quote:Op donderdag 28 november 2013 21:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het ook niet, de gemeente Eindhoven betaalt toch wel als het kritisch wordt
Sorry ik word meligquote:Op donderdag 28 november 2013 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga niet ook hier over piemels praten
Lang gewacht?quote:
http://retro.nrc.nl/W2/Nieuws/2001/03/17/Vp/z.htmlquote:Op donderdag 28 november 2013 21:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het ook niet, de gemeente Eindhoven betaalt toch wel als het kritisch wordt
Jawel. Pesha is een lul.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga niet ook hier over piemels praten
Dank je.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
Echt dieptriest trouwens. Ik begin nu echt oprecht medelijden te krijgen met PSV-fans. Tering zeg.
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef Stiggie het volgende:
De enige verdediging waarmee je je kan vertonen op het WK is die van Ajax. Enige met een beetje ervaring Europees ook. En dan Van Rhijn vervangen door Vd Wiel
Dat sowieso, ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef Stiggie het volgende:
De enige verdediging waarmee je je kan vertonen op het WK is die van Ajax. Enige met een beetje ervaring Europees ook. En dan Van Rhijn vervangen door Vd Wiel
Ja zondag, niet nu. Schijt EL, zodra je een leuke tegenstander krijgt (als je al doorgaat) vlieg je er toch meteen uit..quote:
+1quote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind het ook niet echt grappig meer, het ging net zo goed met die UEFA coëfficiëntquote:Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
Echt dieptriest trouwens. Ik begin nu echt oprecht medelijden te krijgen met PSV-fans. Tering zeg.
hahaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef Stiggie het volgende:
Grapjas.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt grappig meer, het ging net zo goed met die UEFA coëfficiënt
Een jaar geleden was iedereen vol lof over De Vrij/BMI, een half jaar geleden over Rekik/Bruma...dat geeft te denken...quote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef Stiggie het volgende:
Gelukkig doet AZ het goed in de EL. Voorbeeldploeg voor PSVquote:Op donderdag 28 november 2013 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt grappig meer, het ging net zo goed met die UEFA coëfficiënt
Wat een domme reactie. Je moet juist de EL serieus nemen om zo meer punten te verdien om zo in de CL een betere loting te krijgen en om meer plekken te krijgen. Of je krijgt karma zoals Napoli.quote:
Ja, vooral Feyenoorders die zo enthousiast waren over eigen spelers.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een jaar geleden was iedereen vol lof over De Vrij/BMI, een half jaar geleden over Rekik/Bruma...dat geeft te denken...
AZ neemt de EL serieus, PSV niet, zo bleek ook vorig seizoen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gelukkig doet AZ het goed in de EL. Voorbeeldploeg voor PSV
Ja, uitstekend plan. Laten we tweede worden, zodat we voorronde Champions League krijgen en daar weer een ploeg als Arsenal of Milan loten omdat we de coëfficiënt hebben verneukt door de Europa League te laten lopen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja zondag, niet nu. Schijt EL, zodra je een leuke tegenstander krijgt (als je al doorgaat) vlieg je er toch meteen uit..
Gewoon op de competitie richten, zorgen dat je geen 7e wordt en hopen op 2e .......
Ik heb er schijt aan.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een domme reactie. Je moet juist de EL serieus nemen om zo meer punten te verdien om zo in de CL een betere loting te krijgen en om meer plekken te krijgen. Of je krijgt karma zoals Napoli.
Kap eens met die onzin. Dadelijk ga je nog verkondigen dat Park het van zijn snelheid moet hebben.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
AZ neemt de EL serieus, PSV niet, zo bleek ook vorig seizoen.
Alsof die clubs die nummer 2 worden nu in de poule komen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, uitstekend plan. Laten we tweede worden, zodat we voorronde Champions League krijgen en daar weer een ploeg als Arsenal of Milan loten omdat we de coëfficiënt hebben verneukt door de Europa League te laten lopen.
Kijk hoe ze erbij lopen, die gasten zijn al met hun hoofd bij Zondagquote:
Klopt, spelers die bij HSV geflopt zijn, zijn niet van het niveau dat PSV nastreeft.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef Seam het volgende:
Rekik is echt wel een groot talent. Bruma is wel erg matig. Die zal nooit veel verder dan PSV komen.
Correctie, hij was boos op Luickx.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
Wat een kneus die Schaars zeg.
Ik weet nog dat hij moest huilen vanwege Vormer
Waarom zou de nummer twee niet in de poule kunnen komen als ze een ploeg als Grashopper loten?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof die clubs die nummer 2 worden nu in de poule komen.
Precies dit. En dan zeiken dat ze pech hebben met de lotingquote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, uitstekend plan. Laten we tweede worden, zodat we voorronde Champions League krijgen en daar weer een ploeg als Arsenal of Milan loten omdat we de coëfficiënt hebben verneukt door de Europa League te laten lopen.
Dude... Kijk hoe Feyenoord, Vitesse, PSV en Utrecht spelen in Europese wedstrijden..quote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom zou de nummer twee niet in de poule kunnen komen als ze een ploeg als Grashopper loten?
Oja die pipo heeft PSV ook nog, man wat een mislukking is dat geworden dit seizoen zeg.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kap eens met die onzin. Dadelijk ga je nog verkondigen dat Park het van zijn snelheid moet hebben.
Wat loopt iedere ajacied dan te haten op PSV hier als ze moeten winnen voor de puntjesquote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Precies dit. En dan zeiken dat ze pech hebben met de loting
Log uit.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oja die pipo heeft PSV ook nog, man wat een mislukking is dat geworden dit seizoen zeg.
Neequote:
Kampioenenspoor he...als nummer 2 van Nederland mag je tegen de nummer 3 of 4 van Engeland, Spanje of Italië.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom zou de nummer twee niet in de poule kunnen komen als ze een ploeg als Grashopper loten?
Snap dan ook niet waarom mensen zeuren dat we voor elke Nederlandse ploeg in Europa moeten zijn. Leuk zo'n extra ticket, maar we hebben er geen kut aan. De teams die wel presteren in Europa zitten er sowieso wel bij.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dude... Kijk hoe Feyenoord, Vitesse, PSV en Utrecht spelen in Europese wedstrijden..
Die zijn volledig kansloos tegen Pacos de Ferreira, PAOK en Lyon inderdaad.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dude... Kijk hoe Feyenoord, Vitesse, PSV en Utrecht spelen in Europese wedstrijden..
Wat een bulshit wederom. Door in de EL top te presteren krijg je meer CL plekken da bewijzen de Portugese clubs vaak die het in de EL vaak goed doen. En Ajax krijgt ook steeds een kut loting, omdat ze niet in pot 2 maar 3 zitten.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb er schijt aan.
De nummer 1 moet gewoon overwinteren (maarja ajax blifjt falen)
En de nummer 2 moet gewoon in de poul fase komen.. dan heb je heel die EL waarschijnlijk niet nodig voor de puntjes
Koning Voetbal is nog ergerquote:
Wat een onzin kraam jij uit zeg.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb er schijt aan.
De nummer 1 moet gewoon overwinteren (maarja ajax blifjt falen)
En de nummer 2 moet gewoon in de poul fase komen.. dan heb je heel die EL waarschijnlijk niet nodig voor de puntjes
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat loopt iedere ajacied dan te haten op PSV hier als ze moeten winnen voor de puntjes
Welke bullshit? Heb jij dan het idee dat PSV op 100% speelt, er echt voor gaat, echt alles geeft?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kap dan eens met die bullshit.
Robben natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk ondertussen naar
een 16 jarige Robben met het godenteam van Groningen tegen het altijd lastige Feyenoord, wie zal er winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |