Same!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is mijn familie. De rest is dood.
Oh ja. Ga ik meteen doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Muto![]()
Je moett wel verder slimstemensen man
Heb al snoep genomen maar helpt niet. Kutvoerquote:
Ja hoor gaat wel. met jou?quote:
Eet het dan nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb al snoep genomen maar helpt niet. Kutvoer
Gaat wel klinkt niet zo positief?quote:
Ik geef meer om de hond van mijn ouders dan om de rest van mijn zgn. nep familiequote:Op vrijdag 29 november 2013 23:42 schreef Tjacka het volgende:
En dan zijn er nog 2 neppe familieleden bij.
Tjakkie mi mang, hoe ging je solli nou?quote:
Spijt komt altijd na de zondequote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Eet het dan niet
Ja, ik heb eens geen zin om te doen alsof ik overal maar tevreden mee benquote:
Ja slecht man. Hij start niet in februari. Fukked up.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjakkie mi mang, hoe ging je solli nou?
ah ja gewoon.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat wel klinkt niet zo positief?
Ja, eigenlijk welSinds lange tijd voel ik me eigenlijk gewoon een keertje goed
![]()
Zolang je het maar niet op ons afreageert.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik heb eens geen zin om te doen alsof ik overal maar tevreden mee ben
Ik bedoel met nepfamilie een vriendin van mijn oom die dood is en haar nieuwe vriend. Ik ben wel een familieman sorry.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geef meer om de hond van mijn ouders dan om de rest van mijn zgn. nep familie
Die kunnen wat mij betreft branden in het eeuwige vuur van de hel
Nee, dat is niet de bedoelingquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet op ons afreageert.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja slecht man. Hij start niet in februari. Fukked up.
Geen idee. Maar ik kan er niet rouwig om zijnquote:
is dat familie?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik bedoel met nepfamilie een vriendin van mijn oom die dood is en haar nieuwe vriend. Ik ben wel een familieman sorry.
Ja oké, maar er bestaat ook nog zoiets als de middenweg..quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik heb eens geen zin om te doen alsof ik overal maar tevreden mee ben
Dat zit ik dan al zeker jarenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Stuart zit in zijn menopauze heb ik me laten vertellen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]zijn maar weinig opleidingen die in februari starten inderdaad
[..]
Geen idee. Maar ik kan er niet rouwig om zijn
Niets mis mee als je een leuke familie hebtquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik bedoel met nepfamilie een vriendin van mijn oom die dood is en haar nieuwe vriend. Ik ben wel een familieman sorry.
Goedenavond Cachet.quote:
48quote:
He Cachiequote:
52quote:
Neequote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja oké, maar er bestaat ook nog zoiets als de middenweg..
Zo snel gaat het gevoelsmatig wel jaquote:
Jij bent de opa van het stel.quote:
Netjesquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik zit aan mijn eerste biertje sinds dinsdag. #proud
Be the change you want to see in the world.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo snel gaat het gevoelsmatig wel ja
No man is an islandquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Be the change you want to see in the world.
overledenquote:
Ik zou ook een hartaanval krijgen van de stress van alle discussies die hij voert hier jaquote:
het was geen hartaanval door stress.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou ook een hartaanval krijgen van de stress van alle discussies die hij voert hier ja
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |