quote:Op donderdag 28 november 2013 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we naar... uhm... jouw school.
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Net als die man van 92 die geen drank meekreeg omdat hij niet aan kon tonen dat hij niet meer minderjarig was. Die problemen heb jij ook over 77 jaar.
Kan haar geen ongelijk geven. Een scooter winnen door een bepaalde activiteit uit te voeren bij jongens is niet al te moeilijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
De vraag is of ik morgen naar school ga de eerste uren. Zeker nu ik LB moet overtuigen Holly links te laten liggen
Ik heb ook geen zin maar ga wel denk ikquote:Op donderdag 28 november 2013 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
De vraag is of ik morgen naar school ga de eerste uren. Zeker nu ik LB moet overtuigen Holly links te laten liggen
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan haar geen ongelijk geven. Een scooter winnen door een bepaalde activiteit uit te voeren bij jongens is niet al te moeilijk.
Ik heb het nooit drukquote:
Dat was om de aandacht af te leiden van die schandalige spelfoutquote:Op donderdag 28 november 2013 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je zei net dat je 10 dingen deed
oke even eten makenquote:Op donderdag 28 november 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was om de aandacht af te leiden van die schandalige spelfout
vondtquote:Op donderdag 28 november 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was om de aandacht af te leiden van die schandalige spelfout
Ben je dronken?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:45 schreef Ezell het volgende:
Fok-it is mijn mattie, mijn mattie from another mattie.
Niet doen joh. Morgen ben ik toch in Rotterdam en niet in Delft.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin maar ga wel denk ik
NAAR DE LES.
Je past wel bij BL jaquote:
Wie is die other mattie dan? he he he?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:45 schreef Ezell het volgende:
Fok-it is mijn mattie, mijn mattie from another mattie.
HEIL BITTERLEMONquote:Op donderdag 28 november 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je past wel bij BL ja
[..]
Wie is die other mattie dan? he he he?
Geen idee. Maakt dat uit?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie is die other mattie dan? he he he?
Ja, maarquote:Op donderdag 28 november 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet doen joh. Morgen ben ik toch in Rotterdam en niet in Delft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |