Would not hit.... knees are too pointyquote:
Ik heb de vorige keer al bewezen dat ik er geen verstand van heb.quote:
Dat hadden wij al voordat je mee deed door.quote:Op zondag 1 december 2013 03:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer al bewezen dat ik er geen verstand van heb.
True.quote:Op zondag 1 december 2013 03:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer al bewezen dat ik er geen verstand van heb.
Ik ken alleen Diaz en die moet ik niet.quote:Op zondag 1 december 2013 03:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
True.
Je bent wel de enige nu die voor Modafferi gaat, denk dat die sowieso de zwakkere vechtster is maar Pennington kan mentaal nog breken zoals bij TUF.
Maakt niet echt uit uiteindelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 03:45 schreef Hooidraad het volgende:
Vraag me af of Akira echt niet verder kan of dat hij dit gewoon een mooie easy way out vindt
Tuurlijk, ik vind het ook een terechte beslissing. Maar Akira is een fake tapper dus het zou me niks verbazen als hij hier misbruik van de situatie heeft gemaakt.quote:Op zondag 1 december 2013 03:47 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
Maakt niet echt uit uiteindelijk.
De knie is hard genoeg zo te zien , om iig een oneerlijke achtrstand te geven mocht hij alsnog verder kunnen.
Had liever een NC gezien , maar ik kan hier nog best mee leven eigenlijk...
hij was gewoon aan het acterenquote:Op zondag 1 december 2013 03:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik vind het ook een terechte beslissing. Maar Akira is een fake tapper dus het zou me niks verbazen als hij hier misbruik van de situatie heeft gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |