SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. quote:El Mundo Deportivo: "De school van Ajax is springlevend. Het is een genot om in het korset van het huidige voetbal teams te zien die trouw blijven aan hun historie. Het is een vrolijke en aantrekkelijke ploeg."quote:El Periódico: "Ajax is een ploeg met jonge jongens die uit dezelfde bron hebben gedronken als de spelers van Barcelona. Ze waren niet alleen oppermachtig in passing en controle van de bal, maar ook in elk individueel duel."SPOILER: Klaassen _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veltman _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blind _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Syntix op 28-11-2013 20:29:57 ]![]()
Iets zegt mij dat er tegen ADO een matig of slecht resultaat wordt behaalt en iedereen dan weer gelijk klaarstaat met zijn kritiek na de euforie tegen Barcelona.![]()
Zal vast een moeilijke wedstrijd worden, maar een nederlaag kan ik nu wel hebben.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Als ze de trend doorzetten wordt het 0-7, halen we er 3 vanaf vanwege het vroege tijdstip en nog eens 2 wegens gebrek aan motivatie, doen we er nog een tegengoaltje bij want het is toch wel heel vroeg, toch nog 3 punten dus.![]()
Nou ja, ze moeten nu juist laten zien dat ze het aankunnen, meedoen op alle fronten.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zal vast een moeilijke wedstrijd worden, maar een nederlaag kan ik nu wel hebben.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ben er mee bezigquote:Op donderdag 28 november 2013 13:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
Pas de OP even aan met wat mooie beelden/teksten van afgelopen dinsdag![]()
![]()
Daarom, ze moeten gewoon winnenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze moeten nu juist laten zien dat ze het aankunnen, meedoen op alle fronten.![]()
Mooi zo, alvast bedankt voor de drie punten!quote:Op donderdag 28 november 2013 13:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zal vast een moeilijke wedstrijd worden, maar een nederlaag kan ik nu wel hebben.![]()
Nee, nu juist niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zal vast een moeilijke wedstrijd worden, maar een nederlaag kan ik nu wel hebben.![]()
Ik kan pas een nederlaag hebben als we kampioen zijn en het er niet meer toe doet en dan heb ik er nog moeite meequote:![]()
Wut? Totaal niet man. Juist nu niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zal vast een moeilijke wedstrijd worden, maar een nederlaag kan ik nu wel hebben.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Oke dat is waar, daardoor had Barcelona ook Ajax helemaal afgemaakt dinsdag, die hebben meer financiën en spelen in een betere competitie.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kom op man, je wil toch niet zeggen dat nu Ajax Cruijff heeft ze weer ineens naar de internationale top komen?
Daar missen ze gewoon de financiële middelen voor. Hoe je het ook wend of keert.
hIk ben het er mee eens dat het absoluut veel beter kan met de jeugd dan dat het nu gaat en er zit zeker een heleboel rek in, maar europese top gaat het echt niet worden.
Dit heeft overigens niet alleen met financien te maken, maar ook met de competitie waar we in spelen.![]()
Deulofeuquote:Op donderdag 28 november 2013 11:06 schreef Komakie het volgende:
Iedereen is zo verschrikkelijk enthousiast over de jeugdopleiding van Barcelona, maar de huidige generatie begint oud te worden en ik ben nog niet echt heel enthousiast over wat er na komt.
Als Puyol, Xavi en Iniesta weg vallen komt er toch wel een gat. Zeker op het middenveld. Op dit moment juist het sterke punt van Barca op dit moment.
Alleen Pique, Busquets, Messi en Pedro blijven dan over.
Spelers als Montoya, Tello, Cuenca, Bartra, Dos Santos en Sergi Roberto zijn aardige spelers, maar hebben lang niet het niveau van de spelers die dan stoppen en naar mijn idee spelen die nog aardig mee op het moment dat een Xavi of Iniesta mee doet.
De rest is ook aangekocht. Veel al voor een hoop geld.
Fabregas en Alba hebben wel (een gedeelte van) de jeugdopleiding doorlopen, maar zijn tussendoor wel ergens anders heen gegaan.![]()
Ja dat wel, maar bedoelde meer dat de vreugde van dinsdag opweegt tegen eventueel de teleurstelling van een nederlaag zondag.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze moeten nu juist laten zien dat ze het aankunnen, meedoen op alle fronten.
Al wordt het gewoon 0-3 Ajax
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Neuh, de euforie is nu wel weer over hoor. Het was geweldig, maar bij een nederlaag tegen Ado ga ik wel weer behoorlijk vloekenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar bedoelde meer dat de vreugde van dinsdag opweegt tegen eventueel de teleurstelling van een nederlaag zondag.
Al wordt het gewoon 0-3 Ajax.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hier nog niet. Je moet het eens drie keer tegen jezelf zeggen. Gewoon gewonnen van Barcelona. Ik heb er nog steeds moeite mee het te geloven.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, de euforie is nu wel weer over hoor. Het was geweldig, maar bij een nederlaag tegen Ado ga ik wel weer behoorlijk vloeken.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dat dus.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier nog niet. Je moet het eens drie keer tegen jezelf zeggen. Gewoon gewonnen van Barcelona. Ik heb er nog steeds moeite mee het te geloven.
Ajax![]()
![]()
Haha ik ook, beetje het gevoel toen we Brazilie hadden uitgeschakeld in 2010. Echt van 'wattafak'.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier nog niet. Je moet het eens drie keer tegen jezelf zeggen. Gewoon gewonnen van Barcelona. Ik heb er nog steeds moeite mee het te geloven.
Ik kan hier nog wel even op teren zeg.Gourmetten of steengrillen?![]()
Ajax winnen van Barcelona is wel even veel mooier dan het nederlands elftal (quote:Op donderdag 28 november 2013 14:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ik ook, beetje het gevoel toen we Brazilie hadden uitgeschakeld in 2010. Echt van 'wattafak'.
Ik kan hier nog wel even op teren zeg.) dat van brazilie wint.
![]()
Dat was eigenlijk nog ongelofelijker, omdat Oranje toen in de eerste helft compleet overlopen werd.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ajax winnen van Barcelona is wel even veel mooier dan het nederlands elftal () dat van brazilie wint.
Ik vind de overwinning van Ajax mooier, omdat ze ook daadwerkelijk de beste ploeg waren. Het is gewoon een prima afgedwongen zege. En dat je het met 10 man zelfs nog red, is helemaal prachtig.Amen.![]()
Dat sowieso, ik bedoel meer het 'niet kunnen geloven dat het echt waar is'. Niemand had toch met dit scenario rekening gehouden. Ik bedoel, de enige manier waarop ik Ajax zag winnen van Barcelona was dat zij 8 keer paal en lat raken, wij de enige kutbal er in pielen en verder vrouwen en kinderen eerst.
En nu hebben we ze gewoon verslagen met briljant voetbal.Een paar weken nadat we liepen te kutten tegen RKC. Ja, ik vind dat vrij apart.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Vooral dat laatste. Die eerste helft heb ik bij vlagen echt met m'n mond wagenwijd open zitten kijken.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:53 schreef Silenus het volgende:
Dat sowieso, ik bedoel meer het 'niet kunnen geloven dat het echt waar is'. Niemand had toch met dit scenario rekening gehouden. Ik bedoel, de enige manier waarop ik Ajax zag winnen van Barcelona was dat zij 8 keer paal en lat raken, wij de enige kutbal er in pielen en verder vrouwen en kinderen eerst.
En nu hebben we ze gewoon verslagen met briljant voetbal.Een paar weken nadat we liepen te kutten tegen RKC. Ja, ik vind dat vrij apart.
In Southern Sun
Kan er helemaal niks van inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2013 14:35 schreef Saysem het volgende:
[..]
Liep ook te prutsen bij Everton.![]()
Ik liep al te vloeken en loop nog steeds te vloeken over die tegengoal en hoe die tot stand kwam, ondanks de verdiende winstquote:Op donderdag 28 november 2013 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, de euforie is nu wel weer over hoor. Het was geweldig, maar bij een nederlaag tegen Ado ga ik wel weer behoorlijk vloeken.
(ouderdom denk ik)![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is balen ja, Blind doet het juist zo goed op het middenveld.![]()
Gewoon Denswil/Hoorn of welke andere verdediger dan ook op de LB zetten. Blind als CVM is belangrijker dan Blind als LB.![]()
Duarte kan daar ook gewoon, Serero en Schone ernaast.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:00 schreef Gruisman het volgende:
Gewoon Denswil/Hoorn of welke andere verdediger dan ook op de LB zetten. Blind als CVM is belangrijker dan Blind als LB.![]()
Boilesen?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Welke echte lb's hebben we achter blind?![]()
Niemand van Ajax 1, na de man van glas en Blind.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Welke echte lb's hebben we achter blind?![]()
De GIF'jes die aangemaakt zijn in vorige topic in de OP zou wel mooi staan.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:04 schreef Syntix het volgende:
Als er nog meer mooie dingen in de op moeten hoor ik het welOp woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Als een vrouw zich als een eikel gedraagt mag je dr als een eikel behandelen. gelijke rechten enzo.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:09 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
De GIF'jes die aangemaakt zijn in vorige topic in de OP zou wel mooi staan.![]()
![]()
Zondag wordt weer drama. Wiedemeijertje als scheids, 12.30, bíj ADO... Alle ingrediënten voor puntverlies. Al zie ik dat graag anders, ik vrees dat het gewoon iets van 0-0 wordt.Gloeiende, gloeiende, gloeiende!![]()
Nou dinsdag was het niet weer drama..quote:Op donderdag 28 november 2013 16:26 schreef Buffell het volgende:
Zondag wordt weer drama. Wiedemeijertje als scheids, 12.30, bíj ADO... Alle ingrediënten voor puntverlies. Al zie ik dat graag anders, ik vrees dat het gewoon iets van 0-0 wordt.![]()
Nee foute betiteling misschien. ik doel met dat 'weer' meer op de traditionele knullige wedstrijden die Ajax om 12.30 speelt.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou dinsdag washet niet weer drama..Gloeiende, gloeiende, gloeiende!![]()
Geef ze groot gelijkquote:Op donderdag 28 november 2013 16:28 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nee foute betiteling misschien. ik doel met dat 'weer' meer op de traditionele knullige wedstrijden die Ajax om 12.30 speelt.
Uitslapen
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
Boilesen iig tot de winterstop eruit![]()
![]()
Genoeg blijkbaar. Dijks en Koppers mochten niet voor niets weg.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Welke echte lb's hebben we achter blind?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Dijksquote:Op donderdag 28 november 2013 17:31 schreef Planga het volgende:
[..]
Genoeg blijkbaar. Dijks en Koppers mochten niet voor niets weg.Ben ik even blij dat die niet in de Ajaxselectie zit.
Brr![]()
dijks komt nog wel terug denk ikquote:Op donderdag 28 november 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DijksBen ik even blij dat die niet in de Ajaxselectie zit.
BrrHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Sinds wanneer moet je 3 linksbacks hebben dan? In de competitie gewoon Denswil daar en Milan uit een andere oplossingquote:Op donderdag 28 november 2013 17:31 schreef Planga het volgende:
[..]
Genoeg blijkbaar. Dijks en Koppers mochten niet voor niets weg.![]()
quote:Exclusief: Ajax houdt de situatie rondom Mastour in de gaten
De Nederlandse landskampioen Ajax houdt de situatie rondom AC Milan-17 aanvaller Hachim Mastour nauwlettend in de gaten. Dit melden goed geďnformeerde bronnen tegenover Atlas-Lions. De formatie uit Amsterdam ziet in Mastour de ideale Ajax-speler vanwege zijn buitengewone kwaliteiten en inzicht.
Ajax houdt de situatie van Mastour in de gaten, omdat de 15-jarige aanvaller onlangs een aanvaring had met enkele leden van de jeugdopleiding van AC Milan, waaronder ex-voetballer Filippo Inzaghi. De jongeling zou zich te nonchalant te hebben gedragen, waarop de aanvaller uit de selectie van AC Milan-17 werd gezet. Mastour maakt inmiddels weer deel uit van de selectie van AC Milan-17 en speelde onlangs een interland met Italië-16 tegen Schotland-16.
Mastour verruilde in de zomer van 2012 op 14-jarige leeftijd Serie B formatie Reggina voor de Italiaanse topclub AC Milan. De formatie van sterspelers als Kaka, Balotelli en El Shaarawy, betaalde in totaal 500.000 euro voor de jongeling. Mastour heeft echter nog geen profcontract bij AC Milan, omdat hij pas op 15 juni 16 jaar oud zal worden, de leeftijd waarop spelers een profcontract mogen ondertekenen.
Ajax zal de komende maanden de situatie rondom Mastour goed in de gaten houden. Indien Mastour geen toekomst meer ziet bij AC Milan, dan is Ajax bereid om de jongeling naar Amsterdam te halen.
Mastour komt momenteel uit voor Italie-16. De jongeling, zoon van Marokkaanse ouders, wil zich voorlopig focussen op een interlandcarričre bij Italië. Mastour werd in het verleden wel benaderd door de Marokkaanse bond, maar zijn voorkeur gaat momenteel uit naar Italie. Indien Mastour in de toekomst toch wil uitkomen voor Marokko, dan moet hij dit voor zijn 23ste verjaardag aan de FIFA laten weten, anders kan zijn voetbalnationaliteit niet meer veranderd worden.
http://atlas-lions.nl/news.php?item=1607469![]()
Goeie bron.quote:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
quote:Ajax-trainer Frank de Boer heeft laten weten dat de afwezigheid van Boilesen de komende weken wordt opgevangen door Daley Blind, die de afgelopen wedstrijden op het middenveld speelde.
De Boer vindt het vooral vervelend voor Boilesen zelf, die de afgelopen weken indruk maakte op de oefenmeester. 'Heel erg jammer, omdat hij het zo goed deed. En ook jammer voor Daley Blind, die sterk speelde op het middenveld en nu weer naar de backpositie verhuist'.![]()
![]()
Zeker. Wel van 2 maanden geleden blijkbaar, dat had ik niet gezien.quote:quote:'Cruijff schreef lekker vaag, zoals altijd'
Henk Spaan heeft in Het Parool maar weer eens uitgehaald naar Johan Cruijff. Volgens de columnist moet Ajax toegeven dat de club indertijd verkeerd heeft geoordeeld over bepaalde spelers, waaronder Daley Blind.
'Daley Blind speelde zó goed tegen Barcelona. Als middenvelder maakte hij Xavi en Iniesta onzichtbaar. Als linksback hielp hij in het centrum, op het middenveld, voorin: waar hij maar nodig was. Blind verdiende gisteren een dikke transfer naar Spanje', schrijft Spaan. 'Johan Cruijff schreef deze week dat Ajax 'stappen moest maken', lekker vaag zoals gewoonlijk.'
'Als íemand met sprongen vooruit is gegaan, is het Daley Blind. Wat zou het netjes zijn als Cruijff eens in helder Nederlands zou zeggen: 'Daley Blind is echt goed. Dat hebben we bij Ajax niet zo goed gezien indertijd.' Als iets de laatste weken duidelijk is geworden met de explosieve doorbraken van Blind, Veltman, Denswil, Serero en de spectaculair goede Davy Klaassen, is het dat Frank de Boer in mei voor de vierde keer achter elkaar kampioen wordt.'![]()
Jammer van Boilesen, hopelijk wordt dit geen slepende blessure (zoals de vorige keer) en kan ie na de winterstop weer spelen. In de competitie mag het geen probleem zijn met een fitte Duarte er weer bij.
Voor Blind zelf misschien ook wel goed om weer tijdelijk op de plek te voetballen waar ie voor het WK de beste kans maakt om te spelen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
jeeeeeeej puntverliesquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als ze Duarte nog op 6 proberen dan kan het nog iets worden, maar had liever Denswil of Moisander op de linksbackpositie gezien voor nu. Normaal gesproken werken de blessures in het voordeel voor de keuzes van De Boer maar dit is wel kut.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Duarte op 6 tegen ADO is natuurlijk prima. Poulsen gewoon tegen Milan, of anders lekker Denswil op linksback zetten.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:54 schreef Chase_Utley het volgende:
Als ze Duarte nog op 6 proberen dan kan het nog iets worden, maar had liever Denswil of Moisander op de linksbackpositie gezien voor nu. Normaal gesproken werken de blessures in het voordeel voor de keuzes van De Boer maar dit is wel kut.![]()
Die is pas net terug van zijn blessure, die kan niet meteen 90min volle bak spelen en al helemaal niet in Den Haagquote:Op donderdag 28 november 2013 16:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Duarte kan daar ook gewoon, Serero en Schone ernaast.![]()
Stel je trouwens voor dat ajax door was blijven gaan en het gewoon 4-0 oid was geworden tegen Barca, dan was het écht de wedstrijd van de eeuw.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Nieuws over de gevallen Ajacied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:23 schreef RensAjacied het volgende:
Nieuws over de gevallen Ajacied:Goed hoe Ajax ermee omgaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed hoe Ajax ermee omgaat.
AFCA!![]()
Hoog tijd voor een overwinning in de Kuip voor Ajax.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef Saekerhett het volgende:
Als je nu PSV ziet aanklooien, vraag je je toch af hoe we daar verloren kunnen hebben.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Doet maar lekker niet, dat wordt de zoveelste Hamdoei..quote:Op donderdag 28 november 2013 18:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax houdt de situatie van Mastour in de gaten, omdat de 15-jarige aanvaller onlangs een aanvaring had met enkele leden van de jeugdopleiding van AC Milan, waaronder ex-voetballer Filippo Inzaghi.![]()
Omdat zij toen nog redelijk in vorm waren en wij totaal niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef Saekerhett het volgende:
Als je nu PSV ziet aanklooien, vraag je je toch af hoe we daar verloren kunnen hebben.Oh.![]()
Vermeer stond toen ook nog op goal, herinner ik me netquote:Op donderdag 28 november 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat zij toen nog redelijk in vorm waren en wij totaal niet.![]()
![]()
Zou echt heerlijk zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef Planga het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een overwinning in de Kuip voor Ajax.![]()
![]()
Maar laten we eerst deze stijgende lijn voortzetten natuurlijk. Ik hoop niet dat de spelers nog steeds net zo euforisch zijn als wij/ik![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Boilesen de enige Ajacied in het UEFA team of the week.![]()
![]()
Speelde net zo fantastisch als Blind, maar dan wel voor een half uur lang. Apart dat je dan in het elftal komt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
PSV kan thuis sterk voor de dag komen, Ajax speelde toen trouwens wel dramatisch. Maar goed, zolang Ajax maar thuis wel wint van PSV is er niets aan de hand .quote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef Saekerhett het volgende:
Als je nu PSV ziet aanklooien, vraag je je toch af hoe we daar verloren kunnen hebben.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
![]()
Was deze al gepost? Vanaf een minuut of vijf dat ongeluk, probeer niet te kijken maar vooral te luisteren, dat wijf dat daar staat te schreeuwen man, jezus wat achterlijk.
Verder is het filmpje een lekkere sfeerimpressie.-nee-![]()
Ga niet zeggen dat de prestatie van Oranje mooier/beter was. Oranje had op basis van de eerste helft met dubbele cijfers moeten verliezen.
Ajax gaf Barcelona een hele pak rammel.![]()
En dat debiele mens zorgt er dan weer voor dat 'Ajacieden triest zijn omdat ze hulpverleners uitschelden'quote:Op vrijdag 29 november 2013 03:29 schreef Marsenal het volgende:
Was deze al gepost? Vanaf een minuut of vijf dat ongeluk, probeer niet te kijken maar vooral te luisteren, dat wijf dat daar staat te schreeuwen man, jezus wat achterlijk.
Verder is het filmpje een lekkere sfeerimpressie.![]()
Wat ik wel vreemd vind he...
We hebben een penaltykiller als directeur en de keeper van het eerste heeft nog nooit een penal gestopt. Hoe dan?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Nog meer fokkers die richting milaan gaan over 2 weken? zo ja, welk hotel zitten jullie?de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.![]()
Dat breng je niet zomaar over maar je hebt wel een punt, bij hem heb je ook niet het idee dat hij hem gaat stoppen, daar is Vermeer wel beter in al ben ik blij dat Cillessen op goal staat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:19 schreef Catch22- het volgende:
We hebben een penaltykiller als directeur en de keeper van het eerste heeft nog nooit een penal gestopt. Hoe dan?![]()
klopt, maar na een jaar moet hij toch wel eens een pingel kunnen stoppen? Het is niet alsof je daar wereldklasse voor hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat breng je niet zomaar over maar je hebt wel een punt, bij hem heb je ook niet het idee dat hij hem gaat stoppen, daar is Vermeer wel beter in al ben ik blij dat Cillessen op goal staat.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
van de Sar was in zijn eerste jaren verre van een Penal killer. Die eigenschap heft hij pas veel later kunnen ontwikkelen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:19 schreef Catch22- het volgende:
We hebben een penaltykiller als directeur en de keeper van het eerste heeft nog nooit een penal gestopt. Hoe dan?![]()
Van der Sar was juist geen penalty-killer ... volgens mij was die gestopte strafschop tegen Zweden (dat was ook al de 7e in de reeks ofzo) pas de eerste keer dat ie op een serieus moment er eentje tegenhield.![]()
Tegen Gremio in de Wereldbeker finale stopte hij er ook 1.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van der Sar was juist geen penalty-killer ... volgens mij was die gestopte strafschop tegen Zweden (dat was ook al de 7e in de reeks ofzo) pas de eerste keer dat ie op een serieus moment er eentje tegenhield.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Klaassen stond wel in het goal.com team van de week.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Heel knap na een half uurtje voetballen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:11 schreef j0rdiiii het volgende:
En toen nog in de CL finale. Wel op hele belangrijke momenten pakte hij ze :p. Maar was zeker geen penalty killer idd. Vond Olivier Kahn altijd de beste penalty-killerquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegen Gremio in de Wereldbeker finale stopte hij er ook 1.![]()
Taffarel was pas een penalty killer. Ik heb bij Cilessen wel het gevoel dat hij een penalty gaat pakken. Maar laten we wel zijn, om als keeper kans te maken om de penalty te stoppen moet hij wel redelijk matig zijn ingeschoten.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Heeft verder weinig te maken met zijn kwaliteiten als penaltykiller. Is ook wel een kenmerk van een goede lijnkeeper en dat is bij Vermeer natuurlijk wel duidelijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Maar Vermeer is niet constant."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja, want dat is een lijn-reactie, zijn enige echt sterke punt. Voor de rest ben ik enorm blij met Jasper, wat een rust geeft dat zeg.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Fantastische wedstrijd gezien gister. Ajax-shirtje aan en al die PSV-fans uitlachen!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik hou me nooit zo bezig met die nepclub uit boerenland eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:01 schreef Dven het volgende:
Fantastische wedstrijd gezien gister. Ajax-shirtje aan en al die PSV-fans uitlachen!.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Was op uitnodiging bij de wedstrijd aanwezigquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou me nooit zo bezig met die nepclub uit boerenland eigenlijk..
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Boilesen in team met Robben
Een opsteker voor Nicolai Boilesen. De verdediger van Ajax is door de UEFA geposteerd in het Champions League-team van de week. Ook Arjen Robben veroverde een plek in het elftal van de Europese voetbalbond. De aanvaller van Bayern München scoorde tegen CSKA Moskou: 1-3 zege.
De uitverkiezing van de 21-jarige Deen is opvallend, aangezien hij tegen FC Barcelona al voor de rust uitviel met een hamstringblessure. Die kwetsuur houdt Boilesen een aantal weken aan de kant.
Boilesen raakte geblesseerd bij een ingreep van de Spaanse internationaal Gerard Piqué. Ajax won het treffen in de ArenA verrassend met 2-1. Bekijk HIER het hele team van de week.![]()
![]()
25 minuten gespeeldquote:.
In Southern Sun
Slaat echt nergens op inderdaad, al speelde hij wel goed, toont ook maar weer aan hoe het met de linksbacks is gesteld in heel Europaquote:![]()
Ik denk er nog steeds aan gezeten toen ik op de tribune zat in mijn oude CL Ajax shirt met....ABNAMRO op als hoofdsponsor!( was echt mooi met de geweven CL logo in het gehele shirt)
Heeft Ajax voor dit seizoen met AEGON gedrukte speciael CL jerseys? Jerseys die men dus alleen draagt tijdens CL wedstrijden.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2013 11:39:19 ]![]()
Zou wat zijn als ze nu elke wedstrijd zo beginnen net zoals tegen barca, ben je al kampioen in februari![]()
Dinsdag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Stond net op Duivendrecht en zag de ArenA.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:32 schreef Saind het volgende:
Af en toe denk ik weer even aan dinsdag
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Ik hoef alleen naar buiten te kijken vanuit mijn huis en ik zie de arenaquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:01 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Stond net op Duivendrecht en zag de ArenA.![]()
Is dat gevoel niet aan inflatie onderhevig dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik hoef alleen naar buiten te kijken vanuit mijn huis en ik zie de arena
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Nee nooit, die liefde daar komt namelijk geen inflatie aan te pas.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:05 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Is dat gevoel niet aan inflatie onderhevig dan?![]()
Ik ook, vanaf mijn werk, mooiste uitzicht van Nederland!quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik hoef alleen naar buiten te kijken vanuit mijn huis en ik zie de arena![]()
![]()
ING? Ik vanuit enkele van mijn collegezalenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf mijn werk, mooiste uitzicht van Nederland!
Assassin stabs you in your back.![]()
Ik kijk er ook op uit inderdaad.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf mijn werk, mooiste uitzicht van Nederland!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ah ok, Zondag 100ste wedstrijd van de Boer! Op naar de 200quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Frank de Boer
hij doet maandag bij Jong mee![]()
![]()
Jammer dat dat 11 december niet is. Hou wel van dat soort symboliek.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
ah ok, Zondag 100ste wedstrijd van de Boer! Op naar de 200'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Meh dat boeit mij vrij weinig.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jammer dat dat 11 december niet is. Hou wel van dat soort symboliek.
Had eigenlijk alleen iets meer punten verwacht![]()
Vd sar begon pas op late leeftijd pingels te pakken volgens mij.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:19 schreef Catch22- het volgende:
We hebben een penaltykiller als directeur en de keeper van het eerste heeft nog nooit een penal gestopt. Hoe dan?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Over zijn opstelling wilde De Boer zoals gewoonlijk nog niet veel kwijt. 'Stefano Denswil was woensdag uiteraard teleurgesteld dat hij ernaast stond, maar ik koos voor de ervaring van Niklas Moisander. Die twee kunnen wel allebei als linksback uit de voeten', doelt De Boer op de leemte die de geblesseerd afgehaakte Nicolai Boilesen achterliet. 'Of we Daley Blind daar neerzetten, zal blijken. Ik was ook heel tevreden over hem toen hij op het middenveld stond.![]()
![]()
Heb liever een keeper die in het algemeen rust uitstraalt dan een keeper die de enkele penalties die je in een heel seizoen tegen krijgt -misschien- stopt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja dit. Doet het daar uitstekend en is simpelweg enorm belangrijk voor het team op die plek.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:50 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Daley moet gewoon op het middenveld blijven staan.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mwah imo wel een facet van een topkeeper. Het gaat er gewoon om dat de spitsen een keer slikken als de Cil op doel staat voordat ze een penalty nemen, dan sta je als keeper maar 1-0 achter in plaats van 6-0 indien ze zeker weten dat ze hem prikken. Hoe bereik je dat? Je stopt er een paarquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:57 schreef MouzurX het volgende:
Heb liever een keeper die in het algemeen rust uitstraalt dan een keeper die de enkele penalties die je in een heel seizoen tegen krijgt -misschien- stopt.
Charlie: How's it going in there?
Voor Barcelona;quote:Goeie hoop dat het zo blijft. Denswil kan prima op linksback.quote:Dat had volgens hem vooral te maken met de invulling van het middenveld. "Dat is een heel belangrijk punt voor mijn team", zei De Boer tegen de NOS. Op dat middenveld speelt Davy Klaassen samen met Daley Blind en Thulani Serero.
Klaassen was vooraf ook een optie voor de spitspositie, nadat Siem de Jong en Kolbeinn Sigthórsson wegens blessures moesten afhaken. "Maar ik wil mijn middenveld niet veranderen", aldus De Boer, die de onervaren Hoesen een simpele boodschap meegaf voor in het veld. "Hij moet zijn stinkende best doen."![]()
Bij een keeper van Ajax moet het niet of/of zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:57 schreef MouzurX het volgende:
Heb liever een keeper die in het algemeen rust uitstraalt dan een keeper die de enkele penalties die je in een heel seizoen tegen krijgt -misschien- stopt.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Van der Sar was natuurlijk een penaltykiller van jewelste bij Ajax.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Bij een keeper van Ajax moet het niet of/of zijn.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dat heb ik met het Olympisch Stadion, daar kan de Arena nog niet aan tippen qua legendarische wedstrijden, maar is er wel weer eentje ingelopen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik hoef alleen naar buiten te kijken vanuit mijn huis en ik zie de arena![]()
Maakt niet uit hoe we het gaan doen als we zondag maar 3 punten pakken!
En hoe zien jullie Feyenoord-PSV het liefst?
a/1-0
b/1-1
c/0-1
Doe mij maar B![]()
Feyenoord mag wel winnen, puur alleen omdat PSV toivonen heeft laten bijtekenen. Nu verdienen ze de 18de plek.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Doe dan maar 0-0, machteloosheid ten top, interesseert me niet zoveel verder maar verwacht dat Feyenoord wint.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
Maakt niet uit hoe we het gaan doen als we zondag maar 3 punten pakken!
En hoe zien jullie Feyenoord-PSV het liefst?
a/1-0
b/1-1
c/0-1
Doe mij maar B![]()
Ook best!quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doe dan maar 0-0, machteloosheid ten top, interesseert me niet zoveel verder maar verwacht dat Feyenoord wint.![]()
![]()
http://blog.sportsmatrix.com/index.php/team-focus-ajax-amsterdam/
Beetje geneuzel wel maar ik vond 'm wel interessant![]()
Ah, aankomend weekend is het weer de wedstrijd van het jaar voor de Hagenezen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:01 schreef MouzurX het volgende:
Whahaha die foto bij dit filmpje![]()
http://foxsports.nl/video(...)drol-tegen-ajax.html
Tijd om weer eens 0-4 te winnen daar.![]()
Als ze hetzelfde kunnen opbrengen als tegen Barca jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ah, aankomend weekend is het weer de wedstrijd van het jaar voor de Hagenezen.
Tijd om weer eens 0-4 te winnen daar.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hmm, maar wat als De Jong/Bojan/Sigi weer terug zijn? Ik zou zeggen misschien De Jong weer in de spits, maar voor de rest zou ik het zo laten staan. Misschien ook nog wel Bojan op linksbuiten.![]()
Bijzonder dat Ajax meer doelpunten voor heeft dan PSV, terwijl die vorig jaar zo'n absurde productie hadden en het jaar er voor ook al veel scoordenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Meh dat boeit mij vrij weinig.
[ afbeelding ]
Had eigenlijk alleen iets meer punten verwacht![]()
![]()
Hij kwam me al bekend voor!quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:54 schreef Heeinz het volgende:
Ineens zag ik het:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mis ik iets of gaat het puur om de manier van juichen?Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
https://www.ajax.nl/Ajax-(...)dia+by+SocialManager
Geweldige video. Heb die 90 minuten durende porno net maar weer een keer helemaal bekeken
[ Bericht 2% gewijzigd door Heeinz op 29-11-2013 18:08:38 ]![]()
Trillende cameraquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:00 schreef Heeinz het volgende:
Geweldige video. Heb die 90 minuten durende porno net maar weer een keer helemaal bekeken![]()
![]()
OMG BESTE SUPPORTERS VAN NEDERLANDquote:
Kakkerlakjes die altijd trekken op hun trillende stadionnetje. ArenA trilt altijd![]()
![]()
quote:De familie van de supporter die dinsdagavond tijdens Ajax – Barcelona van de tribune is gevallen, laat weten dat zijn toestand onveranderd en dus nog steeds kritiek is. De 46-jarige man ligt nog op de intensive care.
Ajax zal contact houden met de familie van het slachtoffer. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn, dan zal Ajax hier in samenspraak met de familie melding van maken via de officiële Ajax-kanalen.
Tekst en foto: Ajax.nl![]()
Fantastisch. Een wedstrijd om nooit meer te vergetenquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:00 schreef Heeinz het volgende:
Geweldige video. Heb die 90 minuten durende porno net maar weer een keer helemaal bekeken"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:00 schreef Heeinz het volgende:
Geweldige video. Heb die 90 minuten durende porno net maar weer een keer helemaal bekeken![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:00 schreef Heeinz het volgende:
![]()
Oh.![]()
45 minuten porno, 45 minuten thriller eerder.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:00 schreef Heeinz het volgende:
Geweldige video. Heb die 90 minuten durende porno net maar weer een keer helemaal bekeken
Nou toen ik in het stadion zat was het wel echt verschrikkelijk, maar achteraf is het toch misschien wel de perfecte wedstrijd geweest? Een helft lang toch wel Barcelona van de mat spelen, en een helft lang laten zien dat we tegen zo'n club, met 10 man ook nog, stand kunnen houden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
45 minuten porno, 45 minuten thriller eerder.![]()
Heerlijk. Een wedstrijd waar alles in zit. The underdog die compleet de tegenstander van de mat speelt om vervolgens een rode kaart en een pingel tegen te krijgen.... en daarna met strijd nog steeds weet te winnenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou toen ik in het stadion zat was het wel echt verschrikkelijk, maar achteraf is het toch misschien wel de perfecte wedstrijd geweest? Een helft lang toch wel Barcelona van de mat spelen, en een helft lang laten zien dat we tegen zo'n club, met 10 man ook nog, stand kunnen houden.Dit maakt voetbal mooi
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ja wellicht dat als je de uitslag al weet, het een stuk aangenamer kijken is en je ook kunt genieten van het goede spel van 10 man van Ajax tegen 11 van Barcelona. Op het moment zelf overheerste echter de angst voor de tegengoal bij mij.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou toen ik in het stadion zat was het wel echt verschrikkelijk, maar achteraf is het toch misschien wel de perfecte wedstrijd geweest? Een helft lang toch wel Barcelona van de mat spelen, en een helft lang laten zien dat we tegen zo'n club, met 10 man ook nog, stand kunnen houden.
Ik niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die hele tweede helft dacht ik dat die gelijkmaker elk moment kon vallen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Pas bij min 80 dacht ik: het gaat Barca niet meer lukken"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Toen Cillessen de boel van Neymar over tikte, wist ik dat het weer een net-niet avond voor Barcelona gaat worden. Dit soort wedstrijden spelen ze wel vaker in de PD, maar komen vaak goed weg door een geniale actie van Messi.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:49 schreef Stiggie het volgende:
Pas bij min 80 dacht ik: het gaat Barca niet meer lukken
Barcelona speelt eigenlijk al 2 jaar ruk. Ik kan het weten want ik mis bijna geen wedstrijd van Barcelona.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik zat behoorlijk in de stressquote:.
Het had nog mooier kunnen zijn als Ajax met 11 man doorging en met 4-0 had gewonnen ofzo
Oh.![]()
Ik zag het eerder 3-0 worden dan 2-1 worden gezien de eerste helft. Barcelona liep vol ongeloof van het veld afquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat behoorlijk in de stress.
Het had nog mooier kunnen zijn als Ajax met 11 man doorging en met 4-0 had gewonnen ofzoNiet zo raar, ze kwamen geen seconde in hun spel. Laatste keer dat ze dit meemaakte kregen ze inderdaad 4-0 klop van Bayern Munchen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Maar had je moeten nagaan als Ajax met 4-0 had gewonnen van ze. Ik was al verbaasd toen Bayern dat voor elkaar kreeg. Ik denk dat dan niemand in Europa erover uit gepraat had geweest.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zag het eerder 3-0 worden dan 2-1 worden gezien de eerste helft. Barcelona liep vol ongeloof van het veld afNiet zo raar, ze kwamen geen seconde in hun spel. Laatste keer dat ze dit meemaakte kregen ze inderdaad 4-0 klop van Bayern Munchen
Nu laten de meeste mensen het gaan volgens mij.Oh.![]()
Bayern Munchen = Barcelona 2.0quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar had je moeten nagaan als Ajax met 4-0 had gewonnen van ze. Ik was al verbaasd toen Bayern dat voor elkaar kreeg. Ik denk dat dan niemand in Europa erover uit gepraat had geweest.
Nu laten de meeste mensen het gaan volgens mij.
Zo ver is Ajax nog láng niet.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zo ver komt Ajax ook niet. Daarvoor kunnen wij de topspelers niet behouden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bayern Munchen = Barcelona 2.0
Zo ver is Ajax nog láng niet.Oh.![]()
quote:Francesc Fŕbregas hoopt dat zijn ploeg geleerd heeft van de nederlaag bij Ajax. De middenvelder ging dinsdag met FC Barcelona verrassend met 2-1 onderuit in de Champions League-wedstrijd tegen de Amsterdammers. De Catalanen moeten zich zondag revancheren in de lastige uitwedstrijd bij nummer vijf Athletic Bilbao.
"We moeten leren van die nederlaag", vertelde de Spanjaard vrijdag op de persconferentie. "We speelden slecht, we konden de wedstrijd niet controleren. Niet veel ploegen geven ons zoveel tegenstand zoals Ajax dinsdag deed. Ze speelden precies hetzelfde als wij, ze zetten ons vast op de manier zoals wij dat ook doen. We moeten wat slimmer spelen wanneer andere teams hoog drukzetten."
"In de Champions League kan een nederlaag je zomaar de volgende ronde kosten, maar we moeten het ook weer niet overdrijven. De voorbereiding van de coach op de komende wedstrijd was ook niet anders dan normaal. De wedstrijd tegen Bilbao is ideaal om ons te herpakken. We willen onze koppositie behouden, dus er staat veel op het spel. Het zal niet makkelijk worden, want Bilbao is in eigen huis erg sterk", aldus Fŕbregas."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Echt hé, maar ondertussen wel zeggen dat hij het wel leuk vindt. Wim Kieft was gisteravond ook niet een en al lof, maar die is wel gewoon realistisch. Derksenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:45 schreef Gruisman het volgende:
Rene baalt er zichtbaar enorm van dat Ajax gewonnen heeft![]()
![]()
Dat is toch wel het mooiste compliment wat we op dit moment kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:52 schreef Stiggie het volgende:
"We moeten leren van die nederlaag", vertelde de Spanjaard vrijdag op de persconferentie. "We speelden slecht, we konden de wedstrijd niet controleren. Niet veel ploegen geven ons zoveel tegenstand zoals Ajax dinsdag deed. Ze speelden precies hetzelfde als wij, ze zetten ons vast op de manier zoals wij dat ook doen. We moeten wat slimmer spelen wanneer andere teams hoog drukzetten."
Frank de Boer en het TH![]()
So confused when you're lost in the groove![]()
Dat was een halve finale CL, is toch wat anders dan een groepswedstrijd, ik heb ook genoten hoor maar je moet het wel een beetje in het juiste perspectief plaatsen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar had je moeten nagaan als Ajax met 4-0 had gewonnen van ze. Ik was al verbaasd toen Bayern dat voor elkaar kreeg. Ik denk dat dan niemand in Europa erover uit gepraat had geweest.
Nu laten de meeste mensen het gaan volgens mij.![]()
Eerst Milan maar overlevenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was een halve finale CL, is toch wat anders dan een groepswedstrijd, ik heb ook genoten hoor maar je moet het wel een beetje in het juiste perspectief plaatsen.
Niks te verliezen, maar wordt zeker moeilijk, eerst ADO maar eens pijn doenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als ze hun vorm terugvinden gaat dat heel moeilijk worden![]()
ADO om half 1 uit , Kan zomaar kut wordenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niks te verliezen, maar wordt zeker moeilijk, eerst ADO maar eens pijn doenRED ONS HENNIEGOD![]()
Eigenlijk lieten de financiën het niet helemaal toe, maar toch kon ik het niet laten. Milan-uit, reis geboekt![]()
![]()
tuurlijk. Lekker degelijke speler die wat felheid kan brengen als het nodig is en daarnaast een brok ervaring en rust in het team.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:04 schreef j0rdiiii het volgende:
https://www.ajax.nl/Ajax-(...)aleys-positie-nu.htm
Goeie professionele gozer voor op de bank.
En ook voor de jonge denen een fijne go-to guy lijkt me.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:Stiekem zweeft hij nog op een roze wolk van geluk na het hoogstandje tegen Barcelona. Maar nuchter als hij is beseft Daley Blind dat er zondag weer een volgende horde wacht: ADO Den Haag, om 12.30. ,,Te vroeg op? Ach, dat is maar een fabeltje.’’
Terwijl donkere wolken zich opeenstapelen boven de Toekomst, is het alsof de ogen van Daley Blind het sportcomplex doen oplichten deze vrijdagmiddag. Ze glinsteren. En niet zo’n beetje ook. De vraag was of hij niet verlegen werd van de overvloed aan complimenten na de 2-1 overwinning op Barcelona. Een beetje wel, bekent hij glunderend. ,,Inmiddels ben ik wel wat gewend, maar de aandacht ging nu een stap verder. Dolenthousiast waren de mensen. Net als ik. Het mag dan voor Ajax-supporters de avond van hun leven zijn geweest, maar voor mij ook.’’
Drie dagen eerder liep hij met de grootst mogelijke grijns van het veld in de Amsterdam ArenA. Moegestreden na een wedstrijd die hij nimmer zal vergeten. Want winnen van Barcelona, dat is een prestatie die zowel spelers als supporters voor altijd zal bijblijven. Op een avond dat alles samenviel in het veld: strijdlust, lef, aanvalsdrang en trefzekerheid. Precies wat trainer Frank de Boer wil zien van zijn spelers. Hij koestert een heilig geloof in hun kunnen, maar stuk voor stuk moeten zij een nagenoeg foutloze wedstrijd spelen om van zo’n topploeg te winnen. En dat deden ze, op een enkele misstap na.
Zag ook Blind, die Joël Veltman niks verweet na diens rode kaart. ,,Hij koos ervoor om in te grijpen en was ervan overtuigd dat hij de bal zou spelen. Vervolgens had ik wel zoiets van: hoe gaan we het nu aanpakken?’’ Heel even werd gevreesd voor het ergste na de 2-1, maar Ajax hield dapper stand tot de laatste seconde.
Blind: ,,We hebben als een eenheid gespeeld en gevochten als leeuwen. Ik moet toegeven dat ik Barcelona wel eens beter heb zien voetballen, maar misschien was dat wel onze verdienste. We waren zo geconcentreerd en gingen tot het gaatje voor elkaar. Dat gaf misschien wel de doorslag. Neem Davy Klaassen en Serero. Hoe die continu bleven lopen op het middenveld. Ongelooflijk.’’
Blind speelde aanvankelijk naast Klaassen en Serero, als controlerende middenvelder, maar na de blessure van Boilesen week hij uit naar zijn vertrouwde positie als linksback. Mogelijk staat hij daar tegen ADO ook, alhoewel de controlerende rol op het middenveld hem goed bevalt. ,,Die rol is niet nieuw voor me. De eerste keer dat ik daar stond was bij Oranje onder 17. Daarvoor was ik een centrale verdediger die vaak doorschoof naar het middenveld. Beide posities liggen in het verlengde van elkaar. Hoe ik linksback ben geworden? Omdat die vacature vrijkwam in het eerste. Met Jan Vertonghen en Vurnon Anita was de concurrentie pittig achterin en op het middenveld, dus vandaar dat ik uitweek naar links.’’
Voor zondag is het dus nog de vraag waar De Boer hem posteert. De coach is in elk geval bijzonder te spreken over zijn inbreng als middenvelder en gaf daarbij aan dat Denswil en Moisander eveneens als linksback kunnen fungeren.
De wedstrijd in Den Haag begint als altijd om 12.30. Een tijdstip waar ze bij Ajax niet zo van gediend zijn, schertste ADO-clubicoon Lex Schoenmaker. Blind lacht als hij wordt geconfronteerd met die uitspraak, die waarschijnlijk is bedoeld ter mentale oorlogsvoering. ,,Ik vind vroeg opstaan heerlijk. Dat doe ik altijd’’, reageert hij. ,,We hebben op dat tijdstip vaak genoeg gewonnen. Dat we er moeite mee hebben, is een fabeltje.’’
Net als de afgelopen zes jaar moet Ajax het zondag doen zonder de eigen aanhang. ,,Jammer’’, vindt Blind. ,,Zonder supporters mis je toch iets. Juist ook omdat ze ons de laatste weken zo fanatiek steunen. Als je dan het veld oploopt en kijkt naar zo’n bomvol uitvak, dat doet wat met je. Dan bedenk ik weer hoe trots ik op ze ben.’’
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)dia+by+SocialManager![]()
Cillessen
van Rhijn - Veltman - Moisander - Denswil
Blind
Klaassen - Serero
Schone - Hoesen - BojanWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Never change a winning team.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:13 schreef wieisboos het volgende:
Bojan begint niet in de basis hoor![]()
Ja, nu wordt het lastig qua opstelling. Als je kijkt naar het middenveld en hoe dat nu loopt, kan je moeilijk één eruit halen voor De Jong en om Hoesen er ook meteen uit te knikkeren is ook zoiets. Schöne doet het ook prima, dus zal Bojan binnenkort wel weer in de basis staan ten koste van Fischer..?![]()
Fischer was de enige matige Ajacied tegen Barcelona.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:14 schreef Heeinz het volgende:
Ja, nu wordt het lastig qua opstelling. Als je kijkt naar het middenveld en hoe dat nu loopt, kan je moeilijk één eruit halen voor De Jong en om Hoesen er ook meteen uit te knikkeren is ook zoiets. Schöne doet het ook prima, dus zal Bojan binnenkort wel weer in de basis staan ten koste van Fischer..?
As usual.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kunnen we al inzetten hoeveel "grapjes" de ADO-fans morgen gaan maken over de gevallen supporter?.....Kennedy![]()
Komt nog wel goed hoor, hij werkt zich kapot, zou hij misschien wat minder moeten doen en meer zijn momenten kiezenquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fischer was de enige matige Ajacied tegen Barcelona.
As usual.![]()
Alles beter dan die Fischerquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Bojan heeft nog geen ritme en moet alweer in de basis![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:18 schreef Wessiej het volgende:
Kunnen we al inzetten hoeveel "grapjes" de ADO-fans morgen gaan maken over de gevallen supporter?
"Laat gaan joh"What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Scheelt wel weer luxeproblemenquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we Bojan dan maar weer hamstrings verrekken of verscheuren, gewoon omdat het kan.![]()
Ach, hij is nog altijd eigendom van Barcelona. Eind van het seizoen zijn we hem toch weer kwijt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we Bojan dan maar weer hamstrings verrekken of verscheuren, gewoon omdat het kan.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hij zal er wel inkomen voor Hoesen, 60e-65e minuut, hopelijk niet omdat het nodig is maar gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we Bojan dan maar weer hamstrings verrekken of verscheuren, gewoon omdat het kan.![]()
Nee hoor maar dat kun je al niet meer normaal beoordelen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fischer was de enige matige Ajacied tegen Barcelona.
As usual.Bojan staat na de winterstop op rechts met de Jong in de spits. De Boer moet Sigthorsson afschrijven, dat kan gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we Bojan dan maar weer hamstrings verrekken of verscheuren, gewoon omdat het kan.Ze zullen zijn optie voor nog een seizoen wel lichten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, hij is nog altijd eigendom van Barcelona. Eind van het seizoen zijn we hem toch weer kwijt.![]()
Ik denk het niet. Hij is net terug van een blessure en Ado speelt op kunstgras. Niet echt een een goede combinatie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal er wel inkomen voor Hoesen, 60e-65e minuut, hopelijk niet omdat het nodig is maar gewoon omdat het kan![]()
De mentaliteit en persoonlijkheid van PoulsenDat zie je toch veel liever dan zo'n stijntje schaars?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Hij kent zijn plekquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:26 schreef Seam het volgende:
De mentaliteit en persoonlijkheid van PoulsenDat zie je toch veel liever dan zo'n stijntje schaars?
Wat sommige hier met Siem hebben, heb ik met Fischer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee hoor maar dat kun je al niet meer normaal beoordelen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zit wat inquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:26 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij is net terug van een blessure en Ado speelt op kunstgras. Niet echt een een goede combinatie.![]()
Wij hebben sinds de spitspositie van Siem niets meer tegen Siem.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat sommige hier met Siem hebben, heb ik met Fischer.
Groetjes.![]()
Holy shitquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Staat geen maat op het elftal met oa Justin Kluivert.![]()
Hoeveel weegt ie nu? 45 kg?quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:35 schreef Tarado het volgende:
Las in het Parool dat Serero 5kg is afgevallen sinds hij de Macs etc. mijdtWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik zoek die documentaire over een jongen die nu al speelbal is van zaakwaarnemers etc.
Kon naar Ajax, PSV en Feyenoord. Koos voor Ajax. Was een jaar terug bij de publieke omroep.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Je bedoelt Pablo Rosario denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:25 schreef Planga het volgende:
Ik zoek die documentaire over een jongen die nu al speelbal is van zaakwaarnemers etc.
Kon naar Ajax, PSV en Feyenoord. Koos voor Ajax. Was een jaar terug bij de publieke omroep.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1262239![]()
Opstelling Ajax A1: Groothuizen, Anderson, van den Boomen, Mirani ('65 Acolatse), Owusu ('46 Lartey-Sanhieze), Van Bruggen ('46 El Mahdioui), Becker, Riedewald ('46 Vissers), Kishna ('46 Walian), Bay, Menig.
14' 1-0 Kishna
'20 1-1 Roda JC
'24 2-1 Kishna
'37 3-1 Menig
'40 4-1 Kishna
'55 5-1 Van den Boomen
'63 6-1 Menig
'80 7-1 Walian
7 winst, 2 gelijk, 0 verlies en 26-4 doelsaldo. Dinsdag de topper tegen PSV.![]()
Heel gezond voor het team ook dat hij er zo over praat en "zelfs" als wisselspeler nog steeds zich in blijft zetten. Je moet gewoon geen spelers hebben die gaan zitten mokken op de bank of spelers die boos worden als je ze wisselt. Het team moet boven het individu staan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
tuurlijk. Lekker degelijke speler die wat felheid kan brengen als het nodig is en daarnaast een brok ervaring en rust in het team.
En ook voor de jonge denen een fijne go-to guy lijkt me.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Lekker bezig. Heb je al een topper in de A1 gespot?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Opstelling Ajax A1: Groothuizen, Anderson, van den Boomen, Mirani ('65 Acolatse), Owusu ('46 Lartey-Sanhieze), Van Bruggen ('46 El Mahdioui), Becker, Riedewald ('46 Vissers), Kishna ('46 Walian), Bay, Menig.
14' 1-0 Kishna
'20 1-1 Roda JC
'24 2-1 Kishna
'37 3-1 Menig
'40 4-1 Kishna
'55 5-1 Van den Boomen
'63 6-1 Menig
'80 7-1 Walian
7 winst, 2 gelijk, 0 verlies en 26-4 doelsaldo. Dinsdag de topper tegen PSV.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kishna! En V/d Boomen gaat ook lekker.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lekker bezig. Heb je al een topper in de A1 gespot?![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kishna! En V/d Boomen gaat ook lekker.
Omdat hij ze waarschijnlijk niet kent, Jordiii wel.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ohnee alleen j0rdiii kijkt jeugdwedstrijden zekerquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat hij ze waarschijnlijk niet kent, Jordiii wel.
Oh.![]()
De enige echte topper(buitencategorie) is Kishna. Ik vind rechtsback Owusu ook heel goed. Voor de rest heel veel goede spelers maar geen buitencategorie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lekker bezig. Heb je al een topper in de A1 gespot?![]()
Acolatse en Becker zullen vast de kans krijgen van de Boer maar dat vind ik echt categorie Ebecilio, Lukoki, de Sa.![]()
V/d Boomen?!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kishna! En V/d Boomen gaat ook lekker.![]()
Ja maar zijn ze daar niet te laat mee begonnen dan. Ook op 3 heb je handelingssnelheid nodig en die vind ik bij hem niet zo hoog eerlijk gezegd. Maar ik moet wel toegeven dat op 3 hij het beter doet. Maar om hem dan als topper te noemen gaat me toch te ver... Inderdaad Kishna en Owusu die gaan er sowieso komen mits ze bij Ajax blijven. Ik ben ook enthousiast over Van Bruggen en Mirani, kan een sterk centraal duo vormen in de toekomst. Zijn toch nog eerste jaars A.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speelt sinds een aantal weken op 3 hč.![]()
Ja dat was mooi hequote:Op vrijdag 29 november 2013 20:45 schreef Gruisman het volgende:
Rene baalt er zichtbaar enorm van dat Ajax gewonnen heeft![]()
![]()
![]()
Dat zij belangrijk zijn door veel op te komen kan een blinde nog zien. Maar om dan weer te zeggen dat ze belangrijker dan hun zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja dat komt omdat de backs er niet bij waren, die zijn belangrijker dan xavi iniesta en messi![]()
![]()
. Busquets kon ik me wel in vinden.
![]()
quote:Van Hanegem over zege Ajax: ‘We blazen elk succesje gigantisch op’
Zaterdag, 30 november 2013 om 18:45
Het is geen geheim dat Willem van Hanegem warme gevoelens koestert voor Feyenoord. Of dat heeft meegespeeld in zijn oordeel over de winst van Ajax op Barcelona is niet duidelijk, maar de Kromme laat in ieder geval wel weten dat hij het allemaal niet zo bijzonder vond.
“Omdat we internationaal niks meer voorstellen, blazen we elk succesje gigantisch op”, laat de legendarische oud-voetballer optekenen in het NRC. Van Hanegem is wel blij met de zege en hij hoopt het agressieve spel vaker terug te zien. “Zoals ze bij Ajax over voetbal denken is geweldig. Maar ik wil dat explosieve, dat pushen, vaker terugzien dan in een Champions League-wedstrijd tegen Barcelona.”
Volgens Van Hanegem wordt er door de Nederlandse clubs teveel op balbezit gespeeld. “We voetballen met de angst om een pak slaag te krijgen”, zegt de oud-coach van onder meer Feyenoord en AZ. “Daarom gaat de bal bij Ajax ook vaak zo tergend langzaam rond. En dan krijg je maar een keer een draai om je oren.”![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, Hanegem en Gijp kunnen het echt niet hebben als Ajax een succesje boekt. Laat die Willem is iets nuttigs zeggen over dat clubje van hem.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
die heeft al jaren niks verstandigs gezegd![]()
29 april 2013quote:Willem van Hanegem maakt zich druk over de kritiek op FC Barcelona na het 4-0-verlies bij Bayern München in de halve finale van de Champions League.
"Alsof we er met zijn allen op hebben zitten wachten. Een echte liefhebber koestert Barcelona, niet alleen als team, maar ook als club waar jaar in jaar uit gewerkt wordt om het beste en aantrekkelijkste voetbal van de wereld te spelen", schijft Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad. "Nu zit het ze even niet mee. Dat komt doordat Lionel Messi, een nogal belangrijke pion in hun spel, door een spierblessure niet voluit kan spelen. Meer dan dat is er niet aan de hand."
"Dan lees ik in deze krant dat Alex Ferguson het bij Barcelona wel even anders zou hebben gedaan. Hij zou al lang doorgeselecteerd hebben. Jaja. Geloven we het zelf? Zou hij Iniesta, Xavi, Alves en Piqué al bij het oud vuil hebben gezet? De man die bij Manchester United de 34-jarige Rio Ferdinand ophemelt, die Paul Scholes (38) een paar maanden geleden weer liet opdraven en die Ryan Giggs (39) contractverlenging gaf? Schei toch uit."
"En het ergste vond ik nog de opmerkingen van Tom Egbers bij De Wereld Draait Door. Hij suggereerde dat Messi wat te dik is en zei zelfs dat hij een dubbele kin heeft gekregen. Zouden al deze mensen zelf wel eens voor een spiegel staan? Ik vind het respectloos. Een paar weken geleden speelde Barcelona nog voetbal 'van een andere planeet' thuis tegen AC Milan en nu is het ineens niets meer. Wat een opportunisme."
"Wij moeten in dit land slechts bescheiden zijn en onze lessen trekken uit wat er in de Bundesliga gebeurt en uit de manier waarop bij Barcelona over voetbal gefilosofeerd wordt. Dat heeft allemaal veel minder met geld te maken en veel meer met liefde voor het spel en voor het trainersvak."![]()
![]()
Laten we eerst maar even wachten, om een speler na enkele leuke wedstrijdjes al te kopen gaat me wel erg ver.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We zouden Ziyech moeten halen voor op de flank leuk spelertje is dat met een fantastische trap![]()
Zijn contract is nog niet verlengd dus die moet voor een prikkie op te halen zijn. Slechter dan Bojan,Sana,De Sa en Fischer kan het toch niet zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:08 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Laten we eerst maar even wachten, om een speler na enkele leuke wedstrijdjes al te kopen gaat me wel erg ver.![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn contract is nog niet verlengd dus die moet voor een prikkie op te halen zijn. Slechter dan Bojan,Sana,De Sa en Fischer kan het toch niet zijn![]()
![]()
voor twee/drie miljoen zou ik hem wel bij ajax willen zjenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn contract is nog niet verlengd dus die moet voor een prikkie op te halen zijn. Slechter dan Bojan,Sana,De Sa en Fischer kan het toch niet zijnHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Heerenveen heeft gewoon nog een optie voor nog een jaar hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn contract is nog niet verlengd dus die moet voor een prikkie op te halen zijn. Slechter dan Bojan,Sana,De Sa en Fischer kan het toch niet zijnWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Poulsenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En wie CVM? Poulsen/Duarte? Of staat dat er niet bij?![]()
Dan nog steeds relatief goedkoopquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Heerenveen heeft gewoon nog een optie voor nog een jaar hoor.![]()
![]()
Geen idee. Heerenveen kan met 1,5 jaar contract vragen wat ze willen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan nog steeds relatief goedkoopWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Alsof Heerenveen hem voor 2/3 miljoen laat gaan, ook al heeft ie een 1 jarig-contract nog :"0quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
voor twee/drie miljoen zou ik hem wel bij ajax willen zjen![]()
Ach ja het is een goede vleugelspeler die komen toch niet naar Ajaxquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Geen idee. Heerenveen kan met 1,5 jaar contract vragen wat ze willen.![]()
Altijd dat afzeiken van onze vleugelspelers.
Ebecilio deed het naar verhouding beter dan onze huidige buitenspelers terwijl hij echt dramatisch is. Dat onze vleugelspelers niet functioneren komt omdat ze bijna nooit 1-op-1 staan, niet omdat ze slecht zijn."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik heb Fischer nu al bijna een jaar lang 1 op 1 momenten zien verneukenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:38 schreef gniffie het volgende:
Altijd dat afzeiken van onze vleugelspelers.
Ebecilio deed het naar verhouding beter dan onze huidige buitenspelers terwijl hij echt dramatisch is. Dat onze vleugelspelers niet functioneren komt omdat ze bijna nooit 1-op-1 staan, niet omdat ze slecht zijn.![]()
![]()
Hij heeft last van een Lex Immers syndroom.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb Fischer nu al bijna een jaar lang 1 op 1 momenten zien verneukenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
[Feyenoordrepliek] MAAR HIJ WERKT ZO HARD EN HIJ STAAT ALTIJD OP DE JUISTE PLAATS[/Feyenoordrepliek]quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij heeft last van een Lex Immers syndroom.So confused when you're lost in the groove![]()
Lex Immers maakt soms nog doelpunten..quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij heeft last van een Lex Immers syndroom.RED ONS HENNIEGOD![]()
2 doelpunten in 14 wedstrijden voor een linkerspits met zóveel kansen is vrij schraal jaquote:Op zondag 1 december 2013 00:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lex Immers maakt soms nog doelpunten..![]()
Immers heeft er al 3 in 11 wedstrijden in liggen
Beter gemiddelde , wat een talent die Immersquote:Op zondag 1 december 2013 00:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2 doelpunten in 14 wedstrijden voor een linkerspits met zóveel kansen is vrij schraal ja![]()
Immers heeft er al 3 in 11 wedstrijden in liggenRED ONS HENNIEGOD![]()
Snap nog steeds niet waarom Louis hem negeertquote:Op zondag 1 december 2013 00:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter gemiddelde , wat een talent die Immers
Waarom gaat het hier over Immers![]()
Hoe gaat het eigelijk met het supertalent Boy, of hoe die ook heet, dat pikkie die een x aantal jaar geleden naar Juve is gegaan?![]()
Zit kennelijk op de bank bij Juventus doet het dus niet slechtquote:Op zondag 1 december 2013 01:01 schreef Class het volgende:
Waarom gaat het hier over Immers![]()
Hoe gaat het eigelijk met het supertalent Boy, of hoe die ook heet, dat pikkie die naar Juve die en x aantal jaar naar Juve is gegaan?![]()
Bij het eerste? Heeft-ie ook al speelminuten gemaakt?quote:Op zondag 1 december 2013 01:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zit kennelijk op de bank bij Juventus doet het dus niet slecht![]()
Niet eens Pirlo uit de basis kunnen spelenquote:Op zondag 1 december 2013 01:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zit kennelijk op de bank bij Juventus doet het dus niet slecht
Oh.![]()
Yup weet niet of die al gespeeld heeftquote:Op zondag 1 december 2013 01:04 schreef Class het volgende:
[..]
Bij het eerste? Heeft-ie ook al speelminuten gemaakt?![]()
Die heeft ondertussen zijn rolstoel naast het veld staan.quote:Op zondag 1 december 2013 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet eens Pirlo uit de basis kunnen spelen
Ado kapotmaken met 2 vingers in de neus mag ik toch hopen. Triest volk daar. Ben benieuwd hoeveel aanstekers op het veld gegooid worden dit jaar.
En Tom fucking Beugelsdijk die dinsdag vast wel heeft gezien hoe Pique geen schijn van kans had om een goal te maken en vervolgens vertelt hoe hij dat wel even zal doen![]()
![]()
Dat 2 vingers in de neus moet juist niet, met normale inzet wordt het een eenvoudige overwinningquote:Op zondag 1 december 2013 04:33 schreef Heeinz het volgende:
Ado kapotmaken met 2 vingers in de neus mag ik toch hopen. Triest volk daar. Ben benieuwd hoeveel aanstekers op het veld gegooid worden dit jaar.
En Tom fucking Beugelsdijk die dinsdag vast wel heeft gezien hoe Pique geen schijn van kans had om een goal te maken en vervolgens vertelt hoe hij dat wel even zal doen![]()
Ik denk het niet maar we gaan het zienquote:Op zondag 1 december 2013 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Met normale inzet wordt het ook gewoon lastig helaas.![]()
1 x ja. Hij is dan wel lang geblesseerd geweest maar hij gaat het niet redden. Toch jammer dat hij voor het geld koos.quote:Op zondag 1 december 2013 01:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zit kennelijk op de bank bij Juventus doet het dus niet slechtWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Weer zo'n klote half één wedstrijd. Ik houd m'n hart vast.Evolution is from the Devil
Dat ligt aan ADO en de gemeente Den Haag. Het imago van ADO is flink verbeterd, dus de club is erg voorzichtig.quote:Op zondag 1 december 2013 09:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaat het er eigenlijk ooit nog van komen dat supporters van Ado en Ajax bij elkaar welkom zijn?![]()
Ligt het alleen aan de Haagse kant? Amsterdam staat niet in de weg?quote:Op zondag 1 december 2013 10:03 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat ligt aan ADO en de gemeente Den Haag. Het imago van ADO is flink verbeterd, dus de club is erg voorzichtig.![]()
Sja had Ajax zich maar aan zijn afspraken gehoudenquote:Op zondag 1 december 2013 09:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
1 x ja. Hij is dan wel lang geblesseerd geweest maar hij gaat het niet redden. Toch jammer dat hij voor het geld koos.![]()
Vertel?quote:Op zondag 1 december 2013 10:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja had Ajax zich maar aan zijn afspraken gehoudenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Nee. ADO-supporters mochten al naar Ajax komen, maar ADO weerhield het.quote:Op zondag 1 december 2013 10:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ligt het alleen aan de Haagse kant? Amsterdam staat niet in de weg?![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 10:07 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Nee. ADO-supporters mochten al naar Ajax komen, maar ADO weerhield het.dat wist ik niet
![]()
Ajax had beloofd dat hij veel eerder met het eerste mee zou trainen maar dat kwamen ze niet na.quote:![]()
Bron?quote:Op zondag 1 december 2013 10:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax had beloofd dat hij veel eerder met het eerste mee zou trainen maar dat kwamen ze niet na.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Forum Opties Forumhop: Hop naar: