pas juichen als die binnen isquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:12 schreef BadderAapje het volgende:
Vanochtend 7uur besteld, morgen in huis.
Hoezo mazzel
Ik ben zo jaloers op degene die een werkende PS4 hebben. Ik heb niet eens een PS4 besteld ik wilde echt wachten op Infamous Second Son. Maar nu ik iedereen blij zie mijn zijn PS4 kan ik eigenlijk niet meer wachten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:12 schreef BadderAapje het volgende:
Vanochtend 7uur besteld, morgen in huis.
Hoezo mazzel
Hihaho, zit je dan met je xbox en je ps4quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:11 schreef Maver24 het volgende:
mijn PS4 moet nog altijd aankomen van PostNL. ze kunnen tot 22.00 vanavond leveren. zit je dan heel de dag te wachten op je ps4. haha.
is downquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:18 schreef Massief het volgende:
Kan met mijn psn niet inloggen, klopt dit ?
Wat zit je op een forum te doen dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:18 schreef byah het volgende:
[..]
Hihaho, zit je dan met je xbox en je ps4
[ afbeelding ]
Kijk eens op m'n tv danquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:19 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Wat zit je op een forum te doen dan?.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:31 schreef Drankster het volgende:
Is het mogelijk om die blauwe led op de controller uit te zetten? verder prima controller
Een tip:quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hopelijk fixen ze dat, ik zie hem de hele tijd in de onderste rand van de TV weerkaatsen
Option knop > informationquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:40 schreef Massief het volgende:
Waar kan je status van installatie zien?
En maakt hij bij julllie ook zon vreemd geluidje met installeren? Beetje piep geluid.
Fifa haperde wel paar keer toen ik hem speelde met het installeren
Hoezo na het weekend? Blijft hij het hele weekend slecht dan? Ben er inmiddels weer uitgegooid nlquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
idd. wilde resogun proberen en dat moet nu dus na het weekend
lukt hier ook nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:42 schreef Janeiros het volgende:
Nogmaals voor de 5e keer denk ik, zijn er hier mensen die ook de melding in de store zien van een proef abonnement van PS Plus? Klik je erop en dan vervolgens is het weg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |