Bijna ninjaquote:
BBQ, je bent nog wakkerquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:12 schreef Tchock het volgende:
Ook slapen, morgen vroeg er uit. Adieu!
Awww, wat lief. Misschien moet ik jullie maar eens koppelen.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Hahah Tchock ik wilde je quoten maar stuurde je per ongeluk een dm![]()
Trusten
Goed ideequote:Op donderdag 28 november 2013 01:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awww, wat lief. Misschien moet ik jullie maar eens koppelen.
allebei bezetquote:Op donderdag 28 november 2013 01:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awww, wat lief. Misschien moet ik jullie maar eens koppelen.
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, morgen vrij dus nu kan het.
Ik lees hier een subtiele hint denk ik, Ezell? wat denk jij?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij gelukkig getrouwd?, Secondlove.Essz
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
I don't give a damn.
Ess is het met mij eens.![]()
Ik denk dat hij met jou wil trouwen zodat jij andere mannen (van SecondLove) kan humpen.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lees hier een subtiele hint denk ik, Ezell? wat denk jij?
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
Ess is volgens mij echt een beest in bed. Net als lb.
doe normaal johquote:Op donderdag 28 november 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
euh neuhquote:Op donderdag 28 november 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij gelukkig getrouwd?, Secondlove.Essz
Naar de opticien, zorgen dat ik weer kan kijken met twee ogenquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar had ik niks mee te maken, ontzettend kansloos figuur.
En jij had sowieso allang een permban moeten hebben.
Ja altijd de verlegen types hè?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
Kun je het niet alleen af? Wat schattig.quote:
Ik offer mij voor deze ene keer op, maar dan wil ik wel huisman worden.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met jou wil trouwen zodat jij andere mannen kan humpen.
Jij kan het weten als Wastelandganger.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
Oh is dat de hintquote:Op donderdag 28 november 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met jou wil trouwen zodat jij andere mannen (van SecondLove) kan humpen.
Flirten is niet strafbaar hoorquote:
bedanktquote:Op donderdag 28 november 2013 01:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kun je het niet alleen af? Wat schattig.
Hij komt hier net hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Yeaaaah, he's not getting any. Schijnt zo te horen in een huwelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh is dat de hintThnks voor de verheldering
Ja hoi, hier zijn we aan het koppelen, niet aan het ruziemakenquote:
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja altijd de verlegen types hè?
Spann0ndquote:Op donderdag 28 november 2013 01:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Naar de opticien, zorgen dat ik weer kan kijken met twee ogenZodat ik dan weer kan rijden
Oh, en zoeken naar surprisemateriaal
Hoi Madame_Paon lang niet gesproken. Hoe staat het leven ermee, nog steeds in de amateurfotografie?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
aha,quote:Op donderdag 28 november 2013 01:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoi, hier zijn we aan het koppelen, niet aan het ruziemaken
Oh tof, maar ik wil wel koken danquote:Op donderdag 28 november 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik offer mij voor deze ene keer op, maar dan wil ik wel huisman worden.
[..]
Jij kan het weten als Wastelandganger.
Geen ideequote:Op donderdag 28 november 2013 01:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Spann0nd
Weet je al wat je gaat maken?
Nog een stalker fan.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Madame_Paon lang niet gesproken. Hoe staat het leven ermee, nog steeds in de amateurfotografie?
Madame_Paon
Ik flirt wel regelmatig hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 01:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en toch doe ik er niet aan
Typisch doet onaardig tegen mij.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Madame_Paon lang niet gesproken. Hoe staat het leven ermee, nog steeds in de amateurfotografie?
Madame_Paon
Moet je ff in de Pipoos kijken, daar hebben ze boekjes met ideeën volgens mij.quote:
wat je zegt ben je zelfquote:Op donderdag 28 november 2013 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Typisch doet onaardig tegen mij.
Preciesquote:Op donderdag 28 november 2013 01:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Yeaaaah, he's not getting any. Schijnt zo te horen in een huwelijk.
quote:
Samen toch? Dat is dan onze rode draad door het huwelijk. 's avonds zal je immers niet thuis zijn onder deze voorwaarde.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh tof, maar ik wil wel koken dan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |