Oke. Geen idee...? Zijn dat die zwart witte?quote:
Ergens in het bos, of ergens op een station, in een park.quote:
Ja, van die drukke dingen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke. Geen idee...? Zijn dat die zwart witte?
Gewoon onder het bed leggen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ergens in het bos, of ergens op een station, in een park.
Met mooi weer heb je dan ook geen last van vochtige plekken.. En anders gewoon even een goedsluitende bak gebruiken
Ik zie mezelf al half kotsend fotos maken van een bakje met beschimmelde rotzooi terwijl er mensen langs lopenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ergens in het bos, of ergens op een station, in een park.
Met mooi weer heb je dan ook geen last van vochtige plekken.. En anders gewoon even een goedsluitende bak gebruiken
Deed je toch altijd 's avonds / 's nachts?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al half kotsend fotos maken van een bakje met beschimmelde rotzooi terwijl er mensen langs lopen
Gewoon te veel moeitequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Deed je toch altijd 's avonds / 's nachts?Dan loopt er geen kip meer over straat joh.
Lekker man, grolsch herfstbok smaakt ook goed!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ondertussen trek ik weer een biertje open.
Ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ondertussen trek ik weer een biertje open.
Tha Place To be!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.
Wat een gezellige sc dit.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:15 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Lekker man, grolsch herfstbok smaakt ook goed!
Proost!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.
Wat een gezellige sc dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |