SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
:3cquote:
Yup.quote:Op maandag 11 november 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
Mensen hier met Chivalry: Medieval Warfare?
quote:
Ja, grappig spelletje al is het in het begin wel lastig om niet ook je teamgenoten te dodenquote:Op maandag 11 november 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
Mensen hier met Chivalry: Medieval Warfare?
Vanguard met speer meesterras.quote:
Ik speelde eerst een gecrackte versie om even te kijken of het wat was, daar zaten alleen maar noobs. Bij het echte spel heb je een aantal glitchers en dan is blocken zowat onmogelijk.quote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, grappig spelletje al is het in het begin wel lastig om niet ook je teamgenoten te doden
Heavy Javelin is zo vervelend, als je een vanguard of zwakker bent, dan ben je altijd in 1 keer dood.quote:Op maandag 11 november 2013 22:16 schreef 2Happy4U het volgende:
Archer met Javelin is ook stoer
ik heb een stijve voor speren
En ik heb Euro Truck Simulator en Prison Architect gekauft. Hebben we het geld toch een beetje verdeeld onder de devsquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En ik heb Euro Truck Simulator en Prison Architect gekauft. Hebben we het geld toch een beetje verdeeld onder de devs
ach, door dit soort acties koop ik toch met enige regelmaat games.. wat ik anders een stuk minder zou doen denk ikquote:
Is bij mij ook zo. Vooral Indie games koop ik een stuk snellerquote:Op maandag 11 november 2013 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, door dit soort acties koop ik toch met enige regelmaat games.. wat ik anders een stuk minder zou doen denk ik
Ik kijk hem morgen binnenquote:Op maandag 11 november 2013 22:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Oculus Rift nu een klein weekje binnen, en ben nog nooit zo enthousiast geweest over een nieuw product. Dit is echt méér dan een gadget, dit verandert de manier waarop je een spel beleeft compleet. Heel erg gaaf, dat de consumerversie maar snel mag komen
je kijkt hem morgen binnen? via je andere oculus?quote:Op maandag 11 november 2013 22:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kijk hem morgen binnen
Ik heb al die demo's al klaar staan
Vergeet vrcinema3d niet, erg cool, zeker als je een 3D-film erin zet, en qua games is IMO het meest geslaagde spel Lunar Flight. Cockpitgame met ook instrumenten links en rechts van je. Bijzonder immersive!quote:Op maandag 11 november 2013 22:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kijk hem morgen binnen
Ik heb al die demo's al klaar staan
Ik heb deze;quote:Op maandag 11 november 2013 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
je kijkt hem morgen binnen? via je andere oculus?
ik zit trouwens te twijfelen of ik een headset zal kopen: vooral om 's avonds te kunnen gamen of films te kunnen kijken, dan wil ik wel gelijk voor surround gaan (indien dat een beetje redelijk is tegenwoordig), microfoon kan mij gestolen worden..
tips?
gelijkwaardige (1500 of 2000, 1700 zie ik niet op tweakers) zijn bijna 100 euro.. mag ik een rib uit je lijf meenemenquote:Op maandag 11 november 2013 22:56 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik heb deze;
[ afbeelding ]
Corsair Vengeance 1700. Top ding, 7.1 surround. Je kan hem overschakelen naar 5.1 surround, dat schijnt wat beter te zijn als het gene dat je beluisterd is opgenomen in 5.1.
Zeker? Toen ik deze kreeg in januari was de 1500 rond de 50 euro, en deze 70 euro. De 2000 was er toen volgens mij nog niet.quote:Op maandag 11 november 2013 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
gelijkwaardige (1500 of 2000, 1700 zie ik niet op tweakers) zijn bijna 100 euro.. mag ik een rib uit je lijf meenemen
http://tweakers.net/pricewatch/292232/corsair-vengeance-1500.htmlquote:Op maandag 11 november 2013 23:02 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Zeker? Toen ik deze kreeg in januari was de 1500 rond de 50 euro, en deze 70 euro. De 2000 was er toen volgens mij nog niet.
Het hangt er van af hoeveel je wil besteden. Voor een bedrag van 200-300 Euro zal je een beter geluid krijgen dan voor een bedrag van 50 Euro en voor een bedrag van 1000 Euro zal je een beter geluid krijgen dan voor een bedrag van 200-300 Euro. Ik heb eens een goed model van Beyerdynamics uitgeprobeerd en vervolgens het topmodel van Sennheiser (het beste open model) op dezelfde apparatuur, dat verschil is enorm (veel helderder, veel meer details). Het is zeker het geld waard als je het kan betalen, misschien koop ik die voor mezelf wanneer ik afgestudeerd ben. Het punt is dat er een duidelijke relatie is tussen de prijs en de kwaliteit dus jij moet eerst aangeven wat het mag kosten alvorens mensen je goed advies kunnen geven.quote:Op maandag 11 november 2013 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
je kijkt hem morgen binnen? via je andere oculus?
ik zit trouwens te twijfelen of ik een headset zal kopen: vooral om 's avonds te kunnen gamen of films te kunnen kijken, dan wil ik wel gelijk voor surround gaan (indien dat een beetje redelijk is tegenwoordig), microfoon kan mij gestolen worden..
tips?
gezien ik denk dat ik niet vaak of veel er gebruik van zal maken vind ik bijna 100 euro al vrij veel om eerlijk te zijn (al helemaal omdat ik deze maand ook nog een vervanging voor mijn htpc wil aanschaffen..)quote:Op maandag 11 november 2013 23:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het hangt er van af hoeveel je wil besteden. Voor een bedrag van 200-300 Euro zal je een beter geluid krijgen dan voor een bedrag van 50 Euro en voor een bedrag van 1000 Euro zal je een beter geluid krijgen dan voor een bedrag van 200-300 Euro. Ik heb eens een goed model van Beyerdynamics uitgeprobeerd en vervolgens het topmodel van Sennheiser (het beste open model) op dezelfde apparatuur, dat verschil is enorm (veel helderder, veel meer details). Het is zeker het geld waard als je het kan betalen, misschien koop ik die voor mezelf wanneer ik afgestudeerd ben. Het punt is dat er een duidelijke relatie is tussen de prijs en de kwaliteit dus jij moet eerst aangeven wat het mag kosten alvorens mensen je goed advies kunnen geven.
Anderzijds is een wat hogere investering ook wel de moeite waard aangezien je vele jaren (gemakkelijk 20 als er niets geks gebeurt) met zo'n hoofdtelefoon doet. Per maand betaal je dus nagenoeg niets.quote:Op maandag 11 november 2013 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
gezien ik denk dat ik niet vaak of veel er gebruik van zal maken vind ik bijna 100 euro al vrij veel om eerlijk te zijn
Dat is een goed punt maar volgens mij moet het wel wat worden genuanceerd. Voor een iPod een highendmodel kopen is inderdaad niet zinvol maar een standaard geluidskaart (ook USB-kaart) kan prima een goed model hoofdtelefoon aan in die zin dat je met een goed model een veel betere geluidskwaliteit krijgt dan met een middelmatig model. Al is het natuurlijk wel zo dat je met een beter model geluidskaart en een goede versterker een nog beter geluid krijgt. Het hangt ook sterk van de impedantie van de hoofdtelefoon af. Persoonlijk zou ik ook met een standaard geluidskaart eerst kiezen voor een topmodel hoofdtelefoon en dan pas kijken naar een betere geluidskaart/versterker. Ik ben wel niet te spreken over de onboardgeluidskaartjes die je standaard bij sommige computers krijgt (Realtek). Zelfs mijn USB-geluidskaartje (XFi-pro van 60 Euro inclusief afstandsbediening) vind ik heel wat beter dan die onboard Realtek die ik bij mijn computer kreeg.quote:Op maandag 11 november 2013 23:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Kijk ook even naar de uitvoer van je installatie. Dan kan je nog zo'n 600 euro sennheiser hebben. Op een ipod/simpele geluidskaart komt ook dat niet tot z'n recht. Dan zou je alweer een versterkertje moeten hebben.
zelfs een sb audigy krijgt een akg niet volledig aan het werk.quote:Op maandag 11 november 2013 23:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is een goed punt maar volgens mij moet het wel wat worden genuanceerd. Voor een iPod een highendmodel kopen is inderdaad niet zinvol maar een standaard geluidskaart (ook USB-kaart) kan prima een goed model hoofdtelefoon aan in die zin dat je met een goed model een veel betere geluidskwaliteit krijgt dan met een middelmatig model. Al is het natuurlijk wel zo dat je met een beter model geluidskaart en een goede versterker een nog beter geluid krijgt. Het hangt ook sterk van de impedantie van de hoofdtelefoon af. Persoonlijk zou ik ook met een standaard geluidskaart eerst kiezen voor een topmodel hoofdtelefoon en dan pas kijken naar een betere geluidskaart/versterker. Ik ben wel niet te spreken over de onboardgeluidskaartjes die je standaard bij sommige computers krijgt (Realtek). Zelfs mijn USB-geluidskaartje (XFi-pro van 60 Euro inclusief afstandsbediening) vind ik heel wat beter dan die onboard Realtek die ik bij mijn computer kreeg.
ik bitstream mijn BD's en mkv's nu naar mijn versterker (een onkyo ding, type weet ik zo 1,2,3 niet, dacht 4xx)quote:Op maandag 11 november 2013 23:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Kijk ook even naar de uitvoer van je installatie. Dan kan je nog zo'n 600 euro sennheiser hebben. Op een ipod/simpele geluidskaart komt ook dat niet tot z'n recht. Dan zou je alweer een versterkertje moeten hebben.
Impedantie?quote:Op maandag 11 november 2013 23:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zelfs een sb audigy krijgt een akg niet volledig aan het werk.
Het typt wel veel fijner. Geef mij maar zo'n ouderwets wit IBM-toetsenbord wat veel mensen in hun onnozelheid bij het grof vuil hebben gegooidquote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar overstag gegaan om een mechanisch toetsenbord aan te schaffen
dat geldt voor jou, de vraag is of dat voor iedereen zo isquote:Op maandag 11 november 2013 23:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het typt wel veel fijner. Geef mij maar zo'n ouderwets wit IBM-toetsenbord wat veel mensen in hun onnozelheid bij het grof vuil hebben gegooidin plaats van de huidige toetsenborden die je bij de Mediamarkt kan kopen. Zeker als je veel typt. Het is veel minder belastend voor de vingers, je typt sneller en je maakt minder typfouten.
Ik durf te stellen dat iedereen die kan typen (blind en met een goede snelheid) fijner typt met een mechanisch toetsenbord. De vraag is welke mechanische knoppen het fijnst zijn voor die persoon, dat is wel erg verschillend voor mensen. Die toetsenborden van IBM waren in ieder geval veel beter dan de huidige rubber-dome toetsenborden. Jammer dat zo veel mensen deze uitstekende toetsenborden bij het grof vuil hebben gegooid.quote:Op maandag 11 november 2013 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dat geldt voor jou, de vraag is of dat voor iedereen zo is
In jouw geval kan je net zo goed voor een hoofdtelefoon kiezen die aan jouw eisen voldoet.quote:Dat die headphones zo duur zijn valt mij wel vies tegen zeg.. ik had gedacht dat ik ruim onder de honderd euro wel klaar zou kunnen zijn, het lijkt mij namelijk geen rocket science meer inmiddels
lijkt mij je holding cell..quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zorg ik ervoor dat ik dat linker stuk als cell kan aanvinken?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt mij je holding cell..
dat aanklikken en dan klikken en slepen
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat lukt helaas niet
Hmm maar die fundering bugged steeds :< Ze maken het steeds niet afquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:13 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt geen fundering aangelegd zie ik nu ...
dan kan je idd niet zomaar alles bouwen
moet je deur plaatsenquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hmm maar die fundering bugged steeds :< Ze maken het steeds niet af
Ik hoor hier veel over, maar wat is/doet het nou precies?quote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar overstag gegaan om een mechanisch toetsenbord aan te schaffen
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Derp, je moet die deur op de foundation bouwen
Schijnt fijner te typen (voelbare aanslag), langer mee te gaan en zoals gezegd, daardoor ook sneller en met minder fouten te typen. In games schijnt de reactiesnelheid ook beter te zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik hoor hier veel over, maar wat is/doet het nou precies?
net zoals die old school microsoft toetsenborden uit de jaren '90?quote:Op dinsdag 12 november 2013 01:34 schreef fwokker het volgende:
Het gaat van clickety clack als je typt.
minimaal 66%quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:28 schreef Frutsel het volgende:
14,99 Dollar voor PA is wel leuk... denken jullie dat ie in de kerstsale nog voor 75% weggaat?
check steamprices.com, volgens mij is hij al goedkoper langs gekomenquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:11 schreef Drankster het volgende:
Iemand The Last Remnant gespeeld? Gezien er bijna geen JRPG's op steam te vinden zijn en deze maar ¤9,99 wil ik hem misschien wel halen.
Ziet er ook een beetje brak uit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Wauw Defiance voor 5 euro, damn die game is hard geflopt... Misschien toch maar kopen, zag er wel tof uit eigenlijk!
Het is ook best een leuk spel en ze hebben vorige maand een patch uitgerold met een hoop verbeteringenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Wauw Defiance voor 5 euro, damn die game is hard geflopt... Misschien toch maar kopen, zag er wel tof uit eigenlijk!
Volgens mij heeft ie in een Indie bundel gezeten een tijd terug. Ik heb hem in elk geval in mijn library en ik zou niet weten hoe anders.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:17 schreef mschol het volgende:
[..]
check steamprices.com, volgens mij is hij al goedkoper langs gekomen
Als je van EA koopt verdien je het ook gewoon.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik kan m'n lol niet op over alle CoD en BF4 kindertjes die lopen te ranten dat ze full-price hebben betaald met hun zuurverdiende vakkenvullerbaantjesgeld en dat ze eigenlijk een shitty game gekregen hebben..
ik kan hem zo 1,2,3 niet vinden, zie wel dattie in de summersale is geweest voor $3.39quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:39 schreef bigbass het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie in een Indie bundel gezeten een tijd terug. Ik heb hem in elk geval in mijn library en ik zou niet weten hoe anders.
Heb de demo gespeeld, zag er wel awesome uit maar het battle systeem was niet wat ik gehoopt had..misschien morgen Alan Wake en Dust scoren op Humble als mijn pc AW trekt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:17 schreef mschol het volgende:
[..]
check steamprices.com, volgens mij is hij al goedkoper langs gekomen
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb de demo gespeeld, zag er wel awesome uit maar het battle systeem was niet wat ik gehoopt had..misschien morgen Alan Wake en Dust scoren op Humble als mijn pc AW trekt.
Even na gezocht nu ik niet op mijn telefoon zit, ik had hem via een bundle op Amazon.com een tijdje terug.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan hem zo 1,2,3 niet vinden, zie wel dattie in de summersale is geweest voor $3.39
en op Green man gaming zelfs voor 2,50 (al weet ik niet 100% zeker of dat een steam key is )
ach, je weet nu iig dat hij vrij duur isquote:Op woensdag 13 november 2013 09:21 schreef bigbass het volgende:
[..]
Even na gezocht nu ik niet op mijn telefoon zit, ik had hem via een bundle op Amazon.com een tijdje terug.
1. Deus Ex: Human Revolution - Augmented Edition
2. Deus Ex: Human Revolution - The Missing Link DLC
3. Hitman: Blood Money
4. Just Cause 2
5. Just Cause
6. Quantum Conundrum
7. Supreme Commander 2
8. The Last Remnant
Voor 10 dollar.
Maargoed, daar heb je nu natuurlijk heel weinig aan
die kwam toch pas de 19e uit?quote:
Doe mij dan maar zo'n leuk linkje.quote:
Denk dat als je nog geen post hebt je niet te hard meer hoeft te hopenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef lipjes het volgende:
Na jullie berichten over de occulus dacht ik dat die gereleased was.
Maar helaas, alleen nog maar devkits.
Normaal vind ik dat niet erg, maar dit keer skip ik em ff
Iemand btw enig idee wanneer de Steambox beta testers gekozen worden?
Op de pagina las ik "Binnenkort", op 6 november was dat.
Echter nog niks verder gelezen.
Absoluut!quote:Op woensdag 13 november 2013 14:54 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Nog mensen die vrijdag as. X-rebirth verwachten te spelen?
Resultaten uit het verleden bieden garanties voor de toekomst.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:15 schreef mschol het volgende:
steam heeft hier voorspellende gaven:
[ afbeelding ]
een hele mwha.. uitbreiding..quote:Op woensdag 13 november 2013 20:42 schreef Tain het volgende:
Humble Bundle WB games bundle is uitgebreid
klinkt idd als een paypal account zonder geverifieerde bankrekening/creditcardquote:Op woensdag 13 november 2013 22:45 schreef JimmyJames het volgende:
Huh? 3-5 dagen?
Misschien is er een probleem met je paypal-account?
even steam cloud sync aanzetten zou de boel vanzelfmoeten regelen..quote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef Drankster het volgende:
Is het mogelijk om save games te syncen tussen computers? Heb net Dust en Hotline Miami gespeeld in de trein op mijn laptop en wil zo verder op de PC maar hij laadt mijn laptop save's niet op de pc. Bij Stronghold HD is dit wel zo namelijk..
Dan gewoon de folder//savegames overkopieeren lijkt me?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:42 schreef VelitoX het volgende:
Hotline Miami heeft geen cloud, dus bij die game niet.
Strongholdquote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef Drankster het volgende:
Is het mogelijk om save games te syncen tussen computers? Heb net Dust en Hotline Miami gespeeld in de trein op mijn laptop en wil zo verder op de PC maar hij laadt mijn laptop save's niet op de pc. Bij Stronghold HD is dit wel zo namelijk..
wood neededquote:Op donderdag 14 november 2013 09:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Stronghold![]()
![]()
![]()
![]()
De nostalgieeeeee
De prijs hoeft zeker geen obstakel te zijn. Een mechanisch toesenbord kan een veel groter aantal toetsaanslagen hebben alvorens het gaat slijten, bij een 'gewoon' toetsenbord heb je binnen een half jaar al dat je veel harder moet duwen en binnen een paar jaar dat knoppen blijven haken en meer van dat leuks. Zolang je maar niet drinkt en eet bij jouw toetsenbord.quote:Op dinsdag 12 november 2013 05:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Schijnt fijner te typen (voelbare aanslag), langer mee te gaan en zoals gezegd, daardoor ook sneller en met minder fouten te typen. In games schijnt de reactiesnelheid ook beter te zijn.
Wil ook een mechanisch keyboard, het enige dat mij op dit moment weerhoudt is een dreigende werkloosheid van drie maanden en 1 dag en de prijs.
V.
Ik heb meer dan 10 jaar geleden een Logitech gekocht van een tientje en die doet het nog steeds prima. En ik heb er ook wel eens wat water/bier/cola overheen gegooid. 1 keer per 3 jaar de toetsen in de wasbak afwassen is het enige onderhoud wat dat ding krijgt.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De prijs hoeft zeker geen obstakel te zijn. Een mechanisch toesenbord kan een veel groter aantal toetsaanslagen hebben alvorens het gaat slijten, bij een 'gewoon' toetsenbord heb je binnen een half jaar al dat je veel harder moet duwen en binnen een paar jaar dat knoppen blijven haken en meer van dat leuks. Zolang je maar niet drinkt en eet bij jouw toetsenbord.
Lijkt mij niet, humble store geeft zelf aan dat het bij de gekozen manier van betalen hoort. Mijn paypal heeft geld in de wallet zitten en toen ik 5 minuten daarvoor de humble bundle kocht kreeg ik die wel meteen...quote:Op woensdag 13 november 2013 22:45 schreef JimmyJames het volgende:
Huh? 3-5 dagen?
Misschien is er een probleem met je paypal-account?
toetsen eruit, schoonmaken, toetsenbord schoonmaken en hij typt weer als nieuw hierquote:Op donderdag 14 november 2013 13:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De prijs hoeft zeker geen obstakel te zijn. Een mechanisch toesenbord kan een veel groter aantal toetsaanslagen hebben alvorens het gaat slijten, bij een 'gewoon' toetsenbord heb je binnen een half jaar al dat je veel harder moet duwen en binnen een paar jaar dat knoppen blijven haken en meer van dat leuks. Zolang je maar niet drinkt en eet bij jouw toetsenbord.
Deze intro post op tweakers is wel een goede:quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik hoor hier veel over, maar wat is/doet het nou precies?
Klinkt goed ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:04 schreef JimmyJames het volgende:
Hebben jullie het grote nieuws al gehoord?
Er komt gratis nieuwe content van de makers van FTL![]()
![]()
![]()
Het zal vast nog wel werken maar kan jij daar soepel +240 letters per minuut mee typen - zeer normaal voor iemand die goed kan typen (snelle typers halen zelfs 60 woorden in een minuut) - en dit voor een lange duur? Na zoveel toetsaanslagen zijn die stukjes rubber op jouw toetsenbord ongetwijfeld heel wat slechter geworden. Dus er is meer kracht nodig voor het induwen. Hoe erg dat is hangt natuurlijk maar net af van wat je er mee wil doen. Zelf heb ik nu ook zo'n prutstoetsenbord, vooral omdat je moeilijk een mechanisch toetsenbord in een winkel kan kopen (ik hou niet zo van onlinekopen) maar ik heb vroeger ook op mechanische toetsenborden getypt dus ik kan het vergelijken. In de toekomst koop ik waarschijnlijk een mechanisch toetsenbord. Het is zeker niet alleen een modieuze gril is of iets dergelijks dat nu veel mensen een mechanisch toetsenbord willen hebben, minstens een deel van hen heeft hier goede redenen voor.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:08 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 10 jaar geleden een Logitech gekocht van een tientje en die doet het nog steeds prima. En ik heb er ook wel eens wat water/bier/cola overheen gegooid. 1 keer per 3 jaar de toetsen in de wasbak afwassen is het enige onderhoud wat dat ding krijgt.
OMGDERPYES! Heb me daar wel flink mee vermaakt, dat zou echt vet zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:04 schreef JimmyJames het volgende:
Hebben jullie het grote nieuws al gehoord?
Er komt gratis nieuwe content van de makers van FTL![]()
![]()
![]()
Sorry ik kijk wel van op dat je +240 aanslagen per minuut haalt. Ik typ snel maar zo snel ook weer nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zal vast nog wel werken maar kan jij daar soepel +240 letters per minuut mee typen - zeer normaal voor iemand die goed kan typen (snelle typers halen zelfs 60 woorden in een minuut) - en dit voor een lange duur? Na zoveel toetsaanslagen zijn die stukjes rubber op jouw toetsenbord ongetwijfeld heel wat slechter geworden. Dus er is meer kracht nodig voor het induwen. Hoe erg dat is hangt natuurlijk maar net af van wat je er mee wil doen. Zelf heb ik nu ook zo'n prutstoetsenbord, vooral omdat je moeilijk een mechanisch toetsenbord in een winkel kan kopen (ik hou niet zo van onlinekopen) maar ik heb vroeger ook op mechanische toetsenborden getypt dus ik kan het vergelijken. In de toekomst koop ik waarschijnlijk een mechanisch toetsenbord. Het is zeker niet alleen een modieuze gril is of iets dergelijks dat nu veel mensen een mechanisch toetsenbord willen hebben, minstens een deel van hen heeft hier goede redenen voor.
Zet 't ook gelijk in het 'andere topic'.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:22 schreef mschol het volgende:
http://getgamesgo.com/product/bioshock-infinite-season-pass
bioshock infinite season pass voor 16,99
3 euro goedkoper is niet echt een superdeal, heb hem ook ooit wel voor ¤9,99 gezien volgens mij....quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:22 schreef mschol het volgende:
http://getgamesgo.com/product/bioshock-infinite-season-pass
bioshock infinite season pass voor 16,99
Ik heb het nog ZO gezegdquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb wel een beetje spijt van het feit dat ik Euro Truck Simulator had gekocht, had ik liever gunpoint gekocht.
Dat is het ookquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar Euro Truck met Oculus Rift zou zo tof zijn
Dan snap ik niet welke demo's je hebt gespeeld. Wat een vet apparaatquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb die oculus na 2 dagen verkocht. Vond het echt tegenvallen.
Zo'n beetje alle demo's maar het apparaat viel gewoon heel erg tegen. Het scherm was echt slecht.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:56 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan snap ik niet welke demo's je hebt gespeeld. Wat een vet apparaat
De consumerversie wordt helemáál baas.
Zelf met de lage resolutie is de immersie heel erg groot. Althans, zo ervaar ik het. Enige is dat met games als bijvoorbeeld iRacing het jammer is dat je nog niet ver genoeg in de diepte kan kijken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle demo's maar het apparaat viel gewoon heel erg tegen. Het scherm was echt slecht.
Kan ik me ook in vinden. Maar wie weet, als de eindversie 2x 1080 is (en niet 1080 totaal zoals beloofd) dat het dan wel de moeite is..quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle demo's maar het apparaat viel gewoon heel erg tegen. Het scherm was echt slecht.
X Rebirth, is dat puur een sandbox of is er ook nog iets van een SP campaign?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:34 schreef beelz het volgende:
Als X: Rebirth ondersteuning krijgt voor Oculus Rift dan haal ik erg ook 1.
X: Rebirth is erg awesome tot nu toe. Al meer mensen aan het spelen?
oh, daaaar was die kleine discussiequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:31 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zet 't ook gelijk in het 'andere topic'.
KPS met 40% korting idd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb m'n Oculus verkocht met winst dus ik kan weer games kopen. Dit keer is Kerbal Space Program aan de beurt. Ik heb wel een beetje spijt van het feit dat ik Euro Truck Simulator had gekocht, had ik liever gunpoint gekocht. Oh en Prison Architect is best een leuk spel alleen zitten er late game nogal wat vervelende bugs in.
Ook een SP campaign.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:26 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
X Rebirth, is dat puur een sandbox of is er ook nog iets van een SP campaign?
Het is niks bijzonders.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand AVGN Adventures gekocht? Is het wat?
Het is fanservice.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand AVGN Adventures gekocht? Is het wat?
Dat soort coop games (L4D2, Portal2, etc) vind ik eigenlijk alleen leuk met medespelers die ik zelf IRL ken.quote:Op zondag 17 november 2013 14:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Heeft iemand hier Payday 2? Op zich lijkt de gameplay me leuk en aan de matige graphics stoor ik me niet alleen heb ik de demo gedownload en telkens bestaat het halve team uit pray and spray cod fanboys die gewoon een beetje willen knallen ipv samenwerken. Terwijl dat laatste juist is wat de game leuk moet maken. Wordt dit beter als ik de game koop? Volgens de reviews wordt je (als ik het goed begrijp) ingedeeld met spelers van ong hetzelfde level? Betekend dit dat de game beter en leuker wordt als je wat verder bent?
Dacht ik ook, nu ik een jaar op school vrolijk mee heb getikt lukt dat redelijk. En ik merk het verschil tussen mijn laptop en mijn mechanisch toetsenbord zeker wel. Als ik een paar uur getypt heb op mijn laptop heb ik last van mijn vingers omdat ik die toetsen tot aan de bodem in moet drukken. Dat is met mijn razer blackwidow niet zo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Sorry ik kijk wel van op dat je +240 aanslagen per minuut haalt. Ik typ snel maar zo snel ook weer nietIk haalde de 130 aanslagen per minuut toen der tijd met gemak op mijn typ diploma te halen, maar 240 ga ik nooit van mijn leven halen.
Het is het leukst met mensen die samen willen werken, dit gaat het makkelijkst met mensen die je kent. Maar het is een teamgame, die staat of valt dus met je team.quote:Op zondag 17 november 2013 14:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Heeft iemand hier Payday 2? Op zich lijkt de gameplay me leuk en aan de matige graphics stoor ik me niet alleen heb ik de demo gedownload en telkens bestaat het halve team uit pray and spray cod fanboys die gewoon een beetje willen knallen ipv samenwerken. Terwijl dat laatste juist is wat de game leuk moet maken. Wordt dit beter als ik de game koop? Volgens de reviews wordt je (als ik het goed begrijp) ingedeeld met spelers van ong hetzelfde level? Betekend dit dat de game beter en leuker wordt als je wat verder bent?
Het is leuk als je een beetje met een groepje "vrienden/kennissen" speelt, ligt een beetje aan het scenario wat je wil doen. Sommige levels is gewoon oeverloos knallen, andere is Stealth spelen ruim de beste optie. Dit lukt beter naarmate je meer skills unlocked. Als ieder teamlid een andere discipline heeft werkt dit het beste. Ik vermaak me trouwens prima met dit spel met een stel vrienden en dat was me de ¤24,- waard.quote:Op zondag 17 november 2013 14:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ben erg benieuwd naar mijn tobo met browns en als het goed is komt deze morgen binnen. Ook eindelijk weer een echte US international layout met een grote shift aan de linkerkant.quote:Op zondag 17 november 2013 18:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dacht ik ook, nu ik een jaar op school vrolijk mee heb getikt lukt dat redelijk. En ik merk het verschil tussen mijn laptop en mijn mechanisch toetsenbord zeker wel. Als ik een paar uur getypt heb op mijn laptop heb ik last van mijn vingers omdat ik die toetsen tot aan de bodem in moet drukken. Dat is met mijn razer blackwidow niet zo.
Daar zitten blues in, zijn niet geheel ideaal voor gamen(nog wel eens last van spatie die onder die klik blijft hangen omdat ik te hard zit te rammen terwijl ik aan het gamen ben) maar godelijk voor typen.
Het is zeker wel een goede investering, alleen wel eentje die je pas moet doen als je de rest van je pc op orde hebt eigenlijk qua specs.
4 aanslagen per seconde is toch niet zo gek veel? Ik heb ooit leren typen door een simpel softwareprogrammaatje hiervoor te gebruiken. Ik heb net even mijn typesnelheid getest (met een standaard rubber dome toetsenbord en wat vermoeide vingers), ik kwam op 77 woorden per minuut uit met 1 typfout ("engineerd"), waarschijnlijk omdat ik de knop net niet hard genoeg indrukte. Gebruikte tekst:quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Sorry ik kijk wel van op dat je +240 aanslagen per minuut haalt. Ik typ snel maar zo snel ook weer nietIk haalde de 130 aanslagen per minuut toen der tijd met gemak op mijn typ diploma te halen, maar 240 ga ik nooit van mijn leven halen.
.quote:Though, the, sun, was, hot, on, this, July, morning, Mrs, Lucas, preferred, to, cover, the, half-mile, that, lay, between, the, station, and, her, house, on, her, own, brisk, feet,, and, sent, on, her, maid, and, her, luggage, in, the, fly, that, her, husband, had, ordered, to, meet, her., After, those, four, hours, in, the, train, a, short, walk, would, be, pleasant,, but,, though, she, veiled, it, from, her, conscious, mind,, another, motive,, sub-consciously, engineered,, prompted, her, action., It, would,, of, course,, be, universally, known, to, all, her, friends, in, Riseholme, that, she, was, arriving, today, by, the, 12.26,, and, at, that, hour, the, village, street, would, be, sure, to, be, full, of, them.
Daar ben ik het op zich wel mee eens, het is maar net of dat je nog een voldoende grote financiële buffer hebt om op dat moment niet op andere hardware in te leveren. Het is heel erg fijn om zo'n ding te hebben als je competitief gamet of heel erg veel moet typen (bijv. omdat je een thesis schrijft). In dat geval is 70-90 Euro (in plaats van pak hem beet 15 Euro) best de moeite waard, zeker omdat je waarschijnlijk 10 jaar later nog steeds dat toetsenbord kan gebruiken zonder dat er toetsen blijven haken etc.quote:Op zondag 17 november 2013 18:16 schreef BurnaBoy het volgende:
Het is zeker wel een goede investering, alleen wel eentje die je pas moet doen als je de rest van je pc op orde hebt eigenlijk qua specs.
You are preaching to the choir. Ik heb alleen nog maar negatieve reacties gehoord en gelezen over die 'Europese' layout (slechts een deel van Europa). Waarom zijn die bedrijven en winkels zo koppig terwijl de klanten de voorkeur geven aan de US layout?quote:Op zondag 17 november 2013 22:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar mijn tobo met browns en als het goed is komt deze morgen binnen. Ook eindelijk weer een echte US international layout met een grote shift aan de linkerkant.
vreemde conclusie: omdat je last van je vingers heb is een mechanisch toetsenbord beter...quote:Op zondag 17 november 2013 18:16 schreef BurnaBoy het volgende:
Als ik een paar uur getypt heb op mijn laptop heb ik last van mijn vingers omdat ik die toetsen tot aan de bodem in moet drukken. Dat is met mijn razer blackwidow niet zo.
Blauw omdat ik wist dat ik ook veel zou typen en ik bruin niet 123 kon krijgen destijds. Een jaar geleden moest je een stuk meer moeite doen dan nu om een mechanisch toetsenbord te krijgen.quote:Op zondag 17 november 2013 22:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Daar ben ik het op zich wel mee eens, het is maar net of dat je nog een voldoende grote financiële buffer hebt om op dat moment niet op andere hardware in te leveren. Het is heel erg fijn om zo'n ding te hebben als je competitief gamet of heel erg veel moet typen (bijv. omdat je een thesis schrijft). In dat geval is 70-90 Euro (in plaats van pak hem beet 15 Euro) best de moeite waard, zeker omdat je waarschijnlijk 10 jaar later nog steeds dat toetsenbord kan gebruiken zonder dat er toetsen blijven haken etc.
Waarom heb jij voor dit toetsenbord gekozen? Koos jij bewust voor het type schakelaar (blauw)?
Je zult me moeten horen als ik iets moet typen op de toetsenborden die hier beneden liggen( niet mijn pc) en de toetsenborden op schoolcomputers. Het werkt allemaal wel maar comfortabel is het niet. Het is een stukje comfort/accuraatheid wat je er voor krijgt maar het is wel een luxe. Een luxe die je niet meer kwijt wilt.quote:Op zondag 17 november 2013 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
vreemde conclusie: omdat je last van je vingers heb is een mechanisch toetsenbord beter...
ik zou eens vergelijken met een regulier toetsenbord i.p.v. met een rsi opwekkend laptoptoetsenbord...
Die toetsenborden werken volgens hetzelfde mechanisme: stukjes rubber die je induwt. Dat is dus niet vergelijkbaar met hoe een mechanisch toetsenbord werkt, het electronische mechanisme is trouwens ook verschillend maar dat is niet zo relevant voor de gebruiker.quote:Op zondag 17 november 2013 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
vreemde conclusie: omdat je last van je vingers heb is een mechanisch toetsenbord beter...
ik zou eens vergelijken met een regulier toetsenbord i.p.v. met een rsi opwekkend laptoptoetsenbord...
Nee, het is duurder omdat het wat duurder is om het te maken (de reden dat het huidige goedkope type populair werd) maar goed, je krijgt ook iets voor dat extra geld en het toetsenbord typt tien jaar later nog fijn. Nog steeds typen veel mensen met zo'n oud wit toetsenbord van bijv. IBM wat oorspronkelijk voor bijv. een 3.86 (begin jaren 90) werd gebruikt en het toetsenbord werkt nog zo goed als toen der tijd.quote:Op maandag 18 november 2013 00:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mechanisch toetsenbord is beter want het is duurder
Deal with it
jij snapt mijn punt niet: een laptop toetsenbord is in alle opzichten slechter dan wel toetsenbord dan ook, dus je moet wel de juiste vergelijking trekken..quote:Op maandag 18 november 2013 02:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Die toetsenborden werken volgens hetzelfde mechanisme: stukjes rubber die je induwt. Dat is dus niet vergelijkbaar met hoe een mechanisch toetsenbord werkt, het electronische mechanisme is trouwens ook verschillend maar dat is niet zo relevant voor de gebruiker.
Definieer 'oud' toetsenbord en met wat voor switches was dat?quote:Op maandag 18 november 2013 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
jij snapt mijn punt niet: een laptop toetsenbord is in alle opzichten slechter dan wel toetsenbord dan ook, dus je moet wel de juiste vergelijking trekken..
maar sowieso is dat hele mechanische gebeuren 1 grote hype, whats next, bal muizen omdat dat beter muist?(en ja, zo'n oud toetsenbord heb ik afgelopen jaren met enige regelmaat op getypt.. het was zwaarder en kutter dan een ander nieuwer toetsenbord..
oud = van (ruim) voor 2000quote:Op maandag 18 november 2013 21:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Definieer 'oud' toetsenbord en met wat voor switches was dat?
In die tijd had je best zware switches in toetsenborden zitten en gelukkig is er echt een hele hoop veranderd. Die hele oude toetsenborden vind ik zelf wel lekker typen, maar voor gamen zijn ze eigenlijk niet geschikt. Maar ja dat vind ik ook niet van mijn oude Logitech G15, die speciaal voor gamen is gemaakt. De veelgebruikte toetsenborden reageren nu echt een stuk slechter, maar waar ik al vanaf het begin last van had in sommige spellen is dat je niet kruipend vooruit kon lopen en dan nog bijv een granaat wilde gooien. Die laatste toets sloeg gewoon niet aan.quote:Op maandag 18 november 2013 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
oud = van (ruim) voor 2000
wat voor switches? dunno
hij tikte flink zwaarder dan mijn logitech toetsenborden
ding alweer een tijdje weg dus heb geen flauw idee welk merk of wat dan ook...
IBM zou kunnen, het hoorde destijds bij een oude (1990 en eerder tijdperk) unix bak
dat is klote ja..quote:Op maandag 18 november 2013 22:31 schreef Tain het volgende:
[..]
In die tijd had je best zware switches in toetsenborden zitten en gelukkig is er echt een hele hoop veranderd. Die hele oude toetsenborden vind ik zelf wel lekker typen, maar voor gamen zijn ze eigenlijk niet geschikt. Maar ja dat vind ik ook niet van mijn oude Logitech G15, die speciaal voor gamen is gemaakt. De veelgebruikte toetsenborden reageren nu echt een stuk slechter, maar waar ik al vanaf het begin last van had in sommige spellen is dat je niet kruipend vooruit kon lopen en dan nog bijv een granaat wilde gooien. Die laatste toets sloeg gewoon niet aan.
Zou je zeggen maar dat is niet zo, sommige toetsenborden typen echt alsof je in een moeras staat te drukken. Het verschilt gewoon.quote:Op maandag 18 november 2013 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
jij snapt mijn punt niet: een laptop toetsenbord is in alle opzichten slechter dan wel toetsenbord dan ook, dus je moet wel de juiste vergelijking trekken..
maar sowieso is dat hele mechanische gebeuren 1 grote hype, whats next, bal muizen omdat dat beter muist?(en ja, zo'n oud toetsenbord heb ik afgelopen jaren met enige regelmaat op getypt.. het was zwaarder en kutter dan een ander nieuwer toetsenbord..
Denk alsjeblieft niet voor mij, dat kan jij toch niet, net zo min als dat ik voor jou kan denken.quote:Op maandag 18 november 2013 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Het is echter sowieso ook beter, of dat het toevallig ook een hype is boeit dan niet voor de mensen die het om die reden willen gebruiken. Jij doet bovendien net alsof de mechanische toetsenborden nieuw zijn. Zo ja, dan zou jij het omdraaien. Het zijn de rubber dome toetsenborden die nieuw zijn, de mechanische toetsenborden zijn de 'klassiekers', de 'evergreens'. Ze werden in de jaren 80 en 90 al gebruikt en ze worden nu weer veel gebruikt. Waarom? Omdat veel mensen die zich herinneren hoe zo'n mechanisch toetsenbord typt of die het ervaren hebben doordat ze het geluk hadden een oud mechanisch toetsenbord te vinden/krijgen ontevreden zijn over de rubber dome toetsenborden. Met de hipsters heb ik nada te maken, ik koop het de volgende keer dat ik computeronderdelen bestel omdat het beter werkt.quote:maar sowieso is dat hele mechanische gebeuren 1 grote hype
Het ene is het andere niet maar 99 op 100 keer ben je beter af met een mechanisch toetsenbord. Veel mensen die een rubber dome toetsenbord zijn gewend drukken abusievelijk de knoppen bij een mechanisch toetsenbord volledig in, die mensen krijgen een vertekend beeld (dat is juist niet de bedoeling!). Ja, dan drukt het zwaarder maar dat ligt niet aan het toetsenbord. Je betaalt wat meer en je krijgt meer kwaliteit. Het hangt wel erg van de persoon af welk type mechanische schakelaar bij hem/haar past. Nogmaals, als je veel en snel typt of je competitief gamet koop dan een mechanisch toetsenbord, typ je weinig en slecht en game je niet competitief dan maakt het minder uit wat je kiest. Kies ofwel een cheapass rubber dome toetsenbord voor maximaal zo'n 15 Euro of een goed mechanisch toetsenbord maar laat je niet verleiden om voor 80 Euro een rubber dome toetsenbord te kopen waar vele tientallen Euro's winst op worden gemaakt omdat er een paar extra knopjes op zitten, omdat de vorm wat anders is of omdat er wat lichtjes op zitten. Dan ben je een dief van je eigen bankrekening. Dat is mijn advies, iedereen moet er maar mee doen wat hij/zij wil.quote:(en ja, zo'n oud toetsenbord heb ik afgelopen jaren met enige regelmaat op getypt.. het was zwaarder en kutter dan een ander nieuwer toetsenbord..
Voilá, zo simpel is het. Hoewel die duurdere rubber dome toetsenborden volgens hetzelfde principe werken hebben ze een kleine aanpassing gedaan (scissor-type als ik me niet vergis) waardoor het net iets beter (of minder slecht?) werkt maar het blijft verre van ideaal. Als je dan voor hetzelfde bedrag een veel betere kwaliteit kan krijgen dan weet ik het wel. Voor beide uitersten valt iets te zeggen: het goedkoopste segment van de rubber dome en mechanisch, duurdere rubber dome valt voor mij niet te rationaliseren. Ik voorspel dat met de wederopstanding van de mechanische toetsenborden dat segment flink gaat uitdunnen als de winkels een beetje meewerken (ik heb bijvoorbeeld bij de Mediamarkt nog geen mechanische toetsenborden zien liggen, de laatste keer dat ik er naar keek (een half jaar geleden?)). Een paar extra knopjes, een wat andere vormgeving en wat extra lichtjes of een LCD-schermpje heb je ook zo toegepast bij een mechanisch toetsenbord.quote:Op maandag 18 november 2013 23:40 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Zou je zeggen maar dat is niet zo, sommige toetsenborden typen echt alsof je in een moeras staat te drukken. Het verschilt gewoon.
Met bepaalde rubberdome toetsenborden heb ik ook minder problemen.
Er zit zeker een verschil tussen die gaming toetsenborden zoals de Lycosa en een 10 euro sweex/dell/hp toetsenbord. Maar zo'n gaming toetsenbord kost 70 euro terwijl je al mechanisch kunt hebben voor 80.
Dan kan ik niet een rubberdome van 70-80 aanraden.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:35 schreef beelz het volgende:
Wat een geneuzel over toetsenborden. Gebruik gewoon wat je zelf het fijnst vindt.
Zo te zien Assassins Creed Black Flag.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:44 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand welk spel dat is, bovenste dan?
Ohw dus niet gewoon, scheepje bouwen en knallen etc.. jammerquote:Op woensdag 20 november 2013 16:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zo te zien Assassins Creed Black Flag.
Dat is totaal niet vergelijkbaar! In het ene geval is er objectief bezien sprake van een superieure en een inferieure kwaliteit, in het tweede geval is dat veel betrekkelijker. Hoewel je kan stellen dat de hardware van de PS beter is dan die van de XBox kan je niet stellen dat de PS beter is dan de XBox aangezien er heel wat meer bij komt kijken dan enkel de hardware (games, online spelen).quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:35 schreef beelz het volgende:
Wat een geneuzel over toetsenborden. Gebruik gewoon wat je zelf het fijnst vindt. Als iemand rubber dome fijner vindt dan mechanisch dan is rubber dome beter voor hem.
Dit is net zo'n zinloze discussie als playstation tegen xbox, smaken verschillen en zo is het ook met toetsenborden en ijsjes.
in het eerste geval is dat ook gewoon betrekkelijk, een TB is niet alleen maar de techniek, maar ook de bouwkwaliteit en de layout van de toetsen en e.v.t. extra functies..quote:Op donderdag 21 november 2013 01:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is totaal niet vergelijkbaar! In het ene geval is er objectief bezien sprake van een superieure en een inferieure kwaliteit, in het tweede geval is dat veel betrekkelijker. Hoewel je kan stellen dat de hardware van de PS beter is dan die van de XBox kan je niet stellen dat de PS beter is dan de XBox aangezien er heel wat meer bij komt kijken dan enkel de hardware (games, online spelen).
Maar hé, als mensen 80 Euro willen betalen voor een fluttoetsenbord, ze gaan hun gang maar. Dankzij hen hoef ik minder te betalen voor wat ik koop.
lijkt me ook tof, is het te multiplayeren?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:59 schreef Drankster het volgende:
Zojuist Path of Exile gedownload en een uurtje gespeeld. Het is nu al leuker dan Diablo 3.
Daar is het voornamelijk voor gebouwdquote:Op donderdag 21 november 2013 22:09 schreef Manke het volgende:
[..]
lijkt me ook tof, is het te multiplayeren?
Ja, vrienden van mij spelen eigenlijk altijd co-op.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:09 schreef Manke het volgende:
[..]
lijkt me ook tof, is het te multiplayeren?
Woohooquote:Op donderdag 21 november 2013 21:47 schreef mschol het volgende:
https://www.humblebundle.com/weekly
Pinball
ik had er nog geen i.v.m de prijs, maar nu dus een mooi moment om er toch wat aan te schaffen, schijnen best goed te zijnquote:Op donderdag 21 november 2013 22:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Woohoo![]()
![]()
Ik heb alleen de Avengers pack van deze. Dus bijna 20 tafels naast de packs die ik al heb voor bijna niks.
DEAL!!!
V.
Eerlijk toegegeven, ik heb alleen ooit Space Cadet gespeeld en dit ziet er visueel qua animaties wel mooi uit maar virtuele pinballmachines vind ik gewoon niet wat. Net als poolen of darten. Daar vind ik ook geen zak aan als dat met een muis/toetsenbord/controller gespeeld wordt. Sommige dingen zijn gewoon beter/leuker in de fysieke wereld en daar horen pinballmachines ook bij, imo.quote:
Geclaimed, dankquote:Op donderdag 21 november 2013 23:59 schreef redboyke het volgende:
ik heb blijkbaar al een pack dus ik geef deze weg
Pinball FX2 Marvel Pinball: Avengers Chronicles Pack, Pinball FX2 Star Wars Pack, and Pinball FX2 Marvel Pinball Original Pack
https://www.humblebundle.com/gift?key=ewBw5vAVWPYwnA7h
laat weten whoever claimed it
GOTY Edition komt ook nog bijna uit voor degenen die nog niks van TWD gekocht hebben..quote:
Net zo duur als op Steam nu.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:07 schreef Frutsel het volgende:
EU IV in de HumbleStore voor 19,99 dollar...
goedkoper heb ik hem nog niet gezien, toch nog ff wachten tot de kerstsale?
de vraag is wat die gaat kosten, zie op amazon ook TWD voor $6,25 oid staan..quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
GOTY Edition komt ook nog bijna uit voor degenen die nog niks van TWD gekocht hebben..
ja, ik suck met pinballenquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ga ff pinballen ff die noob van een mschol verslaan
oh oeps dacht niet na bij dollarquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Steam is 19,99 euro
Humble is 19.99 dollar = 15 euro
....quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Derp, je moet die deur op de foundation bouwen
bijna je record verbroken zat aan 12 miljoenquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:31 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/id/outlandos/screenshots/
leukste tafel vind ik ghostrider. een aanraderquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:16 schreef mschol het volgende:
hmm, kweetnie wat het is met die tafels, maar echt tof vind ik ze eigenlijk niet, op filmpje ziet het er geinig uit, maar hier presteren de ballen het altijd om helemaal links of rechts down the drain te gaan.. dus hoger als 2 mil kom je niet...
ook merk ik dat de flippers lang niet altijd even goed reageren.. (te traag, ik zit al lang en breed met de toets in gedrukt maar spel reageert niet)
eens kijken of een controller beter werkt...
en dat kan niet wat het ondersteund enkel en alleen xbox controllers![]()
![]()
Ondanks dat ik vind dat de flippers nét 2/10 van een seconde te traag reageren, is er wel op te anticiperen. Diverse tafels boven de 10 miljoen al.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:16 schreef mschol het volgende:
hmm, kweetnie wat het is met die tafels, maar echt tof vind ik ze eigenlijk niet, op filmpje ziet het er geinig uit, maar hier presteren de ballen het altijd om helemaal links of rechts down the drain te gaan.. dus hoger als 2 mil kom je niet...
ook merk ik dat de flippers lang niet altijd even goed reageren.. (te traag, ik zit al lang en breed met de toets in gedrukt maar spel reageert niet)
nope, bug in spel:quote:Op zondag 24 november 2013 00:12 schreef redboyke het volgende:
[..]
leukste tafel vind ik ghostrider. een aanrader
ook de flippers zijn beetje verschillend per tafel. ik denk dat Rome the slechtste tafel van allemaal is.
heb eigenlijk geen problemen met de flippers vind ze niet traag, maar als je ze traag vind dan moet je iets doen aan je reactiesnelheid![]()
er is inderdaad een xbox360 controller emulator, maar die klapt na het hoofdmenu eruit en herkent mijn controller dan niet meerquote:zet maar een paar highscores dan heb ik wat te doen
xbox 360 controller kan je emulaten moet je xinput of zoiets overschrijven enzo.
op google vind je wel wat je nodig hebt en hoe het moet. en anders denk ik dat je ook nog Xpadder kunt gebruiken waarbij je shift enzo kunt binden.
thx vond dat ook zo irritant.quote:Op zondag 24 november 2013 15:57 schreef mschol het volgende:
vraagje:
[ afbeelding ]
hoe kan ik die 2 vensters links boven kleiner maken en verplaatsen..?
ik vind ze echt irritant
nevermind, dot matrix display op small zetten
misschien in de kerst sale scorenquote:Op maandag 25 november 2013 22:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Net Brothers - A tale of two sons uitgespeeld, leuke game
Voor die game is het wel aan te raden een controller te gebruiken. Speelt een stuk gemakkelijkerquote:
Niet bij alle games helaas...quote:Op woensdag 13 november 2013 23:25 schreef mschol het volgende:
[..]
even steam cloud sync aanzetten zou de boel vanzelfmoeten regelen..
Ik heb een gewone stereokoptelefoon voor 150 euro, niks geen headset aan ook niet. Maar die laat op audiogebied die headset wel alle hoeken van zijn pseudo 7.1 zien. Dankzij mijn geluidskaartjequote:Op maandag 11 november 2013 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
gelijkwaardige (1500 of 2000, 1700 zie ik niet op tweakers) zijn bijna 100 euro.. mag ik een rib uit je lijf meenemen
http://tweakers.net/price(...)-gamecom-780-71.html
die vind ik al wat beter geprijsd 'voor erbij'
Als ik game op mijn PC heb ik geen surroundset eraan hangen, iig niet standaard. Dus dan investeer ik liever in iets waar goed geluid uit komt dan kutten met halfbakken headsets die elk jaar vervangen moeten worden.quote:Op maandag 11 november 2013 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
gezien ik denk dat ik niet vaak of veel er gebruik van zal maken vind ik bijna 100 euro al vrij veel om eerlijk te zijn (al helemaal omdat ik deze maand ook nog een vervanging voor mijn htpc wil aanschaffen..)
Geweldige game. Goed spelconcept.quote:Op maandag 25 november 2013 22:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Net Brothers - A tale of two sons uitgespeeld, leuke game
Er is dan ook maar één gaming masterrace...quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:25 schreef BurnaBoy het volgende:
PC gaming masterrace gehalte is hoog in deze post skullsplitter.
De vele verschillende omgevingen waren erg tof gedaan jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geweldige game. Goed spelconcept.
V.
random adres pakken, CC gegevens laten kloppen...quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb trouwens een CC. Kan iemand mij helpen om een aankoop op amazon te doen?
Gewoon een random adres pakken bij het registreren?
Ik gebruik altijd het adres van Microsoft of Amazon, 1 Microsoft Way, Redmond, WA 98052-7329quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eind vond ik ook goedquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De vele verschillende omgevingen waren erg tof gedaan ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.Ja inderdaad, V. ja.
Port is een beetje kut maar er bestaan fixes voor die het prima speelbaar maken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.amazon.com/Dar(...)ldsplaycha-20&BF2013
Hoe is Dark Souls? Is het echt een kut port of is het die 6$ waard?
Half december meestal.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:12 schreef GlenSpey het volgende:
Is het eigenlijk alweer bijna tijd voor de Christmas sale?
Ik heb net Divekick gekocht, dus ik ben klaar voor like altijd enzow lololquote:Op woensdag 27 november 2013 14:40 schreef VulpX het volgende:
Vanavond begint de autumn sale volgens de gelekte documenten.
ik gebruik daarvoor borderlinx.comquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is gefixed inmiddelsquote:Op woensdag 27 november 2013 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Autumn Sale zonder kortingen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:15 schreef VulpX het volgende:
Gelukkig niets boeiends dat ik niet al heb, scheelt weer in de portemonnee.
Elke fucking salequote:Op woensdag 27 november 2013 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Autumn Sale zonder kortingen
Wacht op de kerstsale.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:41 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil prison architect nog wel eens gaan kopen.
Maar moet ik die nu kopen?
Of op een andere dag wachten?
Want volgens mij is Steam vaak wel zo "verneukeratief" dat ze op de laatste dag ineens 75% korting bieden ipv 50%
Of in ieder geval wachten op een flashsale, die zijn vaak de beste. Al denk ik niet dat Prison Architect nu al goedkoper gaat, de game doet het hartstikke goed en is nog geeneens uit, dus ik zou hem persoonlijk halen voor die 50%!quote:
State of Decay is dikke shit, iig op de 360. Op de PC natuurlijk mooier/beter/masterrace etc.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:08 schreef RickoKun het volgende:
OH NO wat een keuzes man
State of Decay? Is die goed? Prison architect liekt mie wel grappig
Naja fuck it, 12 euro is ook niks.
Maar toch bij elke sale erna zijn ze nóg goedkoper
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
State of Decay is dikke shit, iig op de 360. Op de PC natuurlijk mooier/beter/masterrace etc.
Zombie survivalgame waarin je een groep overlevenden speelt, kans is 110% dat er minstens een dood gaat tijdens het spelen van de game want fucking bruut dus zorg dat je heel je groep een beetje op peil houdt! Lekker rondkarren, resources zoeken, nieuwe base vinden en bouwen, mede survivors helpen, sfeer binnen de groep ok houden, dikke vette dikkegame! Echt iets voor een Ricko!
Jongen WAT!! Ik heb iets van 20 euro oid gedokt voor die game op 360 zo vet vond ik hem! Demo gespeeld, meteen gekocht en doorgespeeld tot het 4u 's ochtends was! Zombies rashen, meppen, decapitaten, platrijden, schieten, hakken, splijten, HEERLIJK! Echt een van de topgames van 2013!quote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]Naai je me nu een oor aan gekke boi van me?
Is niet in de Daily / Flash, dus ik zou wachten als ik jou wasquote:Op woensdag 27 november 2013 20:27 schreef Forbry het volgende:
Dishonored met alle DLC 13,59 euro. Doen of wachten op 75%?
Doe ik danquote:Op woensdag 27 november 2013 20:36 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Is niet in de Daily / Flash, dus ik zou wachten als ik jou was.
Ja hoor. Het is pas de eerste dag, gewoon lekker wachten.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nog kans dat Dawn of war soulstorm en dark crusade naar 75% gaan?
Door jou ga ik nu filmpjes kijken en hopen dat het in een flash sale oid komtquote:Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
State of Decay is dikke shit, iig op de 360. Op de PC natuurlijk mooier/beter/masterrace etc.
Zombie survivalgame waarin je een groep overlevenden speelt, kans is 110% dat er minstens een dood gaat tijdens het spelen van de game want fucking bruut dus zorg dat je heel je groep een beetje op peil houdt! Lekker rondkarren, resources zoeken, nieuwe base vinden en bouwen, mede survivors helpen, sfeer binnen de groep ok houden, dikke vette dikkegame! Echt iets voor een Ricko!
Jop, wss gaat dat naar 75% als ze DoW2 in de daily/flash hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nog kans dat Dawn of war soulstorm en dark crusade naar 75% gaan?
Waarom niet?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:35 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Jop, wss gaat dat naar 75% als ze DoW2 in de daily/flash hebben.
Overigens wil je Soulstorm echt niet.
'fake card'quote:
Omdat Soulstorm echt ruk is, vooral vergeleken met Dark Crusadequote:
Volgens mij is hij dan 2,50 en vrijwel zeker dat je 'm ook in een set kan kopen, dus gewoon proberen. Daarnaast zijn er ook mods.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Omdat Soulstorm echt ruk is, vooral vergeleken met Dark Crusade. De toevoegingen die het doet zijn niet echt boeiend en de singleplayer is gewoon die van DC met meer facties.
Op steam staan soul storm en dark crusade los, alleen winter kun je samen met de goty kopenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij is hij dan 2,50 en vrijwel zeker dat je 'm ook in een set kan kopen, dus gewoon proberen. Daarnaast zijn er ook mods.
Was er niet zo'n DoW superpack waarbij je ook DoW2 + DLC kreeg?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Op steam staan soul storm en dark crusade los, alleen winter kun je samen met de goty kopen
yep, de Franchise packquote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was er niet zo'n DoW superpack waarbij je ook DoW2 + DLC kreeg?
Ik heb Outlast gekocht. Ik moet de eerste Amnesia nog spelen dus deel 2 kan nog wel wachtenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef Eenskijken het volgende:
hmm outlast of amnesia? Ze klinken allebei wel oke...
beide krijg je eenmalig gratis (ze worden direct geleverd met je werk lui), net als een capacitorquote:Op donderdag 28 november 2013 00:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
Als ik in Prison Architect start dan heb ik water en elektriciteit nodig, maar die dingen kosten 5000 per stuk om werkende te krijgen en mijn budget is maar 10.000, hoe kan ik dat fixen?
een uurtje of 5?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:11 schreef Quotidien het volgende:
Huh? Hoelang is de sale al bezig?
Ik ging zeggen dat je dan een 4pack kon regelen, ben je wat goedkoper uit, maar blijkbaar is dat niet meer zo?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:07 schreef mschol het volgende:
jammer dat terraria nog steeds 2,50 is.. had inmiddels wel 1 euro ofzo mogen zijn
Moet bijna wel foutje zijn toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:15 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik ging zeggen dat je dan een 4pack kon regelen, ben je wat goedkoper uit, maar blijkbaar is dat niet meer zo?
75% korting op het spel, en maar 50% korting op het 4pack.
Vorig jaar ergens heb ik het 4pack gekocht bij een sale met 75% korting.
Terraria heeft laatst een gratis add-on gekregen dus je krijgt nu wel meer content voor je 2,50.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:07 schreef mschol het volgende:
jammer dat terraria nog steeds 2,50 is.. had inmiddels wel 1 euro ofzo mogen zijn
Oke thanks.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
beide krijg je eenmalig gratis (ze worden direct geleverd met je werk lui), net als een capacitor
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:31 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Oke thanks.
Als ik een kamer bouw ligt er vaak allerlei troep op, staal enzo, hoe kan dat?
Jawel lolquote:Op donderdag 28 november 2013 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]you are not serious, are you?...
Yep, begint erg tof maar na een paar minuten is de engigheid er wel vanaf en is het niets anders dan verstoppertje spelen.quote:
Prima gamepie jaquote:Op donderdag 28 november 2013 15:34 schreef Beach het volgende:
Wat dlc gekocht voor Race07 ipv games die ik toch niet ga spelen.
ik gok dat hij 19 december begint de kerst salequote:Op donderdag 28 november 2013 18:28 schreef Eenskijken het volgende:
wel een beetje raar dat zo laat nog de autumn sale is. Over een aantal weken dus ook meteen de Xmas sale erachteraan?
Morgen is Black Friday, vandaarquote:Op donderdag 28 november 2013 18:28 schreef Eenskijken het volgende:
wel een beetje raar dat zo laat nog de autumn sale is. Over een aantal weken dus ook meteen de Xmas sale erachteraan?
Hopen maar dat ik Wifi heb op vakantie danquote:Op donderdag 28 november 2013 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok dat hij 19 december begint de kerst sale
Die info was leaked toch? 19 dec tot 2 janquote:Op donderdag 28 november 2013 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok dat hij 19 december begint de kerst sale
Ik ben morgen helemaal niet zwartquote:Op donderdag 28 november 2013 18:36 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Morgen is Black Friday, vandaar.
Dead Island is wel leuk, al was ikzelf het nogal snel zat.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die info was leaked toch? 19 dec tot 2 jan
[..]
Ik ben morgen helemaal niet zwart![]()
Is Dead Island leuk?
Dat zijn toch gewoon steam keys die ze verkopen?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bioshock Infinite voor ¤7,50 (nog anderhalf uur) op GMG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |