Ja dat snap ik.. die match up is een stuk gunstiger, Jose schopt zijn knie helemaal aan gort.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef aadspagaat het volgende:
'Anthony Pettis wants Nate Diaz before superfight with Jose Aldo'
vecht liever tegen een melendez, thomson of grant
lol hij gooit hem gewoon van zich afquote:Op donderdag 5 december 2013 19:01 schreef THEFXR het volgende:
whahahah![]()
http://distilleryvesper9-(...)0eca4f1a8232_101.mp4
Is dit je inschrijving voor TUP of doe je zomaar een keer mee?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef RipMcPants het volgende:
Hunt
Shogun
Bader
Barry
Andrews
Kedzie
Dit is de eerste keer, maar ik ben van plan om verder voor elk opkomend event mijn picks door te geven. Weet niet hoever de huidige TUP is?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is dit je inschrijving voor TUP of doe je zomaar een keer mee?
Mee met Geo, Silva en Shogun gaan schitteren.quote:
Welkom en fijn dat je meedoet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:30 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer, maar ik ben van plan om verder voor elk opkomend event mijn picks door te geven. Weet niet hoever de huidige TUP is?
Event is vannacht dus morgen mag je alles sowieso vergetenquote:Op vrijdag 6 december 2013 07:15 schreef Broempoe het volgende:
Silva
Te Huna
Bader
Barry
Andrews
Kedzie
Note; misschien verander ik m'n pick morgen nog naar Hunt. Dit is voor het geval ik het morgen vergeet
Prima, we hebben twee events gehad dus we zijn net begonnen met dit seizoen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:30 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer, maar ik ben van plan om verder voor elk opkomend event mijn picks door te geven. Weet niet hoever de huidige TUP is?
jij volgt dat vrouwen mma wel redelijk heh?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:46 schreef THEFXR het volgende:
Invicta weig ins 00.00 uur
http://invictafc.com/invicta-fc-7-live-weigh-in-stream/
Mee eens. Daarom vond ik hem lastig maar denk dat hij de TD krijgt en het net als tegen Fedor gaat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:11 schreef Fenomeno het volgende:
Mark Hunt vs. Antonio Silva
Geen idee eigenlijk, first to land wins. In Hunt's geval een uppercut of hook, in Bigfoot's geval een TD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |