Ditquote:Op donderdag 28 november 2013 20:32 schreef Drrk het volgende:
Ik hoop echt op Kees, Geraldine en Zimra in de finale.
Vooruit dan.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:33 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja spelfout, ik weetJe mag het verbeteren als je wil: het->de
en veronicaquote:Op donderdag 28 november 2013 20:34 schreef Akilla het volgende:
Haha Jezus, na dat intro filmpje zou je bijna vergeten dat averon en negga mee hebben gedaan...:p
Dat is altijd aan het einde van het seizoen. Oh ja, die en die deden ook nog mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:34 schreef Akilla het volgende:
Haha Jezus, na dat intro filmpje zou je bijna vergeten dat averon en negga mee hebben gedaan...:p
Wiequote:Op donderdag 28 november 2013 20:34 schreef Akilla het volgende:
Was nog aan het nagenieten van de introquote:
True, had ik vorig jaar ook wel met Willy en die spierbundel:pquote:Op donderdag 28 november 2013 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is altijd aan het einde van het seizoen. Oh ja, die en die deden ook nog mee.
Denk ik wel, maar de kans is zeer groot, dat het weer een dubbele aflevering is.quote:
Ah ja natuurlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 20:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
met een cliffhanger als er een fakkel net niet in een bak gegooid wordt
Ik acht die kans groot.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:37 schreef zoem het volgende:
[..]. de vraag is alleen of ze de finale in 2-en splitsen.
Zeker. Ze hebben afgelopen seizoen gezien hoe lucratief dat was.quote:
En dan net zoals vorig jaar ons een uur lang kwellen met terugblikken en gezwets alvorens ze de laatste 5 minuten laten zien van de expeditie.quote:
Hoop vet hè.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:39 schreef Kroelo het volgende:
die tieten van anna en gerrie zijn gekrompen lijkt wel, of waren ze altijd al zo klein?
Maar dat is al veel langer zo.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:38 schreef zoem het volgende:
[..]
En dan net zoals vorig jaar ons een uur lang kwellen met terugblikken en gezwets alvorens ze de laatste 5 minuten laten zien van de expeditie.
Zijn veel afgevallen en dat zie je als eerste aan de tieten.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:39 schreef Kroelo het volgende:
die tieten van anna en gerrie zijn gekrompen lijkt wel, of waren ze altijd al zo klein?
zimra heeft er nog weinig last van gelukkigquote:Op donderdag 28 november 2013 20:39 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zijn veel afgevallen en dat zie je als eerste aan de tieten.
HiHaHo Einz11!!!einz!111!!!!11!11!!!quote:
Bij Anna kon er niks meer af.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:39 schreef Kroelo het volgende:
Implants zijn geen vetquote:Op donderdag 28 november 2013 20:40 schreef Kroelo het volgende:
[..]
zimra heeft er nog weinig last van gelukkig
Siliconen slinken gelukkig niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:40 schreef Kroelo het volgende:
[..]
zimra heeft er nog weinig last van gelukkig
Ze zijn echtquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Siliconen slinken gelukkig niet.
oh neequote:
Er is geen enkele normale finale te bedenken die zij zou kunnen winnen. Dus dat zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:42 schreef RedFever007 het volgende:
Als Zimra de winnaar wordt van deze Expeditie .....![]()
![]()
Dat zou wat zijn, die heeft echt totaal geen fuck uitgevoerd![]()
Heuyquote:
Finale zekerquote:Op donderdag 28 november 2013 20:44 schreef zoem het volgende:
De evenwichtsbalk en de kennisproef dit jaar nog niet gezien.
Oh ja inderdaadquote:
En toch bij de laatste 5 zitten, ik vind het geniaal.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:44 schreef Akilla het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat er ooit zo'n nutteloos persoon als zimra meedeed... Altijd laatste, niks uitvoeren...niet eens vuur maken op dat vage eiland van d'r....
ik ook nietquote:Op donderdag 28 november 2013 20:46 schreef Redefine het volgende:
Alle letters zijn goed, maar ik zie het nog niet
quote:
Het is wel knap, dat zeker, maar wel kansloos..quote:Op donderdag 28 november 2013 20:45 schreef Drrk het volgende:
[..]
En toch bij de laatste 5 zitten, ik vind het geniaal.
Ik vind het vooral jammer dat, sinds vorig jaar het elimineren van sterke spelers al voor de samensmelting begint. Dat het na de samensmelting is, hoort er wel een beetje bij. Maar vanaf het begin vind ik echt treurig.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef Akilla het volgende:
[..]
Het is wel knap, dat zeker, maar wel kansloos..
Vaak werden de personen die als laatst in een proef kwamen, er ook wel gelijk uitgestemd.. De laatste 2 jaar lijkt het alleen een beetje op de sterkste er snel uit, want dan is de finale makkelijk...
Wat wil je op z'n eilandquote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Hij is wel goed bruin geworden.
Eerste ronde edith eruit gooienquote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat, sinds vorig jaar het elimineren van sterke spelers al voor de samensmelting begint. Dat het na de samensmelting is, hoort er wel een beetje bij. Maar vanaf het begin vind ik echt treurig.
Maar dat was omdat ze haar niet mochten. Dat kan altijd gebeuren.quote:
Je hebt nog niet echt iets gemist ofzo.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:50 schreef tralalala het volgende:
Oh crap, helemaal vergeten.
Kijk het straks wel terug.
dr is nog niet gek veel gebeurdquote:Op donderdag 28 november 2013 20:50 schreef tralalala het volgende:
Erg veel heb je niet gemist.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:50 schreef tralalala het volgende:
whipeout ookquote:Op donderdag 28 november 2013 20:52 schreef Redefine het volgende:
Dit programma past denk ik veel beter bij Dennis dan ER.
Idd, vroeger zou zo'n zimra nooit zover gekomen zijn, Margoed..quote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat, sinds vorig jaar het elimineren van sterke spelers al voor de samensmelting begint. Dat het na de samensmelting is, hoort er wel een beetje bij. Maar vanaf het begin vind ik echt treurig.
ze zal wel moeten tillenquote:
Ja. En SYTYCD ook. ER moet die z.s.m. vervangen worden.quote:
Gezaquote:Op donderdag 28 november 2013 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En SYTYCD ook. ER moet die z.s.m. vervangen worden.
idd, kreeg net ook geen high five.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
Zimra is zwaar het buitenbeentje. Moet je maar eens goed opletten.
Kan niet. Daarvoor is de desk bij de eilandraad te hoogquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan niet. Daarvoor is de desk bij de eilandraad te hoog
Klopt. Maar dat ligt ook grotendeels aan haarzelf.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
Niemand spreekt haar ook aan van kom je er ook op? Als enige geen high five. Tijdens gesprekken weet Zimra ook niet wat ze moet zeggen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:54 schreef Revanches het volgende:
[..]
idd, kreeg net ook geen high five.
Vertelde ze vorige week ook al ja, vond het zo aandoenlijk hoe ze All By Myself zat te zingen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
Weet ik, maar je ziet het ook echt in elke scene terugquote:Op donderdag 28 november 2013 20:55 schreef Drrk het volgende:
[..]
Vertelde ze vorige week ook al ja, vond het zo aandoenlijk hoe ze All By Myself zat te zingen.
wreef zo liev in zn oogjequote:
2 minutenquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2013 20:58 schreef MichaelScott het volgende:
Niet eerlijk, Zimra wordt voorover getrokken door haar kwarktassen!
in puzzelen tochquote:Op donderdag 28 november 2013 20:57 schreef Redefine het volgende:
Uithoudingsproef. Volgens Zimra zelf, is ze daar goed in. Dus die gaat winnen...
En met uithoudingsvermogen.quote:
Kan ze goedquote:Op donderdag 28 november 2013 21:01 schreef Kinga het volgende:
Enne Edith, begin je al te verzuren?!
in het water?quote:
Qua ontspanning volgens mij ook het beste. Maar daarnaast zijn het ook de twee lichtste die nog over zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:04 schreef zoem het volgende:
Onderhands toch de betere techniek dan?
Twee van die vedergewichtjes man... Denk dat dat meer uitmaakt.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:05 schreef tralalala het volgende:
Handen aan de onderkant om de stok heen is dus blijkbaar wel beter vol te houden, had ik niet verwacht.
Die zit elke donderdagavond met popcorn op de hemelbank te kijken.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
O ja, want god heeft zo veel belang bij je.
#Speltip 36quote:Op donderdag 28 november 2013 21:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hou je goed vast.
Tip van de week.
Op een enkele proef na, heeft ze dat ook steeds gedaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:09 schreef Akilla het volgende:
Gerrie doet t wel steeds beter met proeven
Echt hequote:
Hoe moeilijk is het om zoiets niet te typenquote:
We hadden Kees Boot als mod moeten hebbenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:10 schreef tralalala het volgende:
Tijd dat Danny daad bij het woord voegt.
Nee, dat is het grappige, Maxim zegt het dus je kan het niet serieus nemen, of toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Je snapt dat dit ook een verkapte spoiler is?
Idd, zie je wel vaker bij de ex- topsporters die meegedaan hebben aan ER.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:12 schreef Redefine het volgende:
Edith vergeet dat haar eigen spiermassa haar eigen tegenstander is tijdens de expeditie.
Zij merken het eerder.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:12 schreef Revanches het volgende:
[..]
Idd, zie je wel vaker bij de sporters die meegedaan hebben aan ER.
Libido zou daar dalen. Wat ik me overigens niet kan bedenken met een Geraldine en Zimra iop een eilandquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:12 schreef Revanches het volgende:
[..]
Idd, zie je wel vaker bij de ex- topsporters die meegedaan hebben aan ER.
Die morelo de velo de falderalderiere deed t anders best primaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:12 schreef Revanches het volgende:
[..]
Idd, zie je wel vaker bij de ex- topsporters die meegedaan hebben aan ER.
Die was al veel langer gestopt. En vorig jaar waren de proeven zelf veel minder zwaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Die morelo de velo de falderalderiere deed t anders best prima
Hockey is gewoon geen sportquote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was al veel langer gestopt. En vorig jaar waren de proeven zelf veel minder zwaar.
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:15 schreef RensAjacied het volgende:
Zimra die nu even expres die vlot naar de tyfus slaat
Die vlot?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:15 schreef RensAjacied het volgende:
Zimra die nu even expres die vlot naar de tyfus slaat
quote:
Laten zetten door een plaatselijke kunstenaarquote:
Ik ben voorgoed afgeknapt op Zimra sinds ze hierin zitquote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef AF_ het volgende:
[..]
Libido zou daar dalen. Wat ik me overigens niet kan bedenken met een Geraldine en Zimra iop een eiland
Is ook topsport. Maar wel anders dan pure krachtsporten natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik ben voorgoed afgeknapt op Zimra sinds ze hierin zit
Van degenen die nog in zitten zou ik het liefst seks hebben met:
1) Anna-Alicia
2) Geraldine
3) Edith
4) Dennis
5) Kees
6) Zimra
Dennis voor kees zettenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
1) Anna-Alicia
2) Geraldine
3) Edith
4) Dennis
5) Kees
6) Zimra
Annaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
1) Anna-Alicia
2) Geraldine
3) Edith
4) Dennis
5) Kees
6) Zimra
Mannen worden vaker als grote concurrent gezien, waardoor ze sneller worden weggestemd.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:16 schreef Akilla het volgende:
Ik vraag me wel af waarom vrouwen zo vaak de finale halen en vaak ook wat beter lijken te zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |