quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Inderdaad, jij en sof shall not be moved.
Waarom ben je dan niet eerder begonnen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:29 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb echt een probleem morgen. Ik heb 7 uur om een rijm, cadeautjes, en een surprise te maken.![]()
Je bent van harte welkom als je mijn huis kan vinden. Succes!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mag ik het dan bij jou opdrinken?
geen ideequote:
quote:
Lui.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet eerder begonnen?
Niet uit een pakje..quote:
Waarom heb jij op zaterdagochtend 06:30 een Sinterklaassuprise nodige?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:29 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb echt een probleem morgen. Ik heb 7 uur om een rijm, cadeautjes, en een surprise te maken.![]()
Heerlijkquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Inderdaad, jij en sof shall not be moved.
rustig stuquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
Het is koud. Ik HAAT de winter
Hoerige tyfuskou en regen en shit
Ik had het net pas voor het eerst koud toen ik aan het wachten was op de bus.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
Het is koud. Ik HAAT de winter
Hoerige tyfuskou en regen en shit
Nu geen zin. Morgen ochtend tot 1 uur werken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Waarom heb jij op zaterdagochtend 06:30 een Sinterklaassuprise nodige?
Dan voel je je arm. Althans, dat heb ik altijdquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had het net pas voor het eerst koud toen ik aan het wachten was op de bus.
Dan heb je een probleem.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu geen zin. Morgen ochtend tot 1 uur werken.
Ik vind het daarna wel altijd fijn om dan lekker thuis te komenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan voel je je arm. Althans, dat heb ik altijd
Ik wil ook een haardquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het daarna wel altijd fijn om dan lekker thuis te komen
Vooral bij m'n ouders dan, 's avonds laat, helemaal verkleumd van de lange treinreis en daarna door de kou nog naar huis lopen. En dan kom ik thuis en dan brandt de houtkachel enzo en dan is het heerlijk warm
Dat klinkt wel goed iddquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
http://www.24kitchen.nl/recepten/roti-kip
Is dit 'echte' roti
Oke, dankjewelquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed idd![]()
Ik heb het zelf nog nooit gemaakt eigenlijk, m'n schoonmoeder doet dat altijd, maar dat zit er wel allemaal bij ja
Nou, ik heb een welvaartsbuikje maar hangtieten nog niet hoorquote:
Mutoquote:
Ik moet ook van mijn zuipbuik afquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ik heb een welvaartsbuikje maar hangtieten nog niet hoor
poetsenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
Ik had chicken jalfrezi en nou zit dit smaak nog in mijn smoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |