Kan gewoon inloggenquote:
Idd godverdomme, ik wil spelers updatequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:08 schreef Massief het volgende:
Fifa speelt goed en ziet er nice uit. Kut dat psn down is alleen.
Duurt installatie bij jou ook lang? En telkens dat die die reader actief is en stopt en dan piep geluidjes maakt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:23 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Idd godverdomme, ik wil spelers update
Hij moet eerst 24u acclimatiseren, net als een koelkastquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:27 schreef Sjemmert het volgende:
Mijne is ook binnen maar geen verbinding met psn. Als ik nu killzone ga spelen kan ik dan wek save zo ?
Af en toe een kusje geven wil ook nog weleens helpen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij moet eerst 24u acclimatiseren, net als een koelkast
Nope, daar moet je psn voor hebben. Heb hier ook een half uur proberen in te loggen, geen resultaat. Probeer het over een uurtje wel weer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:29 schreef wolfrolf het volgende:
Reboot doet geen wonderen.
Dan heb ik de 1080p assassins creed patch zeker niet?
Ja DriveClub gaat er steeds beter uitzien!quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:36 schreef Dutchguy het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Lijkt er toch steeds meer op dat ik ook niet aan een PS4 ontkom op den duur.
Tijdens Amerikaanse launch alles prima en dit kunnen ze niet aan. Bizarquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:42 schreef Maver24 het volgende:
ik probeer het straks ook nog maar een keertje, hij bleef net 10min op een ogenblik staan bij het aanmelden, schiet niet op dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |