Nope.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:26 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Zuur! Hopen dat het toch iets korter gaat duren. Konden ze geen oorzaak geven wat het probleem kon zijn?
Fuck dit lijkt me helemaal balen. Dan heb je hem eindelijk en dan doet die het weer niet. Moet je alsnog zo lang wachten voor een nieuwe.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ps4 wordt dus verzonden d.m.v. een kiala punt. Gaat 10-15 werkdagen duren, maar ze hopen op sneller. Dus uiterlijk over 3 weken heb ik er weer één.
Ja, is echt kut. Ook al op 11 juni gepreorderd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Fuck dit lijkt me helemaal balen. Dan heb je hem eindelijk en dan doet die het weer niet. Moet je alsnog zo lang wachten voor een nieuwe.
Heb je niet zo door kunnen lullen dat ze je een gratis spel konden opsturen? Of PSN tegoed?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:31 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ja, is echt kut. Ook al op 11 juni gepreorderd.
fifa opstarten en dergelijke nou ook eindelijk sneller of nog steeds niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:32 schreef Janeiros het volgende:
Wat gaat dat apparaat rete snel in alles wat ik heb geprobeerd tot nu toe. Niks te klagen.Tis ff wachten op wat betere titels maar met Battlefield en FIFA vermaak ik me de komende dagen wel.
Sterkte voor de mensen die keihard genaaid worden met betrekking tot levering..
jupquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fifa opstarten en dergelijke nou ook eindelijk sneller of nog steeds niet?
Nee niet geprobeerd. Apparaten kunnen gewoon stuk zijn. Het is gewoon lullig omdat ik nu een defecte heb. Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:32 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Heb je niet zo door kunnen lullen dat ze je een gratis spel konden opsturen? Of PSN tegoed?
zozoquote:
Ik zou Battlefield 4 nemen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:49 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb nog geen game bij de playstation. welke zou ik nou echt moeten nemen. Ik twijfel een beetje tussen Battlefield 4 of Killzone.
bf>fifa>kz>codquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:49 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb nog geen game bij de playstation. welke zou ik nou echt moeten nemen. Ik twijfel een beetje tussen Battlefield 4 of Killzone.
Mooi op tijdquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:11 schreef Maver24 het volgende:
mijn PS4 moet nog altijd aankomen van PostNL. ze kunnen tot 22.00 vanavond leveren. zit je dan heel de dag te wachten op je ps4. haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |