SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
:3cquote:
Yup.quote:Op maandag 11 november 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
Mensen hier met Chivalry: Medieval Warfare?
quote:
Ja, grappig spelletje al is het in het begin wel lastig om niet ook je teamgenoten te dodenquote:Op maandag 11 november 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
Mensen hier met Chivalry: Medieval Warfare?
Vanguard met speer meesterras.quote:
Ik speelde eerst een gecrackte versie om even te kijken of het wat was, daar zaten alleen maar noobs. Bij het echte spel heb je een aantal glitchers en dan is blocken zowat onmogelijk.quote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, grappig spelletje al is het in het begin wel lastig om niet ook je teamgenoten te doden
Heavy Javelin is zo vervelend, als je een vanguard of zwakker bent, dan ben je altijd in 1 keer dood.quote:Op maandag 11 november 2013 22:16 schreef 2Happy4U het volgende:
Archer met Javelin is ook stoer
ik heb een stijve voor speren
En ik heb Euro Truck Simulator en Prison Architect gekauft. Hebben we het geld toch een beetje verdeeld onder de devsquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En ik heb Euro Truck Simulator en Prison Architect gekauft. Hebben we het geld toch een beetje verdeeld onder de devs
ach, door dit soort acties koop ik toch met enige regelmaat games.. wat ik anders een stuk minder zou doen denk ikquote:
Is bij mij ook zo. Vooral Indie games koop ik een stuk snellerquote:Op maandag 11 november 2013 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, door dit soort acties koop ik toch met enige regelmaat games.. wat ik anders een stuk minder zou doen denk ik
Ik kijk hem morgen binnenquote:Op maandag 11 november 2013 22:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Oculus Rift nu een klein weekje binnen, en ben nog nooit zo enthousiast geweest over een nieuw product. Dit is echt méér dan een gadget, dit verandert de manier waarop je een spel beleeft compleet. Heel erg gaaf, dat de consumerversie maar snel mag komen
je kijkt hem morgen binnen? via je andere oculus?quote:Op maandag 11 november 2013 22:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kijk hem morgen binnen
Ik heb al die demo's al klaar staan
Vergeet vrcinema3d niet, erg cool, zeker als je een 3D-film erin zet, en qua games is IMO het meest geslaagde spel Lunar Flight. Cockpitgame met ook instrumenten links en rechts van je. Bijzonder immersive!quote:Op maandag 11 november 2013 22:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kijk hem morgen binnen
Ik heb al die demo's al klaar staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |