Need for Speedquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:50 schreef RRuben het volgende:
[..]
en wat heeft hij te spelen dan? Alleen knack?
Ja, erg zonde dit. En niet netjes. Ze boden me aan te pre-orderen om het apparaat zo snel mogelijk te krijgen. Nou, niet bij hun in ieder geval. Maar ik gun het de mensen die al veel eerder besteld hebben en nog niks hebben meer. Als ik moet kiezen tussen bol.com, intertoys, BS en die shops, welke zou dan het gunstigst zijn?quote:En daar ga je mee akkoord? Terug bellen en vragen of klanten nu echt op de 1e plaats komen of niet.
Zeg gelijk dat je twijfelt of dit niet jouw oorspronkelijke exemplaar is.
Wedden dat t lukt?
Dit is smerig van Dixons, heel smerig.
Je had toch al een pre-order?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:57 schreef SalsedoNL het volgende:
[..]
Ja, erg zonde dit. En niet netjes. Ze boden me aan te pre-orderen om het apparaat zo snel mogelijk te krijgen. Nou, niet bij hun in ieder geval. Maar ik gun het de mensen die al veel eerder besteld hebben en nog niks hebben meer. Als ik moet kiezen tussen bol.com, intertoys, BS en die shops, welke zou dan het gunstigst zijn?
ps4?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
Baal er wel van dat de mijne kapot is.
haha chil! kan je trouwens ook dat 1 politie is en de andere racer ofzo? lijkt me wel vet!quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Need for SpeedDat wordt lekker racen vanavond
Kunnen ze makkelijk zeggen natuurlijk. Het zou kunnen, maar ik weet het niet....quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat als die medewerker van de Dixons gewoon een pre-order had staan en dus die van hem al opzij heeft gezet?
Het ging oorspronkelijk om Salsedo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:00 schreef BraboMeneer het volgende:
Je had je PS4 toch al thuis of heb ik het verkeerd begrepen? Heb je de PS4 terug moeten brengen? Ik zou daar dan sowieso niet mee akkoord gaan. Dixons zou hem dan mogen komen ophalen, maar wel op een heel ander adres
Und? HDD al los gemaakt en opnieuw erin gedaan?quote:
Oké, dan heb jij gelukkig wel mazzelquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:03 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Het ging oorspronkelijk om Salsedo.De mijne staat bij het DHL ophaalpunt.
nee, ik formuleer het verkeert. Excuses. Af en toe lees ik dat sommige mensen die maanden geleden besteld hebben moeten wachten, terwijl mensen die bijvoorbeeld dinsdag hebben besteld hun apparaat vandaag kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:58 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Je had toch al een pre-order?
Pre orders worden meestal gelijk apart gezet. Dit is waarschijnlijk gewoon geclaimed door een personeelslid die zag dat er nog eentje over was.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Het is kut hoor, dat sowieso. Maar als die medewerker gewoon lang geleden al een pre-order heeft gedaan zou ik dat ook niet zomaar opgeven voor iemand die net ff besluit dat hij een PS4 wilt en geen pre-order heeft gedaan.
Ja, maakt niks uit. Dat wordt opsturen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:04 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Und? HDD al los gemaakt en opnieuw erin gedaan?
Even proberenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:07 schreef HostiHawaii het volgende:
@Banaanensuiker:
http://techblog.tv/solved(...)ation-4-video-games/
Meer in depth opties die je kan proberen.
Ik meen dat Sony in elk land omruilvoorraad heeft in de eerste weken van de release.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:07 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ja, maakt niks uit. Dat wordt opsturen.
Werkt ook niet. Mijn ps4 piept maar een keer met opstarten en uitzetten. Ook als ik de knop langer inhoud.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:07 schreef HostiHawaii het volgende:
@Banaanensuiker:
http://techblog.tv/solved(...)ation-4-video-games/
Meer in depth opties die je kan proberen.
Iemand? Mijn ps4 is trouwens onderweg naar me toe van postnlquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:06 schreef Maver24 het volgende:
Kan je de ps4 nou ook staand neerzetten? En zo ja moet ik daar nog iets voor hebben of kan ik en gewoon staand neerzetten?
Kan wel, maar is niet heel stevig. Er is wel een aparte stand te koop.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Iemand? Mijn ps4 is trouwens onderweg naar me toe van postnl
? Dat lijkt me stug. Hoe lang wacht je?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:10 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Werkt ook niet. Mijn ps4 piept maar een keer met opstarten en uitzetten. Ook als ik de knop langer inhoud.
Gewoon Sony bellen om jou exemplaar om te ruilen. Misschien kun je de jouwe vandaag nog verzenden zodat je midden volgende week je nieuwe hebt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:10 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Werkt ook niet. Mijn ps4 piept maar een keer met opstarten en uitzetten. Ook als ik de knop langer inhoud.
Totdat het lampje uit is bij het uitzetten. Als je hem lang inhoudt bij opstarten gaat hij vanzelf uit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
? Dat lijkt me stug. Hoe lang wacht je?
Ik probeer een nummer te vinden, maar dat zie ik nergensquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:13 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Gewoon Sony bellen om jou exemplaar om te ruilen. Misschien kun je de jouwe vandaag nog verzenden zodat je midden volgende week je nieuwe hebt.
wel geprobeerd, geen geluk ):quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:13 schreef Ipho het volgende:
Nog meer mensen met het geluk van mij die zonder pre-order een uit de winkel haalden?
Dit zijn de telefoonnummers van de helpdesk:quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:13 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik probeer een nummer te vinden, maar dat zie ik nergens
Hebben ze die stand ergens op internet zodat ik deze morgen nog heb of bij een mediamarkt ofzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Kan wel, maar is niet heel stevig. Er is wel een aparte stand te koop.
ja ze liggen gewoon in de winkel en staan op bol enzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hebben ze die stand ergens op internet zodat ik deze morgen nog heb of bij een mediamarkt ofzo
Mooi wachtmuziekjequote:Op vrijdag 29 november 2013 16:16 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Dit zijn de telefoonnummers van de helpdesk:
- Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief)
- België = 011 516 406 (tegen lokaal tarief)
http://www.bol.com/nl/p/s(...)s4/9200000019390378/quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:20 schreef Maver24 het volgende:
Bol.com is tie niet op voorraad. Jammer
Benieuwd of je daar over een uur nog zo over denktquote:
Krezip hahaquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:21 schreef eight het volgende:
[..]
Benieuwd of je daar over een uur nog zo over denkt
Ik ben ook benieuwd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:21 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze voor je gaan regelen. Misschien morgen special delivery?
Zooitje ongeregeldquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Net met MM Amsterdam gebeld, ze hadden tekort PS4's voor de eerste levering en die man kon niet vertellen wanneer de pre-orders vervallen van de mensen die em niet op komen halen
Dat lipje hoort level te zitten. Niet hoger dan de onderzijde zelf.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hoort ie nou zo te zijn, of is dit juist de slechte?
[ afbeelding ]
Oh yes die had ik niet gezien. Thanksquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/s(...)s4/9200000019390378/
Als het niet werkt, buig je hem toch weer terug?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:32 schreef SugeLucky het volgende:
Vraag me enigszins af hoe het met garantie en omruilen zit als je dat metalen lipje zelf naar beneden gaat proberen te drukken.
En wat als het afbreekt daardoor?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:33 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Als het niet werkt, buig je hem toch weer terug?
Ik vind hem juist opvallend stil vergeleken met mijn xbox 360.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:34 schreef byah het volgende:
[..]
In vergelijking met mijn X1 maakt de PS4 echt serieus geluid.
Waar moet je hem omruilen? Of moet je hem opsturen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:34 schreef Banaanensuiker het volgende:
Sony aan de lijn gehad. Als last resort 30 minuten losgekoppeld laten staan. Als ik hem dan niet in safe mode kan krijgen, moet ik hem omruilen.
Daar hebben we het nog niet over gehad. Volgens mij is het stervensdruk daar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:35 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Waar moet je hem omruilen? Of moet je hem opsturen?
Dat zou één van mijn eerste vragen zijn, je hebt er al zo lang op zitten wachten en nu kun je nog niets.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:36 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Daar hebben we het nog niet over gehad. Volgens mij is het stervensdruk daar.
Ach hier ook geen PS4 hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:36 schreef Prullenbak6 het volgende:
Beste heer of mevrouw,
Vanwege het overweldigende succes van onze nieuwsbrief moeten wij tot onze spijt mededelen dat wij de bestelling niet uit kunnen leveren, onze excuses hiervoor.
Klanten die per IDeal betaald hebben krijgen het bedrag vandaag of morgen nog teruggestort op de rekening. Klanten die met een creditcard betaald hebben zullen hiervan geen afschrijving krijgen.
Om je tegemoet te komen voor het ongemak zullen wij je vanavond nog een email sturen met daarin een compensatie voor het ongemak.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
XL groet,
Toys XL klantenservice
Teringlijers godverdomme
Net zeggen. Grote kans dat de winkel in kwestie juist geen omruilvoorraad heeft totdat sony voor aanlevering zorgt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:38 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Dat zou één van mijn eerste vragen zijn, je hebt er al zo lang op zitten wachten en nu kun je nog niets.
En dan direct naar Sony sturen, die sturen direct een nieuwe naar jou. Anders van Bol naar Sony, van Sony weer naar Bol en dan naar jou. Duurt lang!quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
Heb hem via bol.com, dus verstuurd worden moet hij sowieso.
ja gvd ik ook niet en ik wil resogun spelenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:51 schreef Rossdale het volgende:
PSN helemaal plat? Ik kan maar niet inloggen...
Volgens een paar gasten op Tweakers ligt de server eruit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:52 schreef Bolters het volgende:
Duurt het updaten van de software update naar 1.51 bij iedereen zo lang?
Nein! Zag op de site van saturn DE dat als je voor 5 augustus had besteld dat je hem dan op launch had, als je nu bestelde uiterlijk 31 janquote:
Ben benieuwd wat Sony gaat doen voor je. Dan weten wij dat ook gelijk mocht er iets niet goed zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:34 schreef Banaanensuiker het volgende:
Sony aan de lijn gehad. Als last resort 30 minuten losgekoppeld laten staan. Als ik hem dan niet in safe mode kan krijgen, moet ik hem omruilen.
ok!quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Volgens een paar gasten op Tweakers ligt de server eruit.
Werkt die al of wordt het toch opsturen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:34 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik ga Sony nu weer bellen. Je hoort het zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Sony gaat doen voor je. Dan weten wij dat ook gelijk mocht er iets niet goed zijn
Had ik al besteld. Goeie tip!quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:07 schreef Banaanensuiker het volgende:
35 euro voor 365 dagen ps+ op bol.com met deze code: AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7
Ok prima. Laat het ons wetenquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik ga Sony nu weer bellen. Je hoort het zo
Thxquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:07 schreef Banaanensuiker het volgende:
35 euro voor 365 dagen ps+ op bol.com met deze code: AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7
Xbox one launch was zonder problemen vorige weekquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:23 schreef Catch_me het volgende:
Verdomme manlaunch day en de servers zijn weer down, ik dacht dat dit de volgende generatie consoles waren??
Zuur! Hopen dat het toch iets korter gaat duren. Konden ze geen oorzaak geven wat het probleem kon zijn?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ps4 wordt dus verzonden d.m.v. een kiala punt. Gaat 10-15 werkdagen duren, maar ze hopen op sneller. Dus uiterlijk over 3 weken heb ik er weer één.
Klote man. Ik voel met je meequote:Op vrijdag 29 november 2013 17:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ps4 wordt dus verzonden d.m.v. een kiala punt. Gaat 10-15 werkdagen duren, maar ze hopen op sneller. Dus uiterlijk over 3 weken heb ik er weer één.
Damn. Das echt zuur. Hopen voor je dat het sneller gaatquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
Nope.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:26 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Zuur! Hopen dat het toch iets korter gaat duren. Konden ze geen oorzaak geven wat het probleem kon zijn?
Fuck dit lijkt me helemaal balen. Dan heb je hem eindelijk en dan doet die het weer niet. Moet je alsnog zo lang wachten voor een nieuwe.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ja, is echt kut. Ook al op 11 juni gepreorderd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Fuck dit lijkt me helemaal balen. Dan heb je hem eindelijk en dan doet die het weer niet. Moet je alsnog zo lang wachten voor een nieuwe.
Heb je niet zo door kunnen lullen dat ze je een gratis spel konden opsturen? Of PSN tegoed?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:31 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ja, is echt kut. Ook al op 11 juni gepreorderd.
fifa opstarten en dergelijke nou ook eindelijk sneller of nog steeds niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:32 schreef Janeiros het volgende:
Wat gaat dat apparaat rete snel in alles wat ik heb geprobeerd tot nu toe. Niks te klagen.Tis ff wachten op wat betere titels maar met Battlefield en FIFA vermaak ik me de komende dagen wel.
Sterkte voor de mensen die keihard genaaid worden met betrekking tot levering..
jupquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fifa opstarten en dergelijke nou ook eindelijk sneller of nog steeds niet?
Nee niet geprobeerd. Apparaten kunnen gewoon stuk zijn. Het is gewoon lullig omdat ik nu een defecte heb. Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:32 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Heb je niet zo door kunnen lullen dat ze je een gratis spel konden opsturen? Of PSN tegoed?
zozoquote:
Ik zou Battlefield 4 nemen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:49 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb nog geen game bij de playstation. welke zou ik nou echt moeten nemen. Ik twijfel een beetje tussen Battlefield 4 of Killzone.
bf>fifa>kz>codquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:49 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb nog geen game bij de playstation. welke zou ik nou echt moeten nemen. Ik twijfel een beetje tussen Battlefield 4 of Killzone.
Mooi op tijdquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:11 schreef Maver24 het volgende:
mijn PS4 moet nog altijd aankomen van PostNL. ze kunnen tot 22.00 vanavond leveren. zit je dan heel de dag te wachten op je ps4. haha.
pas juichen als die binnen isquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:12 schreef BadderAapje het volgende:
Vanochtend 7uur besteld, morgen in huis.
Hoezo mazzel
Ik ben zo jaloers op degene die een werkende PS4 hebben. Ik heb niet eens een PS4 besteld ik wilde echt wachten op Infamous Second Son. Maar nu ik iedereen blij zie mijn zijn PS4 kan ik eigenlijk niet meer wachten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:12 schreef BadderAapje het volgende:
Vanochtend 7uur besteld, morgen in huis.
Hoezo mazzel
Hihaho, zit je dan met je xbox en je ps4quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:11 schreef Maver24 het volgende:
mijn PS4 moet nog altijd aankomen van PostNL. ze kunnen tot 22.00 vanavond leveren. zit je dan heel de dag te wachten op je ps4. haha.
is downquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:18 schreef Massief het volgende:
Kan met mijn psn niet inloggen, klopt dit ?
Wat zit je op een forum te doen dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:18 schreef byah het volgende:
[..]
Hihaho, zit je dan met je xbox en je ps4
[ afbeelding ]
Kijk eens op m'n tv danquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:19 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Wat zit je op een forum te doen dan?.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:31 schreef Drankster het volgende:
Is het mogelijk om die blauwe led op de controller uit te zetten? verder prima controller
Een tip:quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hopelijk fixen ze dat, ik zie hem de hele tijd in de onderste rand van de TV weerkaatsen
Option knop > informationquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:40 schreef Massief het volgende:
Waar kan je status van installatie zien?
En maakt hij bij julllie ook zon vreemd geluidje met installeren? Beetje piep geluid.
Fifa haperde wel paar keer toen ik hem speelde met het installeren
Hoezo na het weekend? Blijft hij het hele weekend slecht dan? Ben er inmiddels weer uitgegooid nlquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
idd. wilde resogun proberen en dat moet nu dus na het weekend
lukt hier ook nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:42 schreef Janeiros het volgende:
Nogmaals voor de 5e keer denk ik, zijn er hier mensen die ook de melding in de store zien van een proef abonnement van PS Plus? Klik je erop en dan vervolgens is het weg..
Kan gewoon inloggenquote:
Idd godverdomme, ik wil spelers updatequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:08 schreef Massief het volgende:
Fifa speelt goed en ziet er nice uit. Kut dat psn down is alleen.
Duurt installatie bij jou ook lang? En telkens dat die die reader actief is en stopt en dan piep geluidjes maakt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:23 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Idd godverdomme, ik wil spelers update
Hij moet eerst 24u acclimatiseren, net als een koelkastquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:27 schreef Sjemmert het volgende:
Mijne is ook binnen maar geen verbinding met psn. Als ik nu killzone ga spelen kan ik dan wek save zo ?
Af en toe een kusje geven wil ook nog weleens helpen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij moet eerst 24u acclimatiseren, net als een koelkast
Nope, daar moet je psn voor hebben. Heb hier ook een half uur proberen in te loggen, geen resultaat. Probeer het over een uurtje wel weer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:29 schreef wolfrolf het volgende:
Reboot doet geen wonderen.
Dan heb ik de 1080p assassins creed patch zeker niet?
Ja DriveClub gaat er steeds beter uitzien!quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:36 schreef Dutchguy het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Lijkt er toch steeds meer op dat ik ook niet aan een PS4 ontkom op den duur.
Tijdens Amerikaanse launch alles prima en dit kunnen ze niet aan. Bizarquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:42 schreef Maver24 het volgende:
ik probeer het straks ook nog maar een keertje, hij bleef net 10min op een ogenblik staan bij het aanmelden, schiet niet op dus
Vooral de lighting vind ik erg mooi. Het ziet er heel realistisch uit. Goed dat ze de extra tijd nemen en de game niet rushen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja DriveClub gaat er steeds beter uitzien!
zwaar overbelast.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:42 schreef Maver24 het volgende:
ik probeer het straks ook nog maar een keertje, hij bleef net 10min op een ogenblik staan bij het aanmelden, schiet niet op dus
Nou, enorm, dat iedereen als een malloot op PSN inlogt en de boel meer op een DDOS lijkt is echt een schandequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:41 schreef Bolters het volgende:
Het is wel een grote schande dat PSN er uit ligt.
Ik weet niet wat jij gelezen hebt, maar dezelfde taferelen hoor. PSN stuk, traag, van allesquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:43 schreef Bolters het volgende:
[..]
Tijdens Amerikaanse launch alles prima en dit kunnen ze niet aan. Bizar
hoe de neuq kan datquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:50 schreef Pheno het volgende:
Overigens nergens last van, kan in de store, alles. Oke, downloaden gaat iets trager dan van de week, maar dat lijkt me logisch.
Zit er nu ook weer op gelukkigquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:50 schreef Pheno het volgende:
Overigens nergens last van, kan in de store, alles. Oke, downloaden gaat iets trager dan van de week, maar dat lijkt me logisch.
Netwerkkabel aansluiten, inloggen op PSN, klaarquote:
Bizar, hier is ie fluisterstil. Is de discdrive aan het werk?quote:
Nou ja, niets trollen aan. Het werkt gewoon. Zoals gezegd, wat trager dan ik gewend was, maar dat lijkt me op launchdag niet zo heel raar.quote:
Jij staat gewoon op een VIP-lijst bij Sonyquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, niets trollen aan. Het werkt gewoon. Zoals gezegd, wat trager dan ik gewend was, maar dat lijkt me op launchdag niet zo heel raar.
Nee, ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:02 schreef Eenskijken het volgende:
zijn er nog winkels die ps4's verkopen zonder preorder? of is het dikke pech?
In het begin is ie ook prima stil, maar na ff KZ spelen gaat ie zoveel geluid makenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bizar, hier is ie fluisterstil. Is de discdrive aan het werk?
Neequote:Op vrijdag 29 november 2013 20:16 schreef tuut-chips het volgende:
Hadden jullie wel een 14 dagen PS+ kaartje in de doos zitten? Hier niks
jawohlquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:18 schreef Massief het volgende:
Hoort dat witte licht boven op de ps als je speelt?
Daar ligt het zeker aan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:21 schreef Lastpost het volgende:
Krijg het niet voor elkaar om m'n +-abonnement te activeren via code. Gaat gewoon weer naar het hoofdmenu toe en gebeurt verder niets.
Iemand een idee of komt het door de instabiliteit op dit moment?
Okay dan hou ik het gewoon nog even bij offline gaming.quote:
Inmiddels 12 gb gedownload en 3 games geinstalleerd binnen 45 minuten en dat op releasedag!!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef xminator het volgende:
Ben nu 12 gb aan games aan het downloaden via mijn draadloos netwerk. Binnen 1 uur en 20 minuten heb ik ze binnen, best snel nog voor een releasedag.
PS home knop indrukken (die ronde in het midden met het logo)quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:25 schreef Massief het volgende:
Hoe kan je status opladen van je controller weten?
Sorry voor de noob vragen. Ben altijd xbox owner geweest. Was in het begin oen ik fifa erin wilde doen ook een cd lade aan het zoeken die uit de console zou komen
Thnxquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:26 schreef VulpX het volgende:
[..]
PS home knop indrukken (die ronde in het midden met het logo)
Ahaa! was ik toch niet de enige, ik dacht dat hij constant blauw moest zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:18 schreef Massief het volgende:
Hoort dat witte licht boven op de ps als je speelt?
Nee wel ff de AC4BF 1080p patch gedownload via USA account.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ook al een game gedownload en via een EU account gespeeld?
Die is handig! Dacht dat hij constant blauw moest zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:30 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Ahaa! was ik toch niet de enige, ik dacht dat hij constant blauw moest zijn.
Klikt
moet je wel je credit card opgeven beetje jammerquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:43 schreef VulpX het volgende:
Eindelijk erin!
Voor de mensen die de 14 dagen proefabo van PS+ zoeken: deze staat op de eerste pagina van de Store zodra je die opstart. Daar kun je hem opeisen.
Jep, werkt prima, AC4 voor 45 euro ofzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ook al een game gedownload en via een EU account gespeeld?
Lagen er hier in Rotterdam echt stapels bij BS en GM.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:46 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Heb bij Bart Smit en Intertoys geprobeerd FIFA 14 te kopen, helaas overal uitverkocht.![]()
Is het de moeite waard om morgen/overmorgen nog eens langs te gaan, in de hoop dat ze FIFA dan wel hebben? Anders kan ik alleen nog via internet bestellen, en dat gaat 3-5 werkdagen duren.
hoe doe je dat streamen vanaf de ps4 dus niet alleen de game maar ook het menu ectquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:33 schreef xminator het volgende:
Even aan het streamen for fun:
http://nl.twitch.tv/xt1907
Hoe bedoel je? Gewoon stream aanzetten en s je dan naar het menu gaat zie je dat neem ik aan.. Is ook voor mij vrij nieuw.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:54 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
hoe doe je dat streamen vanaf de ps4 dus niet alleen de game maar ook het menu ect
met een capture card / HD PVRquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:54 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
hoe doe je dat streamen vanaf de ps4 dus niet alleen de game maar ook het menu ect
ja game streamen lukt inmiddels wel alleen de psn store en het playstation menu nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Gewoon stream aanzetten en s je dan naar het menu gaat zie je dat neem ik aan.. Is ook voor mij vrij nieuw.
als ze niet bewegen is die vol.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:29 schreef Massief het volgende:
[..]
Thnxje ziet alleen maar blokjes dus dan weet je nog niet ech of die echt 100% is.
daar ben ik ook nog niet achter hoe dat zitquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
is niet nodig bij een PS4 toch?
Zo kan 'ie wel weer!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Nu al 2 mensen die 600 euro willen geven
ik bied 401 euroquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Had ik ook maar een PS4 gereserveerdquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Ah, je hebt het over twee weken bij elkaar?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:25 schreef BredeBroeder het volgende:
Tegen de tijd dat ik klaar ben met sparen voor de PS4 is die eindelijk normaal te koop
Jep, enige dat nu niet werkt is redeemen van codes.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:03 schreef Maver24 het volgende:
Doet PSN het inmiddels al weer. kan ik het weer met een gerust proberen?
Hehe iets later, ben maar een arme studentquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je hebt het over twee weken bij elkaar?
weejo 2 viewers waaronder ik nu hahaquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:40 schreef over_hedge het volgende:
Dat live stream werkt best goed. Voor de lol ff aan het uitproberen met fifa
http://nl.twitch.tv/nlmash
Gaan er ook niet meer worden denk ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
weejo 2 viewers waaronder ik nu haha
nl-mash voor killzone!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:42 schreef Maver24 het volgende:
zo ik ben ook inlogd in de PSN. jullie mogen mij trouwens wel toevoegen op PSN als je dat wilt. Morgen heb ik Killzone en volgende week NFS Rivals . psn is dutch-devil
het zijn er al 4!! haha maar de kwaliteit is niet zo heel goed ofzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaan er ook niet meer worden denk ikmaar gaat het ook niet om
Dat is helaas altijd met Killzone!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:40 schreef -Techno- het volgende:
Killzone valt me vies tegen.... Grafisch is het echt prachtig daar niet van maar de gameplay is gewoon saai. Die owl is maar irritant en die standaard gun die je altijd bij je hebt en niet kan wisselen is echt fucking lelijk![]()
Hopelijk komen er nog epische stukjes verderop.....
Resogun is trouwens wel erg gaaf
5 nuquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
het zijn er al 4!! haha maar de kwaliteit is niet zo heel goed ofzo
haha ja heb niet echt veel verstand van fifa maar ziet er wel redelijk uit haha AJAX!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
5 nuen een rage quit van de tegenstander
En ja da is wel jammer.
Werkt dat niet?quote:
ik nu ookquote:
waardeloos is dat jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef SugeLucky het volgende:
25x quitten is online ban voor fifa of zo zou niet verkeerd zijn. zielige kindjes altijd
Sweet Shar!quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Sowieso mijn neefjehij heeft 2,5 jaar gespaard voor zijn ps4
ik zou dat nooit volgehouden hebben, ik had al lang al de 3 dan gekocht maar die wou hij niet kopen want als hij dat zou doen zou hij nooit geld genoeg bij elkaar hebben om dan de 4 te kopen. Dus die kon nu zijn ps4, extra controller en game kopen van het geld wat hij in 2 jaar gespaard heeft
Dat kan gewoon weg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je ook in dat menu al die share shit enzulks wegdoen of blijf je dat wel houden?
kan je zo nog eens kijken, heb de kwaliteit hoger gezet als het goed is. ben benieuwd of het werktquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
het zijn er al 4!! haha maar de kwaliteit is niet zo heel goed ofzo
Nee nog niet. Druk bezig met futquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Cool, ik ga je even toevoegen, of heb jij mij al toegevoegd ?
Haha ik ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee nog niet. Druk bezig met fut
op de ps3 faalde ik best wel. maar deze fifa gaat een heel stuk beterquote:
yo pak even mn laptop danquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
kan je zo nog eens kijken, heb de kwaliteit hoger gezet als het goed is. ben benieuwd of het werkt
tnxs, hij stond op high. nu op best.quote:
ja het is wel beter nuquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
tnxs, hij stond op high. nu op best.
en dan gaat het gewoon om pre orders?quote:
quote:
Nicequote:
ja kan ik ook niet op wachten haha nu maar mailtje van bol afwachten en anders wachten tot 11 decemberquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[..]
Nicewerkt best goed. Straks maar ff resogun doen. Grappig spel
Bizar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Vind het ook bizar ja.quote:
Uuuh wat gebeurt hierquote:
zou ik maar snel doen voordat ze langs komenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Uuuh wat gebeurt hier
Ik ben blij dat ik hem bij BOL heb gepreordered met acceptgiro
DE manier wat mij betreft.
Ik heb het ding nu hier staan (wat een prachtig apparaat) en ik heb er NOG GEEN STUIVER voor betaald
Binnen 14 dagen, gaat goed komen dat is zekerquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef RRuben het volgende:
[..]
zou ik maar snel doen voordat ze langs komen
En na die 14 dagen betaal je maar iets van 6 euro extra. Dan heb je nog eens 14 dagen extra om het volledige bedrag te betalenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
De controller is wel echt geniaal.
Assassins creed oog verder wel erg last gen. Maar fuck. Die knallers komen vanzelf
[..]
Binnen 14 dagen, gaat goed komen dat is zeker
6 euro?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:41 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
En na die 14 dagen betaal je maar iets van 6 euro extra. Dan heb je nog eens 14 dagen extra om het volledige bedrag te betalen
Bol is echt heel makkelijk. Eigenlijk een beetje te makkelijk vind ik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
6 euro?No shit? Wauw das best weinig
Maar dan staat er vast wel een minnetje bij mijn betaaltechnische betrouwbaarheid.
Grote omzet, klein aantal wanbetalers (percentage).quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Bol is echt heel makkelijk. Eigenlijk een beetje te makkelijk vind ik.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:46 schreef jhoopie het volgende:
wattefuk mn ps4geeft net een knal met rook nu doet ie niks meer
Wow damnquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:46 schreef jhoopie het volgende:
wattefuk mn ps4geeft net een knal met rook nu doet ie niks meer
WTF man lekker danquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:52 schreef jhoopie het volgende:
doe dus niet je internet kabel erin en eruit terwijl de ps4 aanstaat! dit veroorzaakt kortsluiting oid! heel mn ding is doorgebrand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |