abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133166642

's Werelds grootste gaming platform:
http://store.steampowered.com/about/

Voordelen van Steam
• Makkelijk toegang tot al je games
• Game-updates/Patches worden automatisch geinstalleerd
• Vaak voordelige aanbiedingen
• Vlotte betaalmogelijkheden, zoals iDEAL!
• Steam Big picture mode
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken

Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers

Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!

pi_133166705
zelf twijfel ik nog over gunpoint. maar 4,99 is eigenlijk wel een schijtprijs :P

PA is wel een mooie aanbieding (maar heb em al :))

euro truck simulator ben ik denk ik zo op uit gekeken...
pi_133166813
:3
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133166883
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 22:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

:3 rawr
:3c

Prison Architect is goed trouwens.
pi_133166948
Ik ga zo nog ff wat gameplay vids kijken of gunpoint iets voor mij is en die community hub nog lezen en aan de hand daarvan ga ik voor 1 van de 2 kiezen samen met prison architect :3 Hopelijk is daar een hoop van gefixed
  maandag 11 november 2013 @ 22:14:05 #7
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_133167009
Mensen hier met Chivalry: Medieval Warfare? :D
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_133167061

Toch maar overstag gegaan om een mechanisch toetsenbord aan te schaffen :@
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 11 november 2013 @ 22:15:09 #9
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133167066
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
Yup.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 11 november 2013 @ 22:15:27 #10
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_133167085
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Yup.
_O_
wat is je favoriete class?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_133167100
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
Ja, grappig spelletje al is het in het begin wel lastig om niet ook je teamgenoten te doden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_133167120
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef TBakkert het volgende:

[..]

_O_
wat is je favoriete class?
Vanguard met speer meesterras.
pi_133167134
Archer met Javelin is ook stoer

ik heb een stijve voor speren
  maandag 11 november 2013 @ 22:16:35 #14
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_133167143
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef Tain het volgende:

[..]

Ja, grappig spelletje al is het in het begin wel lastig om niet ook je teamgenoten te doden
Ik speelde eerst een gecrackte versie om even te kijken of het wat was, daar zaten alleen maar noobs. Bij het echte spel heb je een aantal glitchers en dan is blocken zowat onmogelijk. _O-
kortom:
  maandag 11 november 2013 @ 22:18:16 #15
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_133167237
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 22:16 schreef 2Happy4U het volgende:
Archer met Javelin is ook stoer

ik heb een stijve voor speren
Heavy Javelin is zo vervelend, als je een vanguard of zwakker bent, dan ben je altijd in 1 keer dood. :P
Ik speel vaak met Knight en dan Sword of War. :)
kortom:
pi_133168199
gunpoint gekauft :Y)
pi_133168270
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 22:37 schreef mschol het volgende:
gunpoint gekauft :Y)
En ik heb Euro Truck Simulator en Prison Architect gekauft. Hebben we het geld toch een beetje verdeeld onder de devs :*
pi_133168314
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

En ik heb Euro Truck Simulator en Prison Architect gekauft. Hebben we het geld toch een beetje verdeeld onder de devs :*
:D ja idd :P

morgen meer deals, ben benieuwd :)
pi_133168374
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 22:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat aardig zijn we O+

:P
ach, door dit soort acties koop ik toch met enige regelmaat games.. wat ik anders een stuk minder zou doen denk ik :)
pi_133168490
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 22:40 schreef mschol het volgende:

[..]

ach, door dit soort acties koop ik toch met enige regelmaat games.. wat ik anders een stuk minder zou doen denk ik :)
Is bij mij ook zo. Vooral Indie games koop ik een stuk sneller :Y
pi_133168494
Oculus Rift nu een klein weekje binnen, en ben nog nooit zo enthousiast geweest over een nieuw product _O_. Dit is echt méér dan een gadget, dit verandert de manier waarop je een spel beleeft compleet. Heel erg gaaf, dat de consumerversie maar snel mag komen :Y
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_133168682
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 22:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Oculus Rift nu een klein weekje binnen, en ben nog nooit zo enthousiast geweest over een nieuw product _O_. Dit is echt méér dan een gadget, dit verandert de manier waarop je een spel beleeft compleet. Heel erg gaaf, dat de consumerversie maar snel mag komen :Y
Ik kijk hem morgen binnen *O*

Ik heb al die demo's al klaar staan :D
pi_133168857
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 22:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

je kijkt hem morgen binnen? via je andere oculus? :+

ik zit trouwens te twijfelen of ik een headset zal kopen: vooral om 's avonds te kunnen gamen of films te kunnen kijken, dan wil ik wel gelijk voor surround gaan (indien dat een beetje redelijk is tegenwoordig), microfoon kan mij gestolen worden..

tips?
pi_133168919
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 22:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Vergeet vrcinema3d niet, erg cool, zeker als je een 3D-film erin zet, en qua games is IMO het meest geslaagde spel Lunar Flight. Cockpitgame met ook instrumenten links en rechts van je. Bijzonder immersive!
'And I called your name,
  maandag 11 november 2013 @ 22:56:54 #26
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_133169156
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 22:50 schreef mschol het volgende:

[..]

ik zit trouwens te twijfelen of ik een headset zal kopen: vooral om 's avonds te kunnen gamen of films te kunnen kijken, dan wil ik wel gelijk voor surround gaan (indien dat een beetje redelijk is tegenwoordig), microfoon kan mij gestolen worden..

tips?
Ik heb deze;

Corsair Vengeance 1700. Top ding, 7.1 surround. Je kan hem overschakelen naar 5.1 surround, dat schijnt wat beter te zijn als het gene dat je beluisterd is opgenomen in 5.1.
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_133169372
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 22:56 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Ik heb deze;
[ afbeelding ]
Corsair Vengeance 1700. Top ding, 7.1 surround. Je kan hem overschakelen naar 5.1 surround, dat schijnt wat beter te zijn als het gene dat je beluisterd is opgenomen in 5.1.
gelijkwaardige (1500 of 2000, 1700 zie ik niet op tweakers) zijn bijna 100 euro.. mag ik een rib uit je lijf meenemen -O-

http://tweakers.net/price(...)-gamecom-780-71.html
die vind ik al wat beter geprijsd 'voor erbij'
  maandag 11 november 2013 @ 23:02:39 #28
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_133169439
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 23:00 schreef mschol het volgende:

[..]

gelijkwaardige (1500 of 2000, 1700 zie ik niet op tweakers) zijn bijna 100 euro.. mag ik een rib uit je lijf meenemen -O-
Zeker? Toen ik deze kreeg in januari was de 1500 rond de 50 euro, en deze 70 euro. De 2000 was er toen volgens mij nog niet.
Barts Padawan
pi_133169538
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 23:02 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Zeker? Toen ik deze kreeg in januari was de 1500 rond de 50 euro, en deze 70 euro. De 2000 was er toen volgens mij nog niet.
http://tweakers.net/pricewatch/292232/corsair-vengeance-1500.html

punt is, zoals ik in mijn edit aangeef, dat het er vooral voor 'erbij' is

omdat ik films via htpc kijk verwacht ik niet al te veel problemen met de usb aansluiting, maar aanvankelijk was dat wel een issue, dat heeft mijn versterker natuurlijk niet :+
pi_133170009
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 22:50 schreef mschol het volgende:

[..]

tips?
Het hangt er van af hoeveel je wil besteden. Voor een bedrag van 200-300 Euro zal je een beter geluid krijgen dan voor een bedrag van 50 Euro en voor een bedrag van 1000 Euro zal je een beter geluid krijgen dan voor een bedrag van 200-300 Euro. Ik heb eens een goed model van Beyerdynamics uitgeprobeerd en vervolgens het topmodel van Sennheiser (het beste open model) op dezelfde apparatuur, dat verschil is enorm (veel helderder, veel meer details). Het is zeker het geld waard als je het kan betalen, misschien koop ik die voor mezelf wanneer ik afgestudeerd ben. Het punt is dat er een duidelijke relatie is tussen de prijs en de kwaliteit dus jij moet eerst aangeven wat het mag kosten alvorens mensen je goed advies kunnen geven.
Algemene tip:
- probeer veel modellen uit binnen jouw prijsklasse en bij voorkeur met verschillende audiofragmenten (muziek, audio die je van een film ript)
- een headset is meer op games gericht (bijvoorbeeld met software surroundgeluid simuleren zo dat je weet waar de vijanden zijn in het spel), een gewone hoofdtelefoon is meer op audio en video gericht
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_133170161
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 23:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het hangt er van af hoeveel je wil besteden. Voor een bedrag van 200-300 Euro zal je een beter geluid krijgen dan voor een bedrag van 50 Euro en voor een bedrag van 1000 Euro zal je een beter geluid krijgen dan voor een bedrag van 200-300 Euro. Ik heb eens een goed model van Beyerdynamics uitgeprobeerd en vervolgens het topmodel van Sennheiser (het beste open model) op dezelfde apparatuur, dat verschil is enorm (veel helderder, veel meer details). Het is zeker het geld waard als je het kan betalen, misschien koop ik die voor mezelf wanneer ik afgestudeerd ben. Het punt is dat er een duidelijke relatie is tussen de prijs en de kwaliteit dus jij moet eerst aangeven wat het mag kosten alvorens mensen je goed advies kunnen geven.
gezien ik denk dat ik niet vaak of veel er gebruik van zal maken vind ik bijna 100 euro al vrij veel om eerlijk te zijn (al helemaal omdat ik deze maand ook nog een vervanging voor mijn htpc wil aanschaffen..)
  maandag 11 november 2013 @ 23:21:37 #32
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133170319
Kijk ook even naar de uitvoer van je installatie. Dan kan je nog zo'n 600 euro sennheiser hebben. Op een ipod/simpele geluidskaart komt ook dat niet tot z'n recht. Dan zou je alweer een versterkertje moeten hebben.
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133170327
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 23:17 schreef mschol het volgende:

[..]

gezien ik denk dat ik niet vaak of veel er gebruik van zal maken vind ik bijna 100 euro al vrij veel om eerlijk te zijn
Anderzijds is een wat hogere investering ook wel de moeite waard aangezien je vele jaren (gemakkelijk 20 als er niets geks gebeurt) met zo'n hoofdtelefoon doet. Per maand betaal je dus nagenoeg niets. ;)
Voor rond de 200 Euro kan ik je wel wat advies geven, voor 50-100 Euro niet. Het schijnt dat voor die zeer lage prijs die van Philips (zo'n 35 Euro) wel aardig is maar ik heb die zelf nooit uitgeprobeerd.

Houd er trouwens rekening mee dat een gesloten model onaangenaam is als je die langer draagt, ik raad je aan om voor een open model te kiezen als je die niet wil gebruiken wanneer je met anderen in een ruimte bent.
#NoDAPL
pi_133170496
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 23:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Kijk ook even naar de uitvoer van je installatie. Dan kan je nog zo'n 600 euro sennheiser hebben. Op een ipod/simpele geluidskaart komt ook dat niet tot z'n recht. Dan zou je alweer een versterkertje moeten hebben.
Dat is een goed punt maar volgens mij moet het wel wat worden genuanceerd. Voor een iPod een highendmodel kopen is inderdaad niet zinvol maar een standaard geluidskaart (ook USB-kaart) kan prima een goed model hoofdtelefoon aan in die zin dat je met een goed model een veel betere geluidskwaliteit krijgt dan met een middelmatig model. Al is het natuurlijk wel zo dat je met een beter model geluidskaart en een goede versterker een nog beter geluid krijgt. Het hangt ook sterk van de impedantie van de hoofdtelefoon af. Persoonlijk zou ik ook met een standaard geluidskaart eerst kiezen voor een topmodel hoofdtelefoon en dan pas kijken naar een betere geluidskaart/versterker. Ik ben wel niet te spreken over de onboardgeluidskaartjes die je standaard bij sommige computers krijgt (Realtek). Zelfs mijn USB-geluidskaartje (XFi-pro van 60 Euro inclusief afstandsbediening) vind ik heel wat beter dan die onboard Realtek die ik bij mijn computer kreeg.

Er zijn trouwens mp3-spelers die een veel betere geluidskwaliteit leveren dan de iPod. De iPod heeft wat dat betreft zeer middelmatige hardware, het is vooral leuk als het niet al te veel mag kosten, de geluidskwaliteit niet zo belangrijk is en het apparaat erg dun en licht moet zijn. Als je een mp3-speler niet gebruikt voor hardlopen of iets dergelijks (waar ik trouwens niets van begrijp maar ieder zijn zin ;)) en je wil ook een wat betere hoofdtelefoon gebruiken (dat kan een inear zijn, ook daarvan zijn er prima modellen) dan zou ik niet voor de iPod kiezen.
#NoDAPL
  maandag 11 november 2013 @ 23:27:19 #35
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133170547
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 23:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is een goed punt maar volgens mij moet het wel wat worden genuanceerd. Voor een iPod een highendmodel kopen is inderdaad niet zinvol maar een standaard geluidskaart (ook USB-kaart) kan prima een goed model hoofdtelefoon aan in die zin dat je met een goed model een veel betere geluidskwaliteit krijgt dan met een middelmatig model. Al is het natuurlijk wel zo dat je met een beter model geluidskaart en een goede versterker een nog beter geluid krijgt. Het hangt ook sterk van de impedantie van de hoofdtelefoon af. Persoonlijk zou ik ook met een standaard geluidskaart eerst kiezen voor een topmodel hoofdtelefoon en dan pas kijken naar een betere geluidskaart/versterker. Ik ben wel niet te spreken over de onboardgeluidskaartjes die je standaard bij sommige computers krijgt (Realtek). Zelfs mijn USB-geluidskaartje (XFi-pro van 60 Euro inclusief afstandsbediening) vind ik heel wat beter dan die onboard Realtek die ik bij mijn computer kreeg.
zelfs een sb audigy krijgt een akg niet volledig aan het werk.
pi_133170585
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 23:21 schreef SosuaCafe het volgende:
ik bitstream mijn BD's en mkv's nu naar mijn versterker (een onkyo ding, type weet ik zo 1,2,3 niet, dacht 4xx)

gamen doe ik via een 5.1 setje van ozaki, met de onboard geluidskaart...
pi_133170759
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 23:27 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

zelfs een sb audigy krijgt een akg niet volledig aan het werk.
Impedantie?
Ik weet dat een betere geluidskaart helpt maar met een goede hoofdtelefoon en een redelijke geluidskaart zal je een betere geluidskwaliteit opleveren dan een topgeluidskaart en een redelijke hoofdtelefoon, nietwaar? Het gaat om de hele keten maar je moet ergens beginnen met die keten op te bouwen. Wat voor geluidskaart of versterker zou jij aanbevelen? Je kan op het internet door de bomen het bos niet zien aangezien mensen het niet kunnen laten om het subjectief te kleuren.
#NoDAPL
pi_133170911
quote:
[ afbeelding ]

Het typt wel veel fijner. Geef mij maar zo'n ouderwets wit IBM-toetsenbord wat veel mensen in hun onnozelheid bij het grof vuil hebben gegooid :N in plaats van de huidige toetsenborden die je bij de Mediamarkt kan kopen. Zeker als je veel typt. Het is veel minder belastend voor de vingers, je typt sneller en je maakt minder typfouten.
#NoDAPL
pi_133171546
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 23:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het typt wel veel fijner. Geef mij maar zo'n ouderwets wit IBM-toetsenbord wat veel mensen in hun onnozelheid bij het grof vuil hebben gegooid :N in plaats van de huidige toetsenborden die je bij de Mediamarkt kan kopen. Zeker als je veel typt. Het is veel minder belastend voor de vingers, je typt sneller en je maakt minder typfouten.
dat geldt voor jou, de vraag is of dat voor iedereen zo is ;)

dat die headphones zo duur zijn valt mij wel vies tegen zeg.. ik had gedacht dat ik ruim onder de honderd euro wel klaar zou kunnen zijn, het lijkt mij namelijk geen rocket science meer inmiddels

ik ga ook wel eens een kijkje in china nemen.. mijn in-ears daarvandaan voldoen ook :)

[ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 11-11-2013 23:55:05 ]
pi_133172273
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 23:48 schreef mschol het volgende:

[..]

dat geldt voor jou, de vraag is of dat voor iedereen zo is ;)
Ik durf te stellen dat iedereen die kan typen (blind en met een goede snelheid) fijner typt met een mechanisch toetsenbord. De vraag is welke mechanische knoppen het fijnst zijn voor die persoon, dat is wel erg verschillend voor mensen. Die toetsenborden van IBM waren in ieder geval veel beter dan de huidige rubber-dome toetsenborden. Jammer dat zo veel mensen deze uitstekende toetsenborden bij het grof vuil hebben gegooid. :N

quote:
Dat die headphones zo duur zijn valt mij wel vies tegen zeg.. ik had gedacht dat ik ruim onder de honderd euro wel klaar zou kunnen zijn, het lijkt mij namelijk geen rocket science meer inmiddels
In jouw geval kan je net zo goed voor een hoofdtelefoon kiezen die aan jouw eisen voldoet.
#NoDAPL
pi_133172443

Hoe zorg ik ervoor dat ik dat linker stuk als cell kan aanvinken? :?
pi_133172493
Ik heb trouwens Sennheiser HD 600 headphones met een Fiio E17 DAC/Amp. Prima combie :9
pi_133172507
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe zorg ik ervoor dat ik dat linker stuk als cell kan aanvinken? :?
lijkt mij je holding cell..

dat aanklikken en dan klikken en slepen ;)
pi_133172561
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:10 schreef mschol het volgende:

[..]

lijkt mij je holding cell..

dat aanklikken en dan klikken en slepen ;)

dat lukt helaas niet :(
pi_133172625
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

dat lukt helaas niet :(
:o

je hebt geen fundering aangelegd zie ik nu ...

dan kan je idd niet zomaar alles bouwen :P

wat ik doe:

1) grote fundering voor je pand neerleggen (of je nouw 1 of 2 kamers erinmaakt, dat maakt niet zoveel uit, de binnenkant design je later)

2) leg muren neer om kamers en gangen te creeeren
3) geef de ruimtes m.b.v. rooms de juiste kamer..
4) decoraten (deuren, bedden, water, electra etc.)
pi_133172683
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:13 schreef mschol het volgende:

[..]

:o

je hebt geen fundering aangelegd zie ik nu ...

dan kan je idd niet zomaar alles bouwen :P
Hmm maar die fundering bugged steeds :< Ze maken het steeds niet af :?
pi_133172693
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Hmm maar die fundering bugged steeds :< Ze maken het steeds niet af :?
moet je deur plaatsen ;)

allemaal wel herkenbaar die problemen :D had ik ook _O-
pi_133172765
Wat voor deur moet dat dan zijn? Ik heb nu gewoon een large jail door maar dat accepteert die niet blijkbaar
pi_133172780
Ook al die deuren zijn bugged :') Ze lopen steeds door die muren heen
pi_133173023
Derp, je moet die deur op de foundation bouwen
pi_133173377
quote:
[ afbeelding ]

Ik hoor hier veel over, maar wat is/doet het nou precies?
pi_133174053
Het gaat van clickety clack als je typt.
pi_133174154
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
:Y
En welke deur maakt niet direct uit, kies er wel 1 die past bij de kamers die je erin plaatst :P

Een staff deur of gewone deur kunnen gevangenen gewoon doorheen :P jaildoor niet..
iets anders dat mij opviel: je mist een capacitator bij je power generator, dan valt hij vrij snel uit ;)

voor de rest: omhein alles met gratis hekken, scheelt een hoop ontsnappingen :)

[ Bericht 27% gewijzigd door mschol op 12-11-2013 02:28:55 ]
  dinsdag 12 november 2013 @ 05:25:36 #54
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_133174438
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:39 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Schijnt fijner te typen (voelbare aanslag), langer mee te gaan en zoals gezegd, daardoor ook sneller en met minder fouten te typen. In games schijnt de reactiesnelheid ook beter te zijn.

Wil ook een mechanisch keyboard, het enige dat mij op dit moment weerhoudt is een dreigende werkloosheid van drie maanden en 1 dag en de prijs.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_133176818
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 01:34 schreef fwokker het volgende:
Het gaat van clickety clack als je typt.
net zoals die old school microsoft toetsenborden uit de jaren '90? _O_
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 10:28:51 #56
8781 crew  Frutsel
pi_133176856
14,99 Dollar voor PA is wel leuk... denken jullie dat ie in de kerstsale nog voor 75% weggaat?
pi_133178029
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 10:28 schreef Frutsel het volgende:
14,99 Dollar voor PA is wel leuk... denken jullie dat ie in de kerstsale nog voor 75% weggaat?
minimaal 66%
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_133189102
Iemand The Last Remnant gespeeld? Gezien er bijna geen JRPG's op steam te vinden zijn en deze maar ¤9,99 wil ik hem misschien wel halen. :)

Ok, nvm, zie net dat er een demo voor is . c_/

[ Bericht 24% gewijzigd door Drankster op 12-11-2013 17:17:11 ]
  Redactie Games dinsdag 12 november 2013 @ 17:12:50 #59
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_133189137
Ik kan m'n lol niet op over alle CoD en BF4 kindertjes die lopen te ranten dat ze full-price hebben betaald met hun zuurverdiende vakkenvullerbaantjesgeld en dat ze eigenlijk een shitty game gekregen hebben.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_133189251
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:11 schreef Drankster het volgende:
Iemand The Last Remnant gespeeld? Gezien er bijna geen JRPG's op steam te vinden zijn en deze maar ¤9,99 wil ik hem misschien wel halen. :)
check steamprices.com, volgens mij is hij al goedkoper langs gekomen
pi_133193278
Wauw Defiance voor 5 euro, damn die game is hard geflopt... Misschien toch maar kopen, zag er wel tof uit eigenlijk!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 12 november 2013 @ 19:43:58 #62
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133193669
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Wauw Defiance voor 5 euro, damn die game is hard geflopt... Misschien toch maar kopen, zag er wel tof uit eigenlijk!
Ziet er ook een beetje brak uit.
Soundtrack is het mooist.
pi_133199045
er zijn weer nieuwe deals:
https://www.humblebundle.com/store

Dust: An elysian tale vond ik best aardig ^O^
pi_133201469
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Het is ook best een leuk spel en ze hebben vorige maand een patch uitgerold met een hoop verbeteringen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_133201994
bioshock is aan et updaten :9
pi_133203794
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:17 schreef mschol het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie in een Indie bundel gezeten een tijd terug. Ik heb hem in elk geval in mijn library en ik zou niet weten hoe anders.
pi_133204114
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik kan m'n lol niet op over alle CoD en BF4 kindertjes die lopen te ranten dat ze full-price hebben betaald met hun zuurverdiende vakkenvullerbaantjesgeld en dat ze eigenlijk een shitty game gekregen hebben.. :')
Als je van EA koopt verdien je het ook gewoon.
pi_133204140
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:39 schreef bigbass het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie in een Indie bundel gezeten een tijd terug. Ik heb hem in elk geval in mijn library en ik zou niet weten hoe anders.
ik kan hem zo 1,2,3 niet vinden, zie wel dattie in de summersale is geweest voor $3.39
en op Green man gaming zelfs voor 2,50 (al weet ik niet 100% zeker of dat een steam key is )
pi_133205546
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:17 schreef mschol het volgende:

[..]

Heb de demo gespeeld, zag er wel awesome uit maar het battle systeem was niet wat ik gehoopt had..misschien morgen Alan Wake en Dust scoren op Humble als mijn pc AW trekt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Drankster op 13-11-2013 00:52:00 ]
pi_133206371
quote:
11s.gif Op woensdag 13 november 2013 00:27 schreef Drankster het volgende:

[..]

Heb de demo gespeeld, zag er wel awesome uit maar het battle systeem was niet wat ik gehoopt had..misschien morgen Alan Wake en Dust scoren op Humble als mijn pc AW trekt.
pi_133209147
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:47 schreef mschol het volgende:

[..]

ik kan hem zo 1,2,3 niet vinden, zie wel dattie in de summersale is geweest voor $3.39
en op Green man gaming zelfs voor 2,50 (al weet ik niet 100% zeker of dat een steam key is )
Even na gezocht nu ik niet op mijn telefoon zit, ik had hem via een bundle op Amazon.com een tijdje terug.

1. Deus Ex: Human Revolution - Augmented Edition
2. Deus Ex: Human Revolution - The Missing Link DLC
3. Hitman: Blood Money
4. Just Cause 2
5. Just Cause
6. Quantum Conundrum
7. Supreme Commander 2
8. The Last Remnant

Voor 10 dollar.
Maargoed, daar heb je nu natuurlijk heel weinig aan ;)
pi_133209539
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:21 schreef bigbass het volgende:

[..]

Even na gezocht nu ik niet op mijn telefoon zit, ik had hem via een bundle op Amazon.com een tijdje terug.

1. Deus Ex: Human Revolution - Augmented Edition
2. Deus Ex: Human Revolution - The Missing Link DLC
3. Hitman: Blood Money
4. Just Cause 2
5. Just Cause
6. Quantum Conundrum
7. Supreme Commander 2
8. The Last Remnant

Voor 10 dollar.
Maargoed, daar heb je nu natuurlijk heel weinig aan ;)
ach, je weet nu iig dat hij vrij duur is :)
pi_133213470
AC4 is er, nu binnenhalen
pi_133213666
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:27 schreef Beach het volgende:
AC4 is er, nu binnenhalen
die kwam toch pas de 19e uit?
pi_133213696
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:35 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

die kwam toch pas de 19e uit?
Officieel vast wel ja.
pi_133214664
quote:
9s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:36 schreef Beach het volgende:

[..]

Officieel vast wel ja.
Doe mij dan maar zo'n leuk linkje.
pi_133216912
steam heeft hier voorspellende gaven:

:+
  woensdag 13 november 2013 @ 14:38:27 #78
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_133217630
Na jullie berichten over de occulus dacht ik dat die gereleased was.
Maar helaas, alleen nog maar devkits.

Normaal vind ik dat niet erg, maar dit keer skip ik em ff :P

Iemand btw enig idee wanneer de Steambox beta testers gekozen worden?
Op de pagina las ik "Binnenkort", op 6 november was dat.

Echter nog niks verder gelezen.
  woensdag 13 november 2013 @ 14:54:30 #79
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_133218223
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef lipjes het volgende:
Na jullie berichten over de occulus dacht ik dat die gereleased was.
Maar helaas, alleen nog maar devkits.

Normaal vind ik dat niet erg, maar dit keer skip ik em ff :P

Iemand btw enig idee wanneer de Steambox beta testers gekozen worden?
Op de pagina las ik "Binnenkort", op 6 november was dat.

Echter nog niks verder gelezen.
Denk dat als je nog geen post hebt je niet te hard meer hoeft te hopen ;)

Nog mensen die vrijdag as. X-rebirth verwachten te spelen?
Dum de dum
  woensdag 13 november 2013 @ 19:14:06 #80
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_133226724
Volgt er nog iemand de insomnia sale op gog.com?

Er zitten best aardige deals tussen namelijk.
Please Move The Deer Crossing Sign
  woensdag 13 november 2013 @ 19:29:01 #81
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_133227229
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:54 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]
Nog mensen die vrijdag as. X-rebirth verwachten te spelen?
Absoluut!
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  woensdag 13 november 2013 @ 20:36:19 #82
136 V.
pi_133229992
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:15 schreef mschol het volgende:
steam heeft hier voorspellende gaven:

[ afbeelding ] :+
Resultaten uit het verleden bieden garanties voor de toekomst.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_133230247
Humble Bundle WB games bundle is uitgebreid *O*
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_133234210
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:42 schreef Tain het volgende:
Humble Bundle WB games bundle is uitgebreid *O*
een hele mwha.. uitbreiding..
pi_133234834
FEAR1 is nais om te hebben iig :), geweldige game (heb het origineel boxed hier in de kast staan), leuk dat de uitbreidingen er ook standaard bij zitten (die ik dus nog niet had).

Had ik paar dagen geleden bijna een bundle gekocht voor Knights & Merchants (herinneringen), blijk ik um al een tijd geleden bij een andere bundle als bonus erbij te hebben gekregen... (zonder steamkey).... En daar is nu ook key toegevoegd.... jeej! :P. Blij dat ik die andere bundle nie gekocht heb.
pi_133235782
WTF die humble store, net een game gekocht met paypal, moet ik 3-5 dagen wachten tot het betalingsproces voltooid is? Dat was met weeklies enzo helemaal niet, dafuq? -O-

Dit maakt het een stuk minder aantrekkelijk om te kopen...
Jaaa, dansen! dansen!
  woensdag 13 november 2013 @ 22:45:40 #87
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_133236563
Huh? 3-5 dagen?

Misschien is er een probleem met je paypal-account?
pi_133236650
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:45 schreef JimmyJames het volgende:
Huh? 3-5 dagen?

klinkt idd als een paypal account zonder geverifieerde bankrekening/creditcard
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_133238346
Is het mogelijk om save games te syncen tussen computers? Heb net Dust en Hotline Miami gespeeld in de trein op mijn laptop en wil zo verder op de PC maar hij laadt mijn laptop save's niet op de pc. Bij Stronghold HD is dit wel zo namelijk..
pi_133238390
quote:
5s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef Drankster het volgende:
Is het mogelijk om save games te syncen tussen computers? Heb net Dust en Hotline Miami gespeeld in de trein op mijn laptop en wil zo verder op de PC maar hij laadt mijn laptop save's niet op de pc. Bij Stronghold HD is dit wel zo namelijk..
even steam cloud sync aanzetten zou de boel vanzelfmoeten regelen..
pi_133239282
Hotline Miami heeft geen cloud, dus bij die game niet :).
  donderdag 14 november 2013 @ 07:54:41 #92
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_133243251
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:42 schreef VelitoX het volgende:
Hotline Miami heeft geen cloud, dus bij die game niet :).
Dan gewoon de folder//savegames overkopieeren lijkt me?
Dum de dum
pi_133244594
quote:
5s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef Drankster het volgende:
Stronghold _O- _O_ _O_ _O_

De nostalgieeeeee :'(
pi_133245145
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:50 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Stronghold _O- _O_ _O_ _O_

De nostalgieeeeee :'(
wood needed

[ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 14-11-2013 10:24:19 ]
pi_133247759
system shock 2 in de aanbieding in de Hb store, als je hem nog niet hebt: aanrader, goeie game

ik heb Edna & Harvey: Harvey's New Eyes nog over, wie wil hem? :)
pi_133251024
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 05:25 schreef Verbal het volgende:

[..]

Schijnt fijner te typen (voelbare aanslag), langer mee te gaan en zoals gezegd, daardoor ook sneller en met minder fouten te typen. In games schijnt de reactiesnelheid ook beter te zijn.

Wil ook een mechanisch keyboard, het enige dat mij op dit moment weerhoudt is een dreigende werkloosheid van drie maanden en 1 dag en de prijs.

V.
De prijs hoeft zeker geen obstakel te zijn. Een mechanisch toesenbord kan een veel groter aantal toetsaanslagen hebben alvorens het gaat slijten, bij een 'gewoon' toetsenbord heb je binnen een half jaar al dat je veel harder moet duwen en binnen een paar jaar dat knoppen blijven haken en meer van dat leuks. Zolang je maar niet drinkt en eet bij jouw toetsenbord.
#NoDAPL
pi_133251439
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De prijs hoeft zeker geen obstakel te zijn. Een mechanisch toesenbord kan een veel groter aantal toetsaanslagen hebben alvorens het gaat slijten, bij een 'gewoon' toetsenbord heb je binnen een half jaar al dat je veel harder moet duwen en binnen een paar jaar dat knoppen blijven haken en meer van dat leuks. Zolang je maar niet drinkt en eet bij jouw toetsenbord.
Ik heb meer dan 10 jaar geleden een Logitech gekocht van een tientje en die doet het nog steeds prima. En ik heb er ook wel eens wat water/bier/cola overheen gegooid. 1 keer per 3 jaar de toetsen in de wasbak afwassen is het enige onderhoud wat dat ding krijgt.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_133251980
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:45 schreef JimmyJames het volgende:
Huh? 3-5 dagen?

Lijkt mij niet, humble store geeft zelf aan dat het bij de gekozen manier van betalen hoort. Mijn paypal heeft geld in de wallet zitten en toen ik 5 minuten daarvoor de humble bundle kocht kreeg ik die wel meteen...
Jaaa, dansen! dansen!
pi_133252311
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

toetsen eruit, schoonmaken, toetsenbord schoonmaken en hij typt weer als nieuw hier
  donderdag 14 november 2013 @ 17:49:22 #100
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_133257940
Mechanische tobo's O+
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
pi_133258872
Speelt er iemand hier nog CS1.6?

Nog wat leuke public servers?
"Pools are perfect for holding water"
pi_133259775
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:39 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Deze intro post op tweakers is wel een goede:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492723

Er zijn ook nog redelijk wat vergelijkings filmpjes te vinden op YouTube
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_133259839
Eerste oculus rift devkit staat alweer op tweakers :D
  vrijdag 15 november 2013 @ 01:04:16 #104
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_133274746
Hebben jullie het grote nieuws al gehoord?

Er komt gratis nieuwe content van de makers van FTL _O_ _O_ _O_

FTL: Advanced Edition door Justin Ma
  vrijdag 15 november 2013 @ 01:05:33 #105
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133274770
quote:
4s.gif Op vrijdag 15 november 2013 01:04 schreef JimmyJames het volgende:

Klinkt goed ja.
pi_133275071
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:08 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Ik heb meer dan 10 jaar geleden een Logitech gekocht van een tientje en die doet het nog steeds prima. En ik heb er ook wel eens wat water/bier/cola overheen gegooid. 1 keer per 3 jaar de toetsen in de wasbak afwassen is het enige onderhoud wat dat ding krijgt.
Het zal vast nog wel werken maar kan jij daar soepel +240 letters per minuut mee typen - zeer normaal voor iemand die goed kan typen (snelle typers halen zelfs 60 woorden in een minuut) - en dit voor een lange duur? Na zoveel toetsaanslagen zijn die stukjes rubber op jouw toetsenbord ongetwijfeld heel wat slechter geworden. Dus er is meer kracht nodig voor het induwen. Hoe erg dat is hangt natuurlijk maar net af van wat je er mee wil doen. Zelf heb ik nu ook zo'n prutstoetsenbord, vooral omdat je moeilijk een mechanisch toetsenbord in een winkel kan kopen (ik hou niet zo van onlinekopen) maar ik heb vroeger ook op mechanische toetsenborden getypt dus ik kan het vergelijken. In de toekomst koop ik waarschijnlijk een mechanisch toetsenbord. Het is zeker niet alleen een modieuze gril is of iets dergelijks dat nu veel mensen een mechanisch toetsenbord willen hebben, minstens een deel van hen heeft hier goede redenen voor.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bram_van_Loon op 15-11-2013 01:35:45 ]
#NoDAPL
pi_133275147
quote:
4s.gif Op vrijdag 15 november 2013 01:04 schreef JimmyJames het volgende:

OMGDERPYES! Heb me daar wel flink mee vermaakt, dat zou echt vet zijn. :D
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:57:42 #108
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_133278921
Risk of Rain. _O_ Ziet er heel erg tof uit om met wat vrienden te spelen.
pi_133281923
Chivalry: Deadliest Warrior gekauft _O_
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:36:43 #110
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_133284442
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 01:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het zal vast nog wel werken maar kan jij daar soepel +240 letters per minuut mee typen - zeer normaal voor iemand die goed kan typen (snelle typers halen zelfs 60 woorden in een minuut) - en dit voor een lange duur? Na zoveel toetsaanslagen zijn die stukjes rubber op jouw toetsenbord ongetwijfeld heel wat slechter geworden. Dus er is meer kracht nodig voor het induwen. Hoe erg dat is hangt natuurlijk maar net af van wat je er mee wil doen. Zelf heb ik nu ook zo'n prutstoetsenbord, vooral omdat je moeilijk een mechanisch toetsenbord in een winkel kan kopen (ik hou niet zo van onlinekopen) maar ik heb vroeger ook op mechanische toetsenborden getypt dus ik kan het vergelijken. In de toekomst koop ik waarschijnlijk een mechanisch toetsenbord. Het is zeker niet alleen een modieuze gril is of iets dergelijks dat nu veel mensen een mechanisch toetsenbord willen hebben, minstens een deel van hen heeft hier goede redenen voor.
Sorry ik kijk wel van op dat je +240 aanslagen per minuut haalt. Ik typ snel maar zo snel ook weer niet :) Ik haalde de 130 aanslagen per minuut toen der tijd met gemak op mijn typ diploma te halen, maar 240 ga ik nooit van mijn leven halen.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_133289134
Ik heb m'n Oculus verkocht met winst dus ik kan weer games kopen. Dit keer is Kerbal Space Program aan de beurt. Ik heb wel een beetje spijt van het feit dat ik Euro Truck Simulator had gekocht, had ik liever gunpoint gekocht. Oh en Prison Architect is best een leuk spel alleen zitten er late game nogal wat vervelende bugs in.
pi_133292980
http://getgamesgo.com/product/bioshock-infinite-season-pass
bioshock infinite season pass voor 16,99
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:31:59 #113
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_133293323
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:22 schreef mschol het volgende:
Zet 't ook gelijk in het 'andere topic'.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_133295303
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:22 schreef mschol het volgende:
3 euro goedkoper is niet echt een superdeal, heb hem ook ooit wel voor ¤9,99 gezien volgens mij....
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:35:45 #115
136 V.
pi_133296002
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb wel een beetje spijt van het feit dat ik Euro Truck Simulator had gekocht, had ik liever gunpoint gekocht.
Ik heb het nog ZO gezegd o|O

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_133296787
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:35 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik heb het nog ZO gezegd o|O

V.
Ja maar Euro Truck met Oculus Rift zou zo tof zijn :'(
pi_133296949
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja maar Euro Truck met Oculus Rift zou zo tof zijn :'(
Dat is het ook 8-)
'And I called your name,
pi_133296974
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:53 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dat is het ook 8-)
Ik heb die oculus na 2 dagen verkocht. Vond het echt tegenvallen.
pi_133297113
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik heb die oculus na 2 dagen verkocht. Vond het echt tegenvallen.
Dan snap ik niet welke demo's je hebt gespeeld. Wat een vet apparaat _O_

De consumerversie wordt helemáál baas.
'And I called your name,
pi_133297160
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:56 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dan snap ik niet welke demo's je hebt gespeeld. Wat een vet apparaat _O_

De consumerversie wordt helemáál baas.
Zo'n beetje alle demo's maar het apparaat viel gewoon heel erg tegen. Het scherm was echt slecht.
pi_133297481
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Zo'n beetje alle demo's maar het apparaat viel gewoon heel erg tegen. Het scherm was echt slecht.
Zelf met de lage resolutie is de immersie heel erg groot. Althans, zo ervaar ik het. Enige is dat met games als bijvoorbeeld iRacing het jammer is dat je nog niet ver genoeg in de diepte kan kijken.

Maar bijvoorbeeld Lunar Flight is echt goddelijk.

Headtracking is ook loepzuiver.

Ik deel je mening dat de consumerversie een hoge res moet hebben, maar ik geniet met volle teugen banner ervaring die de devkit biedt.
'And I called your name,
pi_133298125
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Kan ik me ook in vinden. Maar wie weet, als de eindversie 2x 1080 is (en niet 1080 totaal zoals beloofd) dat het dan wel de moeite is..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 15 november 2013 @ 21:34:34 #123
44649 beelz
pi_133299100
Als X: Rebirth ondersteuning krijgt voor Oculus Rift dan haal ik erg ook 1.
X: Rebirth is erg awesome tot nu toe. Al meer mensen aan het spelen?
Besef Regulier!
  vrijdag 15 november 2013 @ 23:26:07 #124
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_133305050
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:34 schreef beelz het volgende:
Als X: Rebirth ondersteuning krijgt voor Oculus Rift dan haal ik erg ook 1.
X: Rebirth is erg awesome tot nu toe. Al meer mensen aan het spelen?
X Rebirth, is dat puur een sandbox of is er ook nog iets van een SP campaign?
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_133309149
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:31 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Zet 't ook gelijk in het 'andere topic'.
oh, daaaar was die kleine discussie :+
pi_133310536
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb m'n Oculus verkocht met winst dus ik kan weer games kopen. Dit keer is Kerbal Space Program aan de beurt. Ik heb wel een beetje spijt van het feit dat ik Euro Truck Simulator had gekocht, had ik liever gunpoint gekocht. Oh en Prison Architect is best een leuk spel alleen zitten er late game nogal wat vervelende bugs in.
KPS met 40% korting idd.
  zaterdag 16 november 2013 @ 10:47:29 #127
44649 beelz
pi_133311922
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 23:26 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

X Rebirth, is dat puur een sandbox of is er ook nog iets van een SP campaign?
Ook een SP campaign.
Besef Regulier!
  Redactie Games zaterdag 16 november 2013 @ 13:58:58 #128
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_133316455
Iemand AVGN Adventures gekocht? Is het wat?
pi_133316871
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2013 13:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is niks bijzonders.
  zaterdag 16 november 2013 @ 16:10:13 #130
44649 beelz
pi_133319410
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2013 13:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is fanservice.
Besef Regulier!
pi_133331760
http://www.greenmangaming(...)4-collectors-bundle/
voor de mensen die tropico 4 toch nog eens wilde aanschaffen :)
pi_133342259
Heeft iemand hier Payday 2? Op zich lijkt de gameplay me leuk en aan de matige graphics stoor ik me niet alleen heb ik de demo gedownload en telkens bestaat het halve team uit pray and spray cod fanboys die gewoon een beetje willen knallen ipv samenwerken. Terwijl dat laatste juist is wat de game leuk moet maken. Wordt dit beter als ik de game koop? Volgens de reviews wordt je (als ik het goed begrijp) ingedeeld met spelers van ong hetzelfde level? Betekend dit dat de game beter en leuker wordt als je wat verder bent?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_133342320
quote:
7s.gif Op zondag 17 november 2013 14:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Heeft iemand hier Payday 2? Op zich lijkt de gameplay me leuk en aan de matige graphics stoor ik me niet alleen heb ik de demo gedownload en telkens bestaat het halve team uit pray and spray cod fanboys die gewoon een beetje willen knallen ipv samenwerken. Terwijl dat laatste juist is wat de game leuk moet maken. Wordt dit beter als ik de game koop? Volgens de reviews wordt je (als ik het goed begrijp) ingedeeld met spelers van ong hetzelfde level? Betekend dit dat de game beter en leuker wordt als je wat verder bent?
Dat soort coop games (L4D2, Portal2, etc) vind ik eigenlijk alleen leuk met medespelers die ik zelf IRL ken.
'And I called your name,
  zondag 17 november 2013 @ 18:16:54 #134
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_133348674
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:36 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Sorry ik kijk wel van op dat je +240 aanslagen per minuut haalt. Ik typ snel maar zo snel ook weer niet :) Ik haalde de 130 aanslagen per minuut toen der tijd met gemak op mijn typ diploma te halen, maar 240 ga ik nooit van mijn leven halen.
Dacht ik ook, nu ik een jaar op school vrolijk mee heb getikt lukt dat redelijk. En ik merk het verschil tussen mijn laptop en mijn mechanisch toetsenbord zeker wel. Als ik een paar uur getypt heb op mijn laptop heb ik last van mijn vingers omdat ik die toetsen tot aan de bodem in moet drukken. Dat is met mijn razer blackwidow niet zo.

Daar zitten blues in, zijn niet geheel ideaal voor gamen(nog wel eens last van spatie die onder die klik blijft hangen omdat ik te hard zit te rammen terwijl ik aan het gamen ben :P) maar godelijk voor typen.

Het is zeker wel een goede investering, alleen wel eentje die je pas moet doen als je de rest van je pc op orde hebt eigenlijk qua specs.

quote:
Het is het leukst met mensen die samen willen werken, dit gaat het makkelijkst met mensen die je kent. Maar het is een teamgame, die staat of valt dus met je team.

Bij de lagere moeilijkheidsgraden voor heists kun je prima rambo spelen, maar het moment dat het moeilijker wordt moet je meer gaan samenwerken. Dat maakt het leuk en aan de andere kant kut. :P
^inteel²
&nbsp
  Redactie Games zondag 17 november 2013 @ 18:56:21 #135
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_133349733
quote:
Het is leuk als je een beetje met een groepje "vrienden/kennissen" speelt, ligt een beetje aan het scenario wat je wil doen. Sommige levels is gewoon oeverloos knallen, andere is Stealth spelen ruim de beste optie. Dit lukt beter naarmate je meer skills unlocked. Als ieder teamlid een andere discipline heeft werkt dit het beste. Ik vermaak me trouwens prima met dit spel met een stel vrienden en dat was me de ¤24,- waard.
pi_133352552

[ Bericht 100% gewijzigd door Drankster op 18-11-2013 00:15:44 ]
pi_133360267
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2013 18:16 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Dacht ik ook, nu ik een jaar op school vrolijk mee heb getikt lukt dat redelijk. En ik merk het verschil tussen mijn laptop en mijn mechanisch toetsenbord zeker wel. Als ik een paar uur getypt heb op mijn laptop heb ik last van mijn vingers omdat ik die toetsen tot aan de bodem in moet drukken. Dat is met mijn razer blackwidow niet zo.

Daar zitten blues in, zijn niet geheel ideaal voor gamen(nog wel eens last van spatie die onder die klik blijft hangen omdat ik te hard zit te rammen terwijl ik aan het gamen ben :P) maar godelijk voor typen.

Het is zeker wel een goede investering, alleen wel eentje die je pas moet doen als je de rest van je pc op orde hebt eigenlijk qua specs.
Ben erg benieuwd naar mijn tobo met browns en als het goed is komt deze morgen binnen. Ook eindelijk weer een echte US international layout met een grote shift aan de linkerkant.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_133360316
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:36 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

4 aanslagen per seconde is toch niet zo gek veel? Ik heb ooit leren typen door een simpel softwareprogrammaatje hiervoor te gebruiken. Ik heb net even mijn typesnelheid getest (met een standaard rubber dome toetsenbord en wat vermoeide vingers), ik kwam op 77 woorden per minuut uit met 1 typfout ("engineerd"), waarschijnlijk omdat ik de knop net niet hard genoeg indrukte. Gebruikte tekst:
quote:
Though, the, sun, was, hot, on, this, July, morning, Mrs, Lucas, preferred, to, cover, the, half-mile, that, lay, between, the, station, and, her, house, on, her, own, brisk, feet,, and, sent, on, her, maid, and, her, luggage, in, the, fly, that, her, husband, had, ordered, to, meet, her., After, those, four, hours, in, the, train, a, short, walk, would, be, pleasant,, but,, though, she, veiled, it, from, her, conscious, mind,, another, motive,, sub-consciously, engineered,, prompted, her, action., It, would,, of, course,, be, universally, known, to, all, her, friends, in, Riseholme, that, she, was, arriving, today, by, the, 12.26,, and, at, that, hour, the, village, street, would, be, sure, to, be, full, of, them.
.
http://www.typeonline.co.uk/typingspeed.php
Bedenking: ik ben benieuwd of dat ze wel of niet 1-2 secondes aftrekken voor het moeten klikken met de muis om de 'stopwatch' te starten en te stoppen.

Dit is natuurlijk niet representatief voor hoe snel ik typ als ik gedurende een uur typ maar het geeft een indicatie dat die 240 karakters per minuut niet overdreven is, zeker niet als je kijkt naar hoe snel anderen typen, ervan uitgaande dat er mensen zijn die het nog veel beter kunnen dan ik. Maar goed, het punt is dat als ik straks eens een nieuwe computer installeer en hiervoor onderdelen bestel dat ik dan waarschijnlijk ook direct een mechanisch toetsenbord bestel aangezien het waarschijnlijk niet (veel) duurder is en het wel veel prettiger typt.
Ik begrijp dan ook wel dat andere mensen een mechanisch toetsenbord kopen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Bram_van_Loon op 17-11-2013 22:54:50 ]
#NoDAPL
pi_133361187
quote:
Daar ben ik het op zich wel mee eens, het is maar net of dat je nog een voldoende grote financiële buffer hebt om op dat moment niet op andere hardware in te leveren. Het is heel erg fijn om zo'n ding te hebben als je competitief gamet of heel erg veel moet typen (bijv. omdat je een thesis schrijft). In dat geval is 70-90 Euro (in plaats van pak hem beet 15 Euro) best de moeite waard, zeker omdat je waarschijnlijk 10 jaar later nog steeds dat toetsenbord kan gebruiken zonder dat er toetsen blijven haken etc.
Waarom heb jij voor dit toetsenbord gekozen? Koos jij bewust voor het type schakelaar (blauw)?

quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:31 schreef Tain het volgende:

[..]

Ben erg benieuwd naar mijn tobo met browns en als het goed is komt deze morgen binnen. Ook eindelijk weer een echte US international layout met een grote shift aan de linkerkant.
You are preaching to the choir. Ik heb alleen nog maar negatieve reacties gehoord en gelezen over die 'Europese' layout (slechts een deel van Europa). Waarom zijn die bedrijven en winkels zo koppig terwijl de klanten de voorkeur geven aan de US layout? :?

[ Bericht 29% gewijzigd door Bram_van_Loon op 17-11-2013 22:54:13 ]
#NoDAPL
pi_133362523
quote:
Als ik een paar uur getypt heb op mijn laptop heb ik last van mijn vingers omdat ik die toetsen tot aan de bodem in moet drukken. Dat is met mijn razer blackwidow niet zo.
vreemde conclusie: omdat je last van je vingers heb is een mechanisch toetsenbord beter...

ik zou eens vergelijken met een regulier toetsenbord i.p.v. met een rsi opwekkend laptoptoetsenbord...
pi_133364699
Mechanisch toetsenbord is beter want het is duurder

Deal with it
pi_133364831
logitech illuminated keyboard _O_
  maandag 18 november 2013 @ 00:46:27 #143
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_133365564
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Daar ben ik het op zich wel mee eens, het is maar net of dat je nog een voldoende grote financiële buffer hebt om op dat moment niet op andere hardware in te leveren. Het is heel erg fijn om zo'n ding te hebben als je competitief gamet of heel erg veel moet typen (bijv. omdat je een thesis schrijft). In dat geval is 70-90 Euro (in plaats van pak hem beet 15 Euro) best de moeite waard, zeker omdat je waarschijnlijk 10 jaar later nog steeds dat toetsenbord kan gebruiken zonder dat er toetsen blijven haken etc.
Waarom heb jij voor dit toetsenbord gekozen? Koos jij bewust voor het type schakelaar (blauw)?

Blauw omdat ik wist dat ik ook veel zou typen en ik bruin niet 123 kon krijgen destijds. Een jaar geleden moest je een stuk meer moeite doen dan nu om een mechanisch toetsenbord te krijgen.

quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 23:15 schreef mschol het volgende:

[..]

vreemde conclusie: omdat je last van je vingers heb is een mechanisch toetsenbord beter...

ik zou eens vergelijken met een regulier toetsenbord i.p.v. met een rsi opwekkend laptoptoetsenbord...
Je zult me moeten horen als ik iets moet typen op de toetsenborden die hier beneden liggen( niet mijn pc) en de toetsenborden op schoolcomputers. Het werkt allemaal wel maar comfortabel is het niet. Het is een stukje comfort/accuraatheid wat je er voor krijgt maar het is wel een luxe. Een luxe die je niet meer kwijt wilt.

Tevens was het niet echt een conclusie op wat ik zei, meer een soort van, laptop is ook klote.

Qua typsnelheid zit ik nu trouwens op 80 wpm. En dan ben ik nog niet eens aan het racen zegmaar.
^inteel²
&nbsp
pi_133366959
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 23:15 schreef mschol het volgende:

[..]

Die toetsenborden werken volgens hetzelfde mechanisme: stukjes rubber die je induwt. Dat is dus niet vergelijkbaar met hoe een mechanisch toetsenbord werkt, het electronische mechanisme is trouwens ook verschillend maar dat is niet zo relevant voor de gebruiker.

quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mechanisch toetsenbord is beter want het is duurder

Deal with it
Nee, het is duurder omdat het wat duurder is om het te maken (de reden dat het huidige goedkope type populair werd) maar goed, je krijgt ook iets voor dat extra geld en het toetsenbord typt tien jaar later nog fijn. Nog steeds typen veel mensen met zo'n oud wit toetsenbord van bijv. IBM wat oorspronkelijk voor bijv. een 3.86 (begin jaren 90) werd gebruikt en het toetsenbord werkt nog zo goed als toen der tijd.

Mijn advies: koop ofwel een goedkoop rubber-dome-toetsenbordje voor hooguit zo'n 15 Euro ofwel een mechanisch toetsenbord. Wat je ook koopt, koop geen rubber-dome-toetsenbord waarbij je 80 Euro extra betaalt voor een paar extra knopjes of een ietwat andere vorm, dat is de slechtste keuze die je kan maken wanneer je een toetsenbord koopt. ;)

Terzijde, ik ben helemaal niet iemand die voor het duurste gaat. Integendeel, ik zoek altijd de optimale prijs/kwaliteit-verhouding met minstens die minimumkwaliteit die ik nodig heb. Voorbeeldje: ik zou in deze tijd niet voor een duurdere chip kiezen dan een goede basischip voor ongeveer 200 Euro (in het geval voor Intel), voor dat extra geld wat een duurdere chip kost krijg ik niets wat ik kan gebruiken. Om dezelfde reden houd ik het voorlopig bij 1 goede grafische kaart in plaats van 2 goede grafische kaarten, dat beetje extra performance (als je geluk hebt, zelfs dat is niet gegaranadeerd) is voor mij de kosten niet waard.

[ Bericht 23% gewijzigd door Bram_van_Loon op 18-11-2013 02:35:34 ]
#NoDAPL
pi_133367014

[ Bericht 100% gewijzigd door Bram_van_Loon op 18-11-2013 02:31:14 ]
#NoDAPL
pi_133380514
Heb RTCW, Wolfenstein 3D en Wolfenstein 3D: Spear Of Destiny gekauft _O_
pi_133380687
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 02:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Die toetsenborden werken volgens hetzelfde mechanisme: stukjes rubber die je induwt. Dat is dus niet vergelijkbaar met hoe een mechanisch toetsenbord werkt, het electronische mechanisme is trouwens ook verschillend maar dat is niet zo relevant voor de gebruiker.
jij snapt mijn punt niet: een laptop toetsenbord is in alle opzichten slechter dan wel toetsenbord dan ook, dus je moet wel de juiste vergelijking trekken..
maar sowieso is dat hele mechanische gebeuren 1 grote hype, whats next, bal muizen omdat dat beter muist? :D (en ja, zo'n oud toetsenbord heb ik afgelopen jaren met enige regelmaat op getypt.. het was zwaarder en kutter dan een ander nieuwer toetsenbord..
pi_133393266
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 17:18 schreef mschol het volgende:

[..]

jij snapt mijn punt niet: een laptop toetsenbord is in alle opzichten slechter dan wel toetsenbord dan ook, dus je moet wel de juiste vergelijking trekken..
maar sowieso is dat hele mechanische gebeuren 1 grote hype, whats next, bal muizen omdat dat beter muist? :D (en ja, zo'n oud toetsenbord heb ik afgelopen jaren met enige regelmaat op getypt.. het was zwaarder en kutter dan een ander nieuwer toetsenbord..
Definieer 'oud' toetsenbord en met wat voor switches was dat?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_133394117
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:55 schreef Tain het volgende:

[..]

Definieer 'oud' toetsenbord en met wat voor switches was dat?
oud = van (ruim) voor 2000
wat voor switches? dunno
hij tikte flink zwaarder dan mijn logitech toetsenborden
ding alweer een tijdje weg dus heb geen flauw idee welk merk of wat dan ook...
IBM zou kunnen, het hoorde destijds bij een oude (1990 en eerder tijdperk) unix bak

[ Bericht 5% gewijzigd door mschol op 18-11-2013 22:16:35 ]
pi_133395644
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:07 schreef mschol het volgende:

[..]

oud = van (ruim) voor 2000
wat voor switches? dunno
hij tikte flink zwaarder dan mijn logitech toetsenborden
ding alweer een tijdje weg dus heb geen flauw idee welk merk of wat dan ook...
IBM zou kunnen, het hoorde destijds bij een oude (1990 en eerder tijdperk) unix bak
In die tijd had je best zware switches in toetsenborden zitten en gelukkig is er echt een hele hoop veranderd. Die hele oude toetsenborden vind ik zelf wel lekker typen, maar voor gamen zijn ze eigenlijk niet geschikt. Maar ja dat vind ik ook niet van mijn oude Logitech G15, die speciaal voor gamen is gemaakt. De veelgebruikte toetsenborden reageren nu echt een stuk slechter, maar waar ik al vanaf het begin last van had in sommige spellen is dat je niet kruipend vooruit kon lopen en dan nog bijv een granaat wilde gooien. Die laatste toets sloeg gewoon niet aan.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_133395824
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:31 schreef Tain het volgende:

[..]

In die tijd had je best zware switches in toetsenborden zitten en gelukkig is er echt een hele hoop veranderd. Die hele oude toetsenborden vind ik zelf wel lekker typen, maar voor gamen zijn ze eigenlijk niet geschikt. Maar ja dat vind ik ook niet van mijn oude Logitech G15, die speciaal voor gamen is gemaakt. De veelgebruikte toetsenborden reageren nu echt een stuk slechter, maar waar ik al vanaf het begin last van had in sommige spellen is dat je niet kruipend vooruit kon lopen en dan nog bijv een granaat wilde gooien. Die laatste toets sloeg gewoon niet aan.
dat is klote ja..

ik zit nu zelf al een aantal jaar op de MX5000 en die bevalt mij prima, als ik hem goed schoonmaak (toetsen eruit en even in een lauwwarm sopje + uit blazen van de rest van het toetsenbord) eens in de zoveel tijd typt hij echt weer als nieuw

ik heb het free weekend van skull girls gemist :(
die had ik willen proberen...
  maandag 18 november 2013 @ 23:40:51 #152
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_133398850
quote:

[..]

Zou je zeggen maar dat is niet zo, sommige toetsenborden typen echt alsof je in een moeras staat te drukken. Het verschilt gewoon.
Met bepaalde rubberdome toetsenborden heb ik ook minder problemen.
Er zit zeker een verschil tussen die gaming toetsenborden zoals de Lycosa en een 10 euro sweex/dell/hp toetsenbord. Maar zo'n gaming toetsenbord kost 70 euro terwijl je al mechanisch kunt hebben voor 80.

Dan kan ik niet een rubberdome van 70-80 aanraden.
^inteel²
&nbsp
pi_133400261
quote:

[..]

Denk alsjeblieft niet voor mij, dat kan jij toch niet, net zo min als dat ik voor jou kan denken. ;)
Ik had jouw punt begrepen, ik vond het niet relevant en ik zal je uitleggen waarom ik het niet relevant vind. Veel laptoptoetsenborden (niet alle laptoptoetsenborden) zijn mogelijk nog slechter dan gewone rubber dome toetsenborden (dat geldt toevallig niet voor de laptop die ik heb al typt het wel slechter doordat het touchpad in de weg zit) maar ze werken volgens hetzelfe principe, het is allemaal troep in vergelijking met een mechanisch toetsenbord. Het is alsof je er moeilijk over doet wie beter kan fietsen, Piet die 14 km/uur fietst of Jan die 16 km/uur fietst. Beide zijn sloom, op wat voor fiets dan ook (nu ja, misschien met uitzondering van een eenwieler :)). Dan maak ik even abstractie van het feit dat Jan iets minder sloom fietst. ;)

quote:
maar sowieso is dat hele mechanische gebeuren 1 grote hype
Misschien wel, misschien niet. Het is echter sowieso ook beter, of dat het toevallig ook een hype is boeit dan niet voor de mensen die het om die reden willen gebruiken. Jij doet bovendien net alsof de mechanische toetsenborden nieuw zijn. Zo ja, dan zou jij het omdraaien. Het zijn de rubber dome toetsenborden die nieuw zijn, de mechanische toetsenborden zijn de 'klassiekers', de 'evergreens'. Ze werden in de jaren 80 en 90 al gebruikt en ze worden nu weer veel gebruikt. Waarom? Omdat veel mensen die zich herinneren hoe zo'n mechanisch toetsenbord typt of die het ervaren hebben doordat ze het geluk hadden een oud mechanisch toetsenbord te vinden/krijgen ontevreden zijn over de rubber dome toetsenborden. Met de hipsters heb ik nada te maken, ik koop het de volgende keer dat ik computeronderdelen bestel omdat het beter werkt.

quote:
(en ja, zo'n oud toetsenbord heb ik afgelopen jaren met enige regelmaat op getypt.. het was zwaarder en kutter dan een ander nieuwer toetsenbord..
Het ene is het andere niet maar 99 op 100 keer ben je beter af met een mechanisch toetsenbord. Veel mensen die een rubber dome toetsenbord zijn gewend drukken abusievelijk de knoppen bij een mechanisch toetsenbord volledig in, die mensen krijgen een vertekend beeld (dat is juist niet de bedoeling!). Ja, dan drukt het zwaarder maar dat ligt niet aan het toetsenbord. Je betaalt wat meer en je krijgt meer kwaliteit. Het hangt wel erg van de persoon af welk type mechanische schakelaar bij hem/haar past. Nogmaals, als je veel en snel typt of je competitief gamet koop dan een mechanisch toetsenbord, typ je weinig en slecht en game je niet competitief dan maakt het minder uit wat je kiest. Kies ofwel een cheapass rubber dome toetsenbord voor maximaal zo'n 15 Euro of een goed mechanisch toetsenbord maar laat je niet verleiden om voor 80 Euro een rubber dome toetsenbord te kopen waar vele tientallen Euro's winst op worden gemaakt omdat er een paar extra knopjes op zitten, omdat de vorm wat anders is of omdat er wat lichtjes op zitten. Dan ben je een dief van je eigen bankrekening. Dat is mijn advies, iedereen moet er maar mee doen wat hij/zij wil.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bram_van_Loon op 19-11-2013 00:36:02 ]
#NoDAPL
pi_133400366
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2013 23:40 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Zou je zeggen maar dat is niet zo, sommige toetsenborden typen echt alsof je in een moeras staat te drukken. Het verschilt gewoon.
Met bepaalde rubberdome toetsenborden heb ik ook minder problemen.
Er zit zeker een verschil tussen die gaming toetsenborden zoals de Lycosa en een 10 euro sweex/dell/hp toetsenbord. Maar zo'n gaming toetsenbord kost 70 euro terwijl je al mechanisch kunt hebben voor 80.

Dan kan ik niet een rubberdome van 70-80 aanraden.
Voilá, zo simpel is het. Hoewel die duurdere rubber dome toetsenborden volgens hetzelfde principe werken hebben ze een kleine aanpassing gedaan (scissor-type als ik me niet vergis) waardoor het net iets beter (of minder slecht?) werkt maar het blijft verre van ideaal. Als je dan voor hetzelfde bedrag een veel betere kwaliteit kan krijgen dan weet ik het wel. Voor beide uitersten valt iets te zeggen: het goedkoopste segment van de rubber dome en mechanisch, duurdere rubber dome valt voor mij niet te rationaliseren. Ik voorspel dat met de wederopstanding van de mechanische toetsenborden dat segment flink gaat uitdunnen als de winkels een beetje meewerken (ik heb bijvoorbeeld bij de Mediamarkt nog geen mechanische toetsenborden zien liggen, de laatste keer dat ik er naar keek (een half jaar geleden?)). Een paar extra knopjes, een wat andere vormgeving en wat extra lichtjes of een LCD-schermpje heb je ook zo toegepast bij een mechanisch toetsenbord.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bram_van_Loon op 19-11-2013 00:38:53 ]
#NoDAPL
  dinsdag 19 november 2013 @ 15:35:49 #155
44649 beelz
pi_133412910
Wat een geneuzel over toetsenborden. Gebruik gewoon wat je zelf het fijnst vindt. Als iemand rubber dome fijner vindt dan mechanisch dan is rubber dome beter voor hem.
Dit is net zo'n zinloze discussie als playstation tegen xbox, smaken verschillen en zo is het ook met toetsenborden en ijsjes.
Besef Regulier!
  dinsdag 19 november 2013 @ 16:22:26 #156
136 V.
pi_133414387
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:35 schreef beelz het volgende:
Wat een geneuzel over toetsenborden. Gebruik gewoon wat je zelf het fijnst vindt.
Dat sowieso ^O^

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:05:02 #157
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133431503
pi_133451893

Weet iemand welk spel dat is, bovenste dan?
Ik zwaai naar dieren.
pi_133451925
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:44 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]

Weet iemand welk spel dat is, bovenste dan?
Zo te zien Assassins Creed Black Flag.
pi_133451969
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:44 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Zo te zien Assassins Creed Black Flag.
Ohw dus niet gewoon, scheepje bouwen en knallen etc.. jammer
Ik zwaai naar dieren.
pi_133468933
https://store.bistudio.com
Bohemia (Arma) heeft sales tot 80%, o.a. ARMA 2 voor 6 euro
pi_133472609
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:35 schreef beelz het volgende:
Wat een geneuzel over toetsenborden. Gebruik gewoon wat je zelf het fijnst vindt. Als iemand rubber dome fijner vindt dan mechanisch dan is rubber dome beter voor hem.
Dit is net zo'n zinloze discussie als playstation tegen xbox, smaken verschillen en zo is het ook met toetsenborden en ijsjes.
Dat is totaal niet vergelijkbaar! In het ene geval is er objectief bezien sprake van een superieure en een inferieure kwaliteit, in het tweede geval is dat veel betrekkelijker. Hoewel je kan stellen dat de hardware van de PS beter is dan die van de XBox kan je niet stellen dat de PS beter is dan de XBox aangezien er heel wat meer bij komt kijken dan enkel de hardware (games, online spelen).
Maar hé, als mensen 80 Euro willen betalen voor een fluttoetsenbord, ze gaan hun gang maar. Dankzij hen hoef ik minder te betalen voor wat ik koop. :)
#NoDAPL
pi_133472898
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 01:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is totaal niet vergelijkbaar! In het ene geval is er objectief bezien sprake van een superieure en een inferieure kwaliteit, in het tweede geval is dat veel betrekkelijker. Hoewel je kan stellen dat de hardware van de PS beter is dan die van de XBox kan je niet stellen dat de PS beter is dan de XBox aangezien er heel wat meer bij komt kijken dan enkel de hardware (games, online spelen).
Maar hé, als mensen 80 Euro willen betalen voor een fluttoetsenbord, ze gaan hun gang maar. Dankzij hen hoef ik minder te betalen voor wat ik koop. :)
in het eerste geval is dat ook gewoon betrekkelijk, een TB is niet alleen maar de techniek, maar ook de bouwkwaliteit en de layout van de toetsen en e.v.t. extra functies..
zo zwart-wit als jij het voorschotelt is het allemaal niet..
maar tis een vrij zinloze discussie aangezien je altijd een welles- nietes discussie blijft houden
dus laten we er maar gewoon over op houden

laten we het gewoon weer over zaken hebben die wat dichter aan steam gerelateerd zijn :)
pi_133498569
Zojuist Path of Exile gedownload en een uurtje gespeeld. Het is nu al leuker dan Diablo 3. ^O^
  donderdag 21 november 2013 @ 22:09:26 #167
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_133498980
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:59 schreef Drankster het volgende:
Zojuist Path of Exile gedownload en een uurtje gespeeld. Het is nu al leuker dan Diablo 3. ^O^
lijkt me ook tof, is het te multiplayeren?
pi_133499301
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:09 schreef Manke het volgende:

[..]

Daar is het voornamelijk voor gebouwd
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_133499324
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:09 schreef Manke het volgende:

[..]

Ja, vrienden van mij spelen eigenlijk altijd co-op.
  donderdag 21 november 2013 @ 22:30:56 #170
136 V.
pi_133499946
quote:
Woohoo *O* *O* *O*

Ik heb alleen de Avengers pack van deze. Dus bijna 20 tafels naast de packs die ik al heb voor bijna niks.

DEAL!!!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_133500482
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:30 schreef Verbal het volgende:

[..]

Woohoo *O* *O* *O*

Ik heb alleen de Avengers pack van deze. Dus bijna 20 tafels naast de packs die ik al heb voor bijna niks.

DEAL!!!

V.
ik had er nog geen i.v.m de prijs, maar nu dus een mooi moment om er toch wat aan te schaffen, schijnen best goed te zijn :P
pi_133500888
Humble Bundle _O_
  Redactie Games donderdag 21 november 2013 @ 23:16:51 #173
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_133501538
Virtuele pinballmachines.. :')
  donderdag 21 november 2013 @ 23:28:49 #174
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_133501917
Ik doe mee, lijkt me wel lachen eigenlijk en had er tot nu toe nog geen cent aan uitgegeven, nu voor 4,60 euro een heleboel tafels, ik zeg doen!
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
pi_133502008
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Virtuele pinballmachines.. :')
_O_
  Redactie Games donderdag 21 november 2013 @ 23:59:08 #176
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_133502882
quote:
Eerlijk toegegeven, ik heb alleen ooit Space Cadet gespeeld en dit ziet er visueel qua animaties wel mooi uit maar virtuele pinballmachines vind ik gewoon niet wat. Net als poolen of darten. Daar vind ik ook geen zak aan als dat met een muis/toetsenbord/controller gespeeld wordt. Sommige dingen zijn gewoon beter/leuker in de fysieke wereld en daar horen pinballmachines ook bij, imo.
pi_133502903
ik heb blijkbaar al een pack dus ik geef deze weg

Pinball FX2 Marvel Pinball: Avengers Chronicles Pack, Pinball FX2 Star Wars Pack, and Pinball FX2 Marvel Pinball Original Pack
https://www.humblebundle.com/gift?key=ewBw5vAVWPYwnA7h

laat weten whoever claimed it

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2013 00:01:07 ]
pi_133503386
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:59 schreef redboyke het volgende:
ik heb blijkbaar al een pack dus ik geef deze weg

Pinball FX2 Marvel Pinball: Avengers Chronicles Pack, Pinball FX2 Star Wars Pack, and Pinball FX2 Marvel Pinball Original Pack
https://www.humblebundle.com/gift?key=ewBw5vAVWPYwnA7h

laat weten whoever claimed it
Geclaimed, dank :)
pi_133507681
:D TWD: 400 days voor $1,25 _O-
  Moderator vrijdag 22 november 2013 @ 10:07:34 #180
8781 crew  Frutsel
pi_133507889
EU IV in de HumbleStore voor 19,99 dollar...
goedkoper heb ik hem nog niet gezien, toch nog ff wachten tot de kerstsale? :P
  Redactie Games vrijdag 22 november 2013 @ 10:29:35 #181
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_133508294
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 09:56 schreef mschol het volgende:
GOTY Edition komt ook nog bijna uit voor degenen die nog niks van TWD gekocht hebben..
pi_133508802
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:07 schreef Frutsel het volgende:
EU IV in de HumbleStore voor 19,99 dollar...
goedkoper heb ik hem nog niet gezien, toch nog ff wachten tot de kerstsale? :P
Net zo duur als op Steam nu.
  Moderator vrijdag 22 november 2013 @ 11:14:36 #183
8781 crew  Frutsel
pi_133509218
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:53 schreef Beach het volgende:

[..]

Net zo duur als op Steam nu.
Steam is 19,99 euro
Humble is 19.99 dollar = 15 euro
pi_133509349
quote:
4s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:29 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

GOTY Edition komt ook nog bijna uit voor degenen die nog niks van TWD gekocht hebben..
de vraag is wat die gaat kosten, zie op amazon ook TWD voor $6,25 oid staan..
pi_133510051
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 09:56 schreef mschol het volgende:
Waar is die zo goedkoop dan? :o
Doe eens niet.
  vrijdag 22 november 2013 @ 12:30:56 #186
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133510940
  vrijdag 22 november 2013 @ 12:40:07 #187
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_133511155
Ik ga ff pinballen ff die noob van een mschol verslaan :D
pi_133511482
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:53 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Waar is die zo goedkoop dan? :o
amazon
pi_133511486
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ga ff pinballen ff die noob van een mschol verslaan :D
ja, ik suck met pinballen :+
  vrijdag 22 november 2013 @ 15:31:19 #190
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_133516291
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:53 schreef mschol het volgende:

[..]

ja, ik suck met pinballen :+
http://steamcommunity.com/id/outlandos/screenshots/

pi_133516555
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:14 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Steam is 19,99 euro
Humble is 19.99 dollar = 15 euro
oh oeps dacht niet na bij dollar :@
pi_133534887
http://www.amazon.com/b/r(...)UTF8&node=7266959011

de countdown to black Friday sale van amazon, o,a. TWD dlc voor $1,25 , Bioshock Triple Pack voor $14,99
je moet wel een CC hebben en een kleine omweg bewandelen om te kopen, maar het werkt prima :)
  zaterdag 23 november 2013 @ 11:54:04 #193
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_133542257
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
.... _O- :{w

pi_133552456
quote:
bijna je record verbroken zat aan 12 miljoen :'(
pi_133559902
hmm, kweetnie wat het is met die tafels, maar echt tof vind ik ze eigenlijk niet, op filmpje ziet het er geinig uit, maar hier presteren de ballen het altijd om helemaal links of rechts down the drain te gaan.. dus hoger als 2 mil kom je niet...
ook merk ik dat de flippers lang niet altijd even goed reageren.. (te traag, ik zit al lang en breed met de toets in gedrukt maar spel reageert niet)

eens kijken of een controller beter werkt...

en dat kan niet wat het ondersteund enkel en alleen xbox controllers :') :') :')

[ Bericht 22% gewijzigd door mschol op 23-11-2013 23:57:37 ]
pi_133561783
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:16 schreef mschol het volgende:
hmm, kweetnie wat het is met die tafels, maar echt tof vind ik ze eigenlijk niet, op filmpje ziet het er geinig uit, maar hier presteren de ballen het altijd om helemaal links of rechts down the drain te gaan.. dus hoger als 2 mil kom je niet...
ook merk ik dat de flippers lang niet altijd even goed reageren.. (te traag, ik zit al lang en breed met de toets in gedrukt maar spel reageert niet)

eens kijken of een controller beter werkt...

en dat kan niet wat het ondersteund enkel en alleen xbox controllers :') :') :')
leukste tafel vind ik ghostrider. een aanrader :P
ook de flippers zijn beetje verschillend per tafel. ik denk dat Rome the slechtste tafel van allemaal is.
heb eigenlijk geen problemen met de flippers vind ze niet traag, maar als je ze traag vind dan moet je iets doen aan je reactiesnelheid :+
zet maar een paar highscores dan heb ik wat te doen :D

xbox 360 controller kan je emulaten moet je xinput of zoiets overschrijven enzo.
op google vind je wel wat je nodig hebt en hoe het moet. en anders denk ik dat je ook nog Xpadder kunt gebruiken waarbij je shift enzo kunt binden.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2013 00:15:08 ]
  zondag 24 november 2013 @ 00:35:05 #197
136 V.
pi_133562490
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:16 schreef mschol het volgende:

Ondanks dat ik vind dat de flippers nét 2/10 van een seconde te traag reageren, is er wel op te anticiperen. Diverse tafels boven de 10 miljoen al.

Edit: sterker nog, twee boven de 32 miljoen *O*

MMMMULTIBALLLL

V.

[ Bericht 4% gewijzigd door V. op 24-11-2013 00:41:38 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_133564704
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 00:12 schreef redboyke het volgende:

[..]

leukste tafel vind ik ghostrider. een aanrader :P
ook de flippers zijn beetje verschillend per tafel. ik denk dat Rome the slechtste tafel van allemaal is.
heb eigenlijk geen problemen met de flippers vind ze niet traag, maar als je ze traag vind dan moet je iets doen aan je reactiesnelheid :+

nope, bug in spel:
http://steamcommunity.com(...)/666826703536727369/

zie dat daar wel een mogelijke fix staat, die morgen eens bekijken
quote:
zet maar een paar highscores dan heb ik wat te doen :D

xbox 360 controller kan je emulaten moet je xinput of zoiets overschrijven enzo.
op google vind je wel wat je nodig hebt en hoe het moet. en anders denk ik dat je ook nog Xpadder kunt gebruiken waarbij je shift enzo kunt binden.
er is inderdaad een xbox360 controller emulator, maar die klapt na het hoofdmenu eruit en herkent mijn controller dan niet meer :')
correctie:
de emulator herkent mijn controller prima, en registreert ook de buttons, het spel kapt er gewoon mee :')

[ Bericht 3% gewijzigd door mschol op 24-11-2013 02:18:18 ]
pi_133566462
Hotline Miami $2,49 op de Humble Store *O*
pi_133566493
Mijn schoonmoeder heeft in de schuur een funhouse-kast staan 8-)
Toen ik nog niet samenwoonde en daar dus regelmatig over de vloer kwam, stond ik meer in de schuur dan dat ik in de woonkamer was :D
'And I called your name,
pi_133567851
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=197726361 ;(
Controller werkt beter, merk na de radeonpro fix ook niet direct wat van lag meer

helaas kwam ik pas goed op stoom bij de derde bal :')
spel is wel een goeie kandidaat om te spelen op m'n tv overigens :)

[ Bericht 14% gewijzigd door mschol op 24-11-2013 11:02:18 ]
pi_133576482
vraagje:

hoe kan ik die 2 vensters links boven kleiner maken en verplaatsen..?

ik vind ze echt irritant :P

nevermind, dot matrix display op small zetten :)

[ Bericht 17% gewijzigd door mschol op 24-11-2013 16:29:02 ]
pi_133579221
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:57 schreef mschol het volgende:
vraagje:

[ afbeelding ]

hoe kan ik die 2 vensters links boven kleiner maken en verplaatsen..?

ik vind ze echt irritant :P

nevermind, dot matrix display op small zetten :)
thx vond dat ook zo irritant.
pi_133625571
Net Brothers - A tale of two sons uitgespeeld, leuke game :)
pi_133625612
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
misschien in de kerst sale scoren
pi_133625728
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:03 schreef mschol het volgende:

[..]

misschien in de kerst sale scoren
Voor die game is het wel aan te raden een controller te gebruiken. Speelt een stuk gemakkelijker
  Redactie Games maandag 25 november 2013 @ 22:59:10 #207
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_133627882
  dinsdag 26 november 2013 @ 11:26:44 #209
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_133637248
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:25 schreef mschol het volgende:

[..]

even steam cloud sync aanzetten zou de boel vanzelfmoeten regelen..
Niet bij alle games helaas...
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 23:00 schreef mschol het volgende:

[..]

http://tweakers.net/price(...)-gamecom-780-71.html
die vind ik al wat beter geprijsd 'voor erbij'
Ik heb een gewone stereokoptelefoon voor 150 euro, niks geen headset aan ook niet. Maar die laat op audiogebied die headset wel alle hoeken van zijn pseudo 7.1 zien. Dankzij mijn geluidskaartje O+.
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 23:17 schreef mschol het volgende:

[..]

gezien ik denk dat ik niet vaak of veel er gebruik van zal maken vind ik bijna 100 euro al vrij veel om eerlijk te zijn (al helemaal omdat ik deze maand ook nog een vervanging voor mijn htpc wil aanschaffen..)
Als ik game op mijn PC heb ik geen surroundset eraan hangen, iig niet standaard. Dus dan investeer ik liever in iets waar goed geluid uit komt dan kutten met halfbakken headsets die elk jaar vervangen moeten worden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 26 november 2013 @ 13:25:54 #210
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_133640542
PC gaming masterrace gehalte is hoog in deze post skullsplitter.
^inteel²
&nbsp
  dinsdag 26 november 2013 @ 15:09:18 #211
136 V.
pi_133643354
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geweldige game. Goed spelconcept.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 26 november 2013 @ 15:09:40 #212
136 V.
pi_133643364
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:25 schreef BurnaBoy het volgende:
PC gaming masterrace gehalte is hoog in deze post skullsplitter.
Er is dan ook maar één gaming masterrace...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_133648516
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:09 schreef Verbal het volgende:

[..]

Geweldige game. Goed spelconcept.

V.
De vele verschillende omgevingen waren erg tof gedaan ja :s)
pi_133648537
Ik heb trouwens een CC. Kan iemand mij helpen om een aankoop op amazon te doen?
Gewoon een random adres pakken bij het registreren?
pi_133649439
wie wilt met mij SRS12 spelen of R.U.S.E???
Geniet van het leven:):)
pi_133662735
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
random adres pakken, CC gegevens laten kloppen...
kan haast niet mis gaan, heb er al bergen deals vandaan gehaald *O*
jammer dat C&C daar niet cheap as hell is, anders had ik hem gescoord :)
Alice: Madness returns complete collection is wel in de aanbieding en een mooi kansje voor mij om ook het origineel in het engels te kunnen spelen (NL versie hier helaas op CD ;( )
ME3 twijfel ik om mee te pakken nu deze sale er is..

[ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 26-11-2013 23:33:33 ]
pi_133666895
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik gebruik altijd het adres van Microsoft of Amazon, 1 Microsoft Way, Redmond, WA 98052-7329
  woensdag 27 november 2013 @ 08:10:20 #219
136 V.
pi_133667099
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

De vele verschillende omgevingen waren erg tof gedaan ja :s)
Eind vond ik ook goed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 27 november 2013 @ 08:16:30 #220
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_133667151
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.amazon.com/Dar(...)ldsplaycha-20&BF2013

Hoe is Dark Souls? Is het echt een kut port of is het die 6$ waard?
Port is een beetje kut maar er bestaan fixes voor die het prima speelbaar maken.
$6 is het wel waard. Maar je moet wel even bezig om het te fixen voor pc.
^inteel²
&nbsp
pi_133670149
Is het eigenlijk alweer bijna tijd voor de Christmas sale?
pi_133670244
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:12 schreef GlenSpey het volgende:
Is het eigenlijk alweer bijna tijd voor de Christmas sale?
Half december meestal.
'And I called your name,
pi_133671023
Thanksgiving sale zal eerst wel komen, helemaal omdat er geen midweek madness is deze week.
pi_133674803
Chivalry Deadliest Warrior is wel tof alleen zijn de teams zo kut :') Gaat ineens 50% van de spelers op 1 team zodat het 8 v 3 v 2 v 2 wordt oid :')
pi_133675441
Vanavond begint de autumn sale volgens de gelekte documenten.
pi_133676152
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 14:40 schreef VulpX het volgende:
Vanavond begint de autumn sale volgens de gelekte documenten.
Ik heb net Divekick gekocht, dus ik ben klaar voor like altijd enzow lolol
pi_133676203
ik neig ernaar om mijn CC uit steam te halen voor de kerst sale :D
eens kijken of ik onder die 60 euro kan uitkomen van vorige keer.. :P
  woensdag 27 november 2013 @ 15:08:56 #228
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_133676240
quote:
ik gebruik daarvoor borderlinx.com

Dark souls, kopen! Dsfix erover en een controller regelen.
pi_133676412
Ik moet heel erg de hand op de knip gaan houden. De PS4 plus games is al duur genoeg, net weer 3 nieuwe games voor de Vita en mijn backlog in Steam is ook al meer dan 100 games ondertussen. Door al die kutkoopjes tijdens die sales.
pi_133676716

en: Steam reviews *O*

[ Bericht 13% gewijzigd door mschol op 27-11-2013 15:39:49 ]
  woensdag 27 november 2013 @ 19:06:56 #232
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_133683566
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Autumn Sale zonder kortingen *O*

[ afbeelding ]
Het is gefixed inmiddels :P
pi_133683851
Gelukkig niets boeiends dat ik niet al heb, scheelt weer in de portemonnee.
pi_133684300
Wil iemand de space hulk 2 pack met mij doen?: hoewel, nog ff wat reviews lezen :P
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 27 november 2013 @ 19:28:34 #235
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_133684389
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:15 schreef VulpX het volgende:
Gelukkig niets boeiends dat ik niet al heb, scheelt weer in de portemonnee.
  Redactie Games woensdag 27 november 2013 @ 19:36:59 #236
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_133684785
GMG heeft morgen (ja donderdag) ook Black Friday 4-play sale vanaf 17:00.
  woensdag 27 november 2013 @ 19:41:09 #237
136 V.
pi_133684955
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Autumn Sale zonder kortingen *O*

Elke fucking sale _O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 27 november 2013 @ 19:41:27 #238
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_133684968
Ik wil prison architect nog wel eens gaan kopen.

Maar moet ik die nu kopen?

Of op een andere dag wachten?

Want volgens mij is Steam vaak wel zo "verneukeratief" dat ze op de laatste dag ineens 75% korting bieden ipv 50%
pi_133685135
quote:
4s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:41 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil prison architect nog wel eens gaan kopen.

Maar moet ik die nu kopen?

Of op een andere dag wachten?

Want volgens mij is Steam vaak wel zo "verneukeratief" dat ze op de laatste dag ineens 75% korting bieden ipv 50%
Wacht op de kerstsale.
  woensdag 27 november 2013 @ 19:46:26 #240
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_133685186
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:45 schreef Beach het volgende:

[..]

Wacht op de kerstsale.
Okay brah, zal ik doen!
pi_133685829
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:46 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Okay brah, zal ik doen!
Of in ieder geval wachten op een flashsale, die zijn vaak de beste. Al denk ik niet dat Prison Architect nu al goedkoper gaat, de game doet het hartstikke goed en is nog geeneens uit, dus ik zou hem persoonlijk halen voor die 50%!
pi_133686000
Prison Architect is nu in de Daily, oftewel deze korting is het hoogste dattie deze sale wordt....
  woensdag 27 november 2013 @ 20:08:00 #243
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_133686213
OH NO wat een keuzes man :(

State of Decay? Is die goed? Prison architect liekt mie wel grappig :@

Naja fuck it, 12 euro is ook niks.

Maar toch bij elke sale erna zijn ze nóg goedkoper :(
pi_133686617
quote:
4s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:08 schreef RickoKun het volgende:
OH NO wat een keuzes man :(

State of Decay? Is die goed? Prison architect liekt mie wel grappig :@

Naja fuck it, 12 euro is ook niks.

Maar toch bij elke sale erna zijn ze nóg goedkoper :(
State of Decay is dikke shit, iig op de 360. Op de PC natuurlijk mooier/beter/masterrace etc.

Zombie survivalgame waarin je een groep overlevenden speelt, kans is 110% dat er minstens een dood gaat tijdens het spelen van de game want fucking bruut dus zorg dat je heel je groep een beetje op peil houdt! Lekker rondkarren, resources zoeken, nieuwe base vinden en bouwen, mede survivors helpen, sfeer binnen de groep ok houden, dikke vette dikkegame! Echt iets voor een Ricko!
pi_133686704
Voor State of Decay zou ik wachten tot ie in de daily/flash komt iig.
  woensdag 27 november 2013 @ 20:18:42 #246
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_133686727
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

State of Decay is dikke shit, iig op de 360. Op de PC natuurlijk mooier/beter/masterrace etc.

Zombie survivalgame waarin je een groep overlevenden speelt, kans is 110% dat er minstens een dood gaat tijdens het spelen van de game want fucking bruut dus zorg dat je heel je groep een beetje op peil houdt! Lekker rondkarren, resources zoeken, nieuwe base vinden en bouwen, mede survivors helpen, sfeer binnen de groep ok houden, dikke vette dikkegame! Echt iets voor een Ricko!
:') Naai je me nu een oor aan gekke boi van me? :D
pi_133686813
quote:
4s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:') Naai je me nu een oor aan gekke boi van me? :D
Jongen WAT!! Ik heb iets van 20 euro oid gedokt voor die game op 360 zo vet vond ik hem! Demo gespeeld, meteen gekocht en doorgespeeld tot het 4u 's ochtends was! Zombies rashen, meppen, decapitaten, platrijden, schieten, hakken, splijten, HEERLIJK! Echt een van de topgames van 2013!
  woensdag 27 november 2013 @ 20:22:31 #248
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_133686904
Je mocht me ook wel even waarschuwen dat Prison Architect 120 mb is :( Mn hele Pentium 2 vol
pi_133686997
Nog geïnteresseerden in Trine?

0,79 euro :')
Tails tell tales
pi_133687067
Dishonored met alle DLC 13,59 euro. Doen of wachten op 75%?
Tails tell tales
pi_133687462
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:27 schreef Forbry het volgende:
Dishonored met alle DLC 13,59 euro. Doen of wachten op 75%?
Is niet in de Daily / Flash, dus ik zou wachten als ik jou was :).
  woensdag 27 november 2013 @ 20:48:12 #252
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_133688008
Helemaal super.
pi_133688045
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:36 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Is niet in de Daily / Flash, dus ik zou wachten als ik jou was :).
Doe ik dan :)
Tails tell tales
pi_133689715
Nog kans dat Dawn of war soulstorm en dark crusade naar 75% gaan?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_133689941
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ja hoor. Het is pas de eerste dag, gewoon lekker wachten.
pi_133690004
Ghost Master voor 1,24 euro *O* *O* *O*
  woensdag 27 november 2013 @ 21:25:07 #257
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_133690092
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Door jou ga ik nu filmpjes kijken en hopen dat het in een flash sale oid komt :D
Barts Padawan
pi_133690736
hnnnnnnnnng antichamber, doen of niet?
pi_133690740
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Jop, wss gaat dat naar 75% als ze DoW2 in de daily/flash hebben.

Overigens wil je Soulstorm echt niet :P.
pi_133690788
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:35 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Jop, wss gaat dat naar 75% als ze DoW2 in de daily/flash hebben.

Overigens wil je Soulstorm echt niet :P.
Waarom niet?
pi_133690940
quote:
'fake card'
I don't habeeb it
pi_133690980
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:36 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat Soulstorm echt ruk is, vooral vergeleken met Dark Crusade :). De toevoegingen die het doet zijn niet echt boeiend en de singleplayer is gewoon die van DC met meer facties.
pi_133691146
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Omdat Soulstorm echt ruk is, vooral vergeleken met Dark Crusade :). De toevoegingen die het doet zijn niet echt boeiend en de singleplayer is gewoon die van DC met meer facties.
Volgens mij is hij dan 2,50 en vrijwel zeker dat je 'm ook in een set kan kopen, dus gewoon proberen. Daarnaast zijn er ook mods.
pi_133691303
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:43 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Volgens mij is hij dan 2,50 en vrijwel zeker dat je 'm ook in een set kan kopen, dus gewoon proberen. Daarnaast zijn er ook mods.
Op steam staan soul storm en dark crusade los, alleen winter kun je samen met de goty kopen
pi_133691463
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:46 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Op steam staan soul storm en dark crusade los, alleen winter kun je samen met de goty kopen
Was er niet zo'n DoW superpack waarbij je ook DoW2 + DLC kreeg?
pi_133691516
Oh die's 55 euro :')
pi_133691528
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Was er niet zo'n DoW superpack waarbij je ook DoW2 + DLC kreeg?
yep, de Franchise pack
pi_133694063
hmm outlast of amnesia? Ze klinken allebei wel oke...
pi_133695356
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef Eenskijken het volgende:
hmm outlast of amnesia? Ze klinken allebei wel oke...
Ik heb Outlast gekocht. Ik moet de eerste Amnesia nog spelen dus deel 2 kan nog wel wachten :P
  donderdag 28 november 2013 @ 00:00:35 #270
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_133697883
Als ik in Prison Architect start dan heb ik water en elektriciteit nodig, maar die dingen kosten 5000 per stuk om werkende te krijgen en mijn budget is maar 10.000, hoe kan ik dat fixen?
pi_133697928
quote:
5s.gif Op donderdag 28 november 2013 00:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
Als ik in Prison Architect start dan heb ik water en elektriciteit nodig, maar die dingen kosten 5000 per stuk om werkende te krijgen en mijn budget is maar 10.000, hoe kan ik dat fixen?
beide krijg je eenmalig gratis (ze worden direct geleverd met je werk lui), net als een capacitor
pi_133698071
2 uur tot de nieuwe flash deals jeej :P
pi_133698104
jammer dat terraria nog steeds 2,50 is.. had inmiddels wel 1 euro ofzo mogen zijn -O-
  donderdag 28 november 2013 @ 00:11:00 #274
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_133698219
Huh? Hoelang is de sale al bezig? :D
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_133698270
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 00:11 schreef Quotidien het volgende:
Huh? Hoelang is de sale al bezig? :D
een uurtje of 5?
pi_133698354
quote:
11s.gif Op donderdag 28 november 2013 00:07 schreef mschol het volgende:
jammer dat terraria nog steeds 2,50 is.. had inmiddels wel 1 euro ofzo mogen zijn -O-
Ik ging zeggen dat je dan een 4pack kon regelen, ben je wat goedkoper uit, maar blijkbaar is dat niet meer zo?
75% korting op het spel, en maar 50% korting op het 4pack.
Vorig jaar ergens heb ik het 4pack gekocht bij een sale met 75% korting.
Doe eens niet.
pi_133699412
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 00:15 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Ik ging zeggen dat je dan een 4pack kon regelen, ben je wat goedkoper uit, maar blijkbaar is dat niet meer zo?
75% korting op het spel, en maar 50% korting op het 4pack.
Vorig jaar ergens heb ik het 4pack gekocht bij een sale met 75% korting.
Moet bijna wel foutje zijn toch?

Trouwens, hartstikke leuk hoor dat Steam Cloud maar ik zou soms willen dat ik hem (makkelijk) kan forceren tot syncen. FTL savegame zit in de cloud vanaf m'n laptop maar m'n PC doet net alsof z'n neus bloedt en weigert mij verder te laten roeleren met m'n Rock Cruiser o|O
pi_133699640
quote:
11s.gif Op donderdag 28 november 2013 00:07 schreef mschol het volgende:
Terraria heeft laatst een gratis add-on gekregen dus je krijgt nu wel meer content voor je 2,50.
Kan hem van harte aanbevelen, vooral als je met wat maten multiplayer doet.
pi_133700859
Overigens
Klote flash sales, zit nu over Gone Home na te denken...

[ Bericht 6% gewijzigd door VelitoX op 28-11-2013 03:21:27 ]
pi_133701282
Iemand Outlast gespeeld?
pi_133702304
Vandaag zie ik er niet echt leuke koopjes bij zitten, volgende ronde beter hopelijk :)
pi_133704552
Oh mensen: Prison Architect voor die prijs zeker kopen! Is nu al een ontzettend gave game en hij wordt alleen nog maar beter!
  donderdag 28 november 2013 @ 11:31:22 #283
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_133705169
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 00:01 schreef mschol het volgende:

[..]

beide krijg je eenmalig gratis (ze worden direct geleverd met je werk lui), net als een capacitor
Oke thanks.

Als ik een kamer bouw ligt er vaak allerlei troep op, staal enzo, hoe kan dat?
pi_133705551
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:31 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Oke thanks.

Als ik een kamer bouw ligt er vaak allerlei troep op, staal enzo, hoe kan dat?
:X you are not serious, are you?...
  donderdag 28 november 2013 @ 11:59:56 #285
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_133705956
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:48 schreef mschol het volgende:

[..]

:X you are not serious, are you?...
Jawel lol :P
  donderdag 28 november 2013 @ 12:00:50 #286
44649 beelz
pi_133705983
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 06:52 schreef DeHovenier het volgende:
Iemand Outlast gespeeld?
Yep, begint erg tof maar na een paar minuten is de engigheid er wel vanaf en is het niets anders dan verstoppertje spelen.
Besef Regulier!
  donderdag 28 november 2013 @ 14:17:11 #288
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_133709710
http://www.enhancedsteam.com/index.php

Iets wat ik tegenkwam, is wel handig :P
^inteel²
&nbsp
pi_133711686
Wat dlc gekocht voor Race07 ipv games die ik toch niet ga spelen.
pi_133712785
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:34 schreef Beach het volgende:
Wat dlc gekocht voor Race07 ipv games die ik toch niet ga spelen.
Prima gamepie ja :)
pi_133714343
Iemand Evoland gespeeld? Ben groot fan van turned based RPG en het ziet er wel prima uit, het kost atm ook maar 2,50..

Gekocht :P

[ Bericht 36% gewijzigd door Drankster op 28-11-2013 18:14:18 ]
pi_133716262
wel een beetje raar dat zo laat nog de autumn sale is. Over een aantal weken dus ook meteen de Xmas sale erachteraan?
pi_133716431
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:28 schreef Eenskijken het volgende:
wel een beetje raar dat zo laat nog de autumn sale is. Over een aantal weken dus ook meteen de Xmas sale erachteraan?
ik gok dat hij 19 december begint de kerst sale
pi_133716513
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:28 schreef Eenskijken het volgende:
Morgen is Black Friday, vandaar :).
  donderdag 28 november 2013 @ 18:45:47 #296
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_133716812
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:34 schreef mschol het volgende:

[..]

Hopen maar dat ik Wifi heb op vakantie dan :P Ik vertrek de 19e :D
Barts Padawan
  donderdag 28 november 2013 @ 19:15:57 #297
194233 Friday12
Originele kloon
pi_133717839
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:34 schreef mschol het volgende:

[..]

Die info was leaked toch? 19 dec tot 2 jan

quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:36 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Morgen is Black Friday, vandaar :).
Ik ben morgen helemaal niet zwart :(

Is Dead Island leuk?
pi_133718396
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:15 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Die info was leaked toch? 19 dec tot 2 jan

[..]

Ik ben morgen helemaal niet zwart :(

Is Dead Island leuk?
Dead Island is wel leuk, al was ikzelf het nogal snel zat.
  Redactie Games donderdag 28 november 2013 @ 19:34:24 #299
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_133718502
Bioshock Infinite voor ¤7,50 (nog anderhalf uur) op GMG
  donderdag 28 november 2013 @ 19:49:12 #300
194233 Friday12
Originele kloon
pi_133719136
quote:
3s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bioshock Infinite voor ¤7,50 (nog anderhalf uur) op GMG
Dat zijn toch gewoon steam keys die ze verkopen?
  donderdag 28 november 2013 @ 19:54:16 #301
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_133719330
LAPO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')