Veel plezier vandaagquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:46 schreef Iwanius het volgende:
Morgen lui! Hebben we er zin in dit weekend? Moi wel, dus maak er vandaag wat van.
quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vraag Viro maarDie heeft nog wel een mooie
quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lokquote hem, die hangt vast wel ergens stoned rond hier op FOK!
quote:
quote:
Spendeer je tijd met non-fok!kers, krijg je ditquote:
Hoiquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:26 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Spendeer je tijd met non-fok!kers, krijg je dit![]()
Sociale verplichtingen? Wel een mooi excuus om niet op kringverjaardagen te komenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik werk zo'n beetje elk weekend. Vind het wel wat hebben, alleen is het kut als je sociale verplichtingen hebt.
Ik krijg volgende week zondag 14.5 uur uitbetaald. Werken in het weekendquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:31 schreef Moira. het volgende:
Ik wou dus om 10u wakker zijn he, want dan had ik nog anderhalf uur voor ik naar werk moest, beetje rustig wakker worden enzo.
Dus toen ik om 9 uur wakker was bleef ik nog ff liggen.
Is het ineens 11 uur
Alsnog haasten en met een zombie-hoofd naar werk
Ik haat op zaterdag werken
Collega's die regelmatig een zaterdag vrij krijgen en ik die al 4/5 maanden elke fucking zaterdag ingeroosterd staat![]()
Whehehequote:Op zaterdag 30 november 2013 12:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sociale verplichtingen? Wel een mooi excuus om niet op kringverjaardagen te komen
Sup?quote:
Ben je telaat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Ugh, ik heb m'n werkrooster niet goed gechecked.
Ja, maar ik hoef niet te werken. En morgen hoefde ik al helemaal nietquote:
Wees blijquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef niet te werken. En morgen hoefde ik al helemaal niet![]()
Okéquote:
Niet zo verdrietig doenquote:
Ik draag geen schoenen in de huiskamerquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:50 schreef Rezania het volgende:
Mijn vader.Gelijk van gezeik van 'Denk eens na joh.' omdat ik zand onder mijn schoenen had en met mijn schoenen over het kleed in de huiskamer liep. Net alsof ook maar iemand de onderkant van z'n schoenen checkt voordat hij ze aantrekt.
!
Ik wel als ik weg moet, ik moest dus weg.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik draag geen schoenen in de huiskamer
Ik ben bang dat m'n baas mij niet meer zo leuk vindt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niet zo verdrietig doen
Nou rot op danquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wel als ik weg moet, ik moest dus weg.
Ik heb nog geen Plazaquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Download de plaza app of je telefoon. Die zet het automagisch in je agenda.
Maar je hoefde niet te werken? wat is het probleemquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat m'n baas mij niet meer zo leuk vindt.
Ik zou zand onder zijn schoenen doen trouwensquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wel als ik weg moet, ik moest dus weg.
Ja, weg met de hond en mijn vader, dus dat gaat niet meer gebeuren.quote:
Gewoon cement in z'n schoenen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zou zand onder zijn schoenen doen trouwens
Centjes.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar je hoefde niet te werken? wat is het probleem
quote:
Goedmeiddagquote:
Ik kreeg het van de week als het goed isquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kreeg het van de week als het goed is
quote: