een appel staat erquote:
eerst pics en een korte bioquote:Op donderdag 28 november 2013 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien iets voor VA? Hoeft hij misschien zijn leven toch te spenderen met een BigMac.
Gelukkig maarquote:
Ja hequote:
Jaquote:
Nahhquote:Op donderdag 28 november 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb Badschaap gevonden
wil je nu reagerenquote:Op donderdag 28 november 2013 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wil je niet zien nee.
Tanden
Slaap lekkerquote:
Doei Stuart. Veel plezier nog met die douchekop in je reet terwijl je tweehandsboekjes aan het lezen bentquote:
Ik ga naar bed. Morgen weer veelte lang school, straks voelt het nog als werkquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga naar bed. Morgen weer veelte lang school, straks voelt het nog als werk
Nog 4 jaar tot mijn uitkering
Trustenquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga naar bed. Morgen weer veelte lang school, straks voelt het nog als werk
Nog 4 jaar tot mijn uitkering
En op een kleine afstand, maar ik denk dat LB haar onderschrift toch maar eerst moet kwijtraken.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
LR en LB mischien? Allebei kleintjessss.
Waarom?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En op een kleine afstand, maar ik denk dat LB haar onderschrift toch maar eerst moet kwijtraken.
Ok!quote:Op donderdag 28 november 2013 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En op een kleine afstand, maar ik denk dat LB haar onderschrift toch maar eerst moet kwijtraken.
Ik ondersteun dit.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
LR en LB mischien? Allebei kleintjessss.
Sof?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok!
SOF, doe je onderschrift weg. Dan heb ik een date voor je.
ben ninjaquote:
trusten tchockie!quote:Op donderdag 28 november 2013 01:12 schreef Tchock het volgende:
Ook slapen, morgen vroeg er uit. Adieu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |