Ja dat snap ik.. die match up is een stuk gunstiger, Jose schopt zijn knie helemaal aan gort.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef aadspagaat het volgende:
'Anthony Pettis wants Nate Diaz before superfight with Jose Aldo'
vecht liever tegen een melendez, thomson of grant
lol hij gooit hem gewoon van zich afquote:Op donderdag 5 december 2013 19:01 schreef THEFXR het volgende:
whahahah![]()
http://distilleryvesper9-(...)0eca4f1a8232_101.mp4
Is dit je inschrijving voor TUP of doe je zomaar een keer mee?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef RipMcPants het volgende:
Hunt
Shogun
Bader
Barry
Andrews
Kedzie
Dit is de eerste keer, maar ik ben van plan om verder voor elk opkomend event mijn picks door te geven. Weet niet hoever de huidige TUP is?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is dit je inschrijving voor TUP of doe je zomaar een keer mee?
Mee met Geo, Silva en Shogun gaan schitteren.quote:
Welkom en fijn dat je meedoet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:30 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer, maar ik ben van plan om verder voor elk opkomend event mijn picks door te geven. Weet niet hoever de huidige TUP is?
Event is vannacht dus morgen mag je alles sowieso vergetenquote:Op vrijdag 6 december 2013 07:15 schreef Broempoe het volgende:
Silva
Te Huna
Bader
Barry
Andrews
Kedzie
Note; misschien verander ik m'n pick morgen nog naar Hunt. Dit is voor het geval ik het morgen vergeet
Prima, we hebben twee events gehad dus we zijn net begonnen met dit seizoen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:30 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer, maar ik ben van plan om verder voor elk opkomend event mijn picks door te geven. Weet niet hoever de huidige TUP is?
jij volgt dat vrouwen mma wel redelijk heh?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:46 schreef THEFXR het volgende:
Invicta weig ins 00.00 uur
http://invictafc.com/invicta-fc-7-live-weigh-in-stream/
Mee eens. Daarom vond ik hem lastig maar denk dat hij de TD krijgt en het net als tegen Fedor gaat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:11 schreef Fenomeno het volgende:
Mark Hunt vs. Antonio Silva
Geen idee eigenlijk, first to land wins. In Hunt's geval een uppercut of hook, in Bigfoot's geval een TD.
quote:Nothing is more critiqued in the fight game than your chin. If you can't take a good shot on the chin, everyone is going to be waiting until you lose, so they can tell their friends, "I told you so."
Artikel van Jack Slackquote:The jury is out on the idea of the glass jaw. It's vague and lacks science. Boxing technique, however, is a scientific approach to not being knocked out. What we do know is that it is a lot more likely that a fighter will be knocked out if:
• He fails to tuck his chin down and hide it.
• He rushes in on predictable, straight lines.
• He never takes evasive actions in between his offence.
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is dit je inschrijving voor TUP of doe je zomaar een keer mee?
Mijn picks!quote:
quote:Mark Hunt vs. Antonio Silva
Mark met awesome super samoan KO!!!![]()
![]()
I can feel it!!!!! WAR HUNTO!!!
Maurício Rua vs. James Te Huna
Hmmmz.. ik dacht bij voorbaat dat dit geen lastige keuze zou worden. Immers Shogun!!![]()
Maaaar.. Rua is declining. I mean JC.. zijn Sonnen fight was echt bagger!! Te Huna on the other hand heeft een paar flinke W's op zijn naam weten te zetten en ondanks een L along the way is deze fighter just op weg naar de top!!
Ryan Bader vs. Anthony Perosh
Ik vind het maar een vreemde match-up haha I mean.. Perosh.. really? Come to think of it, deze gast heel wel 4 wins de UFC, maar ik zie hem deze echt niet pakken. Bader met een snoeiharde KO.
Pat Barry vs. Soa Palelei
Pat Barry... geen pijl op te trekken. Maar ik mag toch verwachten dat hij deze hindernis wel kan nemen!Na 2 minuten zal de tank van Palelei COMPLEET leeg zijn..
Dylan Andrews vs. Clint Hester
Leuke fight tussen 2 TUF'ers waarbij Clint de betere completere fighter is!
Julie Kedzie vs. Bethe Correia
Bottom of the division if you ask me..
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Welkom en fijn dat je meedoet.
Als je zelf niet weet waar en hoe je UFC kan kijken, dan moet je Geo4kant een dm sturen.
Hij is altijd de eerste met HD streams.
Nu is de grap wel leuk geweestquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Welkom en fijn dat je meedoet.
Als je zelf niet weet waar en hoe je UFC kan kijken, dan moet je Geo4kant een dm sturen.
Hij is altijd de eerste met HD streams.
Ik kreeg anders vorig evenement een dm van ene Lexquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kreeg anders vorig evenement een dm van ene Lex
Moet toch altijd weer lachen als ik mijn voornaam voorbij zie denderen.quote:
hehe, je hebt gelijk. Ik schreef dat exact voordat ik ging slapen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Event is vannacht dus morgen mag je alles sowieso vergeten
Hoe kom je eigenlijk bij je nickname?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:00 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
klasse![]()
dacht dat ik te laat was, maar het begint dus pas half 1
Ah, dacht dat je je picks heel vroeg plaatste maar het was een latertje dus.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:19 schreef Broempoe het volgende:
[..]
hehe, je hebt gelijk. Ik schreef dat exact voordat ik ging slapen.
haha geen idee gast, ooit 6 jaar geleden ofzo een account aangemaakt en nooit meer gebruikt. tot dat ik me half jaartje geleden wou aanmelden om over mma mee te lullen bleek dat ik al een account had, deze dus. maar ik wist niet eens meer dat die deze nickname had. maar dacht daar past wel goed een ui van bassie rutten bijquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk bij je nickname?
Dangedangededangquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:05 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
haha geen idee gast, ooit 6 jaar geleden ofzo een account aangemaakt en nooit meer gebruikt. tot dat ik me half jaartje geleden wou aanmelden om over mma mee te lullen bleek dat ik al een account had, deze dus. maar ik wist niet eens meer dat die deze nickname had. maar dacht daar past wel goed een ui van bassie rutten bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |