SPOILER: OP gequote, voor het nageslachtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Beter oprecht dom dan gemaakt slimquote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Voluptas het volgende:
Toen Einstein met E=MC3 kwam.
- Doe je dom, ongeinteresseerd en lomp dan mag je ook meteen ophoepelen
- praat jij met andere mannen doeiquote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Voluptas het volgende:
Er is voor mij een nieuwe tijdperk begonnen. Dit is te vergelijken met toen de gloeilamp werd ontdekt. Toen Archimedes in zijn bad ''Eureka!'' riep. Toen Einstein met E=MC3 kwam. Toen Frodo de ring in Mordor gooide.
En nu wil ik graag mijn heugelijke nieuws en gloednieuwe ik met jullie delen.
Voorgeschiedenis:
Vroeger was ik heel liefjes, gaf elke man een stuk of 20 kansen. Ik dacht altijd: het geef toch niet, komt wel goed bladiebla. Kwam zelden tot nooit goed!
Nu, als een man mij niet kan bekoren tieft ik hem meteen op negeer/banlijst. Klaar. Weg. Done.
Elke vent krijgt 1 kans in mijn leven and that's it, voldoe je niet aan de voorwaarden kan je meteen op mijn negeerlijstje. Het voelt goed om na al die jaren eindelijk te kunnen zeggen. Opgesodemieterd, ik ben een prinsesje en zo behoor ik behandeld te worden
Mijn nieuwste eisen:
- Praat je met een andere vrouw op een flirterige manier...doei
- Ga je schijnheilig lopen doen, mag je ook snel wegwezen en nooit meer terugkomen
- Ben je een lul...opzouten
- Kom ik erachter dat je een player bent? Dan ga ik eerst vreemd en post ik de leuke foto's op facebook voordat ik het uitmaak.
- Gebruik je me alleen voor de seks......ik kleineer je eerst, roep iets gemeens over je kleine pik en dan trap ik je mijn deur uit
- Reageer je 6 uur later op mijn message dan ben ik ook helemaal klaar met je, tenzij je in coma ligt
Girlpower
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Voluptas het volgende:
Toen Archimedes in zijn bad ''Eureka!'' riep. Toen Einstein met E=MC32 kwam. Toen Frodo
Voor mannen moet je een ontzettende babe zijn, wil je zulke eisen stellen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef terrorsjaak het volgende:
Je moet wel heel knap zijn wil je zulke eisen mogen stellen
Wauw,meen je deze ook serieus?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Voluptas het volgende:
Mijn nieuwste eisen:
- Reageer je 6 uur later op mijn message dan ben ik ook helemaal klaar met je, tenzij je in coma ligt
Girlpower
Dit.quote:
Als hij echt niet kan reageren, dan begrijp ik dat wel...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wauw,meen je deze ook serieus?
Iedereen flirt toch wel eens met een ander? En wat als hij geen mogenlijkheid heeft op zijn werk om te reageren?
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Voluptas het volgende:
Er is voor mij een nieuwe tijdperk begonnen. Dit is te vergelijken met toen de gloeilamp werd ontdekt. Toen Archimedes in zijn bad ''Eureka!'' riep. Toen Einstein met E=MC2 kwam. Toen Frodo de ring in Mordor gooide.
En nu wil ik graag mijn heugelijke nieuws en gloednieuwe ik met jullie delen.
Voorgeschiedenis:
Vroeger was ik heel liefjes, gaf elke man een stuk of 20 kansen. Ik dacht altijd: het geef toch niet, komt wel goed bladiebla. Kwam zelden tot nooit goed!
Nu, als een man mij niet kan bekoren tieft ik hem meteen op negeer/banlijst. Klaar. Weg. Done.
Elke vent krijgt 1 kans in mijn leven and that's it, voldoe je niet aan de voorwaarden kan je meteen op mijn negeerlijstje. Het voelt goed om na al die jaren eindelijk te kunnen zeggen. Opgesodemieterd, ik ben een prinsesje en zo behoor ik behandeld te worden
Mijn nieuwste eisen:
- Ga je schijnheilig lopen doen, mag je ook snel wegwezen en nooit meer terugkomen
- Ben je een lul...opzouten
- Kom ik erachter dat je een player bent? Dan ga ik eerst vreemd en post ik de leuke foto's op facebook voordat ik het uitmaak.
- Gebruik je me alleen voor de seks......ik kleineer je eerst, roep iets gemeens over je kleine pik en dan trap ik je mijn deur uit
Girlpower
Jij blijft dus de rest van je leven vrijgezel?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Voor mannen moet je een ontzettende babe zijn, wil je zulke eisen stellen.
Maar ik vind het niet meer dan normaal dat mannen zich zo horen te gedragen, helaas zijn meeste mannen wereldvreemd en weten ze niet hoe ze een lady op een juiste manier moeten bekoren.
En flirten met een ander is bij jou echt een dealbreaker?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Als hij echt niet kan reageren, dan begrijp ik dat wel...
Nee....een goede vriend is hetzelfde als ik ben. Heeft ook dezelfde principes als ik hebquote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij blijft dus de rest van je leven vrijgezel?
Ja, 100%....kan ik echt niet mee dealen, heb ik gemerktquote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
En flirten met een ander is bij jou echt een dealbreaker?
Hoe ver zit hij in de friendzone bij jou?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee....mijn een goede vriend is hetzelfde als ik ben. Heeft ook dezelfde principes als ik heb
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee....een goede vriend is hetzelfde als ik ben. Heeft ook dezelfde principes als ik heb
ben je zo onzeker?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja, 100%....kan ik echt niet mee dealen, heb ik gemerkt
En dus kieskeuriger en ongeduldiger oid?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef DrDarwin het volgende:
Met andere woorden, je wordt ouder.
Een keer een berichtje missen blijkbaar ook.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
En flirten met een ander is bij jou echt een dealbreaker?
Hoe harder een vrouw schreeuwt wat ze wel en niet wil in een relatie/met mannen, hoe minder ervan waar is. En lijstjes maken met belachelijke oordelen is daar ook een teken van.quote:
jij vindt serieus dat een man gelijk op n berichtje hóórt te reageren?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Voor mannen moet je een ontzettende babe zijn, wil je zulke eisen stellen.
Maar ik vind het niet meer dan normaal dat mannen zich zo horen te gedragen, helaas zijn meeste mannen wereldvreemd en weten ze niet hoe ze een lady op een juiste manier moeten bekoren.
We gaan al dik 5 jaar met elkaar om, hoewel ik weet dat hij mij leuk vindt...is hij altijd een gentleman gebleven.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe ver zit hij in de friendzone bij jou?
Zou een vreemde conclusie zijn. In de liefde moet je juist een balans zoeken. Niet alles zomaar goed vinden maar ook niet als een nazi je relatie managen. Dat gaat nooit goed.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Voluptas het volgende:
[..]
En dus kieskeuriger en ongeduldiger oid?
Zelf flirt je dan ook nooit met een andere man?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Wijzer mag ik hopen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Voluptas het volgende:
[..]
En dus kieskeuriger en ongeduldiger oid?
Jij bent zo'n geschifte doos waarbij een vriendelijke glimlach naar de cassiere al lastige Kamervragen oplevert?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Waar haal je dan ook het lef vandaan om dat te doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Jij bent zo'n geschifte doos waarbij een vriendelijke glimlach naar de cassiere al lastige Kamervragen oplevert?
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Jij bent zo'n geschifte doos waarbij een vriendelijke glimlach naar de cassiere al lastige Kamervragen oplevert?
het gaat niet eens om flirten he, maar om op n flirterige manier praten. Ws mag hij niet vragend ze een vriend heeft...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zelf flirt je dan ook nooit met een andere man?
Dat is echt raar lijkt me, ik bedoel ik ben een echte flirt, maar vreemdgaan heb ik nog nooit gedaan.
Alweer? shiiiiiiiitquote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef Copycat het volgende:
Ben jij dit?
R&P / Opbiechting: waarom ik zoveel klonen heb geopend
Ik weet het niet zeker hė, maar zie wel overeenkomsten.quote:
Dat was inderdaad wél het eerste dat ook ik las...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Woelwater het volgende:
Godver, ik las massage voor alle mannen out there, valt dat effe tegen
Je toekomstige vriendin alleen weet je dat nog nietquote:
Mee eensquote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hė, maar zie wel overeenkomsten.
Komt op hetzelfde neer. Ze wil ons allemaal. Anders had ze dit topic nooit geschreven.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Woelwater het volgende:
Godver, ik las massage voor alle mannen out there, valt dat effe tegen
Ik zet mijn Douwe Egberts zegels in op 'ja'.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef Copycat het volgende:
Ben jij dit?
Ik ook, komt denk ik omdat het half Engels is en half Nederlands.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wél het eerste dat ook ik las...
Dan gooi ik er mijn zegels van de KaasKoning bij!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik zet mijn Douwe Egberts zegels in op 'ja'.
Nee, ben ik nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef Copycat het volgende:
Ben jij dit?
TS wil neuken.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
JA HOI HEEFT IEMAND EEN SAMENVATTING VOOR ME?
Daten?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
JA HOI HEEFT IEMAND EEN SAMENVATTING VOOR ME?
Ik mag van TS niet flirten met jou. Da's een dealbreaker voor me.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
NEE GA LEKKER MET TS DATEN
Alle mannen willen seks met TS, ook jij F_H, ook jij.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar de doelgroep in de TT. Alle mannen out 'where'? Moet ik me aangesproken voelen? En zo ja: waarom? (en zo ja:, wat denk je zelf?)
Gewoon alle mannen. Op de lijst na is TS niet kieskeurig.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar de doelgroep in de TT. Alle mannen out 'where'? Moet ik me aangesproken voelen? En zo ja: waarom? (en zo ja:, wat denk je zelf?)
Bedankt voor je serieuze post. Ik vond dat ik een keer eens moest ophouden om maar steeds zo een slappe dweil te zijn. Gewoon een vrouw die weet waar ze staat en wilt. Anders blijft iedereen maar over je grenzen heen walsen. Ik ben best bereid om goede compromissen te sluiten zolang het niet ten koste van beide personen gaat.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef abraham het volgende:
Hopla, mooie actie om jezelf op een voetstuk te plaatsen. Niks is met je eigen wensen en eisen een keer strak neerzetten. Ik neem aan dat je ook wel weet dat je dit niet perfect kunt handhaven als je iets van een sociaal leven over wil houden maar compromissen sluiten en onderhandelen begint vanuit een sterke basispositie.
Als je start als een deurmat kan je niet klagen dat ze over je heen lopen. Geef je nu een een ander meer rechten is het duidelijk dat je wat voor terug mag eisen.
Wel een issue met prinsesjes, het is hard werk om perfect te zijn.
Ik ben FOK!ker... dan wil je seks met alles met een hartslag of dat het net gehad heeft...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Alle mannen willen seks met TS, ook jij F_H, ook jij.
Seaubriseau. Ja. Oh, was ik maar een man...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik ben FOK!ker... dan wil je seks met alles met een hartslag of dat het net gehad heeft...
Compromissen gaan altijd ten koste van beide personen. Daar zijn het compromissen voor.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:43 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Bedankt voor je serieuze post. Ik vond dat ik een keer eens moest ophouden om maar steeds zo een slappe dweil te zijn. Gewoon een vrouw die weet waar ze staat en wilt. Anders blijft iedereen maar over je grenzen heen walsen. Ik ben best bereid om goede compromissen te sluiten zolang het niet ten koste van beide personen gaat.
met vriendelijk groet,
V.
Elke man mag zich aangesproken voelen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Wanhopig much?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:44 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Elke man mag zich aangesproken voelen.
Goede vraag. Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:44 schreef Scorpie het volgende:
Wat heeft TS een man te bieden dan dat zo'n behandeling rechtvaardigt ?
Bij deze, vind jou maar een trut.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:44 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik flirt met alles dat vrouwelijk is en ademt of net nog deed. Sorry.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:44 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Een voluptueus lijf!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:44 schreef Scorpie het volgende:
Zeg dat nou nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, speel nog maar even door. Ik ga pitten![]()
Maar wat heb je te bieden dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Voluptueus op de juiste plekken...verder slank
Ik ben barbie, maar dan brunette
Niet liegen Scorp...quote:
Al het goede van de wereld natuurlijk. Zoals Jezus het ook zei: ik ben de poort naar de hemel.quote:
Hopelijk wel meer inhoud dan Barbie?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Voluptueus op de juiste plekken...verder slank
Ik ben barbie, maar dan brunette
Ik begrijp best dat mannen zich door jou verhangen, ja...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Al het goede van de wereld natuurlijk. Zoals Jezus het ook zei: ik ben de poort naar de hemel.
Ik ben ook zo een poort
Grandioze onzekerheid, krachtige jaloersheid, uitdagende spraakzaamheid, kortom TS in de volmaakte bitch. Welke vent wil dit nou niet? Volgens mij moet er een dame eens even heel erg aan haarzelf gaan werken. Als TS zo met een man om moet gaanquote:Op donderdag 28 november 2013 23:44 schreef Scorpie het volgende:
Jezelf vergelijken met Jezus.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Al het goede van de wereld natuurlijk. Zoals Jezus het ook zei: ik ben de poort naar de hemel.
Ik ben ook zo een poort
Wat denk jij?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hopelijk wel meer inhoud dan Barbie?
We timmeren TS straks ook wel op een stel planken, hoor...quote:
Ik ben er nog niet geheel over uit als ik heel eerlijk ben....quote:
Aha, net als Barbie heb je een brugkut.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef Voluptas het volgende:
Ik ben ook zo een poort
Ja eh leuk, maar zo werkt dat niet. Kijk, ik breng geld in de vorm van een stabiel inkomen van 2.5x modaal, een dak boven je hoofd, een auto als vervoermiddel en een zak spaargeld mee naar de onderhandelingstafel. Wat kan jij er tegenover zetten? Waarom zou ik met jou willen onderhandelen ? Waarom ben jij zo'n interessante partij voor mij?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben ook zo een poort
Vergeet je 30 cm niet ...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:57 schreef Scorpie het volgende:
Ja eh leuk, maar zo werkt dat niet. Kijk, ik breng geld in de vorm van een stabiel inkomen van 2.5x modaal, een dak boven je hoofd, een auto als vervoermiddel en een zak spaargeld mee naar de onderhandelingstafel. Wat kan jij er tegenover zetten? Waarom zou ik met jou willen onderhandelen ? Waarom ben jij zo'n interessante partij voor mij?
Wil je met me trouwen?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja eh leuk, maar zo werkt dat niet. Kijk, ik breng geld in de vorm van een stabiel inkomen van 2.5x modaal, een dak boven je hoofd, een auto als vervoermiddel en een zak spaargeld mee naar de onderhandelingstafel. Wat kan jij er tegenover zetten? Waarom zou ik met jou willen onderhandelen ? Waarom ben jij zo'n interessante partij voor mij?
Laat maar. Ik haak af.quote:
Is geen woord van gelogen anders. TS mag zich wel eens gaan afvragen wat ze tegenover haar droomvent kan zetten of haar eisen eens nalopen.quote:
35 kg te zwaar zijn en bankhangenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is geen woord van gelogen anders. TS mag zich wel eens gaan afvragen wat ze tegenover haar droomvent kan zetten of haar eisen eens nalopen.
Dan strepen we het ego even doorquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is geen woord van gelogen anders. TS mag zich wel eens gaan afvragen wat ze tegenover haar droomvent kan zetten of haar eisen eens nalopen.
Tja, puur uit barmhartigheid helpen we haar nu alvast uit de droom.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:01 schreef yulian het volgende:
[..]
Dan strepen we het ego even door![]()
Overal heb je zulke vrouwen lopen tot ze tegen de 40 aanlopen en snel een vent uitzoeken om kinderen mee te kweken.
Ja, prima baan...ik werd alleen een beetje bang van je 30 cm...quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Depends, heb je een goede baan en ben je zelfstandig ?
Is natuurlijk allemaal gelogen, ik ben Jan Modaal met 17.2 centimeter.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, prima baan...ik werd alleen een beetje bang van je 30 cm...
Het os tenslotte ook bijna sinterklaasquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, puur uit barmhartigheid helpen we haar nu alvast uit de droom.
maar maak dan eisen van belángrijke dingen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:43 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Bedankt voor je serieuze post. Ik vond dat ik een keer eens moest ophouden om maar steeds zo een slappe dweil te zijn. Gewoon een vrouw die weet waar ze staat en wilt. Anders blijft iedereen maar over je grenzen heen walsen. Ik ben best bereid om goede compromissen te sluiten zolang het niet ten koste van beide personen gaat.
met vriendelijk groet,
V.
Ik denk nog even over alle andere opties ook, hoor!quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is natuurlijk allemaal gelogen, ik ben Jan Modaal met 17.2 centimeter.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:06 schreef Voluptas het volgende:
Ik ben de eerste vrouwelijke messenger, daar geloof ik echt in
Binnenkort ga ik met mijn lezingen beginnen. Ik word een sexy messenger though, niet eentje in lange zwarte gewaden.. jullie horen nog van me
ik wil je wel scorpie!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hier kom ik morgen uitvoerig op terugquote:Op donderdag 28 november 2013 23:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Trollende kut.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:06 schreef Voluptas het volgende:
Ik ben de eerste vrouwelijke messenger, daar geloof ik echt in
Binnenkort ga ik met mijn lezingen beginnen. Ik word een sexy messenger though, niet eentje in lange zwarte gewaden.. jullie horen nog van me
Oke als bewijs plak ik nu een mailconversatie die ik vandaag heb gehad! Mij een beetje beschuldigen een golddigger te zijn....quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Five_Horizons het volgende:
Zie je wel... het gaat weer om geld...
Allemaal zijn ze hetzelfde. Leuk zo'n OP, maar zodra je een warme gleuf belooft door middel van een beetje poen, zijn ze verkocht en doen ze alles
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hier kom ik morgen uitvoerig op terug
kusje
ik vind het eerlijk gezegd het belangrijkste dat ik verhalen van m'n vriendinnen kan horen over hun vent en dat de mijne dan het beste uit de bus komtquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Five_Horizons het volgende:
Allemaal zijn ze hetzelfde. Leuk zo'n OP, maar zodra je een warme gleuf belooft door middel van een beetje poen, zijn ze verkocht en doen ze alles
Op welk gebied ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk gezegd het belangrijkste dat ik verhalen van m'n vriendinnen kan horen over hun vent en dat de mijne dan het beste uit de bus komt
Ik beschuldig niks. Ik stel vastquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Oke als bewijs plak ik nu een mailconversatie die ik vandaag heb gehad! Mij een beetje beschuldigen een golddigger te zijn....
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat is het meer dan waardquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je weet wat ik te bieden heb he![]()
![]()
Ah, goede reden! Met Scorpie wel een redelijke kans! Moet je ze verder niets over FOK! en z'n posts hier vertellen, maar verder; prima!quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk gezegd het belangrijkste dat ik verhalen van m'n vriendinnen kan horen over hun vent en dat de mijne dan het beste uit de bus komt
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:18 schreef Voluptas het volgende:
[..]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zijn mail:
Je bent gewoon een waist of time en een verwaande kwast...
Weet je, ik adviseer je in de toekomst anders om te gaan met mannen.
Op deze manier loop je de echte leuke mannen met veeeeeeeel geld mis....
Groetjes,
van een bekende nederlander (en nee dat is geen leugen....)
het ga je goed!
-----------------------------------------------------------
Mijn reactie:
Ik ben gewoon eerlijk en straight forward.
Bovendien zien de leuke mannen wel hoe ik echt ben en zij blijven dan.
Geld? Dat vind ik niet belangrijkmaakt geen indruk op me. Achterdochtig en torenhoge ego heb jij last van, niet ik.
Bekende Nederlander en daar moet ik meteen van gaan soppen? Nou nee.
Hee, veel geluk met je golddiggers en starfuckers dan maar.
Groet,
V.
Nou niet met verzonnen mailtjes komen hequote:Op vrijdag 29 november 2013 00:18 schreef Voluptas het volgende:
[..]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zijn mail:
Je bent gewoon een waist of time en een verwaande kwast...
Weet je, ik adviseer je in de toekomst anders om te gaan met mannen.
Op deze manier loop je de echte leuke mannen met veeeeeeeel geld mis....
Groetjes,
van een bekende nederlander (en nee dat is geen leugen....)
het ga je goed!
-----------------------------------------------------------
Mijn reactie:
Ik ben gewoon eerlijk en straight forward.
Bovendien zien de leuke mannen wel hoe ik echt ben en zij blijven dan.
Geld? Dat vind ik niet belangrijkmaakt geen indruk op me. Achterdochtig en torenhoge ego heb jij last van, niet ik.
Bekende Nederlander en daar moet ik meteen van gaan soppen? Nou nee.
Hee, veel geluk met je golddiggers en starfuckers dan maar.
Groet,
V.
Wat moeten we hier precies mee?quote:
Zo snel kon ik het niet verzinnen en typen...is copy-pastequote:Op vrijdag 29 november 2013 00:19 schreef yulian het volgende:
[..]
Nou niet met verzonnen mailtjes komen he
Laat duidelijk blijken dat ik niks om geld geefquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:20 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat moeten we hier precies mee?
Wel handig, nu hoef je niet meer uit te leggen wat jij meebrengt aan de onderhandelingstafel. Komt je goed uit he.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:19 schreef Voluptas het volgende:
[..]
streept scorpie van lijstje. Next
Het laat mij dat niet blijken, eerlijk gezegd?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:20 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Laat duidelijk blijken dat ik niks om geld geef
Oh nee? Dan kan je niet begrijpend lezenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het laat mij dat niet blijken, eerlijk gezegd?
Ben mijn harde schijf kwijt anders...quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:21 schreef Scorpie het volgende:
En nu even stil moet mijn 20.000$ aan BItcoins even verplaatsen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:20 schreef yulian het volgende:
Heb een godsvermogen aan geld ben met pensioen, en leef normaal en zuinig. Wijven die op mijn geld afkomen dump ik net als de brasem in de gracht![]()
Next!
Wat heeft dát met begrijpend lezen te maken?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:22 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Oh nee? Dan kan je niet begrijpend lezen
Of ik veel geld heb laat ik in het midden dan, echter ben wel met pensioenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]bitches be wanting your money G.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kom maar even langs dan. Jij bent tien keer zoveel leukere vrouw dan TS
Gewoon daytraden ouwe, vandaag ook ff 10k in de pocket gestopt. Maar ja de echt leuke meisjes zoals TS krijg je niet met de money je moet met veel meer aan komen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:22 schreef yulian het volgende:
[..]
Ben mijn harde schijf kwijt anders...
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Goede OP. Laat de fokkers hier maar werken voor jouw kontje hoor. Hoeft niet zo gemakkelijk te gaan, ook niet voor hen.
Ik moet je wel 1 ding zeggen en dat is als Lieke van Lexmond voor mij komt ik je toch echt inruilquote:
Dus je doet zo stoer omdat je je punani te snel hebt opgegeven in het verleden aan assholes? Grote mond klein hartje dus.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:24 schreef Voluptas het volgende:
[..]![]()
En eerlijk, zo zou je je eigen dochter toch ook het liefst zien praten?
Niet zo een dochter die haar benen spreidt door een aai en een knik
iedereen kan alles tikken he?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:22 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Oh nee? Dan kan je niet begrijpend lezen
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon daytraden ouwe, vandaag ook ff 10k in de pocket gestopt. Maar ja de echt leuke meisjes zoals TS krijg je niet met de money je moet met veel meer aan komen.
Nee hoor, ik ben zo geworden omdat ik mannen in het verleden teveel onterechte kansen heb gegeven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je doet zo stoer omdat je je punani te snel hebt opgegeven in het verleden aan assholes? Grote mond klein hartje dus.
Trouw met mijquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
iedereen kan alles tikken he?
Ik vind TS haar mening heel belangrijk en ga alle mannen aanraden zich standaard aan de niet-flirterig praten regel en de binnen afzienbare tijd reageren op sms'jes regel te houden.
Zie je?
Meen ik ook geen zak van
totaal begrijpelijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik moet je wel 1 ding zeggen en dat is als Lieke van Lexmond voor mij komt ik je toch echt inruil
Zo geworden? Ik denk dat je je zo probeert voor te doen maar stiekem van binnen gewoon een leuk meisje bent die een muurtje optrekt. Ik ben iig niet zo onder de indruk van je praat, maar ja ik ben ook geen BNer dus niet vatbaar voor bullshit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:26 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben zo geworden omdat ik mannen in het verleden teveel onterechte kansen gaf.
Oké ik kom NU langs.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo geworden? Ik denk dat je je zo probeert voor te doen maar stiekem van binnen gewoon een leuk meisje bent die een muurtje optrekt. Ik ben iig niet zo onder de indruk van je praat, maar ja ik ben ook geen BNer dus niet vatbaar voor bullshit.
Dat is voor mij echte pure Liefdequote:Op vrijdag 29 november 2013 00:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
TS vind jij het ook niet belangrijk dat je zélf een leuk mens bent in een relatie? Dat hij het beste uit je haalt en je het beste voor hem wil?
Sorryquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:30 schreef Scorpie het volgende:
Wat een kinderachtig topic trouwens, goffedomme.
maar dat staat dan weer niet in je opquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat is voor mij echte pure Liefde
Scherp dr Phil.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dat staat dan weer niet in je op [ afbeelding ]
Dat is weer een ander deel van mij, in elke situatie toon je weer een ander stukje persoonlijkheid, Over echte liefde praten, zou niet in mijn OP passen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dat staat dan weer niet in je op [ afbeelding ]
Je andere nickname begint met een i en eindigt op een e.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:33 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je dat ooit kunt raden
kan prima in een eisenlijstje:quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:33 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat is weer een ander deel van mij, in elke situatie toon je weer een ander stukje persoonlijkheid, Over echte liefde praten, zou niet in mijn OP passen.
Neequote:Op vrijdag 29 november 2013 00:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je andere nickname begint met een i en eindigt op een e.
dag genoeg knappe vrouwenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef terrorsjaak het volgende:
Je moet wel heel knap zijn wil je zulke eisen mogen stellen
trustenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga slapen.
Succes voluptueuze dame!
Ze reageert niet meerquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:40 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Vergeet die nieuwe vibo niet mee te nemen
Ze heeft het al druk met die gangbang dus dan voelt ze je niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja ik zit maar tegen d'r been aan te rijden maar er gebeurt niks
Gefreindzoned heet datquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja ik zit maar tegen d'r been aan te rijden maar er gebeurt niks
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:46 schreef Scorpie het volgende:
Gefriendzoned zijn in een gangbang is nooit grappig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |