Wat onaardigquote:
ik flirt niet op whapp iig. beetje raar ditquote:Op donderdag 28 november 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
Iemand zei dat WhatsApp zo'n beetje gelijk staat aan flirten. Is toch niet waar?
http://www.pipoos.nl/quote:
In heel Flevoland niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zelfs in Middelburg is er een Pipoos
Wel met een gozert dan.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik WhatsApp vaak met m'n moeder.
Maak mij nou niet belachelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Ezelltje, zal ik eens lekker op jou rijden?![]()
![]()
![]()
Dit?:@
tjacka is een wolf in schaapsklerenquote:
Is ook de eerste keer dat ik er van heb gehoord.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:23 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van een Pipoos LB
quote:
Ik whatsapp ook met jongens, maar die whatsappgesprekken schaar ik niet onder flirten hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel met een gozert dan.
[..]
Maak mij nou niet belachelijk.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
tjacka is een wolf in schaapskleren
Ik ook niet, althans, volgens mij. Maar dat is wat ik te horen kreeg.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik flirt niet op whapp iig. beetje raar dit
Als echte CRE-mod weet ik ditquote:Op donderdag 28 november 2013 01:23 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van een Pipoos LB
Ben ik gelukkig niet de enigequote:Op donderdag 28 november 2013 01:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is ook de eerste keer dat ik er van heb gehoord.
Pot. Je past wel bij Ezell. Ik wil de date wel regelen en filmen.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik WhatsApp vaak met m'n moeder.
Ziet er wel supertof uitquote:
Ik niet zoveelquote:Op donderdag 28 november 2013 01:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik whatsapp ook met jongens, maar die whatsappgesprekken schaar ik niet onder flirten hoor
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik whatsapp ook met jongens, maar die whatsappgesprekken schaar ik niet onder flirten hoor
Ezell is mn zusquote:Op donderdag 28 november 2013 01:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pot. Je past wel bij Ezell. Ik wil de date wel regelen en filmen.
Ik ben trots op je, gelukkig maar dat Tjack toch niet bij CRE mod was geweest, dan had hij nu door de mand gevallenquote:Op donderdag 28 november 2013 01:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als echte CRE-mod weet ik dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |