Ik ookquote:
quote:
Haai Stuwiequote:
Gooi er ook 1 naar mijquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:47 schreef essnhills het volgende:
Ik wil een mandarijntje![]()
* essnhills pakt een mandarijntje uit het netje op haar bureau
Haha awhh.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:17 schreef Crack_ het volgende:
View My Video
Kijk! Het was een vochtige handdoek trouwens want ik had ook last van de hitte en hij was eigenlijk voor mi jbedoeld.
Ha, dan vind ik het wel even leuk om te vermelden dat ik wel bier heb.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
op![]()
en ik ga geen boodschappen meer doen
Okéquote:
Doe mij ook maar 1quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké
* essnhills gooit een mandarijntje naar Aldo
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik heb haar opgegeten
quote:
quote:
quote:
Godver.quote:
* essnhills gooit een mandarijntje naar broerquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Doe mij ook maar 1
En ik dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills gooit een mandarijntje naar broer
Ja en nou niet meer hoor, dan hou ik zelf geen mandarijntjes meer over
Het is dat ze niet belde maar ik hoorde het echtquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik hoor het haar ook gewoon bijna zeggen._
Ik wil er wel eentje met je delenquote:
waaaajoooooquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil er wel eentje met je delen
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
waaaajooooojij bent vanaf nu mijn bfffffff
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is dat ze niet belde maar ik hoorde het echt
Succesquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:58 schreef Ezell het volgende:
Hw maken. Misschien tot later vanavond.
Ik ben sof.quote:
Ohquote:
Helemaal niksquote:
Niet veelquote:
9.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, hoe tof ben jij?
Studerenquote:
Hmmm.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
9.
Maar misschien kan je het beter aan de rest vragen.
sof wijkt maar 1 letter af van tof, dus 10 - 1 = 9quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, hoe tof ben jij?
quote:
Ik ga morgen mee naar een bedrijfsfeest van m'n vader, om m'n moeder gezelschap te houden..quote:
Dat ga ik ook nog voor het einde van het jaar doenquote:
Ligt eraan wat voor dag ik heb.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Studeren
Misschien even iemand uitnodigen voor morgenavond.
[..]
Hmmm.
En hoe knap vind je jezelf, van 1 tot 10?
Doneren jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ga ik ook nog voor het einde van het jaar doenIk denk misschien ergens volgende week
Zo hup meer dan de helft eraf
Ok, dank je wel voor je deelname aan dit onderzoek. Je gegevens zullen vertrouwelijk behandeld worden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor dag ik heb.
Gemiddeld wel een 8 ofzo.
Ah, toch nog wel plannen dus..quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
O fuck, morgen afscheid van een collega. Misschien nog even langs daar.
quote:
Respectquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, toch nog wel plannen dus..![]()
Ik denk dat ik morgenavond ook even langs m'n schoonmoeder ga ofzo
[..]
Oke en jij?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, dank je wel voor je deelname aan dit onderzoek. Je gegevens zullen vertrouwelijk behandeld worden.
Mja, weet niet of ik ga eigenlijk. Niet zo veel zin om door het pokkeweer te fietsen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, toch nog wel plannen dus..![]()
Ik denk dat ik morgenavond ook even langs m'n schoonmoeder ga ofzo
Qua uiterlijk ben ik een mager 6je.quote:
mutoquote:
Hoe is het vandaag?quote:
Ja wel oke, met jou?quote:
Uhuhquote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
sof wijkt maar 1 letter af van tof, dus 10 - 1 = 9
[..]
[..]
Ik ga morgen mee naar een bedrijfsfeest van m'n vader, om m'n moeder gezelschap te houden..
En zondag vieren we Sinterklaas met m'n oom en tante en nichtje
Mag ik het dan bij jou opdrinken?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ha, dan vind ik het wel even leuk om te vermelden dat ik wel bier heb.![]()
Niet dat ik het drink, maar ach...![]()
Ik post een beetje rustigquote:
quote:
Meer posten danquote:
hai aldoquote:
tjackiequote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik post een beetje rustig
[..]![]()
Haai Sof
Ook wel goed denk ik.quote:
ja wel okquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alles goed?Beter dan gisteren in ieder geval?
Ik drink meer dan goed voor me isquote:
Yo Tjackquote:
Je ziet weer wie je echte vrienden zijnquote:
Inderdaad, jij en sof shall not be moved.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Je ziet weer wie je echte vrienden zijn
Ben blij dat ik niet in NL woonquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:29 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb echt een probleem morgen. Ik heb 7 uur om een rijm, cadeautjes, en een surprise te maken.![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Inderdaad, jij en sof shall not be moved.
Waarom ben je dan niet eerder begonnen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:29 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb echt een probleem morgen. Ik heb 7 uur om een rijm, cadeautjes, en een surprise te maken.![]()
Je bent van harte welkom als je mijn huis kan vinden. Succes!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mag ik het dan bij jou opdrinken?
geen ideequote:
quote:
Lui.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet eerder begonnen?
Niet uit een pakje..quote:
Waarom heb jij op zaterdagochtend 06:30 een Sinterklaassuprise nodige?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:29 schreef Tjacka het volgende:
Heerlijkquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Inderdaad, jij en sof shall not be moved.
rustig stuquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
Het is koud. Ik HAAT de winter
Hoerige tyfuskou en regen en shit
Ik had het net pas voor het eerst koud toen ik aan het wachten was op de bus.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
Het is koud. Ik HAAT de winter
Hoerige tyfuskou en regen en shit
Nu geen zin. Morgen ochtend tot 1 uur werken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Waarom heb jij op zaterdagochtend 06:30 een Sinterklaassuprise nodige?
Dan voel je je arm. Althans, dat heb ik altijdquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had het net pas voor het eerst koud toen ik aan het wachten was op de bus.
Dan heb je een probleem.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu geen zin. Morgen ochtend tot 1 uur werken.
Ik vind het daarna wel altijd fijn om dan lekker thuis te komenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan voel je je arm. Althans, dat heb ik altijd
Ik wil ook een haardquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het daarna wel altijd fijn om dan lekker thuis te komen
Vooral bij m'n ouders dan, 's avonds laat, helemaal verkleumd van de lange treinreis en daarna door de kou nog naar huis lopen. En dan kom ik thuis en dan brandt de houtkachel enzo en dan is het heerlijk warm
Dat klinkt wel goed iddquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
http://www.24kitchen.nl/recepten/roti-kip
Is dit 'echte' roti
Oke, dankjewelquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed idd![]()
Ik heb het zelf nog nooit gemaakt eigenlijk, m'n schoonmoeder doet dat altijd, maar dat zit er wel allemaal bij ja
Nou, ik heb een welvaartsbuikje maar hangtieten nog niet hoorquote:
Mutoquote:
Ik moet ook van mijn zuipbuik afquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ik heb een welvaartsbuikje maar hangtieten nog niet hoor
poetsenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
Ik had chicken jalfrezi en nou zit dit smaak nog in mijn smoel
Same!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is mijn familie. De rest is dood.
Oh ja. Ga ik meteen doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Muto![]()
Je moett wel verder slimstemensen man
Heb al snoep genomen maar helpt niet. Kutvoerquote:
Ja hoor gaat wel. met jou?quote:
Eet het dan nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb al snoep genomen maar helpt niet. Kutvoer
Gaat wel klinkt niet zo positief?quote:
Ik geef meer om de hond van mijn ouders dan om de rest van mijn zgn. nep familiequote:Op vrijdag 29 november 2013 23:42 schreef Tjacka het volgende:
En dan zijn er nog 2 neppe familieleden bij.
Tjakkie mi mang, hoe ging je solli nou?quote:
Spijt komt altijd na de zondequote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Eet het dan niet
Ja, ik heb eens geen zin om te doen alsof ik overal maar tevreden mee benquote:
Ja slecht man. Hij start niet in februari. Fukked up.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjakkie mi mang, hoe ging je solli nou?
ah ja gewoon.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat wel klinkt niet zo positief?
Ja, eigenlijk welSinds lange tijd voel ik me eigenlijk gewoon een keertje goed
![]()
Zolang je het maar niet op ons afreageert.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik heb eens geen zin om te doen alsof ik overal maar tevreden mee ben
Ik bedoel met nepfamilie een vriendin van mijn oom die dood is en haar nieuwe vriend. Ik ben wel een familieman sorry.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geef meer om de hond van mijn ouders dan om de rest van mijn zgn. nep familie
Die kunnen wat mij betreft branden in het eeuwige vuur van de hel
Nee, dat is niet de bedoelingquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet op ons afreageert.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja slecht man. Hij start niet in februari. Fukked up.
Geen idee. Maar ik kan er niet rouwig om zijnquote:
is dat familie?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik bedoel met nepfamilie een vriendin van mijn oom die dood is en haar nieuwe vriend. Ik ben wel een familieman sorry.
Ja oké, maar er bestaat ook nog zoiets als de middenweg..quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik heb eens geen zin om te doen alsof ik overal maar tevreden mee ben
Dat zit ik dan al zeker jarenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Stuart zit in zijn menopauze heb ik me laten vertellen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]zijn maar weinig opleidingen die in februari starten inderdaad
[..]
Geen idee. Maar ik kan er niet rouwig om zijn
Niets mis mee als je een leuke familie hebtquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik bedoel met nepfamilie een vriendin van mijn oom die dood is en haar nieuwe vriend. Ik ben wel een familieman sorry.
Goedenavond Cachet.quote:
48quote:
He Cachiequote:
52quote:
Neequote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja oké, maar er bestaat ook nog zoiets als de middenweg..
Zo snel gaat het gevoelsmatig wel jaquote:
Jij bent de opa van het stel.quote:
Netjesquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik zit aan mijn eerste biertje sinds dinsdag. #proud
Be the change you want to see in the world.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo snel gaat het gevoelsmatig wel ja
No man is an islandquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Be the change you want to see in the world.
overledenquote:
Ik zou ook een hartaanval krijgen van de stress van alle discussies die hij voert hier jaquote:
het was geen hartaanval door stress.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou ook een hartaanval krijgen van de stress van alle discussies die hij voert hier ja
quote:
Inso drinkt niet meerquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
het was geen hartaanval door stress.
overdosis.
Hij miste mij wel. Ik was die ontroerd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou ook een hartaanval krijgen van de stress van alle discussies die hij voert hier ja
watquote:
De schatquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij miste mij wel. Ik was die ontroerd.
goed he?quote:
Met inso hebben we wel wat niveau hier.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fijn dat je alleen Inso benoemtquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met inso hebben we wel wat niveau hier.
Als jij weggaat ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met inso hebben we wel wat niveau hier.
Terecht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Note gemaakt voor persoonlijke naam van sof.
Ja best welquote:
quote:
Witte chocoladetaart!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:55 schreef Crack_ het volgende:
Witte chocoladetaart of citroentaart?!
Die eerste dan maarquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:55 schreef Crack_ het volgende:
Citroentaart.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:55 schreef Crack_ het volgende:
Er werd gesuggereerd dat jij dood was. Maar misschien was dat wel een doodsverwensing van een de users hier.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was even een bad nemen.
Alles goed hier?
insquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was even een bad nemen.
Alles goed hier?
Ik kan dit gerucht gelukkig nog ontkrachten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Er werd gesuggereerd dat jij dood was. Maar misschien was dat wel een doodsverwensing van een de users hier.
Nu doe je witte chocola zeker?quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan dit gerucht gelukkig nog ontkrachten.
Alles goed met Insgod?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan dit gerucht gelukkig nog ontkrachten.
Ja, goed en slecht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hallo Tjacka, hoe ging je intake.
Neuh, allebei.. maak gewoon super kleintjesquote:
Wat ging er goed, en wat ging er slecht?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, goed en slecht.
(nu moet jij doorvragen).
Mijn vader zijn vriendin komt uit engeland en toen ze mijn tante die Joke heet voor het eerst zag vond ze het ook echt fucking vaag en noemde ze haar ook Joke engels uitgesprokenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:57 schreef essnhills het volgende:
Lijkt me wel heel vervelend als je Joke heet, en dat je dan naar Engeland verhuist of voor je werk veel met buitenlanders moet omgaan. What? Your name is joke?
Vreetzakquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh, allebei.. maak gewoon super kleintjes.. maakt voor de ingrediënten verder ook niet uit
.
Ik moet nog altijd lachen om de SP euro parlementarier ofzo die Tiny Kox heet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:57 schreef essnhills het volgende:
Lijkt me wel heel vervelend als je Joke heet, en dat je dan naar Engeland verhuist of voor je werk veel met buitenlanders moet omgaan. What? Your name is joke?
Het start pas in september.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat ging er goed, en wat ging er slecht?
Stuart heeft een hekel aan dikke mensen maar zelf ook een buikjequote:Op vrijdag 29 november 2013 23:58 schreef Stuart het volgende:
Niet weten dat gluttony een van de 7 zonden is
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn vader zijn vriendin komt uit engeland en toen ze mijn tante die Joke heet voor het eerst zag vond ze het ook echt fucking vaag en noemde ze haar ook Joke engels uitgesproken
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd lachen om de SP euro parlementarier ofzo die Tiny Kox heet.
kut man, ga je nu wachten tot september of wat anders?quote:
Ochjeej, dramaquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:58 schreef Stuart het volgende:
Niet weten dat gluttony een van de 7 zonden is
Wim Kokquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]Ja dat bedoel ik
Volgens mij zijn er wel meerdere namen die in het Engels echt heul vaag zijn..
[..]Dat bedoel ik..
Ja, dat klopt ja. Ik WALG dan ook van mezelf. Komt van het zuipen. Ik ben een verwerpelijk figuurquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuart heeft een hekel aan dikke mensen maar zelf ook een buikje
quote:
kutstuartquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt ja. Ik WALG dan ook van mezelf. Komt van het zuipen. Ik ben een verwerpelijk figuur
Ik had op een gegeven moment 8 pakjes op mijn kamer staanquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik neem dat wel eens als ijsLekker zo'n bolletje after eight ijs
![]()
![]()
Ja zei net ook al tegen Sof, voel me eigenlijk wel goed. Sinds tijdenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat zo z'n gangetje, daar?
Twijfel nog. Ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kut man, ga je nu wachten tot september of wat anders?
Gelukkig is drinken in mate geen zonde.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt ja. Ik WALG dan ook van mezelf. Komt van het zuipen. Ik ben een verwerpelijk figuur
Uitstekend, heeft het een reden?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zei net ook al tegen Sof, voel me eigenlijk wel goed. Sinds tijden
Topquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zei net ook al tegen Sof, voel me eigenlijk wel goed. Sinds tijden
Ik zuip teveel en dat ELKE dagquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig is drinken in mate geen zonde.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had op een gegeven moment 8 pakjes op mijn kamer staan
school.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Muto het volgende:
Waarvoor had je een sollicitatie, lievelingsmod en -user.
Ik ook, tot 2 weken geleden.quote:
Oké. Wel vervelend dat zo lang moet wachtenquote:
komt goedquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Twijfel nog. Ik weet het niet meer.
No clue. Misschien omdat ik weer mogelijkheid heb die het muntje goeie kant op kan laten rollenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uitstekend, heeft het een reden?
Ik wil gewoon werken, en niet ongeschoold.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Oké. Wel vervelend dat zo lang moet wachten
wat danquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
No clue. Misschien omdat ik weer mogelijkheid heb die het muntje goeie kant op kan laten rollen
In plaats van minder ga ik alleen maar meer drinken. Ik MOET stoppen maar blijft het maar uitstellenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, tot 2 weken geleden.
Maar het bevalt me niets.
Al klinkt dit wat demotiverend.
dmquote:
En nu zijn ze opquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Muto het volgende:
Ik heb gisteren zo'n tenpack kitkats gekocht.
Ik zou het bijna als sig zetten.quote:
Dat is geen goed teken neequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
In plaats van minder ga ik alleen maar meer drinken. Ik MOET stoppen maar blijft het maar uitstellen
Nee. Ik heb er nog 7 over. Dat vind ik knap.quote:
Me tooquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Ik heb er nog 7 over. Dat vind ik knap.
Beetje saaie avond inderdaadquote:
Ik ben saai, ik weet het.quote:
Bier is ook te lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
In plaats van minder ga ik alleen maar meer drinken. Ik MOET stoppen maar blijft het maar uitstellen
quote:
quote:
Omg, ik HEB paprika Pringles. Was het alweer vergeten. Als je hier was mocht je ze hebben..quote:
Jij weet het al nieuwsgierig Aagjequote:
Ik wissel het af met cider. Maar ik drink op een werkdag in 2 uurtjes zomaar 4 pints en in het weekend, nou ja, meer dusquote:
Wat moet je doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:05 schreef xcachet het volgende:
Morgen om kwart over acht op het voetbalveld. Waz dezen![]()
DAT IS ZO LEKKERquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omg, ik HEB paprika Pringles. Was het alweer vergeten. Als je hier was mocht je ze hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |