Er is geen enkele normale finale te bedenken die zij zou kunnen winnen. Dus dat zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:42 schreef RedFever007 het volgende:
Als Zimra de winnaar wordt van deze Expeditie .....![]()
![]()
Dat zou wat zijn, die heeft echt totaal geen fuck uitgevoerd![]()
Heuyquote:
Finale zekerquote:Op donderdag 28 november 2013 20:44 schreef zoem het volgende:
De evenwichtsbalk en de kennisproef dit jaar nog niet gezien.
Oh ja inderdaadquote:
En toch bij de laatste 5 zitten, ik vind het geniaal.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:44 schreef Akilla het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat er ooit zo'n nutteloos persoon als zimra meedeed... Altijd laatste, niks uitvoeren...niet eens vuur maken op dat vage eiland van d'r....
ik ook nietquote:Op donderdag 28 november 2013 20:46 schreef Redefine het volgende:
Alle letters zijn goed, maar ik zie het nog niet
quote:
Het is wel knap, dat zeker, maar wel kansloos..quote:Op donderdag 28 november 2013 20:45 schreef Drrk het volgende:
[..]
En toch bij de laatste 5 zitten, ik vind het geniaal.
Ik vind het vooral jammer dat, sinds vorig jaar het elimineren van sterke spelers al voor de samensmelting begint. Dat het na de samensmelting is, hoort er wel een beetje bij. Maar vanaf het begin vind ik echt treurig.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef Akilla het volgende:
[..]
Het is wel knap, dat zeker, maar wel kansloos..
Vaak werden de personen die als laatst in een proef kwamen, er ook wel gelijk uitgestemd.. De laatste 2 jaar lijkt het alleen een beetje op de sterkste er snel uit, want dan is de finale makkelijk...
Wat wil je op z'n eilandquote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Hij is wel goed bruin geworden.
Eerste ronde edith eruit gooienquote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat, sinds vorig jaar het elimineren van sterke spelers al voor de samensmelting begint. Dat het na de samensmelting is, hoort er wel een beetje bij. Maar vanaf het begin vind ik echt treurig.
Maar dat was omdat ze haar niet mochten. Dat kan altijd gebeuren.quote:
Je hebt nog niet echt iets gemist ofzo.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:50 schreef tralalala het volgende:
Oh crap, helemaal vergeten.
Kijk het straks wel terug.
dr is nog niet gek veel gebeurdquote:Op donderdag 28 november 2013 20:50 schreef tralalala het volgende:
Erg veel heb je niet gemist.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:50 schreef tralalala het volgende:
whipeout ookquote:Op donderdag 28 november 2013 20:52 schreef Redefine het volgende:
Dit programma past denk ik veel beter bij Dennis dan ER.
Idd, vroeger zou zo'n zimra nooit zover gekomen zijn, Margoed..quote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat, sinds vorig jaar het elimineren van sterke spelers al voor de samensmelting begint. Dat het na de samensmelting is, hoort er wel een beetje bij. Maar vanaf het begin vind ik echt treurig.
ze zal wel moeten tillenquote:
Ja. En SYTYCD ook. ER moet die z.s.m. vervangen worden.quote:
Gezaquote:Op donderdag 28 november 2013 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En SYTYCD ook. ER moet die z.s.m. vervangen worden.
idd, kreeg net ook geen high five.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
Zimra is zwaar het buitenbeentje. Moet je maar eens goed opletten.
Kan niet. Daarvoor is de desk bij de eilandraad te hoogquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan niet. Daarvoor is de desk bij de eilandraad te hoog
Klopt. Maar dat ligt ook grotendeels aan haarzelf.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
Niemand spreekt haar ook aan van kom je er ook op? Als enige geen high five. Tijdens gesprekken weet Zimra ook niet wat ze moet zeggen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:54 schreef Revanches het volgende:
[..]
idd, kreeg net ook geen high five.
Vertelde ze vorige week ook al ja, vond het zo aandoenlijk hoe ze All By Myself zat te zingen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
Weet ik, maar je ziet het ook echt in elke scene terugquote:Op donderdag 28 november 2013 20:55 schreef Drrk het volgende:
[..]
Vertelde ze vorige week ook al ja, vond het zo aandoenlijk hoe ze All By Myself zat te zingen.
wreef zo liev in zn oogjequote:
2 minutenquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2013 20:58 schreef MichaelScott het volgende:
Niet eerlijk, Zimra wordt voorover getrokken door haar kwarktassen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |