SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. quote:El Mundo Deportivo: "De school van Ajax is springlevend. Het is een genot om in het korset van het huidige voetbal teams te zien die trouw blijven aan hun historie. Het is een vrolijke en aantrekkelijke ploeg."quote:El Periódico: "Ajax is een ploeg met jonge jongens die uit dezelfde bron hebben gedronken als de spelers van Barcelona. Ze waren niet alleen oppermachtig in passing en controle van de bal, maar ook in elk individueel duel."SPOILER: Klaassen _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veltman _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blind _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Syntix op 28-11-2013 20:29:57 ]![]()
Iets zegt mij dat er tegen ADO een matig of slecht resultaat wordt behaalt en iedereen dan weer gelijk klaarstaat met zijn kritiek na de euforie tegen Barcelona.![]()
Zal vast een moeilijke wedstrijd worden, maar een nederlaag kan ik nu wel hebben.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Als ze de trend doorzetten wordt het 0-7, halen we er 3 vanaf vanwege het vroege tijdstip en nog eens 2 wegens gebrek aan motivatie, doen we er nog een tegengoaltje bij want het is toch wel heel vroeg, toch nog 3 punten dus.![]()
Nou ja, ze moeten nu juist laten zien dat ze het aankunnen, meedoen op alle fronten.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zal vast een moeilijke wedstrijd worden, maar een nederlaag kan ik nu wel hebben.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ben er mee bezigquote:Op donderdag 28 november 2013 13:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
Pas de OP even aan met wat mooie beelden/teksten van afgelopen dinsdag![]()
![]()
Daarom, ze moeten gewoon winnenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze moeten nu juist laten zien dat ze het aankunnen, meedoen op alle fronten.![]()
Mooi zo, alvast bedankt voor de drie punten!quote:Op donderdag 28 november 2013 13:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zal vast een moeilijke wedstrijd worden, maar een nederlaag kan ik nu wel hebben.![]()
Nee, nu juist niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zal vast een moeilijke wedstrijd worden, maar een nederlaag kan ik nu wel hebben.![]()
Ik kan pas een nederlaag hebben als we kampioen zijn en het er niet meer toe doet en dan heb ik er nog moeite meequote:![]()
Wut? Totaal niet man. Juist nu niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zal vast een moeilijke wedstrijd worden, maar een nederlaag kan ik nu wel hebben.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Oke dat is waar, daardoor had Barcelona ook Ajax helemaal afgemaakt dinsdag, die hebben meer financiën en spelen in een betere competitie.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kom op man, je wil toch niet zeggen dat nu Ajax Cruijff heeft ze weer ineens naar de internationale top komen?
Daar missen ze gewoon de financiële middelen voor. Hoe je het ook wend of keert.
hIk ben het er mee eens dat het absoluut veel beter kan met de jeugd dan dat het nu gaat en er zit zeker een heleboel rek in, maar europese top gaat het echt niet worden.
Dit heeft overigens niet alleen met financien te maken, maar ook met de competitie waar we in spelen.![]()
Deulofeuquote:Op donderdag 28 november 2013 11:06 schreef Komakie het volgende:
Iedereen is zo verschrikkelijk enthousiast over de jeugdopleiding van Barcelona, maar de huidige generatie begint oud te worden en ik ben nog niet echt heel enthousiast over wat er na komt.
Als Puyol, Xavi en Iniesta weg vallen komt er toch wel een gat. Zeker op het middenveld. Op dit moment juist het sterke punt van Barca op dit moment.
Alleen Pique, Busquets, Messi en Pedro blijven dan over.
Spelers als Montoya, Tello, Cuenca, Bartra, Dos Santos en Sergi Roberto zijn aardige spelers, maar hebben lang niet het niveau van de spelers die dan stoppen en naar mijn idee spelen die nog aardig mee op het moment dat een Xavi of Iniesta mee doet.
De rest is ook aangekocht. Veel al voor een hoop geld.
Fabregas en Alba hebben wel (een gedeelte van) de jeugdopleiding doorlopen, maar zijn tussendoor wel ergens anders heen gegaan.![]()
Ja dat wel, maar bedoelde meer dat de vreugde van dinsdag opweegt tegen eventueel de teleurstelling van een nederlaag zondag.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze moeten nu juist laten zien dat ze het aankunnen, meedoen op alle fronten.
Al wordt het gewoon 0-3 Ajax
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Neuh, de euforie is nu wel weer over hoor. Het was geweldig, maar bij een nederlaag tegen Ado ga ik wel weer behoorlijk vloekenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar bedoelde meer dat de vreugde van dinsdag opweegt tegen eventueel de teleurstelling van een nederlaag zondag.
Al wordt het gewoon 0-3 Ajax.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hier nog niet. Je moet het eens drie keer tegen jezelf zeggen. Gewoon gewonnen van Barcelona. Ik heb er nog steeds moeite mee het te geloven.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, de euforie is nu wel weer over hoor. Het was geweldig, maar bij een nederlaag tegen Ado ga ik wel weer behoorlijk vloeken.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dat dus.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier nog niet. Je moet het eens drie keer tegen jezelf zeggen. Gewoon gewonnen van Barcelona. Ik heb er nog steeds moeite mee het te geloven.
Ajax![]()
![]()
Haha ik ook, beetje het gevoel toen we Brazilie hadden uitgeschakeld in 2010. Echt van 'wattafak'.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier nog niet. Je moet het eens drie keer tegen jezelf zeggen. Gewoon gewonnen van Barcelona. Ik heb er nog steeds moeite mee het te geloven.
Ik kan hier nog wel even op teren zeg.Gourmetten of steengrillen?![]()
Ajax winnen van Barcelona is wel even veel mooier dan het nederlands elftal (quote:Op donderdag 28 november 2013 14:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ik ook, beetje het gevoel toen we Brazilie hadden uitgeschakeld in 2010. Echt van 'wattafak'.
Ik kan hier nog wel even op teren zeg.) dat van brazilie wint.
![]()
Dat was eigenlijk nog ongelofelijker, omdat Oranje toen in de eerste helft compleet overlopen werd.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ajax winnen van Barcelona is wel even veel mooier dan het nederlands elftal () dat van brazilie wint.
Ik vind de overwinning van Ajax mooier, omdat ze ook daadwerkelijk de beste ploeg waren. Het is gewoon een prima afgedwongen zege. En dat je het met 10 man zelfs nog red, is helemaal prachtig.Amen.![]()
Dat sowieso, ik bedoel meer het 'niet kunnen geloven dat het echt waar is'. Niemand had toch met dit scenario rekening gehouden. Ik bedoel, de enige manier waarop ik Ajax zag winnen van Barcelona was dat zij 8 keer paal en lat raken, wij de enige kutbal er in pielen en verder vrouwen en kinderen eerst.
En nu hebben we ze gewoon verslagen met briljant voetbal.Een paar weken nadat we liepen te kutten tegen RKC. Ja, ik vind dat vrij apart.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Vooral dat laatste. Die eerste helft heb ik bij vlagen echt met m'n mond wagenwijd open zitten kijken.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:53 schreef Silenus het volgende:
Dat sowieso, ik bedoel meer het 'niet kunnen geloven dat het echt waar is'. Niemand had toch met dit scenario rekening gehouden. Ik bedoel, de enige manier waarop ik Ajax zag winnen van Barcelona was dat zij 8 keer paal en lat raken, wij de enige kutbal er in pielen en verder vrouwen en kinderen eerst.
En nu hebben we ze gewoon verslagen met briljant voetbal.Een paar weken nadat we liepen te kutten tegen RKC. Ja, ik vind dat vrij apart.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Kan er helemaal niks van inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2013 14:35 schreef Saysem het volgende:
[..]
Liep ook te prutsen bij Everton.![]()
Ik liep al te vloeken en loop nog steeds te vloeken over die tegengoal en hoe die tot stand kwam, ondanks de verdiende winstquote:Op donderdag 28 november 2013 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, de euforie is nu wel weer over hoor. Het was geweldig, maar bij een nederlaag tegen Ado ga ik wel weer behoorlijk vloeken.
(ouderdom denk ik)![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is balen ja, Blind doet het juist zo goed op het middenveld.![]()
Gewoon Denswil/Hoorn of welke andere verdediger dan ook op de LB zetten. Blind als CVM is belangrijker dan Blind als LB.![]()
Duarte kan daar ook gewoon, Serero en Schone ernaast.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:00 schreef Gruisman het volgende:
Gewoon Denswil/Hoorn of welke andere verdediger dan ook op de LB zetten. Blind als CVM is belangrijker dan Blind als LB.![]()
Boilesen?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Welke echte lb's hebben we achter blind?![]()
Niemand van Ajax 1, na de man van glas en Blind.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Welke echte lb's hebben we achter blind?![]()
De GIF'jes die aangemaakt zijn in vorige topic in de OP zou wel mooi staan.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:04 schreef Syntix het volgende:
Als er nog meer mooie dingen in de op moeten hoor ik het welOp woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Als een vrouw zich als een eikel gedraagt mag je dr als een eikel behandelen. gelijke rechten enzo.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:09 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
De GIF'jes die aangemaakt zijn in vorige topic in de OP zou wel mooi staan.![]()
![]()
Zondag wordt weer drama. Wiedemeijertje als scheids, 12.30, bíj ADO... Alle ingrediënten voor puntverlies. Al zie ik dat graag anders, ik vrees dat het gewoon iets van 0-0 wordt.Gloeiende, gloeiende, gloeiende!![]()
Nou dinsdag was het niet weer drama..quote:Op donderdag 28 november 2013 16:26 schreef Buffell het volgende:
Zondag wordt weer drama. Wiedemeijertje als scheids, 12.30, bíj ADO... Alle ingrediënten voor puntverlies. Al zie ik dat graag anders, ik vrees dat het gewoon iets van 0-0 wordt.![]()
Nee foute betiteling misschien. ik doel met dat 'weer' meer op de traditionele knullige wedstrijden die Ajax om 12.30 speelt.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou dinsdag washet niet weer drama..Gloeiende, gloeiende, gloeiende!![]()
Geef ze groot gelijkquote:Op donderdag 28 november 2013 16:28 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nee foute betiteling misschien. ik doel met dat 'weer' meer op de traditionele knullige wedstrijden die Ajax om 12.30 speelt.
Uitslapen
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
Boilesen iig tot de winterstop eruit![]()
![]()
Genoeg blijkbaar. Dijks en Koppers mochten niet voor niets weg.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Welke echte lb's hebben we achter blind?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: