quote:Following Jake Ellenberger's injury, it was Hyun Gyu Lim who has been tapped to step up and headline the UFC Fight Night 34 card against Tarec Saffiedine. The Korean is 2-0 with the promotion so far, and was originally scheduled to face Kiichi Kunimoto on the same card so he will still have a full fight camp for the bout.
Lim has won both his UFC bouts with impressive knockouts, and while this will be a huge opportunity for him, it will also be a giant step up in competition from facing prelim-level fighters to headlining against a Strikeforce champion.
Wat een bitch is die Rousey toch hequote:
Ik hoop echt dat het gebeurt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook al zie ik het niet gebeuren ben ik benieuwd naar die kop van Rousey en DW als Miesha wint
Ik voorspel een 0/5 voor jou..quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:49 schreef Hooidraad het volgende:
Gray Maynard vs. Nate Diaz
Julianna Peņa vs. Jessica Rakoczy
Chris Holdsworth vs. David Grant
Jessamyn Duke vs. Peggy Morgan
Roxanne Modafferi vs. Raquel Pennington
dat deze kutcard nog meeteltquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:49 schreef Hooidraad het volgende:
UFN 34:quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
Met 51 events wordt het wel steeds lastiger om te picken met al die no names zoals op deze card
Ik denk niet dat ik mijn belt ga verdedigenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
UFN 34:
Hyun Gyu Lim vs. Tarec Saffiedine
Hacran Dias vs. Tatsuya Kawajiri
Kiichi Kunimoto vs. Luiz Jorge Dutra Jr.
Kyung Ho Kang vs. Shunichi Shimizu
Katsunori Kikuno vs. Quinn Mulhern
Dustin Kimura vs. Jon Delos Reyes
Will Chope vs. Max Holloway
Dave Galera vs. Royston Wee
Leandro Issa vs. TBA
Spuit elfjequote:Op vrijdag 29 november 2013 20:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Whoa!
Shane del Rosario on life support, needs 'a miracle'
http://www.mmafighting.co(...)port-needs-a-miracle
quote:There is a general consensus among Georges St-Pierre’s coaching staff that UFC 167 may have indeed been the last time the reigning welterweight champ ever steps foot into the Octagon.
After winning a controversial split decision over Johny Hendricks a little over a week ago, St-Pierre told UFC commentator Joe Rogan in his post-fight interview that he would be hanging up the gloves and going on an indefinite hiatus to deal with personal problems in his life.
Immediately after the interview, an enraged UFC President Dana White blasted the champ for his post-fight comments. During the UFC 167 post-fight press conference, White claimed that St-Pierre owed it to the UFC, the fans and Hendricks to step up and do a rematch. It was certainly one of the most uncomfortable press conferences in recent memory, as a bruised up St-Pierre sat in silence taking in all the criticism.
Things have cooled off significantly since UFC 167, and White remains confident that St-Pierre will ultimately return to fighting and give Hendricks a rematch.
Despite White’s unrelenting assurance, a different tone is coming from the St-Pierre camp. Most have chalked St-Pierre’s post-fight comments up as gibberish spoken by a man who had taken far too many “H-bombs” from Hendricks, but St-Pierre’s manager, Rodolphe Beaulieu, told MMA journalist Ariel Helwani the champ meant every word that he said:
I spoke to Georges manager, Rodolphe Beaulieu, just a couple of days ago, and he told me that it is quote, unquote possible that that fight on Saturday night was Georges last in his entire MMA career, Helwani revealed during Wednesday's episode of UFC Tonight. …He said that everything Georges said inside the Octagon and after on Saturday night, he meant it. This wasn’t something that just came out of nowhere. It had been building up over time. …Right now, that rematch is not set in stone.
There have been subtle hints in the media regarding St-Pierre’s impending retirement dating all the way back to his November 2012 bout with Carlos Condit.
Firas Zahabi, St-Pierre’s head coach, admitted to fans at the Gentleman’s Expo on Saturday, via MMA digest, that St-Pierre had indeed been off and on about retiring since returning from his ACL injury to fight Condit:
He was thinking about stopping after Condit, then Diaz called him out and he had to come back for Diaz. He had to do the Diaz fight. Then after Diaz they said, ‘If you leave, you’re ducking Hendricks.’ So he had to do Hendricks. Now he has to do a rematch with Hendricks, and if he loses, he’s got to do a rubber match.
If he wins that, he’s got to fight some new young gun that knocked out somebody that Georges can’t duck. It never ends. It’s been like that for seven or eight years, and I think it’s time for him to sit back and think about himself for a while because I think he’s paid his dues. I don’t think anybody can disagree that Georges paid his dues.
Georges St-Pierre has taken more damage in his last three fights than any of his previous bouts combined.
If St-Pierre is still in debt to the UFC, then the same would hold true for every fighter that ever stepped into the Octagon.
St-Pierre holds both UFC records for wins and time spent in the Octagon. The UFC hasn’t shied away from the fact that St-Pierre is the promotion’s breadwinner.
White has stated on multiple occasions, including the UFC 167 post-fight presser, that St-Pierre is by far the biggest pay-per-view draw in the UFC.
From purely a promotional perspective, it makes a lot of sense for St-Pierre to come back for at least one more fight. A rematch with Hendricks would be big enough to warrant a stadium show and draw gargantuan pay-per-view numbers.
As for St-Pierre, what more does he have to prove?
He is without a doubt the best welterweight in UFC history and arguably the greatest fighter of all time.
Most would argue that St-Pierre owes Hendricks a rematch based off the mere principle of a close fight. If this were the case, Hendricks owes both Josh Koscheck and Mike Pierce rematches considering those were also controversial split decisions.
Bottom line, it will never be over for St-Pierre as long as he keeps fighting. There will always be another big fight for him to take. Fighting has already taken a toll on him mentally and physically.
On The Opie & Anthony Show, Rogan pointed to St-Pierre talking about missing time and being abducted by aliens as clear evidence he needs to hang up the gloves. After the Hendricks fight, St-Pierre told fans at the post-fight presser he couldn’t even remember a large portion of the bout after taking multiple blows to the head.
St-Pierre’s mentor, Kristof Midoux, told Le Journal de Montreal, which was translated by BloodyElbow.com, that he can no longer sit idly and watch St-Pierre put himself in harm’s way. If St-Pierre decides to keep fighting, Midoux will no longer be in the champ’s corner:
I think Georges will abandon his belt and there will be a world championship without him. The decision is up to him and I expect him to come back from vacation to sit and talk with him. But he is aware that he needs to rest. It must leave room for anything else in his heart.
…I think he made the biggest career in this sport, but if he decides to return, for any reason, I will not be in his corner. I do not want to see him suffer more, having accomplished what all dream to accomplish. He has another life awaits. I think he has many other things to do, instead of trying to find out who is the strongest in the world, because he has proved that it was him.
As a fan, it’s rare to get an opportunity to witness true all-time greatness unfold before your very eyes. Fans of this generation have been lucky to see guys like St-Pierre and Anderson Silva compete in the same era. If this truly is the end for St-Pierre, it makes the massive amount of drama he was subjected to after UFC 167 even more unfortunate.
The entire MMA world will certainly miss him when he’s gone
x2quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:44 schreef Geo4kant het volgende:
x2quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:44 schreef Geo4kant het volgende:
Mee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:49 schreef Hooidraad het volgende:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:22 schreef Beach het volgende:
Nate Diaz
Julianna Peņa
David Grant
Jessamyn Duke
Raquel Pennington
wtf, dit geeft mixfight.nl aan http://www.mixfight.nl/po(...)l-rosario-overleden/quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:10 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Matt Phillips @MattPhillips22 5m
Reports from the hospital are @Delrosariomma has brain activity now. According to his friends FB page he squeezed his moms hand. #comeback
Wikipedia eerder vandaag:quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:23 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
wtf, dit geeft mixfight.nl aan http://www.mixfight.nl/po(...)l-rosario-overleden/![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wikipedia eerder vandaag:
[ afbeelding ]
Is nu weer teruggezet.
Wat is Rousey me tegengevallen tijdens TUF, wat een cunt!quote:Gray Maynard vs. Nate Diaz
De grote vraag voor mij is hoe Maynard voor de dag komt. Ik zie hem nog steeds als een top fighter, maar verliest hij ook deze fight zak hij echt wel ver weg. Zijn laatste 3 overwinningen waren alle 3 split decisions en ook nog 2x verloren. Tegen Grant zag hij er echt waardeloos uit, dat hoef je tegen Diaz ook niet te proberen. Echter.. hij heeft Diaz ooit al verslagen.. 4 jaar geleden... LASTIG!!
Ik hoop dat Josh een goede blue print heeft laten zien voor zijn teammate en dat Maynard (die sowieso al goede wrestling skills heeft) hiervan kan profiteren.
Tja, het heeft zo moeten zijn.. wat een dom wijf
Geen idee wie zal winnen, maar een betere finale hadden ze zich niet kunnen wensen.
Ik verwacht een hoop gewrestle maar wel een vermakelijke finale!
Not even close!
Beetje een zwak voor Raquel, maar ze viel tegen Jessica erg tegen. Super terughoudend.
Roxanne is done.. 0-5 (ook al was dit tegen fighters van formaat). Rocky gaat deze echt wel pakken!
Ik ga mee!quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wat is Rousey me tegengevallen tijdens TUF, wat een cunt!
Miesha all the way!!
Dat je met haar op de foto stond heeft er zeker niks mee te makenquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wat is Rousey me tegengevallen tijdens TUF, wat een cunt!
Miesha all the way!!
jij bent nu aan het huilen ipv GSP, over dat deze card niet moet meetellen, hij telt gewoon mee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lijkt mij verstandig om deze niet mee te tellen volgens mij heeft bijna niemand dit seizoen van TUF gekeken....
Maynard
Pena
Holdsworth
Duke
Pennington
Heb maar gewoon wat gegokt op het main event na
Nog 1 uur en 54 minuten zo te zien, tnx!quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:35 schreef Beach het volgende:
[..]
http://forums.sherdog.com(...)t-7-30pm-et-2618089/
ik zou paddington wel doen, met der power dijenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:16 schreef Beach het volgende:
Nee driekwart was al bezet en de andere helft lesbisch.
we kijken nuquote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef Lange_Lex het volgende:
Waar kijken jullie fox sport 1 international straks ?
Zit hier nu op mijn werk met veels te veel vrije tijd :/
Stream.quote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef Lange_Lex het volgende:
Waar kijken jullie fox sport 1 international straks ?
Zit hier nu op mijn werk met veels te veel vrije tijd :/
Dat zal ik doen , hartelijk dank.quote:Op zondag 1 december 2013 01:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stream.
Moet je even Beach een DM sturen, die deelt altijd goede streams uit
quote:Op zondag 1 december 2013 01:35 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
Dat zal ik doen , hartelijk dank.
De facebook prelim staat hier nu ook aan.
Betaald UFC kijken <cheer!!!!
Ik hoop wel weer op een first round slugfest , met een terugkomende Edgar :p.quote:Op zondag 1 december 2013 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
Dacht even, in een oogwenk, dat ik Maynard vs Edgar aan het kijken was
Bedanktquote:Op zondag 1 december 2013 01:52 schreef THEFXR het volgende:
straks hier
http://www.ufc.tv/video/prelims-tuf-18-finale
Inderdaad. Ik herkende hem ook al. Wát een geweldige serie is datquote:
Would not hit.... knees are too pointyquote:
Ik heb de vorige keer al bewezen dat ik er geen verstand van heb.quote:
Dat hadden wij al voordat je mee deed door.quote:Op zondag 1 december 2013 03:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer al bewezen dat ik er geen verstand van heb.
True.quote:Op zondag 1 december 2013 03:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer al bewezen dat ik er geen verstand van heb.
Ik ken alleen Diaz en die moet ik niet.quote:Op zondag 1 december 2013 03:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
True.
Je bent wel de enige nu die voor Modafferi gaat, denk dat die sowieso de zwakkere vechtster is maar Pennington kan mentaal nog breken zoals bij TUF.
Maakt niet echt uit uiteindelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 03:45 schreef Hooidraad het volgende:
Vraag me af of Akira echt niet verder kan of dat hij dit gewoon een mooie easy way out vindt
Tuurlijk, ik vind het ook een terechte beslissing. Maar Akira is een fake tapper dus het zou me niks verbazen als hij hier misbruik van de situatie heeft gemaakt.quote:Op zondag 1 december 2013 03:47 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
Maakt niet echt uit uiteindelijk.
De knie is hard genoeg zo te zien , om iig een oneerlijke achtrstand te geven mocht hij alsnog verder kunnen.
Had liever een NC gezien , maar ik kan hier nog best mee leven eigenlijk...
hij was gewoon aan het acterenquote:Op zondag 1 december 2013 03:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik vind het ook een terechte beslissing. Maar Akira is een fake tapper dus het zou me niks verbazen als hij hier misbruik van de situatie heeft gemaakt.
trustequote:Op zondag 1 december 2013 03:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mwah, ik kijk de rest morgen wel.
Later
Bang dat ik alles goed heb, da's wel duidelijk!quote:Op zondag 1 december 2013 03:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Later
trusten!quote:Op zondag 1 december 2013 03:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Later
Wel in de EU? Want daar woon ik toevallig, hihaho.quote:Op zondag 1 december 2013 04:05 schreef THEFXR het volgende:
Asian and European UFC events won't air in U.S.
ja, is vanwege time zones en usa fighters willen niet vechten in de EU, minder sponsors en geldquote:Op zondag 1 december 2013 04:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel in de EU? Want daar woon ik toevallig, hihaho.
Hebben ze wel een probleem want volgend jaar gaan ze de wereld veroveren met meerdere events buiten de VS.quote:Op zondag 1 december 2013 04:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, is vanwege time zones en usa fighters willen niet vechten in de EU, minder sponsors en geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heerlijk wakker worden zo![]()
rest van de card niet gezien en dat blijft zo denk.Funkmode!
quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 18:59 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
die accurate boxingskills van de Diaz broeders
'This is our division, We gonna beat yo asses, that's whats up!'quote:Op zondag 1 december 2013 20:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Eindelijk kunnen kijken!
Wat een leuke main card
Wat een post fight interview met Nate trouwens
Gotta go, got shit to do! I'm hungry!!
quote:Op zondag 1 december 2013 20:16 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
'This is our division, We gonna beat yo asses, that's whats up!'
Nick vind ik juist ook altijd baas!quote:Op zondag 1 december 2013 23:16 schreef Fenomeno het volgende:
Nate baas![]()
Niet verwacht, wel gaaf
Ik heb voor Nate wel een beetje een zwak, Nick vind ik een kneusje.
juist niet, hij had zich om maynard moeten bekommeren ipv diazquote:Op maandag 2 december 2013 00:07 schreef Fenomeno het volgende:
Goede stoppage, mag ook een keer gezegd worden.
Wat een gelulquote:Op maandag 2 december 2013 00:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
juist niet, hij had zich om maynard moeten bekommeren ipv diaz
nee joh, maynard viel onnodig als de ref bij hem was had hij hem kunnen opvangenquote:Op maandag 2 december 2013 00:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat een gelul
Prima stoppage.
Sowieso ging hij meteen daarna naar Maynard dus ik weet niet waar je dit vandaan haalt.
Ja, en daarna hadden ze nog even met elkaars pielie kunnen spelen en zouden ze nog lang en gelukkig kunnen leven. The End.quote:Op maandag 2 december 2013 00:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee joh, maynard viel onnodig als de ref bij hem was had hij hem kunnen opvangen
gewoon een vreemde reactie itt andere refsquote:Op maandag 2 december 2013 00:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, en daarna hadden ze nog even met elkaars pielie kunnen spelen en zouden ze nog lang en gelukkig kunnen leven. The End.
Onzin, Maynard was niet bewusteloos, viel op zn knieën en Lavigne was er daarna bij. Prima stoppage, niks mis mee.
Mag niet toch? Knie op de grond is toch downed opponent?quote:Op zondag 1 december 2013 14:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Doing this shit for three rounds...
http://www.reddit.com/r/M(...)it_for_three_rounds/
http://img824.imageshack.us/img824/6416/d42f.gif (copy/paste deze link)
![]()
====================
Maar helaas![]()
http://img27.imageshack.us/img27/701/50w.gif (copy/paste deze link)
it pays to make weight!quote:but the evening's Fight of the Night bonus went to the fight card's opening bout between flyweights Josh Sampo and Ryan Benoit.
After Sampo missed weight on Friday, Benoit was the recipient of both sides of the bonus money, netting $100,000 in extra income despite being submitte
Dank!quote:
Ah, is het vrijdag al. Thanks for the heads-up!quote:Op woensdag 4 december 2013 02:45 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
vrijdagnacht 6 dec
03.00 uur main card
01.00 uur prelims
00.30 facebooks
Mark Hunt vs. Antonio Silva
Mauricio Rua vs. James Te Huna
Dylan Andrews vs. Clint Hester
Takeya Mizugaki vs. Nam Phan
Pat Barry vs. Soa Palelei
Ryan Bader vs. Anthony Perosh
Nick Ring vs. Caio Magalhaes
Robert Whittaker vs. Brian Melancon
Bruno Santos vs. Krzysztof Jotko
Richie Vaculik vs. Justin Scoggins
Andreas Stahl vs. Alex Garcia
Julie Kedzie vs. Correia
vrijdag 6 dec
quote:UFC bantamweight Michael McDonald, 22, appeared recently on KMRQ Rock 96.7 radio show. Host Bueller asked McDonald about abstaining from sex during camp, and "Mayday" offered a startling response
Bueller: “Do you cut sex out before a fight?”
McDonald: “I’ve actually been abstinent from sex for about 3 and a half years now."
Bueller: “So he’s gonna kick some ass! This is why you’ve been on such a tear!"
McDonald: “It’s very arguable."
gvd he, 3.5 jaar is wel erg lang!!quote:Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef Hooidraad het volgende:
Michael McDonald: "I've been abstinent for 3.5 years"
[..]
hahahahaquote:Op donderdag 5 december 2013 19:01 schreef THEFXR het volgende:
whahahah![]()
http://distilleryvesper9-(...)0eca4f1a8232_101.mp4
WAR Leslie!!quote:Op donderdag 5 december 2013 02:56 schreef THEFXR het volgende:
December 7, 2013 | Ameristar Casino Hotel Kansas City | Kansas City, Missouri
http://invictafc.com/invicta-fc-7-li...r-view-stream/
$14.95 for 1 days of access
It's also on normal TV PPV. $14.95 and $24.99 for HD starting at 8PM ET
MAIN CARD
Online PPV, 7 p.m. ET
Barb Honchak vs. Leslie Smith for flyweight title
[ afbeelding ]
Ja dat snap ik.. die match up is een stuk gunstiger, Jose schopt zijn knie helemaal aan gort.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef aadspagaat het volgende:
'Anthony Pettis wants Nate Diaz before superfight with Jose Aldo'
vecht liever tegen een melendez, thomson of grant
lol hij gooit hem gewoon van zich afquote:Op donderdag 5 december 2013 19:01 schreef THEFXR het volgende:
whahahah![]()
http://distilleryvesper9-(...)0eca4f1a8232_101.mp4
Is dit je inschrijving voor TUP of doe je zomaar een keer mee?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef RipMcPants het volgende:
Hunt
Shogun
Bader
Barry
Andrews
Kedzie
Dit is de eerste keer, maar ik ben van plan om verder voor elk opkomend event mijn picks door te geven. Weet niet hoever de huidige TUP is?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is dit je inschrijving voor TUP of doe je zomaar een keer mee?
Mee met Geo, Silva en Shogun gaan schitteren.quote:
Welkom en fijn dat je meedoet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:30 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer, maar ik ben van plan om verder voor elk opkomend event mijn picks door te geven. Weet niet hoever de huidige TUP is?
Event is vannacht dus morgen mag je alles sowieso vergetenquote:Op vrijdag 6 december 2013 07:15 schreef Broempoe het volgende:
Silva
Te Huna
Bader
Barry
Andrews
Kedzie
Note; misschien verander ik m'n pick morgen nog naar Hunt. Dit is voor het geval ik het morgen vergeet
Prima, we hebben twee events gehad dus we zijn net begonnen met dit seizoen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:30 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer, maar ik ben van plan om verder voor elk opkomend event mijn picks door te geven. Weet niet hoever de huidige TUP is?
jij volgt dat vrouwen mma wel redelijk heh?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:46 schreef THEFXR het volgende:
Invicta weig ins 00.00 uur
http://invictafc.com/invicta-fc-7-live-weigh-in-stream/
Mee eens. Daarom vond ik hem lastig maar denk dat hij de TD krijgt en het net als tegen Fedor gaat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:11 schreef Fenomeno het volgende:
Mark Hunt vs. Antonio Silva
Geen idee eigenlijk, first to land wins. In Hunt's geval een uppercut of hook, in Bigfoot's geval een TD.
quote:Nothing is more critiqued in the fight game than your chin. If you can't take a good shot on the chin, everyone is going to be waiting until you lose, so they can tell their friends, "I told you so."
Artikel van Jack Slackquote:The jury is out on the idea of the glass jaw. It's vague and lacks science. Boxing technique, however, is a scientific approach to not being knocked out. What we do know is that it is a lot more likely that a fighter will be knocked out if:
• He fails to tuck his chin down and hide it.
• He rushes in on predictable, straight lines.
• He never takes evasive actions in between his offence.
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is dit je inschrijving voor TUP of doe je zomaar een keer mee?
Mijn picks!quote:
quote:Mark Hunt vs. Antonio Silva
Mark met awesome super samoan KO!!!![]()
![]()
I can feel it!!!!! WAR HUNTO!!!
Maurício Rua vs. James Te Huna
Hmmmz.. ik dacht bij voorbaat dat dit geen lastige keuze zou worden. Immers Shogun!!![]()
Maaaar.. Rua is declining. I mean JC.. zijn Sonnen fight was echt bagger!! Te Huna on the other hand heeft een paar flinke W's op zijn naam weten te zetten en ondanks een L along the way is deze fighter just op weg naar de top!!
Ryan Bader vs. Anthony Perosh
Ik vind het maar een vreemde match-up haha I mean.. Perosh.. really? Come to think of it, deze gast heel wel 4 wins de UFC, maar ik zie hem deze echt niet pakken. Bader met een snoeiharde KO.
Pat Barry vs. Soa Palelei
Pat Barry... geen pijl op te trekken. Maar ik mag toch verwachten dat hij deze hindernis wel kan nemen!Na 2 minuten zal de tank van Palelei COMPLEET leeg zijn..
Dylan Andrews vs. Clint Hester
Leuke fight tussen 2 TUF'ers waarbij Clint de betere completere fighter is!
Julie Kedzie vs. Bethe Correia
Bottom of the division if you ask me..
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Welkom en fijn dat je meedoet.
Als je zelf niet weet waar en hoe je UFC kan kijken, dan moet je Geo4kant een dm sturen.
Hij is altijd de eerste met HD streams.
Nu is de grap wel leuk geweestquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Welkom en fijn dat je meedoet.
Als je zelf niet weet waar en hoe je UFC kan kijken, dan moet je Geo4kant een dm sturen.
Hij is altijd de eerste met HD streams.
Ik kreeg anders vorig evenement een dm van ene Lexquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kreeg anders vorig evenement een dm van ene Lex
Moet toch altijd weer lachen als ik mijn voornaam voorbij zie denderen.quote:
hehe, je hebt gelijk. Ik schreef dat exact voordat ik ging slapen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Event is vannacht dus morgen mag je alles sowieso vergeten
Hoe kom je eigenlijk bij je nickname?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:00 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
klasse![]()
dacht dat ik te laat was, maar het begint dus pas half 1
Ah, dacht dat je je picks heel vroeg plaatste maar het was een latertje dus.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:19 schreef Broempoe het volgende:
[..]
hehe, je hebt gelijk. Ik schreef dat exact voordat ik ging slapen.
haha geen idee gast, ooit 6 jaar geleden ofzo een account aangemaakt en nooit meer gebruikt. tot dat ik me half jaartje geleden wou aanmelden om over mma mee te lullen bleek dat ik al een account had, deze dus. maar ik wist niet eens meer dat die deze nickname had. maar dacht daar past wel goed een ui van bassie rutten bijquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk bij je nickname?
Dangedangededangquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:05 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
haha geen idee gast, ooit 6 jaar geleden ofzo een account aangemaakt en nooit meer gebruikt. tot dat ik me half jaartje geleden wou aanmelden om over mma mee te lullen bleek dat ik al een account had, deze dus. maar ik wist niet eens meer dat die deze nickname had. maar dacht daar past wel goed een ui van bassie rutten bij
Dat doet hij ook niet?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:11 schreef Jimbo het volgende:
Ik wist nieteens dat bas rutten nog vocht ?
haha ja hij heeft overal al 100x verteld, die interviews in pride met rampage en wanderlei enz waren ook altijd mooi.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
The Voice vs Bas Rutten was ook wel leukal is er weinig nieuws als je al wat over Bas zijn leven weet.
ohh wacht, ik las je post verkeerdquote:
Dronken of stoned?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohh wacht, ik las je post verkeerd
Nevermind, het is laatig
Erger. Geen van beidequote:
Het zijn er 6 snooplionquote:
Laten we het daar op houden, dan is er nog een excuusquote:
2/3 keer dacht ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer maar heb je al ooit een 5/5 gehaald mattie?
ga sws proberen maar is lastig mattiequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Netjes netjes, dit jaar voor de titel?
Hoe verzinnen ze hetquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:22 schreef aadspagaat het volgende:
wat een comments ook echt naast die youtube link![]()
Did you know that Bigfoot is dropping weight Hes having his lower jaw removed so he can Fight at middle weight,the jaw is then going fight Mightmouse Johnson for title.
quote:
Zou zo zn dochter kunnen zijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:31 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
haha meestal hebben dat soort gasten altijd juist zo een klein wijfie, net als klitschko
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:31 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
haha meestal hebben dat soort gasten altijd juist zo een klein wijfie, net als klitschko
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Love-hurts.jpeg heet ie ook echt
Ja misschien wel 2.10+quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:34 schreef Jimbo het volgende:
Zijn die gasten ook niet gewoon gigantisch groot ? zegmaar 2m+ ?
Een berenmasker noemen ze datquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:35 schreef Tazmaniac het volgende:
The fuck heeft die gast op zijn kop
Damnquote:
Sta daar nu pas bij stil, op TV lijken ze een stuk kleinerquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klitscko 1.98m
Shaq 2.16m
HMC 2.16m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |