het zijn er al 4!! haha maar de kwaliteit is niet zo heel goed ofzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaan er ook niet meer worden denk ikmaar gaat het ook niet om
Dat is helaas altijd met Killzone!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:40 schreef -Techno- het volgende:
Killzone valt me vies tegen.... Grafisch is het echt prachtig daar niet van maar de gameplay is gewoon saai. Die owl is maar irritant en die standaard gun die je altijd bij je hebt en niet kan wisselen is echt fucking lelijk![]()
Hopelijk komen er nog epische stukjes verderop.....
Resogun is trouwens wel erg gaaf
5 nuquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
het zijn er al 4!! haha maar de kwaliteit is niet zo heel goed ofzo
haha ja heb niet echt veel verstand van fifa maar ziet er wel redelijk uit haha AJAX!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
5 nuen een rage quit van de tegenstander
En ja da is wel jammer.
Werkt dat niet?quote:
ik nu ookquote:
waardeloos is dat jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef SugeLucky het volgende:
25x quitten is online ban voor fifa of zo zou niet verkeerd zijn. zielige kindjes altijd
Sweet Shar!quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Sowieso mijn neefjehij heeft 2,5 jaar gespaard voor zijn ps4
ik zou dat nooit volgehouden hebben, ik had al lang al de 3 dan gekocht maar die wou hij niet kopen want als hij dat zou doen zou hij nooit geld genoeg bij elkaar hebben om dan de 4 te kopen. Dus die kon nu zijn ps4, extra controller en game kopen van het geld wat hij in 2 jaar gespaard heeft
Dat kan gewoon weg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je ook in dat menu al die share shit enzulks wegdoen of blijf je dat wel houden?
kan je zo nog eens kijken, heb de kwaliteit hoger gezet als het goed is. ben benieuwd of het werktquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
het zijn er al 4!! haha maar de kwaliteit is niet zo heel goed ofzo
Nee nog niet. Druk bezig met futquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Cool, ik ga je even toevoegen, of heb jij mij al toegevoegd ?
Haha ik ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee nog niet. Druk bezig met fut
op de ps3 faalde ik best wel. maar deze fifa gaat een heel stuk beterquote:
yo pak even mn laptop danquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
kan je zo nog eens kijken, heb de kwaliteit hoger gezet als het goed is. ben benieuwd of het werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |