SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
:3cquote:
Yup.quote:Op maandag 11 november 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
Mensen hier met Chivalry: Medieval Warfare?
quote:
Ja, grappig spelletje al is het in het begin wel lastig om niet ook je teamgenoten te dodenquote:Op maandag 11 november 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
Mensen hier met Chivalry: Medieval Warfare?
Vanguard met speer meesterras.quote:
Ik speelde eerst een gecrackte versie om even te kijken of het wat was, daar zaten alleen maar noobs. Bij het echte spel heb je een aantal glitchers en dan is blocken zowat onmogelijk.quote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, grappig spelletje al is het in het begin wel lastig om niet ook je teamgenoten te doden
Heavy Javelin is zo vervelend, als je een vanguard of zwakker bent, dan ben je altijd in 1 keer dood.quote:Op maandag 11 november 2013 22:16 schreef 2Happy4U het volgende:
Archer met Javelin is ook stoer
ik heb een stijve voor speren
En ik heb Euro Truck Simulator en Prison Architect gekauft. Hebben we het geld toch een beetje verdeeld onder de devsquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En ik heb Euro Truck Simulator en Prison Architect gekauft. Hebben we het geld toch een beetje verdeeld onder de devs
ach, door dit soort acties koop ik toch met enige regelmaat games.. wat ik anders een stuk minder zou doen denk ikquote:
Is bij mij ook zo. Vooral Indie games koop ik een stuk snellerquote:Op maandag 11 november 2013 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, door dit soort acties koop ik toch met enige regelmaat games.. wat ik anders een stuk minder zou doen denk ik
Ik kijk hem morgen binnenquote:Op maandag 11 november 2013 22:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Oculus Rift nu een klein weekje binnen, en ben nog nooit zo enthousiast geweest over een nieuw product. Dit is echt méér dan een gadget, dit verandert de manier waarop je een spel beleeft compleet. Heel erg gaaf, dat de consumerversie maar snel mag komen
je kijkt hem morgen binnen? via je andere oculus?quote:Op maandag 11 november 2013 22:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kijk hem morgen binnen
Ik heb al die demo's al klaar staan
Vergeet vrcinema3d niet, erg cool, zeker als je een 3D-film erin zet, en qua games is IMO het meest geslaagde spel Lunar Flight. Cockpitgame met ook instrumenten links en rechts van je. Bijzonder immersive!quote:Op maandag 11 november 2013 22:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kijk hem morgen binnen
Ik heb al die demo's al klaar staan
Ik heb deze;quote:Op maandag 11 november 2013 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
je kijkt hem morgen binnen? via je andere oculus?
ik zit trouwens te twijfelen of ik een headset zal kopen: vooral om 's avonds te kunnen gamen of films te kunnen kijken, dan wil ik wel gelijk voor surround gaan (indien dat een beetje redelijk is tegenwoordig), microfoon kan mij gestolen worden..
tips?
gelijkwaardige (1500 of 2000, 1700 zie ik niet op tweakers) zijn bijna 100 euro.. mag ik een rib uit je lijf meenemenquote:Op maandag 11 november 2013 22:56 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik heb deze;
[ afbeelding ]
Corsair Vengeance 1700. Top ding, 7.1 surround. Je kan hem overschakelen naar 5.1 surround, dat schijnt wat beter te zijn als het gene dat je beluisterd is opgenomen in 5.1.
Zeker? Toen ik deze kreeg in januari was de 1500 rond de 50 euro, en deze 70 euro. De 2000 was er toen volgens mij nog niet.quote:Op maandag 11 november 2013 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
gelijkwaardige (1500 of 2000, 1700 zie ik niet op tweakers) zijn bijna 100 euro.. mag ik een rib uit je lijf meenemen
http://tweakers.net/pricewatch/292232/corsair-vengeance-1500.htmlquote:Op maandag 11 november 2013 23:02 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Zeker? Toen ik deze kreeg in januari was de 1500 rond de 50 euro, en deze 70 euro. De 2000 was er toen volgens mij nog niet.
Het hangt er van af hoeveel je wil besteden. Voor een bedrag van 200-300 Euro zal je een beter geluid krijgen dan voor een bedrag van 50 Euro en voor een bedrag van 1000 Euro zal je een beter geluid krijgen dan voor een bedrag van 200-300 Euro. Ik heb eens een goed model van Beyerdynamics uitgeprobeerd en vervolgens het topmodel van Sennheiser (het beste open model) op dezelfde apparatuur, dat verschil is enorm (veel helderder, veel meer details). Het is zeker het geld waard als je het kan betalen, misschien koop ik die voor mezelf wanneer ik afgestudeerd ben. Het punt is dat er een duidelijke relatie is tussen de prijs en de kwaliteit dus jij moet eerst aangeven wat het mag kosten alvorens mensen je goed advies kunnen geven.quote:Op maandag 11 november 2013 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
je kijkt hem morgen binnen? via je andere oculus?
ik zit trouwens te twijfelen of ik een headset zal kopen: vooral om 's avonds te kunnen gamen of films te kunnen kijken, dan wil ik wel gelijk voor surround gaan (indien dat een beetje redelijk is tegenwoordig), microfoon kan mij gestolen worden..
tips?
gezien ik denk dat ik niet vaak of veel er gebruik van zal maken vind ik bijna 100 euro al vrij veel om eerlijk te zijn (al helemaal omdat ik deze maand ook nog een vervanging voor mijn htpc wil aanschaffen..)quote:Op maandag 11 november 2013 23:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het hangt er van af hoeveel je wil besteden. Voor een bedrag van 200-300 Euro zal je een beter geluid krijgen dan voor een bedrag van 50 Euro en voor een bedrag van 1000 Euro zal je een beter geluid krijgen dan voor een bedrag van 200-300 Euro. Ik heb eens een goed model van Beyerdynamics uitgeprobeerd en vervolgens het topmodel van Sennheiser (het beste open model) op dezelfde apparatuur, dat verschil is enorm (veel helderder, veel meer details). Het is zeker het geld waard als je het kan betalen, misschien koop ik die voor mezelf wanneer ik afgestudeerd ben. Het punt is dat er een duidelijke relatie is tussen de prijs en de kwaliteit dus jij moet eerst aangeven wat het mag kosten alvorens mensen je goed advies kunnen geven.
Anderzijds is een wat hogere investering ook wel de moeite waard aangezien je vele jaren (gemakkelijk 20 als er niets geks gebeurt) met zo'n hoofdtelefoon doet. Per maand betaal je dus nagenoeg niets.quote:Op maandag 11 november 2013 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
gezien ik denk dat ik niet vaak of veel er gebruik van zal maken vind ik bijna 100 euro al vrij veel om eerlijk te zijn
Dat is een goed punt maar volgens mij moet het wel wat worden genuanceerd. Voor een iPod een highendmodel kopen is inderdaad niet zinvol maar een standaard geluidskaart (ook USB-kaart) kan prima een goed model hoofdtelefoon aan in die zin dat je met een goed model een veel betere geluidskwaliteit krijgt dan met een middelmatig model. Al is het natuurlijk wel zo dat je met een beter model geluidskaart en een goede versterker een nog beter geluid krijgt. Het hangt ook sterk van de impedantie van de hoofdtelefoon af. Persoonlijk zou ik ook met een standaard geluidskaart eerst kiezen voor een topmodel hoofdtelefoon en dan pas kijken naar een betere geluidskaart/versterker. Ik ben wel niet te spreken over de onboardgeluidskaartjes die je standaard bij sommige computers krijgt (Realtek). Zelfs mijn USB-geluidskaartje (XFi-pro van 60 Euro inclusief afstandsbediening) vind ik heel wat beter dan die onboard Realtek die ik bij mijn computer kreeg.quote:Op maandag 11 november 2013 23:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Kijk ook even naar de uitvoer van je installatie. Dan kan je nog zo'n 600 euro sennheiser hebben. Op een ipod/simpele geluidskaart komt ook dat niet tot z'n recht. Dan zou je alweer een versterkertje moeten hebben.
zelfs een sb audigy krijgt een akg niet volledig aan het werk.quote:Op maandag 11 november 2013 23:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is een goed punt maar volgens mij moet het wel wat worden genuanceerd. Voor een iPod een highendmodel kopen is inderdaad niet zinvol maar een standaard geluidskaart (ook USB-kaart) kan prima een goed model hoofdtelefoon aan in die zin dat je met een goed model een veel betere geluidskwaliteit krijgt dan met een middelmatig model. Al is het natuurlijk wel zo dat je met een beter model geluidskaart en een goede versterker een nog beter geluid krijgt. Het hangt ook sterk van de impedantie van de hoofdtelefoon af. Persoonlijk zou ik ook met een standaard geluidskaart eerst kiezen voor een topmodel hoofdtelefoon en dan pas kijken naar een betere geluidskaart/versterker. Ik ben wel niet te spreken over de onboardgeluidskaartjes die je standaard bij sommige computers krijgt (Realtek). Zelfs mijn USB-geluidskaartje (XFi-pro van 60 Euro inclusief afstandsbediening) vind ik heel wat beter dan die onboard Realtek die ik bij mijn computer kreeg.
ik bitstream mijn BD's en mkv's nu naar mijn versterker (een onkyo ding, type weet ik zo 1,2,3 niet, dacht 4xx)quote:Op maandag 11 november 2013 23:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Kijk ook even naar de uitvoer van je installatie. Dan kan je nog zo'n 600 euro sennheiser hebben. Op een ipod/simpele geluidskaart komt ook dat niet tot z'n recht. Dan zou je alweer een versterkertje moeten hebben.
Impedantie?quote:Op maandag 11 november 2013 23:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zelfs een sb audigy krijgt een akg niet volledig aan het werk.
Het typt wel veel fijner. Geef mij maar zo'n ouderwets wit IBM-toetsenbord wat veel mensen in hun onnozelheid bij het grof vuil hebben gegooidquote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar overstag gegaan om een mechanisch toetsenbord aan te schaffen
dat geldt voor jou, de vraag is of dat voor iedereen zo isquote:Op maandag 11 november 2013 23:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het typt wel veel fijner. Geef mij maar zo'n ouderwets wit IBM-toetsenbord wat veel mensen in hun onnozelheid bij het grof vuil hebben gegooidin plaats van de huidige toetsenborden die je bij de Mediamarkt kan kopen. Zeker als je veel typt. Het is veel minder belastend voor de vingers, je typt sneller en je maakt minder typfouten.
Ik durf te stellen dat iedereen die kan typen (blind en met een goede snelheid) fijner typt met een mechanisch toetsenbord. De vraag is welke mechanische knoppen het fijnst zijn voor die persoon, dat is wel erg verschillend voor mensen. Die toetsenborden van IBM waren in ieder geval veel beter dan de huidige rubber-dome toetsenborden. Jammer dat zo veel mensen deze uitstekende toetsenborden bij het grof vuil hebben gegooid.quote:Op maandag 11 november 2013 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dat geldt voor jou, de vraag is of dat voor iedereen zo is
In jouw geval kan je net zo goed voor een hoofdtelefoon kiezen die aan jouw eisen voldoet.quote:Dat die headphones zo duur zijn valt mij wel vies tegen zeg.. ik had gedacht dat ik ruim onder de honderd euro wel klaar zou kunnen zijn, het lijkt mij namelijk geen rocket science meer inmiddels
lijkt mij je holding cell..quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zorg ik ervoor dat ik dat linker stuk als cell kan aanvinken?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt mij je holding cell..
dat aanklikken en dan klikken en slepen
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat lukt helaas niet
Hmm maar die fundering bugged steeds :< Ze maken het steeds niet afquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:13 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt geen fundering aangelegd zie ik nu ...
dan kan je idd niet zomaar alles bouwen
moet je deur plaatsenquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hmm maar die fundering bugged steeds :< Ze maken het steeds niet af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |