quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Zelfs de friet smaakt naar de mc flurry
Iddquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dan weet je pas dat je daar niet meer hoeft langs te gaan, wel zonde van 't geld.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
IddEn als je stoned bent vergeet je vaak weer wat je waar gehaald had en of het nou lekker was of niet
Komt wel goeeeed straks hoor je gewoon weer wat van d'rquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ook. Maar 1,5 uur geleden zou ze naar huis gaan.
Max. 30 minuten fietsen.
Vrouw, alleen, ik, stress. Je kent het wellicht.
Scheelt een hoop teleurstellingenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van.
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Scheelt een hoop teleurstellingen
Dit klinkt heel erg NSFW en smerig voor mensen die niet weten wat 't is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:01 schreef HeaN82 het volgende:
Fopjon, wanneer komt er weer een schimmelpot? Je zou een kleintje doen
Ja, mijn hamburger is bij Fopje tot leven gekomen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg NSFW en smerig voor mensen die niet weten wat 't is.
In de zomer op het balkon. Moet wel stiekem gebeuren dus tot mn vriendin het ziet ben ik bangquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:01 schreef HeaN82 het volgende:
Fopjon, wanneer komt er weer een schimmelpot? Je zou een kleintje doen
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:04 schreef HeaN82 het volgende:
Ik kan geen schimmelpot doen, mijn honden vreten die bak leeg!
Gewoon ergens afgelegen buiten joh, ze leggen ook overal geocaches neer, dan moet zo'n schimmelbak ook wel lukken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
In de zomer op het balkon. Moet wel stiekem gebeuren dus tot mn vriendin het ziet ben ik bang
Maar kan het wel ergens verstoppen denk ik. Alleen de geur wordt moeilijk
Maak die pot met touwtjes vast, en laat hem zakken tot de onderburen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
In de zomer op het balkon. Moet wel stiekem gebeuren dus tot mn vriendin het ziet ben ik bang
Maar kan het wel ergens verstoppen denk ik. Alleen de geur wordt moeilijk
Dat zou nog wel kunnen jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon ergens afgelegen buiten joh, ze leggen ook overal geocaches neer, dan moet zo'n schimmelbak ook wel lukken.
Oke. Geen idee...? Zijn dat die zwart witte?quote:
Ergens in het bos, of ergens op een station, in een park.quote:
Ja, van die drukke dingen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke. Geen idee...? Zijn dat die zwart witte?
Gewoon onder het bed leggen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ergens in het bos, of ergens op een station, in een park.
Met mooi weer heb je dan ook geen last van vochtige plekken.. En anders gewoon even een goedsluitende bak gebruiken
Ik zie mezelf al half kotsend fotos maken van een bakje met beschimmelde rotzooi terwijl er mensen langs lopenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ergens in het bos, of ergens op een station, in een park.
Met mooi weer heb je dan ook geen last van vochtige plekken.. En anders gewoon even een goedsluitende bak gebruiken
Deed je toch altijd 's avonds / 's nachts?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al half kotsend fotos maken van een bakje met beschimmelde rotzooi terwijl er mensen langs lopen
Gewoon te veel moeitequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Deed je toch altijd 's avonds / 's nachts?Dan loopt er geen kip meer over straat joh.
Lekker man, grolsch herfstbok smaakt ook goed!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ondertussen trek ik weer een biertje open.
Ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ondertussen trek ik weer een biertje open.
Tha Place To be!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.
Wat een gezellige sc dit.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:15 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Lekker man, grolsch herfstbok smaakt ook goed!
Proost!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.
Wat een gezellige sc dit.
Proost.quote:
Oooooooohhhhquote:
Vandaar niet dronkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Drinken we op kantoor ook ja.
quote:
Huhquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Drinken we op kantoor ook ja.
Klinkt beetje fout.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bolletjes van de bakker of supermarkt. Wel degene met zaad.
Jij drinkt op kantoor?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Amstel, dat drink ik op kantoor ook altijd.. Da's het bier wat we daar hebben.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik woon samen met een zaadliefhebster en ze tjilpt niet.
ooooooooohhhhquote:
quote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:09 schreef Moira. het volgende:
Maar eens een slaapje plegen, over 10 uur sta ik alweer op de werkvloer
Gegroet
Nachtbrakersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |