Oh ja inderdaadquote:
En toch bij de laatste 5 zitten, ik vind het geniaal.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:44 schreef Akilla het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat er ooit zo'n nutteloos persoon als zimra meedeed... Altijd laatste, niks uitvoeren...niet eens vuur maken op dat vage eiland van d'r....
ik ook nietquote:Op donderdag 28 november 2013 20:46 schreef Redefine het volgende:
Alle letters zijn goed, maar ik zie het nog niet
quote:
Het is wel knap, dat zeker, maar wel kansloos..quote:Op donderdag 28 november 2013 20:45 schreef Drrk het volgende:
[..]
En toch bij de laatste 5 zitten, ik vind het geniaal.
Ik vind het vooral jammer dat, sinds vorig jaar het elimineren van sterke spelers al voor de samensmelting begint. Dat het na de samensmelting is, hoort er wel een beetje bij. Maar vanaf het begin vind ik echt treurig.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef Akilla het volgende:
[..]
Het is wel knap, dat zeker, maar wel kansloos..
Vaak werden de personen die als laatst in een proef kwamen, er ook wel gelijk uitgestemd.. De laatste 2 jaar lijkt het alleen een beetje op de sterkste er snel uit, want dan is de finale makkelijk...
Wat wil je op z'n eilandquote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Hij is wel goed bruin geworden.
Eerste ronde edith eruit gooienquote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat, sinds vorig jaar het elimineren van sterke spelers al voor de samensmelting begint. Dat het na de samensmelting is, hoort er wel een beetje bij. Maar vanaf het begin vind ik echt treurig.
Maar dat was omdat ze haar niet mochten. Dat kan altijd gebeuren.quote:
Je hebt nog niet echt iets gemist ofzo.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:50 schreef tralalala het volgende:
Oh crap, helemaal vergeten.
Kijk het straks wel terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |