen idee wie of wat
Primaquote:
Lose yourself to dance, natuurlijk.quote:
Ook saaiquote:
goede keuzequote:Op zaterdag 30 november 2013 02:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lose yourself to dance, natuurlijk.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
goede keuze
je kunt het dansje zien op www.FLvoordecamxxx.com
Waarmee?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook saai
Let's support Lt.Surge
Zijn vriendin moest allang thuis zijn maar haar telefoon is leeg. Wat moet 'ie nu doen?quote:
Amber inschakelen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn vriendin moest allang thuis zijn maar haar telefoon is leeg. Wat moet 'ie nu doen?
14 toch?quote:
Als het kon, had ik het al gedaan helaas.quote:
Dus je weet niet waar ze is en met wie ze is?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als het kon, had ik het al gedaan helaas.
alleen jij maakt dit meequote:Op zaterdag 30 november 2013 02:37 schreef Monopoly het volgende:
Een Filipijnse milf wilde met mij het toilet in om te 'kijken' hoe ik ging pissen_!
Ik was echt te stoned om te begrijpen wat ze bedoelde dus ik heb haar maar een beetje appelig aan staan kijken
Nope, en half. Alleen dat het vriendinnen van school zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus je weet niet waar ze is en met wie ze is?
Nou echtquote:
Ik wil het nog steeds.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Soms kwam je in het verleden ook best jong over
Mja op die plekken komen nou ook eenmaal vreemde mensenquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou echt_!
Coffeeshop zat vol met mensen, kom daar wel vaker en die man van de balie zei dat ik in het café ook rustig jointje mocht roken.
Helemaal prima weetje. Maar dat café heeft dus blijkbaar een matig deurbeleid
Ooohquote:
Preciesquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja op die plekken komen nou ook eenmaal vreemde mensen
Nee, vind hem wel leukquote:
Zo maak je idd wat mee ja. En natuurlijk vertel je zelf ook al je gekke verhalenquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies
Moet zeggen dat ik dat ook wel leuk vind. Het is niet een plek waar je op zaterdagnacht met je maten heen gaat om glazen bier in je maag te gieten. Maar in je ééntje heen gaan is wel chill vind ik. Gewoon zitten met een biertje en maar zien wat de avond je brengt.
Deed dit in Rotterdam ook een tijdje, hoop gekke gesprekken gehad met de meest vreemde lui.
Drugsdealers (grote jongens, coke etc), pooiers, hoeren, hell zelfs tranny's![]()
Ik vind het wel interessant om dan wat levensverhalen te horen, die je normaal niet hoort omdat je niet met dat soort lui omgaat.
Uiteraard, ik ben een open boekquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo maak je idd wat mee ja. En natuurlijk vertel je zelf ook al je gekke verhalen?
Vertel eens een mooi monoloogje hier dan die wij nog niet wetenquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben een open boek
Vraag Viro maarquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vertel eens een mooi monoloogje hier dan die wij nog niet weten
ja KUT die is er toch nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vraag Viro maarDie heeft nog wel een mooie
Veel plezier vandaagquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:46 schreef Iwanius het volgende:
Morgen lui! Hebben we er zin in dit weekend? Moi wel, dus maak er vandaag wat van.
quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vraag Viro maarDie heeft nog wel een mooie
quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lokquote hem, die hangt vast wel ergens stoned rond hier op FOK!
quote:
quote:
Spendeer je tijd met non-fok!kers, krijg je ditquote:
Hoiquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:26 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Spendeer je tijd met non-fok!kers, krijg je dit![]()
Sociale verplichtingen? Wel een mooi excuus om niet op kringverjaardagen te komenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik werk zo'n beetje elk weekend. Vind het wel wat hebben, alleen is het kut als je sociale verplichtingen hebt.
Ik krijg volgende week zondag 14.5 uur uitbetaald. Werken in het weekendquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:31 schreef Moira. het volgende:
Ik wou dus om 10u wakker zijn he, want dan had ik nog anderhalf uur voor ik naar werk moest, beetje rustig wakker worden enzo.
Dus toen ik om 9 uur wakker was bleef ik nog ff liggen.
Is het ineens 11 uur
Alsnog haasten en met een zombie-hoofd naar werk
Ik haat op zaterdag werken
Collega's die regelmatig een zaterdag vrij krijgen en ik die al 4/5 maanden elke fucking zaterdag ingeroosterd staat![]()
Whehehequote:Op zaterdag 30 november 2013 12:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sociale verplichtingen? Wel een mooi excuus om niet op kringverjaardagen te komen
Sup?quote:
Ben je telaat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Ugh, ik heb m'n werkrooster niet goed gechecked.
Ja, maar ik hoef niet te werken. En morgen hoefde ik al helemaal nietquote:
Wees blijquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef niet te werken. En morgen hoefde ik al helemaal niet![]()
Okéquote:
Niet zo verdrietig doenquote:
Ik draag geen schoenen in de huiskamerquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:50 schreef Rezania het volgende:
Mijn vader.Gelijk van gezeik van 'Denk eens na joh.' omdat ik zand onder mijn schoenen had en met mijn schoenen over het kleed in de huiskamer liep. Net alsof ook maar iemand de onderkant van z'n schoenen checkt voordat hij ze aantrekt.
!
Ik wel als ik weg moet, ik moest dus weg.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik draag geen schoenen in de huiskamer
Ik ben bang dat m'n baas mij niet meer zo leuk vindt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niet zo verdrietig doen
Nou rot op danquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wel als ik weg moet, ik moest dus weg.
Ik heb nog geen Plazaquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Download de plaza app of je telefoon. Die zet het automagisch in je agenda.
Maar je hoefde niet te werken? wat is het probleemquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat m'n baas mij niet meer zo leuk vindt.
Ik zou zand onder zijn schoenen doen trouwensquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wel als ik weg moet, ik moest dus weg.
Ja, weg met de hond en mijn vader, dus dat gaat niet meer gebeuren.quote:
Gewoon cement in z'n schoenen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zou zand onder zijn schoenen doen trouwens
Centjes.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar je hoefde niet te werken? wat is het probleem
quote:
Goedmeiddagquote:
Ik kreeg het van de week als het goed isquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kreeg het van de week als het goed is
quote: