quote:Op donderdag 28 november 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Samen toch? Dat is dan onze rode draad door het huwelijk. 's avonds zal je immers niet thuis zijn onder deze voorwaarde.
Ik heb geen picsquote:
Het schijnt iets te maken te hebben met jongens aankijken in de kroeg en gratis drank krijgenquote:
Die hebben we hier in de buurt niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet je ff in de Pipoos kijken, daar hebben ze boekjes met ideeën volgens mij.
Ohja dat is ook wel goedquote:Op donderdag 28 november 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Samen toch? Dat is dan onze rode draad door het huwelijk. 's avonds zal je immers niet thuis zijn onder deze voorwaarde.
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het schijnt iets te maken te hebben met jongens aankijken in de kroeg en gratis drank krijgen
Watquote:Op donderdag 28 november 2013 01:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die hebben we hier in de buurt niet.Ik woon in een boerengat.
Ik ben niet zo goed in online flirtenquote:
je bent zelf niet waarquote:Op donderdag 28 november 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
Iemand zei dat WhatsApp zo'n beetje gelijk staat aan flirten. Is toch niet waar?
Zelfs in Middelburg is er een Pipoosquote:Op donderdag 28 november 2013 01:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die hebben we hier in de buurt niet.Ik woon in een boerengat.
Gezondheidquote:
Watquote:Op donderdag 28 november 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
Iemand zei dat WhatsApp zo'n beetje gelijk staat aan flirten. Is toch niet waar?
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het schijnt iets te maken te hebben met jongens aankijken in de kroeg en gratis drank krijgen
Gezondheidquote:
Dat ligt eraan. Volgens KPD is "Ik wil je neuken" een vorm van extreem flirten, dus als je dat regelmatig ontvangt op whatsapp dan wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
Gratis tipquote:
een wat?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zelfs in Middelburg is er een Pipoos
Ik WhatsApp vaak met m'n moeder.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
He Ezelltje, zal ik eens lekker op jou rijden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |