SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
God niet dit weer....quote:
Deel 1 co-op met vrienden kapot gespeeldquote:
Wel aardige game. Slechter dan 1 en 2. Maar leuk voor een playthrough opzich.quote:
Nope, staat losquote:Op donderdag 28 november 2013 21:27 schreef Quotidien het volgende:
Maakt het nog wat uit of ik de eerste delen gespeeld heb?
Nope.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:27 schreef Quotidien het volgende:
Yup, gewoon legaal verder.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon steam keys die ze verkopen?
bij de klok zitten wat pijltjesquote:Op donderdag 28 november 2013 19:55 schreef RickoKun het volgende:
Zeg, weet iemand of je met Prison Architect de tijd sneller kan doen?
die paar uur heb je hard nodig om de basis faciliteiten te laten bouwen...quote:Moet ik serieus een half uur de boel in "versnelling" zetten voor de 18 uur voorbij zijn en ik de eerste gevangenen ontvang?
je limiteren met games door te kijken naar de gebruikte DRMquote:Op donderdag 28 november 2013 20:49 schreef Beach het volgende:
chill man was maar grapje
het heeft gwl daar blijf ik ver vandaan
Serieus?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Bioshock infinite is echt een ruk spel
in tegenstelling tot 1 en 2 vind ik het ruk jaquote:
Smaken verschillen, dat blijkt maar weer eens dus.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Bioshock infinite is echt een ruk spel
Ik vind het idee van een onderwaterwereld op zich echt helemaal fantastisch, maar wordt (vooralsnog) niet warm van de uitwerking zoals die in Bioshockquote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik vond juist weer deel 1 en 2 veel leuker. Vind die onderwater wereld echt geweldig en die jaren 60 sfeer erin. Heb die games zelfs al een paar keer uitgespeeld en Infinite maar 1 keer.
Bioshock is 1 van mijn favoriete series deze generatie
Game Dev Tycoon is echt saai. Je doet niks anders dan op 3 opties oid klikken en de rest doet de pc op basis van een random number generatorquote:Op donderdag 28 november 2013 22:22 schreef VelitoX het volgende:
Zit over Game Dev Tycoon te denken lol.
dat opzich is nog niet eens irritant, het meest irritante is dat je gewoon een bepaald patroon kan opzetten en je daardoor altijd dikke hits binnenhaalt...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Game Dev Tycoon is echt saai. Je doet niks anders dan op 3 opties oid klikken en de rest doet de pc op basis van een random number generator
Dat zijn beide no-brainers. Sleeping Dogs vond ik geweldig en een heerlijke afwisseling, echt heel anders dan GTA maar minstens zo leuk.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zit zelf te twijfelen over Sleeping dogs voor 4,99 (80% korting) en Skyrim Legendary Edition voor 13,59 (66% korting) en wil sowieso Dishonored GOTY kopen indien voor 75% korting of minder...
Ik was bij voorbaat niet zo enthousiast door het Aziatische zeg maar, maar heb wel de demo van SD gespeeld en vond die toch eigenlijk verdacht leuk (al had ik wel erg veel moeite met de controls, is dat een kwestie van wennen?)...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat zijn beide no-brainers. Sleeping Dogs vond ik geweldig en een heerlijke afwisseling, echt heel anders dan GTA maar minstens zo leuk.
Bioshock Infinite ook maar gedaan trouwens, het doet me als ik zo naar wat gameplay kijk wel erg veel denken aan dat Dishonored sfeertje?
De controls en het vechten went ja, bij mij ging dat vrij snel en gemakkelijk en hoe verder je komt, hoe bruter het allemaal wordt.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:21 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik was bij voorbaat niet zo enthousiast door het Aziatische zeg maar, maar heb wel de demo van SD gespeeld en vond die toch eigenlijk verdacht leuk (al had ik wel erg veel moeite met de controls, is dat een kwestie van wennen?)...
Dishonored tot nu toe alleen het begin van (een gedownloade versie) gespeeld, maar wil ik zeker eens helemaal uitspelen (=voor mij ook kopen). Graphics zouden wel iets beter kunnen, maar sfeer en stealth-aspect vind ik wel erg leuk.
Hmm, ik geloof niet dat BI me echt aan Dishonored doet denken (van wat ik van die laatste gezien heb dan hè)... Misschien ergens ver weg wel een beetje qua sfeer/uiterlijk ofzo... Heb jij Dishonored al (helemaal) gespeeld en vond je die goed?
Liefhebber meldt zichquote:Op donderdag 28 november 2013 23:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor de liefhebbers: Dreamhack is ook weer begonnen..
Dat wil je niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Friday12 het volgende:
Waar zie je alle sales en niet alleen die maar 48 uur beschikbaar zijn (AC2 is bv gewoon tot 3 nov in de aanbieding)
Ohquote:Op donderdag 28 november 2013 23:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
De controls en het vechten went ja, bij mij ging dat vrij snel en gemakkelijk en hoe verder je komt, hoe bruter het allemaal wordt.
En nee, ik heb Dishonored niet helemaal uitgespeeld. Ik denk dat ik op een uur of 4 gestopt ben, de hele setting en gameplay stonden me totaal niet aan.
Hier ook.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ga niks proberen te kopen deze keer. Nog een shitload aan spellen in m'n library waar ik toch niet aan toe kom..
Plus over een maandje is er weer de Christmas Sale..
Maar dat zeg ik elk jaar..
Wil ze gewoon zien omdat deze misschien nog in de flash sale komenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat wil je niet.
Je wil altijd wachten op een flash-sale of daily sale, en dan op de laatste dag de games kopen die daar niet in zijn gekomen. Waarom? Omdat daily en flash altijd de grootste korting hebben.
Handigste hierbij is de games waarin je geïnteresseerd bent in je wish list gooien, dat is makkelijk vergeleijken.
Die BF 4 roept welquote:Op donderdag 28 november 2013 23:49 schreef mschol het volgende:
http://www.amazon.com/Com(...)009IR1SR0/ref=sr_1_2
blijft jammer dat EA deze niet op steam aanbied...
en ja, amazon heeft extra black Friday sales voor digital games
Nu al? spel is net een maandje uit toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:00 schreef mschol het volgende:
[..]
25.45 is toch niet zo bijzonder, meeste keysites zullen daar toch wel onder zitten?
dacht dat ze altijd vrij hard daalde, maar ik zie dat ze inderdaad nog een tientje duurder zijn..quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nu al? spel is net een maandje uit toch?
Misschien van de week doen als het er nog is danquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dacht dat ze altijd vrij hard daalde, maar ik zie dat ze inderdaad nog een tientje duurder zijn..
t/m maandag heb je de kans (black Friday & cyber monday)quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Misschien van de week doen als het er nog is dan
Echt kut dat alles gelijk met steam sale is moet je alles afkijken voor het goedkoopstequote:Op vrijdag 29 november 2013 00:06 schreef mschol het volgende:
[..]
t/m maandag heb je de kans (black Friday & cyber monday)
Origin heeft ook sales, die C&C collectie is daar 11,99... via amazon 5,50
ja, dat vind ik ook wel een nadeel hoor, als er eenmaal sales zijn ben je een halve dag verder om alle deals te checken, en als je dat gedaan heb staan er weer nieuwe daily/flash deals klaarquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt kut dat alles gelijk met steam sale is moet je alles afkijken voor het goedkoopsteook al is niet alles op steam verkrijgbaar natuurlijk
Maar daarna kan je levenloos de winter doorkomen tochquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, dat vind ik ook wel een nadeel hoor, als er eenmaal sales zijn ben je een halve dag verder om alle deals te checken, en als je dat gedaan heb staan er weer nieuwe daily/flash deals klaar
goedkoop aan games komen is een dagtaak waardoor je niet meer kan gamen
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar daarna kan je levenloos de winter doorkomen toch
Haha.quote:
Heb ik sinds youtube/reviewsites nou echt nooit meer. Ik ben dan ook totaal niet geneigd om games te kopen als ze opeens heel goedkoop zijn, tenzij ik ze echt graag wil. Maar de games die ik echt graag wil heb ik meestal al lang voor de salesquote:
quote:Over the last 9 years, you've spent 2933.4 hours playing this selection, which includes 554 items, is valued at $6467.39, and requires 1477.6 GB
YT reviews halen mij juist over de streep een titel die ik denk toch niet te kopen; toch te laten kopenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Heb ik sinds youtube/reviewsites nou echt nooit meer. Ik ben dan ook totaal niet geneigd om games te kopen als ze opeens heel goedkoop zijn, tenzij ik ze echt graag wil. Maar de games die ik echt graag wil heb ik meestal al lang voor de sales
Bij mij staat niet alles erbij jammer genoeg (had css al lang voordat ze uren gingen tellen + l4d)quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
http://mysteamgauge.com
[..]
YT reviews halen mij juist over de streep een titel die ik denk toch niet te kopen; toch te laten kopen
Over the last 10 years, you've spent 3240.3 hours playing this selection, which includes 354 items, is valued at $4649.36, and requires 1131.8 GBquote:
dat is 1, maar bij mij zijn, door een aantal keren in offline mode te hebben gezeten, de stats van enkele games gewistquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:35 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Over the last 10 years, you've spent 3240.3 hours playing this selection, which includes 354 items, is valued at $4649.36, and requires 1131.8 GB
Meer uur met minder games! jeej!(en daar zitten de uren voordat steam tijd ging bijhouden niet bij natuurlijk).
Niet een rukspel maar hij anders. De eerste delen waren donker en een beetje creepy (zie: cohen) maar Infinite was juist het tegenovergestelde van dit, geen slechte game maar anders. Ik heb mij prima vermaakt maar zal eerder 1 of 2 weer gaan spelen dan Infinite.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Nog een mooie paupertip: als je bij amazon.com iets digitaals besteld moet je een Amerikaans adres invoeren. Voer dan een adres uit Alaska in, bv http://www.claalaska.com/contact.html want daar is geen sales tax
ik heb new york, en ook nooit sales taxquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Nog een mooie paupertip: als je bij amazon.com iets digitaals besteld moet je een Amerikaans adres invoeren. Voer dan een adres uit Alaska in, bv http://www.claalaska.com/contact.html want daar is geen sales tax
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:54 schreef VelitoX het volgende:
g2play heeft ook black friday sales, maar niet echt iets om op te pikken voor bij daarbij (of ik heb het al).
Maakt op zich niet uit, maar in jouw geval zou ik dan gewoon deel 1 aanschaffen en dat spelen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:27 schreef Quotidien het volgende:
Ik zie 35?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:00 schreef mschol het volgende:
[..]
25.45 is toch niet zo bijzonder, meeste keysites zullen daar toch wel onder zitten?
quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dacht dat ze altijd vrij hard daalde, maar ik zie dat ze inderdaad nog een tientje duurder zijn..
Hoezo? Ik heb maar 10.000 dollar ofzoquote:Op donderdag 28 november 2013 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
bij de klok zitten wat pijltjes
[..]
die paar uur heb je hard nodig om de basis faciliteiten te laten bouwen...
dan zijn je gebouwen te groot gok ik (canteen/keuken/storage kunnen in het begin best in 1 pand..)quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb maar 10.000 dollar ofzoVoor die tijd heb je toch al lang je cantina, cell enzo al gebouwd? Zul je toch eerst moeten wachten.
Sterker nog. Ik had dus een canteen, keuken, storage en één holding cell gemaakt.
Daarna had ik niet eens meer geld (4.500 van de 10.000) over om een office en een power station te maken
En TOEN had ik nog 18 uur over
QFTquote:
Killing Floor -75%, System Shock 2 -75%, Skullgirls -50% en Sanctum 2 -80%quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:32 schreef JaimyLee het volgende:
Wat waren de flash deals van vannacht/vanochtend? Had wekker om 10 uur maar ben er doorheen geslapen
Dat waren ze van gister avond, vannacht was dr o.a. The Binding of Isaac.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Killing Floor -75%, System Shock 2 -75%, Skullgirls -50% en Sanctum 2 -80%
Zullen wellicht nog terug komen als daily of weer als flash, gebeurt vaak genoeg...
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zijn je gebouwen te groot gok ik (canteen/keuken/storage kunnen in het begin best in 1 pand..)
maar gelukkig kan je grants afsluiten, hierdoor krijg je extra geld en kan je ook individuele cellenblokken gaan bouwen (en een laundry, een yard, een werkplaats etc )
ik moet meestal wel even wachten hoor, maar geen 18 volgens mij
Nog nooit wat gekocht bij Amazon..maar de prijzen zijn goed inderdaad.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Origin doet ook wat Black Friday-deals, o.a. Crysis 3 voor ¤8, Dead Space 3 voor ¤8, Mass Effect Trilogy voor ¤ 16. C&C Collection is echter 1000 duurder dan bij Amazon.com, dus vergeet niet de prijzen te vergelijken
Ah, mi scuzi. Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:52 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat waren ze van gister avond, vannacht was dr o.a. The Binding of Isaac.
Ja, alleen credit card. Officieel/officieus alleen voor Amerikaanse markt maar ze checken billing adress niet. Heb inmiddels een game of 5 er vandaan gehaald (altijd Origin/Steam-keys, geen games die amazon zelf ook distribueert), geen problemen mee met m'n nederlandse ccquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nog nooit wat gekocht bij Amazon..maar de prijzen zijn goed inderdaad.
Is dat alleen met creditcard of niet? En ook voor de Europese markt dus?
Hmm...moet ik daar toch eens wat vaker gaan kijken... ik zit al een tijdje op de C&C Collection te azen...quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, alleen credit card. Officieel/officieus alleen voor Amerikaanse markt maar ze checken billing adress niet. Heb inmiddels een game of 5 er vandaan gehaald (altijd Origin/Steam-keys, geen games die amazon zelf ook distribueert), geen problemen mee met m'n nederlandse cc
en belangrijk: games activeren zonder problemen op steam en origin, enige is dat bij origin er geen NL taal bij zit... (engels, frans en spaans uit mijn hoofd..)quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, alleen credit card. Officieel/officieus alleen voor Amerikaanse markt maar ze checken billing adress niet. Heb inmiddels een game of 5 er vandaan gehaald (altijd Origin/Steam-keys, geen games die amazon zelf ook distribueert), geen problemen mee met m'n nederlandse cc
Sinds wanneer is geen Nederlands een probleem dan, ik vind het irritanter als je het Nederlands niet in het engels kunt maken. Gebeurt helaas ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:33 schreef mschol het volgende:
[..]
en belangrijk: games activeren zonder problemen op steam en origin, enige is dat bij origin er geen NL taal bij zit... (engels, frans en spaans uit mijn hoofd..)
het is niet zo zeer een probleem, er zijn sommige mensen die perse nederlands erbij willen hebben, gewoon een aandachtspuntjequote:Op vrijdag 29 november 2013 14:41 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Sinds wanneer is geen Nederlands een probleem dan, ik vind het irritanter als je het Nederlands niet in het engels kunt maken. Gebeurt helaas ook
Dankje! Gelukkig dus geen State of Decay flash gemistquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ah, mi scuzi. Je hebt gelijk
Edit: even opgezocht, was Binding of Isaac, Tropico 4, Cities XL en Starforge
Is goedkoper bij US amazonquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
BF4 bij Amazon.co.uk voor ¤28,60 Lightning deal..
daarom moet je een fake US adres hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is goedkoper bij US amazon
edit: als je alleen de key wil verzenden doen ze niet naar de EU
Weet ik heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom moet je een fake US adres hebben
de key komt gewoon in je account te staan
Gewoon een willekeurig adres invullen dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom moet je een fake US adres hebben
de key komt gewoon in je account te staan
ik heb er 1 van een krant gepakt in new york volgens mijquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurig adres invullen dan?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:12 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurig adres invullen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1337 !![]()
Vraag mij toch af of deze game controller en HD support heeft. Deze game speel ik toch écht liever op de tv chillend op de bank met een controller zoals op de PS1.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:44 schreef mschol het volgende:
final fantasy 7
steam 4,39 (-66%, daily deal)
amazon: $3,99
amazon is voor m'n hele wishlist erg intressant
welk spel? e.v.t. kan ik hem wel voor je kopen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:33 schreef SSJKliko het volgende:
Hoelang duurt die sale op Amazon? Wil een spel kopen maar heb geen CC, en PayPal duurt +- 2 dagen voor het erop staat..
Edit: Laat maar, accepteren blijkbaar geen PayPal. Jammer..
quote:Command and Conquer The Ultimate Collection [Online Game Code]
Game Downloads are only available to US customers
We apologize for any inconvenience this may cause you. Please continue shopping on the Amazon.com home page.
Dat zal het vermoedelijk zijn... ik zal effe een nieuwe makenquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb je een oud account met NL adres ofzo![]()
[ afbeelding ]
Gewoon je adres wijzigen in optiesquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat zal het vermoedelijk zijn... ik zal effe een nieuwe maken
Is al geregeldquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
welk spel? e.v.t. kan ik hem wel voor je kopen?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb die pack ook maar gekocht trouwens
steam of origin code?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb die pack ook maar gekocht trouwens
Jawel, maar ME 1 & 2 heb je ook op Steam, hoopte dat C&C nog voor Origin op Steam was uitgekomen maar helaasquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Want C&C is niet van EA?
Waar halen we deze stats vandaan? Ik wil ook wel weten hoe erg ik benquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:51 schreef toetsenbordridder het volgende:
Over the last 4 years, you've spent 293.3 hours playing this selection, which includes 6 items, is valued at $79.95, and requires 6.8 GB
Daarvan heb ik 3 games nooit gespeeld want die kreeg ik bij CSS kado280 uur CSS, maar die paar jaar voordat ze uren gingen tellen echt makkelijk 1000 in gestopt.
Ben niet echt een gamekoper
En nu niet meerquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Snel zijn: Dishonored GOTY is nu -92% waardoor ie ¤ 3,19 is, volgensmij teveel korting dus sla je slag zolang jekan!
http://store.steampowered.com/app/205100/?snr=1_4_4__617
(ook interessant als je alleen de laatste DLC wil bv, die is nu -33% en die 3,19 voor de GOTY is alsnog goedkoper, zelfs al zou ie -50% gaan!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Snel zijn: Dishonored GOTY is nu -92% waardoor ie ¤ 3,19 is, volgensmij teveel korting dus sla je slag zolang jekan!
http://store.steampowered.com/app/205100/?snr=1_4_4__617
Nee, daily is het goedkoopste. En vergeet niet dat State of Decay echt pas net uit is, een handjevol weekjes, max.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:14 schreef JaimyLee het volgende:
Is er een kans dat Daily Deals later nog een keer goedkoper worden? State of Decay staat nu op -50%
Nee (niet tijdens deze sale)quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:14 schreef JaimyLee het volgende:
Is er een kans dat Daily Deals later nog een keer goedkoper worden? State of Decay staat nu op -50%
Dan ga ik hem maar halen denk ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, daily is het goedkoopste. En vergeet niet dat State of Decay echt pas net uit is, een handjevol weekjes, max.
Dat is die wel waard nu.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:14 schreef Forbry het volgende:
Bioshock Infinite nu ook met 75% korting
Hehe ik had um full price pre-order, maar kreeg dr wel wat games bij zoals xcom (die ik altijd al wou).quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat is die wel waard nu.
Naja waard klinkt weer iets te overdreven. Ik vond het echt wel een leuke game, maar voor mij zat er echt teveel aktie in met schieten. Bioshock 1 en 2 was veel meer met je plasmids bezig zijn.
Had hem destijds trouwens voor 20 euro gekocht toen die net uit was
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:16 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dan ga ik hem maar halen denk ik
GOG versie is beter.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:30 schreef SSJKliko het volgende:
Wacht nu nog op Kingdoms of Amalur en Witcher 2. Had W2 al, maar niet op steam en ben mijn savegame kwijtgeraakt toen mijn harde schijf crashte
Ik heb BI ook gekocht toen hij net uit was... Ik weet niet meer voor hoeveel, maar had er ook zeker wel aardig wat voor over. Ook achteraf gezien dus.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat is die wel waard nu.
Naja waard klinkt weer iets te overdreven. Ik vond het echt wel een leuke game, maar voor mij zat er echt teveel aktie in met schieten. Bioshock 1 en 2 was veel meer met je plasmids bezig zijn.
Trouwens, wat dat schieten betreft, was dat in BI niet gewoon een keuze? Ik heb zelf echt wel veel van die vigors gebruik gemaakt. Zeker Undertow vond ik fantastisch, helaas kreeg je die wel pas heel laat...quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat is die wel waard nu.
gog.com , een site die zich richt op DRM-vrije games met een ENORME collectie aan Gouwe Ouwe games uit de jaren 90 (oorspronkelijk heette de site Good Old Games, GOG).quote:
http://www.gog.com/game/the_witcher_2quote:
Oh, jij kwam er zelf ook wel doorheen, top!quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met m'n snelle Dishonored-actie, daardoor nu Brigmore Witches voor 3,20 gekocht, prima! Helaas kan ik de dubbele games/dlc niet weggeven, anders had ik hier wat leuks voor jullie kunnen achterlaten... Helaasch...
Extra content voor Witcher 2?? Wat dan? En ik heb w2 al in een dvd, ik wil alleen een programma dat mijn savegames opslaat in zo'n filecloud dat als er iets gebeurd ik het niet kwijt ben.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.gog.com/game/the_witcher_2
Daarnaast kan je je steamkey ook gebruiken op GOG dus dat maakt verder niet uit. Maar het heeft extra content als je het van GOG download.
Klik op het linkje en je ziet meteen wat de extra's zijn (imo allemaal vrij nutteloos)quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:49 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Extra content voor Witcher 2?? Wat dan? En ik heb w2 al in een dvd, ik wil alleen een programma dat mijn savegames opslaat in zo'n filecloud dat als er iets gebeurd ik het niet kwijt ben.
Additional hours of gameplay: New major adventures set in previously unseen locations, expanding the story and introducing new characters, mysteries and monsters.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Klik op het linkje en je ziet meteen wat de extra's zijn (imo allemaal vrij nutteloos)
ik zou wachten. 50% is niet ideaal. 75 of op zijn minst 66% moet kunnen toch?quote:
Dat zit standaard al in de Enhanced Edition die ik ergens anders goedkoper kan krijgen..quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Additional hours of gameplay: New major adventures set in previously unseen locations, expanding the story and introducing new characters, mysteries and monsters.
toet toet
Dat is gewoon onderdeel van de Enhanced Edition, ook als je 'm op Steam aanschaft...quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Additional hours of gameplay: New major adventures set in previously unseen locations, expanding the story and introducing new characters, mysteries and monsters.
toet toet
lol dude. dat is sick. ik ben langer lid en heb meer uur, maar jij hebt meer items en een veel hogere valuequote:Op vrijdag 29 november 2013 17:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
Over the last 8 years, you've spent 1653.5 hours playing this selection, which includes 327 items, is valued at $4242.07, and requires 1118.4 GB
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:58 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Dat zit standaard al in de Enhanced Edition die ik ergens anders goedkoper kan krijgen..
Kan sowieso de key die je van steam haalt (of van een andere site dat weet ik niet zeker) ook op GOG registreren. Dus tenzij je graag voor achievements gaat is het sowieso het beste om de GOGversie te spelen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat is gewoon onderdeel van de Enhanced Edition, ook als je 'm op Steam aanschaft...
Misschien maar weer eens spelen. Had binnen een paar dagen echt gigantisch veel gespeeld en toen burnoutquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ja, dan is het wachten tot dark souls 2
Casualquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien maar weer eens spelen. Had binnen een paar dagen echt gigantisch veel gespeeld en toen burnout
hjb kind ik poep op jequote:
oke 1v1 ik verwacht je zoquote:
Ben al de hele dag online boeler, kom hier ga ik je helemaal kapot makenquote:
Ja kan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:04 schreef 2Happy4U het volgende:
Weet iemand trouwens of je een gamepad bij Prince of Persia kan gebruiken?
Alle delen?quote:
In ieder geval die cell shaded achtige uit 2008 (ofzo). De latere delen vast ook wel.quote:
Well, what can i say?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:59 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
lol dude. dat is sick. ik ben langer lid en heb meer uur, maar jij hebt meer items en een veel hogere value
dat is vreemd, je kan de steam key op gog gebruiken, dus waarom is gog dan beter?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Kan sowieso de key die je van steam haalt (of van een andere site dat weet ik niet zeker) ook op GOG registreren. Dus tenzij je graag voor achievements gaat is het sowieso het beste om de GOGversie te spelen.
Omdat geen DRM.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is vreemd, je kan de steam key op gog gebruiken, dus waarom is gog dan beter?
ik heb door die actie van gog the witcher 1 en 2 nu zowel op steam als op gog
Boeit mij DRMquote:
ze kunnen zoveel zeggenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Boeit mij DRMbovendien heeft Steam altijd gezegd dat als er iets zou gebeuren alles DRM free zou worden dus..
als gog.com down gaat kan je je games ook niet meer downloaden en ben je ze ook min of meer kwijt, als je ze gedownload hebt kan je nog wel installeren uiteraard, maar ik gok dat 99% van de gog gebruikers dit niet doetquote:
Heb een heel mapje met gog installers haha, en daz vooral van die games die je dr gratis krijgt (Tyrion 2000 ftw).quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
als gog.com down gaat kan je je games ook niet meer downloaden en ben je ze ook min of meer kwijt, als je ze gedownload hebt kan je nog wel installeren uiteraard, maar ik gok dat 99% van de gog gebruikers dit niet doet
kut cd swappingquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Daarom Fysieke games van het tijdperk voor de drm programma's als steam.
Dit, mensen moeten gewoon leren sociaal doen en met vrienden naar de bar te gaan om wat biertjes te drinken. Snap niet dat mensen dat gamen nou zo leuk vinden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:30 schreef Beach het volgende:
Of gewoon volwassen worden en stoppen met gamen.
of gewoon doorgaan met gamen EN volwassen worden..quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:30 schreef Beach het volgende:
Wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit, mensen moeten gewoon leren sociaal doen en met vrienden naar de bar te gaan om wat biertjes te drinken. Snap niet dat mensen dat gamen nou zo leuk vinden.
2Happy4U betaalt zie ik? Aanvalluuuhquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit, mensen moeten gewoon leren sociaal doen en met vrienden naar de bar te gaan om wat biertjes te drinken. Snap niet dat mensen dat gamen nou zo leuk vinden.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:30 schreef Beach het volgende:
quote:
Ik stem voor morgen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:41 schreef VelitoX het volgende:
[..]
2Happy4U betaalt zie ik? Aanvalluuuh
cd swappenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
kut cd swapping
final fantasy 8 4 discs
steam
gog voor de oudjes die niet op steam te vinden zijn
Ik denk dat je te vroeg was, en steam nog van slag was.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:04 schreef VelitoX het volgende:
Wat een meh flashdeals.
Ace of Spades Battle Builder -50%
Shadow Warrior -50%
Divinity Dragon Commander -33%
LA Noire -50% (is die niet eens 75% off geweest in eerdere sale?).
Op het moment dat ik typte stond dr Shadow Warriorquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:10 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik denk dat je te vroeg was, en steam nog van slag was.
hoe ik het nu zie:
LA Noire -75%
Ace op Spaces battle builder -75%
Divinity Dragon Commander -50%
Infestation: Survivor Stories -75%
(Waar zie jij Shadow Warrior?)
het moet je ding zijn, treintjes besturenquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
Train dinges 2014 steam edition voor 7.50, is t wat?
Ik had de game al, maar ik heb 'm opnieuw gekocht vanwege de routes die erbij zitten. Ik heb nu 3 extra routes voor totaal 7,50 terwijl ze los iets van 15-20 euro zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
het moet je ding zijn, treintjes besturen
ik vind het wel een koopje, gezien de extra content die erbij zit
ik had al die DLC ook niet, dus ook maar gescoord ja, voor dat geld kon ik het niet laten liggenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:15 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Ik had de game al, maar ik heb 'm opnieuw gekocht vanwege de routes die erbij zitten. Ik heb nu 3 extra routes voor totaal 7,50 terwijl ze los iets van 15-20 euro zijn.
Ik heb ook de Pacific Surfliner L.A. - San Diego DLC gekocht voor 5,40 euro met 82% korting
Ik had gehoopt dat de 80% kortingsbon ook bij de Steam Edition zou zitten maar helaas hebben ze die er uit gehaald...quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had al die DLC ook niet, dus ook maar gescoord ja, voor dat geld kon ik het niet laten liggen
huh? de steam editie had 80% korting, of bedoel je korting + kortingsbon?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:47 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat de 80% kortingsbon ook bij de Steam Edition zou zitten maar helaas hebben ze die er uit gehaald...
Als je de boxed version koopt van de 2014 editie, dan zit er nog een kortingsbon van 80% bij in. Helaas dus niet bij de download versie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:53 schreef mschol het volgende:
[..]
huh? de steam editie had 80% korting, of bedoel je korting + kortingsbon?
aha..quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:58 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Als je de boxed version koopt van de 2014 editie, dan zit er nog een kortingsbon van 80% bij in. Helaas dus niet bij de download versie.
http://www.steamprices.co(...)-the-old-republic-iiquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:08 schreef VelitoX het volgende:
Volgens mij is KOTOR2 gewoon 75% off geweest in een andere sale (toen ik hem gekocht had)? Dan is die 50% off een beetje mager...
2,50 dus in januariquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.steamprices.co(...)-the-old-republic-ii
Topgamequote:Went to what I figured was a normal 'rescue the dude' mission. Accidentally triggered a horde on the way, tried to outrun it but halfway through they diverted to attack the survivor. Swore, ran into the house - it was Jacob, who I had been training up as a tertiary switch character! I took out half the horde but the rest mobbed him. Dark and I couldn't see, and just an endless rain of zeds pouring into the house. Suddenly I notice him go down, I'm dead on my feet but manage to pop a painkiller (which is scary because I was Marcus and he has by far the highest stats in everything) try and swing my way over to him, no dice. He drops a nade. "Mission failed".
He clears enough breathing room for me to grab a stamina regen and sprint across two backyards into a car and book it home, barely holding my stomach together. Godspeed, Jacob. Sorry Lily :/
tientje vind ik voor de gok op dit moment te duurquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Voor de mensen die nog twijfelen of ze State of Decay zullen halen, zulke verhalen creeër je dus iedere keer dat je speelt:
[..]
Topgame
?? blijft het beeld zo donker? irritant!quote:
Pauze menu.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
?? blijft het beeld zo donker? irritant!
Same here, Dit topic beter te onvolgen... lolquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:29 schreef VelitoX het volgende:
Zit nu idd ook te denken over State of Decay.... keuzes keuzes.
FF 7 op amazon gescoord voor iets van 3 euro zoveel volgens mij, papers please lijkt me niet zo intressantquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Papers, Please en FF7 voor 8,88 is oke
Max Payne 3 is wel de moeite waard om de singleplayer een keer te doen. MP is aidsquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:06 schreef VelitoX het volgende:
Zit weer niks voor me bij met deze deals... mss Max Payne 3, maar hmwah.... lol.
Hmjah had um destijds gedowned maar was het na een uurtje of 2 zat, vandaar dat ik um ook nog niet heb.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Max Payne 3 is wel de moeite waard om de singleplayer een keer te doen. MP is aids
Collector edition pack is niet echt boeiend zie ik, upgrade 2 zou ik alleen halen als je de game echt veel speelt... en dan welke mini dlc's bedoel je?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:52 schreef SSJKliko het volgende:
Pff moet nog wat uitbreidingen van bl2 hebben (vault hunter upgrade 2, die 2 mini dlcs en die collector's edition) en bl2 is -75% maar de dlcs niet.
Hmm ja zo'n Halloween ding en nog eentje, maar ik las dat die niet echt de moeite waard waren.. Die Vault Hunters wil ik iig wel hebben. Oh en Creature Slaughterdome heb ik ook niet. Zou die nog goedkoper worden??quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:02 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Collector edition pack is niet echt boeiend zie ik, upgrade 2 zou ik alleen halen als je de game echt veel speelt... en dan welke mini dlc's bedoel je?.
Het zal vast wel een keer goedkoper worden, maar nu dus niet. Slaughterdome heb ik zelf niet dus kan ik niet over oordelen (zit niet in season pass), zelfde met Vault Hunters 2 (1 zit dr natuurlijk wel in)quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:04 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Hmm ja zo'n Halloween ding en nog eentje, maar ik las dat die niet echt de moeite waard waren.. Die Vault Hunters wil ik iig wel hebben. Oh en Creature Slaughterdome heb ik ook niet. Zou die nog goedkoper worden??
Ja denk dat ik dan wacht, ben nu ook pas level 25 dus nog niet zo hoogquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:05 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Het zal vast wel een keer goedkoper worden, maar nu dus niet. Slaughterdome heb ik zelf niet dus kan ik niet over oordelen (zit niet in season pass), zelfde met Vault Hunters 2 (1 zit dr natuurlijk wel in)
Edit: Haal dan iig VH2 idd. Je kan natuurlijk ook wachten tot de christmas sale en kijken of het dan wel goedkoper is.
Ah lolz zit ook rond dat level volgens mij, ben op 75% van hoofdverhaal gestopt en nu de dlc's aan het doen (nu bij de 2e, torque) haha. Owja.... BL2 moet ik dus ook nog meer spelen.... ZUCHT.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:08 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ja denk dat ik dan wacht, ben nu ook pas level 25 dus nog niet zo hoogSeason pass heb ik trouwens ook.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:02 schreef Beach het volgende:
jammer dan vraag ik maar niet of iemand het gift
8,73 bij steamsalesquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
The Walking Dead all episodes + 400 Days DLC voor ¤7,49- bij GMG.
op amazon $8.74 = ~6,5 euroquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
The Walking Dead all episodes + 400 Days DLC voor ¤7,49- bij GMG.
via PayPal proberen?quote:
Ik zie net dat ie op steam 2¤ duurder is, dan maar een biertje minder vanavondquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
via PayPal proberen?
hij moet volgens de site wel te kopen te zijn
ik heb wel eens sites/webwinkels meegemaakt die alleen CC's van eigen land accepteerde..
waardoor je dus als nederlander niet kon bestellen, maar had je een CC uit dat specifieke land was er geen probleem (maar PP kent die restrictie überhaupt niet volgens mij)
Zo los je het dus niet helemaal goed op. In plaats van een biertje minder drinken, kan je ook gewoon 2 euro meer betalen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zie net dat ie op steam 2¤ duurder is, dan maar een biertje minder vanavond
Je kan ook wachten offie daily/flash wordt, laatst was bully op steam ¤ 2,49.....quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zie net dat ie op steam 2¤ duurder is, dan maar een biertje minder vanavond
Deze man.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:49 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Zo los je het dus niet helemaal goed op. In plaats van een biertje minder drinken, kan je ook gewoon 2 euro meer betalen!
ik heb hier lego Harry potter liggen, maar vind die SP games toch minder leuk als de lego universe MMO; helaas is laatst genoemde ter ziele gegaan een jaar of 2 na releasequote:
Hb em ook al gedownload en nog niet gespeeld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:29 schreef VelitoX het volgende:
Zit nu idd ook te denken over State of Decay.... keuzes keuzes.
Is zij de baas dan? Betamannetjequote:Op zondag 1 december 2013 11:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is mn vriendin hier dus moet ik weer een moment zoeken om te spelen
Welk spel?quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 11:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hb em ook al gedownload en nog niet gespeeld.
Vuile spankmaster mij weer overhalen enzo.
Is mn vriendin hier dus moet ik weer een moment zoeken om te spelen
Mijn niveau wat puzzelers betreftquote:Op zondag 1 december 2013 13:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gunpoint is wel een beetje makkelijk imo
je ziet idd wel erg snel wat de weg is om je doel te bereiken...quote:Op zondag 1 december 2013 13:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gunpoint is wel een beetje makkelijk imo
2 uur later weet je de correcte prijs weer jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:06 schreef mschol het volgende:
[..]
FF 7 op amazon gescoord voor iets van 3 euro zoveel volgens mij, papers please lijkt me niet zo intressant![]()
$/¤ fuckup...quote:Op zondag 1 december 2013 14:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2 uur later weet je de correcte prijs weer ja?
die was gister toch in de flashsale?quote:Op zondag 1 december 2013 14:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
Verwachten jullie dat The Wolf Among Us nog naar 30% oid gaat in een DD/flash sale?
Het is de enige titel samen met PA die ik deze sale graag op de kop wil tikken.
Heb um niet gezien in de flash hoor? Of ik heb gwn brak geheugenquote:Op zondag 1 december 2013 15:50 schreef mschol het volgende:
[..]
die was gister toch in de flashsale?
Nope:quote:Op zondag 1 december 2013 15:50 schreef mschol het volgende:
[..]
die was gister toch in de flashsale?
Ik weet het echt niet, opzich is het seizoen pas net begonnen maar ik kan me herinneren dat Tales of Monkey Island ook in de aanbieding kwam terwijl het nog bezig was...quote:Op zondag 1 december 2013 14:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
Verwachten jullie dat The Wolf Among Us nog naar 30% oid gaat in een DD/flash sale?
Godverdomme wat een heerlijk spel dat State of Decay!quote:Op zondag 1 december 2013 16:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, opzich is het seizoen pas net begonnen maar ik kan me herinneren dat Tales of Monkey Island ook in de aanbieding kwam terwijl het nog bezig was...
Denk wel dat de kans veel groter is tijdens de kerstsale dan in deze
alsof je het over de duivel hebt, nu in de Daily deal voor 33% offquote:Op zondag 1 december 2013 14:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
kopen of niet? walking dead 2 staat ook nog op mijn lijstje.quote:Op zondag 1 december 2013 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
alsof je het over de duivel hebt, nu in de Daily deal voor 33% off
Nu maak je me toch weer aan t twijfelenquote:Op zondag 1 december 2013 19:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Meh, ik wacht meestal met kopen van Telltale games totdat alle episodes uit zijn. Ontzettend kak is het om op een volgende episode te wachten, als je de eerste uitgespeeld hebt. En dan komt ie nog wel een keer in de sale tegen die tijd.
geen idee...quote:Op zondag 1 december 2013 19:46 schreef redboyke het volgende:
[..]
kopen of niet? walking dead 2 staat ook nog op mijn lijstje.
net die godus op youtube gekeken ziet er maar saai uit. dan kan je beter black &white spelenquote:Op zondag 1 december 2013 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee...
heb de game niet, en voor de rest ook niet in verdiept..
iemand hier die GODUS kent, heeft gespeeld en weet of het wat is?
Dit wilde ik net vragen, ik zit een filmpje te kijken en ik vind het er geweldig uitzien!quote:Op zondag 1 december 2013 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee...
:-/ die verveelde na een half uur alquote:Op zondag 1 december 2013 22:04 schreef redboyke het volgende:
[..]
net die godus op youtube gekeken ziet er maar saai uit. dan kan je beter black &white spelen
Best een aardige god-game, maar het is nog wel heel erg beta. Ik vind hem ieder geval leuker dan B&W ook al heb ik pas 8 uur in Godus zitten.quote:Op zondag 1 december 2013 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee...
Mwha, dan laat ik hem nog wel liggen denk ikquote:Op zondag 1 december 2013 22:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Best een aardige god-game, maar het is nog wel heel erg beta. Ik vind hem ieder geval leuker dan B&W ook al heb ik pas 8 uur in Godus zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |