Amber inschakelen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn vriendin moest allang thuis zijn maar haar telefoon is leeg. Wat moet 'ie nu doen?
14 toch?quote:
Als het kon, had ik het al gedaan helaas.quote:
Dus je weet niet waar ze is en met wie ze is?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als het kon, had ik het al gedaan helaas.
alleen jij maakt dit meequote:Op zaterdag 30 november 2013 02:37 schreef Monopoly het volgende:
Een Filipijnse milf wilde met mij het toilet in om te 'kijken' hoe ik ging pissen_!
Ik was echt te stoned om te begrijpen wat ze bedoelde dus ik heb haar maar een beetje appelig aan staan kijken
Nope, en half. Alleen dat het vriendinnen van school zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus je weet niet waar ze is en met wie ze is?
Nou echtquote:
Ik wil het nog steeds.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Soms kwam je in het verleden ook best jong over
Mja op die plekken komen nou ook eenmaal vreemde mensenquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou echt_!
Coffeeshop zat vol met mensen, kom daar wel vaker en die man van de balie zei dat ik in het café ook rustig jointje mocht roken.
Helemaal prima weetje. Maar dat café heeft dus blijkbaar een matig deurbeleid
Ooohquote:
Preciesquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja op die plekken komen nou ook eenmaal vreemde mensen
Nee, vind hem wel leukquote:
Zo maak je idd wat mee ja. En natuurlijk vertel je zelf ook al je gekke verhalenquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies
Moet zeggen dat ik dat ook wel leuk vind. Het is niet een plek waar je op zaterdagnacht met je maten heen gaat om glazen bier in je maag te gieten. Maar in je ééntje heen gaan is wel chill vind ik. Gewoon zitten met een biertje en maar zien wat de avond je brengt.
Deed dit in Rotterdam ook een tijdje, hoop gekke gesprekken gehad met de meest vreemde lui.
Drugsdealers (grote jongens, coke etc), pooiers, hoeren, hell zelfs tranny's![]()
Ik vind het wel interessant om dan wat levensverhalen te horen, die je normaal niet hoort omdat je niet met dat soort lui omgaat.
Uiteraard, ik ben een open boekquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo maak je idd wat mee ja. En natuurlijk vertel je zelf ook al je gekke verhalen?
Vertel eens een mooi monoloogje hier dan die wij nog niet wetenquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben een open boek
Vraag Viro maarquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vertel eens een mooi monoloogje hier dan die wij nog niet weten
ja KUT die is er toch nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vraag Viro maarDie heeft nog wel een mooie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |