Jawel. Pesha is een lul.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga niet ook hier over piemels praten

Dank je.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
Echt dieptriest trouwens. Ik begin nu echt oprecht medelijden te krijgen met PSV-fans. Tering zeg.

quote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef Stiggie het volgende:
De enige verdediging waarmee je je kan vertonen op het WK is die van Ajax. Enige met een beetje ervaring Europees ook. En dan Van Rhijn vervangen door Vd Wiel

Dat sowieso, ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef Stiggie het volgende:
De enige verdediging waarmee je je kan vertonen op het WK is die van Ajax. Enige met een beetje ervaring Europees ook. En dan Van Rhijn vervangen door Vd Wiel

Ja zondag, niet nu. Schijt EL, zodra je een leuke tegenstander krijgt (als je al doorgaat) vlieg je er toch meteen uit..quote:

+1quote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef Stiggie het volgende:

Ik vind het ook niet echt grappig meer, het ging net zo goed met die UEFA coëfficiëntquote:Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
Echt dieptriest trouwens. Ik begin nu echt oprecht medelijden te krijgen met PSV-fans. Tering zeg.

hahaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef Stiggie het volgende:

Grapjas.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt grappig meer, het ging net zo goed met die UEFA coëfficiënt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |