Het is wel een stokpaardje van je. Als het over de CL gaat ben jij er als eerste bij om te schreeuwen ´we worden genaaid´.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weetje dus niet, ook Madrid kan gewoon pech hebben dat ze hem er niet inkrijgen, of wie weet vonden ze het allemaal wel best die avond.
Feit is dat je die avond gewoon snoeihard in de reet geneukt bent.
bedankt voor je input.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is wel een stokpaardje van je. Als het over de CL gaat ben jij er als eerste bij om te schreeuwen ´we worden genaaid´.
Get over it, calimero.
Graag gedaan. Volgende plaat dan maar? Deze blijft hangen.quote:
Misschien had Madrid het nog wel rechtgezet, dat weet je inderdaad niet. Maar dit is niet eens een kwestie van geluk/pech, balletje binnenkant paal of 'je had die pingel er maar in moeten schieten'. Dit was gewoon sabotage. Je kan moeilijk zeggen dat wij 'dan ook maar met 11-0 van Zagreb hadden moeten winnen'.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof Madrid dat niet had rechtgezet en tegen Lyon had je het in de onderlinge confrontaties gewoon af moeten dwingen, dat je underdog bent betekent toch niet dat je dan automatisch meer recht op geluk hebt?
Sorry ik bedoelde het niet zo persoonlijk! raak alleen altijd geïrriteerd als gezegd wordt dat over een x aantal wedstrijden pech en geluk altijd tegen elkaar opwegen, want dat is gewoon pertinent onwaarquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Man je gaat wel ver, het is wel goed wat mij betreft, prettige wedstrijd vanavond
Ik neem het ook niet persoonlijk, is gewoon een discussie alleen worden we het niet eens, ik blijf van mening dat Ajax door gebrek aan kwaliteit de afgelopen jaren niet verder is gekomen in de CL, jij en nog wat anderen vinden de geluks/pech factor van grote invloed.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde het niet zo persoonlijk! raak alleen altijd geïrriteerd als gezegd wordt dat over een x aantal wedstrijden pech en geluk altijd tegen elkaar opwegen, want dat is gewoon pertinent onwaar. Aan de andere kant is het natuurlijk inderdaad wel weer zo dat de discussie enigszins zinloos is, omdat je als supporter al snel denkt dat je pech hebt, of de concurrent geluk
En beide hebben gelijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem het ook niet persoonlijk, is gewoon een discussie alleen worden we het niet eens, ik blijf van mening dat Ajax door gebrek aan kwaliteit de afgelopen jaren niet verder is gekomen in de CL, jij en nog wat anderen vinden de geluks/pech factor van grote invloed.
Niet naar Amsterdam mag ik hopen? Die is te traag, leuke speler voor PSV die nemen wel vaker uitgerangeerde ex Ajacieden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:25 schreef Planga het volgende:
Maduro mag in de winterstop verkassen.
Maar dan moet je niet met statistiek aankomen want de fouten waar jij het over hebt zijn toevallige fouten en die heffen elkaar inderdaad op. Of wil je zeggen dat scheidsrechters systematisch tegen Ajax fluiten?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde het niet zo persoonlijk! raak alleen altijd geïrriteerd als gezegd wordt dat over een x aantal wedstrijden pech en geluk altijd tegen elkaar opwegen, want dat is gewoon pertinent onwaar. Aan de andere kant is het natuurlijk inderdaad wel weer zo dat de discussie enigszins zinloos is, omdat je als supporter al snel denkt dat je pech hebt, of de concurrent geluk
Ik moet eerlijk toegeven, dat ik Maduro niet ontzettend veel heb zien spelen de laatste jaren. Maar gaat het niet een beetje ver om te zeggen, dat Maduro niet goed genoeg zou zijn voor dit Ajax? Hij heeft niet voor niets jaren in Spanje gespeeld. Wellicht nooit ECHT als eerste keus, maar hij moet natuurlijk wel wat kunnen om daar te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
Niet naar Amsterdam mag ik hopen? Die is te traag, leuke speler voor PSV die nemen wel vaker uitgerangeerde ex Ajacieden.
Die hoeven elkaar helemaal niet op te heffen. Bij roulette is na drie keer rood is de kans op een vierde rood nog steeds 50%quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:31 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet met statistiek aankomen want de fouten waar jij het over hebt zijn toevallige fouten en die heffen elkaar inderdaad op. Of wil je zeggen dat scheidsrechters systematisch tegen Ajax fluiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, genoeg woorden aan vuil gemaakt.
Of Blind weer naar linksback, maar dan geef je Boilesen op waar het veel te vroeg voor is. Aan de andere kant kan zo'n ervaren jongen wel echt iets toevoegen, al vraag ik me af of Maduro daar het type voor is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:57 schreef gniffie het volgende:
Maduro op de plek van Veltman en Blind? Liever niet.
28 jaar is ook iets te jong om op de bank te gaan zitten.
Blind weer linksbackquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Of Blind weer naar linksback, maar dan geef je Boilesen op waar het veel te vroeg voor is. Aan de andere kant kan zo'n ervaren jongen wel echt iets toevoegen, al vraag ik me af of Maduro daar het type voor is.
Met van Ginkel, Fischer in vorm en Bojan fit had Ajax echt een goed elftal gehad dit jaar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:38 schreef Artillerieschaap het volgende:
Als ergens op dit moment geen prioriteit is het wel in het centrum van de verdediging en op de plek van controlerende middenvelder. Maduro is een leuke speler, maar hij is simpelweg niet nodig. Een vleugelaanvaller is broodnodig en er moet een spits bij OF een aanvallende middenvelder ALS De Jong als aanvaller blijft fungeren om de selectie terug op peil te brengen.
Urby kunnen we denk ik vergeten die speelt alweer regelmatig overigens op linksbackquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:34 schreef Syntix het volgende:
Wat nou als volgend jaar Emanuelson en Heitinga terug komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |