Okay tot morgen enzo dan maarquote:Op donderdag 28 november 2013 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
matties ik ben half uur weg
tot later one love
Daar heb ik op FOK! ook dagelijks last van.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:05 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik begin mezelf vervelend te vinden
Nu pas?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:05 schreef Stuart het volgende:
Vervelend genoeg dat je bij LB past?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:05 schreef Stuart het volgende:
rustigquote:Op donderdag 28 november 2013 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
tot later one love
Ja, je moet eens zien hoe hij een appel eetquote:
Waarom reageer jij de laatste dagen zo debiel eigenlijkquote:
Oh ik denk dat ik het al voor me kan zien, nee doe maar nietquote:Op donderdag 28 november 2013 01:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, je moet eens zien hoe hij een appel eet![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
tot later one love
Hoe zie je het voor je dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik denk dat ik het al voor me kan zien, nee doe maar niet![]()
Kan daar heel slecht tegen
Hij heeft appel opgegeten?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, je moet eens zien hoe hij een appel eet![]()
als Bokito.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe zie je het voor je dan?
Preciesquote:
een appel staat erquote:
eerst pics en een korte bioquote:Op donderdag 28 november 2013 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien iets voor VA? Hoeft hij misschien zijn leven toch te spenderen met een BigMac.
Gelukkig maarquote:
Ja hequote:
Jaquote:
Nahhquote:Op donderdag 28 november 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb Badschaap gevonden
wil je nu reagerenquote:Op donderdag 28 november 2013 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wil je niet zien nee.
Tanden
Slaap lekkerquote:
Doei Stuart. Veel plezier nog met die douchekop in je reet terwijl je tweehandsboekjes aan het lezen bentquote:
Ik ga naar bed. Morgen weer veelte lang school, straks voelt het nog als werkquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga naar bed. Morgen weer veelte lang school, straks voelt het nog als werk
Nog 4 jaar tot mijn uitkering
Trustenquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga naar bed. Morgen weer veelte lang school, straks voelt het nog als werk
Nog 4 jaar tot mijn uitkering
En op een kleine afstand, maar ik denk dat LB haar onderschrift toch maar eerst moet kwijtraken.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
LR en LB mischien? Allebei kleintjessss.
Waarom?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En op een kleine afstand, maar ik denk dat LB haar onderschrift toch maar eerst moet kwijtraken.
Ok!quote:Op donderdag 28 november 2013 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En op een kleine afstand, maar ik denk dat LB haar onderschrift toch maar eerst moet kwijtraken.
Ik ondersteun dit.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
LR en LB mischien? Allebei kleintjessss.
Sof?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok!
SOF, doe je onderschrift weg. Dan heb ik een date voor je.
ben ninjaquote:
trusten tchockie!quote:Op donderdag 28 november 2013 01:12 schreef Tchock het volgende:
Ook slapen, morgen vroeg er uit. Adieu!
Bijna ninjaquote:
BBQ, je bent nog wakkerquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:12 schreef Tchock het volgende:
Ook slapen, morgen vroeg er uit. Adieu!
Awww, wat lief. Misschien moet ik jullie maar eens koppelen.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Hahah Tchock ik wilde je quoten maar stuurde je per ongeluk een dm![]()
Trusten
Goed ideequote:Op donderdag 28 november 2013 01:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awww, wat lief. Misschien moet ik jullie maar eens koppelen.
allebei bezetquote:Op donderdag 28 november 2013 01:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awww, wat lief. Misschien moet ik jullie maar eens koppelen.
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, morgen vrij dus nu kan het.
Ik lees hier een subtiele hint denk ik, Ezell? wat denk jij?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij gelukkig getrouwd?, Secondlove.Essz
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
I don't give a damn.
Ess is het met mij eens.![]()
Ik denk dat hij met jou wil trouwen zodat jij andere mannen (van SecondLove) kan humpen.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lees hier een subtiele hint denk ik, Ezell? wat denk jij?
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
Ess is volgens mij echt een beest in bed. Net als lb.
doe normaal johquote:Op donderdag 28 november 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
euh neuhquote:Op donderdag 28 november 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij gelukkig getrouwd?, Secondlove.Essz
Naar de opticien, zorgen dat ik weer kan kijken met twee ogenquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar had ik niks mee te maken, ontzettend kansloos figuur.
En jij had sowieso allang een permban moeten hebben.
Ja altijd de verlegen types hè?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
Kun je het niet alleen af? Wat schattig.quote:
Ik offer mij voor deze ene keer op, maar dan wil ik wel huisman worden.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met jou wil trouwen zodat jij andere mannen kan humpen.
Jij kan het weten als Wastelandganger.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
Oh is dat de hintquote:Op donderdag 28 november 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met jou wil trouwen zodat jij andere mannen (van SecondLove) kan humpen.
Flirten is niet strafbaar hoorquote:
bedanktquote:Op donderdag 28 november 2013 01:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kun je het niet alleen af? Wat schattig.
Hij komt hier net hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Yeaaaah, he's not getting any. Schijnt zo te horen in een huwelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh is dat de hintThnks voor de verheldering
Ja hoi, hier zijn we aan het koppelen, niet aan het ruziemakenquote:
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja altijd de verlegen types hè?
Spann0ndquote:Op donderdag 28 november 2013 01:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Naar de opticien, zorgen dat ik weer kan kijken met twee ogenZodat ik dan weer kan rijden
Oh, en zoeken naar surprisemateriaal
Hoi Madame_Paon lang niet gesproken. Hoe staat het leven ermee, nog steeds in de amateurfotografie?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
aha,quote:Op donderdag 28 november 2013 01:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoi, hier zijn we aan het koppelen, niet aan het ruziemaken
Oh tof, maar ik wil wel koken danquote:Op donderdag 28 november 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik offer mij voor deze ene keer op, maar dan wil ik wel huisman worden.
[..]
Jij kan het weten als Wastelandganger.
Geen ideequote:Op donderdag 28 november 2013 01:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Spann0nd
Weet je al wat je gaat maken?
Nog een stalker fan.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Madame_Paon lang niet gesproken. Hoe staat het leven ermee, nog steeds in de amateurfotografie?
Madame_Paon
Ik flirt wel regelmatig hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 01:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en toch doe ik er niet aan
Typisch doet onaardig tegen mij.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Madame_Paon lang niet gesproken. Hoe staat het leven ermee, nog steeds in de amateurfotografie?
Madame_Paon
Moet je ff in de Pipoos kijken, daar hebben ze boekjes met ideeën volgens mij.quote:
wat je zegt ben je zelfquote:Op donderdag 28 november 2013 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Typisch doet onaardig tegen mij.
Preciesquote:Op donderdag 28 november 2013 01:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Yeaaaah, he's not getting any. Schijnt zo te horen in een huwelijk.
quote:
Samen toch? Dat is dan onze rode draad door het huwelijk. 's avonds zal je immers niet thuis zijn onder deze voorwaarde.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh tof, maar ik wil wel koken dan
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Samen toch? Dat is dan onze rode draad door het huwelijk. 's avonds zal je immers niet thuis zijn onder deze voorwaarde.
Ik heb geen picsquote:
Het schijnt iets te maken te hebben met jongens aankijken in de kroeg en gratis drank krijgenquote:
Die hebben we hier in de buurt niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet je ff in de Pipoos kijken, daar hebben ze boekjes met ideeën volgens mij.
Ohja dat is ook wel goedquote:Op donderdag 28 november 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Samen toch? Dat is dan onze rode draad door het huwelijk. 's avonds zal je immers niet thuis zijn onder deze voorwaarde.
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het schijnt iets te maken te hebben met jongens aankijken in de kroeg en gratis drank krijgen
Watquote:Op donderdag 28 november 2013 01:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die hebben we hier in de buurt niet.Ik woon in een boerengat.
Ik ben niet zo goed in online flirtenquote:
je bent zelf niet waarquote:Op donderdag 28 november 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
Iemand zei dat WhatsApp zo'n beetje gelijk staat aan flirten. Is toch niet waar?
Zelfs in Middelburg is er een Pipoosquote:Op donderdag 28 november 2013 01:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die hebben we hier in de buurt niet.Ik woon in een boerengat.
Gezondheidquote:
Watquote:Op donderdag 28 november 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
Iemand zei dat WhatsApp zo'n beetje gelijk staat aan flirten. Is toch niet waar?
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het schijnt iets te maken te hebben met jongens aankijken in de kroeg en gratis drank krijgen
Gezondheidquote:
Dat ligt eraan. Volgens KPD is "Ik wil je neuken" een vorm van extreem flirten, dus als je dat regelmatig ontvangt op whatsapp dan wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
Gratis tipquote:
een wat?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zelfs in Middelburg is er een Pipoos
Ik WhatsApp vaak met m'n moeder.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
He Ezelltje, zal ik eens lekker op jou rijden?quote:
Wat onaardigquote:
ik flirt niet op whapp iig. beetje raar ditquote:Op donderdag 28 november 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
http://www.pipoos.nl/quote:
In heel Flevoland niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zelfs in Middelburg is er een Pipoos
Wel met een gozert dan.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik WhatsApp vaak met m'n moeder.
Maak mij nou niet belachelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Ezelltje, zal ik eens lekker op jou rijden?![]()
![]()
![]()
Dit?:@
tjacka is een wolf in schaapsklerenquote:
Is ook de eerste keer dat ik er van heb gehoord.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:23 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van een Pipoos LB
quote:
Ik whatsapp ook met jongens, maar die whatsappgesprekken schaar ik niet onder flirten hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel met een gozert dan.
[..]
Maak mij nou niet belachelijk.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
tjacka is een wolf in schaapskleren
Ik ook niet, althans, volgens mij. Maar dat is wat ik te horen kreeg.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik flirt niet op whapp iig. beetje raar dit
Als echte CRE-mod weet ik ditquote:Op donderdag 28 november 2013 01:23 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van een Pipoos LB
Ben ik gelukkig niet de enigequote:Op donderdag 28 november 2013 01:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is ook de eerste keer dat ik er van heb gehoord.
Pot. Je past wel bij Ezell. Ik wil de date wel regelen en filmen.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik WhatsApp vaak met m'n moeder.
Ziet er wel supertof uitquote:
Ik niet zoveelquote:Op donderdag 28 november 2013 01:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik whatsapp ook met jongens, maar die whatsappgesprekken schaar ik niet onder flirten hoor
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik whatsapp ook met jongens, maar die whatsappgesprekken schaar ik niet onder flirten hoor
Ezell is mn zusquote:Op donderdag 28 november 2013 01:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pot. Je past wel bij Ezell. Ik wil de date wel regelen en filmen.
Ik ben trots op je, gelukkig maar dat Tjack toch niet bij CRE mod was geweest, dan had hij nu door de mand gevallenquote:Op donderdag 28 november 2013 01:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als echte CRE-mod weet ik dit
Jij gaat verquote:
Dat dacht ik dus ook al.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben ik gelukkig niet de enige
Als je met iemand aan het whatsappen bent dan heb je zijn telefoonnummer over het algemeen al welquote:Op donderdag 28 november 2013 01:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik niet zoveel
BBQ, wat is je nummer![]()
![]()
quote:
quote:
Gaan we dan flirten?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik niet zoveel
BBQ, wat is je nummer![]()
![]()
Omdat LB in de TT denk ik?quote:
doe weer in KPD danquote:
Jij weer Tjack?quote:
Jaquote:
Makkelijker een date?quote:
Teruggeschoptquote:
Uhuh..quote:
Watquote:Op donderdag 28 november 2013 01:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Weer zo'n seksueel getinte opmerkingalleen omdat ik een grote penis heb zeg je dit.
Hij was even behulpzaam want er zit vast nog wel een vrijgezelle hunk daar?quote:
mag ik meequote:Op donderdag 28 november 2013 01:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pot. Je past wel bij Ezell. Ik wil de date wel regelen en filmen.
Logboek entries zegt van niet.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:28 schreef Rodawa het volgende:
Poll: Heeft Ezell een match?
• Ja, met LittleBrownie
• Ja, en ze is linkshandig
• Ja, en ze is rechtshandig
• Ja
• Ja, met Brownie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
is dat als je het perron op loopt en de trein is nog niet weggereden?quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:28 schreef Rodawa het volgende:
Poll: Heeft Ezell een match?
• Ja, met LittleBrownie
• Ja, en ze is linkshandig
• Ja, en ze is rechtshandig
• Ja
• Ja, met Brownie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
De onafhankelijke poll oordeelt anders. Je hebt duidelijk een match.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Ik val niet op meisjes en al helemaal niet op mijn zusje.
Oh, dat geeft nietquote:Op donderdag 28 november 2013 01:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel durf.
waar is datquote:Op donderdag 28 november 2013 01:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Logboek entries zegt van niet.
O mijn god, hoor je dat LB?!quote:Op donderdag 28 november 2013 01:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De onafhankelijke poll oordeelt anders. Je hebt duidelijk een match.
wel een geniale poll. hier gaat een mooie relatie uit ontstaan. heldquote:Op donderdag 28 november 2013 01:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De onafhankelijke poll oordeelt anders. Je hebt duidelijk een match.
Onderaan het topicquote:
hahah hommoquote:Op donderdag 28 november 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Ik val niet op meisjes en al helemaal niet op mijn zusje.
Zusjesrelatie, dat wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wel een geniale poll. hier gaat een mooie relatie uit ontstaan. held
Ik wacht wel totdat je het wel durftquote:
TOMO ZITTEKE WE!!quote:
quote:
Smoothquote:Op donderdag 28 november 2013 01:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wacht wel totdat je het wel durft![]()
leuk!quote:Op donderdag 28 november 2013 01:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag de date een beetje sturen waar nodig.![]()
Handig, want dat ben ik al.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De onafhankelijke poll heeft tevens verklaard dat je linkshandig bent.
Ja toch.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon relaties fixen met een poll. ik ga even onderzoek doen
Met mijn FOK!man.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
SmoothLB hosselt zelf even een date in haar date topic
quote:
jajaquote:Op donderdag 28 november 2013 01:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja toch.Alleen jammer dat we hier niet meer meiden hebben. Wilde nog een match maken.
Noem je mij nou god?quote:
Waar wil jij meiden vandaan halen?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jaja
je kan altijd nog een nieuw blik opentrekken ergens
Okquote:Op donderdag 28 november 2013 01:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wacht wel totdat je het wel durft![]()
Ik zal de volgende hunt even kijken wat ik voor je kan doenquote:Op donderdag 28 november 2013 01:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jaja
je kan altijd nog een nieuw blik opentrekken ergens
Hij is weg als er niks in staat.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zag het de vorige keer wel staan
maar nu is het weg
Okéquote:Op donderdag 28 november 2013 01:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
OkAls ik er klaar voor ben stuur dm ik 'm wel
Cool. Coolcoolcool.quote:
dat vraag je uitgerekend aan mijquote:Op donderdag 28 november 2013 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waar wil jij meiden vandaan halen?
( Discotheek Holly )quote:Op donderdag 28 november 2013 01:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat vraag je uitgerekend aan mij
Zonder ID niet neequote:Op donderdag 28 november 2013 01:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij zou er niet eens binnenkomen.
Jajajaja! Zoek je slimme meiden, dan gaan we naar de bieb. Zoek je dierenliefhebbers, dan gaan we naar de manage. Etc!quote:Op donderdag 28 november 2013 01:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat vraag je uitgerekend aan mij
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb Badschaap gevonden
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En vonden ze jou pak mooi op de afdeling, fok-it?
TR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:
[..]
[ afbeelding ]
Indrukwekkend lange tenen. Je draagt zeker clownsschoenen xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[ afbeelding ]
Noem je LB dan ook een kankermongool omdat ze je als een aap vondt eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
The Level in Arnhemquote:
vondt?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noem je LB dan ook een kankermongool omdat ze je als een aap vondt eten?
Hossel die chickies dan.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
The Level in Arnhem
en nee.
Ja uh, ik doe 10 dingen tegelijk.Hou je maar bezig met die TRquote:
en zoek ik ik lichtelijke hipstermeisjes kijk ik gewoon op school, daar zijn ze in overvloedquote:Op donderdag 28 november 2013 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jajajaja! Zoek je slimme meiden, dan gaan we naar de bieb. Zoek je dierenliefhebbers, dan gaan we naar de manage. Etc!
Je bent inmiddels al een bekende met Holly?quote:
[..]
[ afbeelding ]
dat wordt een week ban manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Tjacka is le mod.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja uh, ik doe 10 dingen tegelijk.Hou je maar bezig met die TR
ippa fixen voor flugel niets mis mee toch lrquote:Op donderdag 28 november 2013 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent inmiddels al een bekende met Holly?Lekker tussen de 20 jarige Marokkanen en hun 14 jarige vriendinnetjes.
Ik heb ervan gehoordquote:Op donderdag 28 november 2013 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent inmiddels al een bekende met Holly?Lekker tussen de 20 jarige Marokkanen en hun 14 jarige vriendinnetjes.
Gelukkigquote:
Daarvoor moeten we naar... uhm... jouw school.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en zoek ik ik lichtelijke hipstermeisjes kijk ik gewoon op school, daar zijn ze in overvloed
klinkt goed goedquote:Op donderdag 28 november 2013 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ippa fixen voor flugel niets mis mee toch lr
Net als die man van 92 die geen drank meekreeg omdat hij niet aan kon tonen dat hij niet meer minderjarig was. Die problemen heb jij ook over 77 jaar.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we naar... uhm... jouw school.
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Net als die man van 92 die geen drank meekreeg omdat hij niet aan kon tonen dat hij niet meer minderjarig was. Die problemen heb jij ook over 77 jaar.
Kan haar geen ongelijk geven. Een scooter winnen door een bepaalde activiteit uit te voeren bij jongens is niet al te moeilijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
De vraag is of ik morgen naar school ga de eerste uren. Zeker nu ik LB moet overtuigen Holly links te laten liggen
Ik heb ook geen zin maar ga wel denk ikquote:Op donderdag 28 november 2013 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
De vraag is of ik morgen naar school ga de eerste uren. Zeker nu ik LB moet overtuigen Holly links te laten liggen
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan haar geen ongelijk geven. Een scooter winnen door een bepaalde activiteit uit te voeren bij jongens is niet al te moeilijk.
Ik heb het nooit drukquote:
Dat was om de aandacht af te leiden van die schandalige spelfoutquote:Op donderdag 28 november 2013 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je zei net dat je 10 dingen deed
oke even eten makenquote:Op donderdag 28 november 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was om de aandacht af te leiden van die schandalige spelfout
vondtquote:Op donderdag 28 november 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was om de aandacht af te leiden van die schandalige spelfout
Ben je dronken?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:45 schreef Ezell het volgende:
Fok-it is mijn mattie, mijn mattie from another mattie.
Niet doen joh. Morgen ben ik toch in Rotterdam en niet in Delft.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin maar ga wel denk ik
NAAR DE LES.
Je past wel bij BL jaquote:
Wie is die other mattie dan? he he he?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:45 schreef Ezell het volgende:
Fok-it is mijn mattie, mijn mattie from another mattie.
HEIL BITTERLEMONquote:Op donderdag 28 november 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je past wel bij BL ja
[..]
Wie is die other mattie dan? he he he?
Geen idee. Maakt dat uit?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie is die other mattie dan? he he he?
Ja, maarquote:Op donderdag 28 november 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet doen joh. Morgen ben ik toch in Rotterdam en niet in Delft.
Nou dat is indirect ook mijn mattie. Moet wel beetje klikkenquote:
meant*quote:
Nou, noem een naam.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dat is indirect ook mijn mattie. Moet wel beetje klikken
Piet.quote:
OH MIJN GOD, HET IS ARACHIDE.quote:
Helloquote:
Nee Piet Paulusmaquote:
lobi lobiquote:
Oke, welterusten!quote:
Waar werk je?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
lobi lobi![]()
Weet je dat ik op mijn werk echt altijd kijk of ik jou toevallig een keertje zie
Komt allemaal door Tjacka als mod.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt allemaal door Tjacka als mod.
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niks mis met wat lobi zo nu en dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |