Marnick Vermijl moest weg bij Men joenaaitet.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjonny Evans zou zelf bij NEC op de bank zitten
Die ging naar tjselsie tog?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marnick Vermijl moest weg bij Men joenaaitet.
In 2014 beginnen ze met de achtste finales, dus leef je uit.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:08 schreef Geo4kant het volgende: Ik denk dat ik komend jaar pas ga kijken vanaf de kwart of misschien pas vanaf de halve finale
Maar dat is niet rullevant . had ook 0 randementquote:Op woensdag 27 november 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marnick Vermijl moest weg bij Men joenaaitet.
Hoe gaan ze dat dan doen?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
In 2014 beginnen ze met de achtste finales, dus leef je uit.
watquote:Op woensdag 27 november 2013 21:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
In 2014 beginnen ze met de achtste finales, dus leef je uit.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat dan doen?
Jullie snappen de kutgrap niet.quote:
welkom bij weer een nieuwe aflevering HAHAHAHAquote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Waar ik ook zo moe van wordt is van die types die te pas en te onpas VI na gaan doen, ik bedoel waar slaat dat op?
Inderdaad, al die schijlolligheden, prietpraat.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Waar ik ook zo moe van wordt is van die types die te pas en te onpas VI na gaan doen, ik bedoel waar slaat dat op?
okquote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen de kutgrap niet.
Behoorlijk pedant idd, zulke blagen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
ik snap hem al want over 2 maanden is het al 2014 en dan beginnen de 8e finales ookquote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
quote:
Antwoord E is sowieso goedquote:Op woensdag 27 november 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor een kwisvraag ter verveling
'We creëren wel veel kansen'
Dit zei...
A. Philip Cocu
B. Frank de Boer
C. Ronald Koeman
D. Johan Cruijff
E. een debiel zoals deze kwismaker
rot op manquote:Op woensdag 27 november 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit zei...
A. Philip Cocu
B. Frank de Boer
C. Ronald Koeman
D. Johan Cruijff
F. Marcod3jquote:Op woensdag 27 november 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit zei...
A. Philip Cocu
B. Frank de Boer
C. Ronald Koeman
D. Johan Cruijff
Elke keer als jij weggaat komen er goals.. als je naar de wc gaat, als je drinken gaat halen.. als je naar hotter than my daughter schakeltquote:
Maar nu was ik er! Reclamequote:Op woensdag 27 november 2013 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Elke keer als jij weggaat komen er goals.. als je naar de wc gaat, als je drinken gaat halen.. als je naar hotter than my daughter schakelt
Je bent zelf Chinees, oh nee, je bent een koeliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bent zelf Chinees, oh nee, je bent een koelie
Dat was ik ook xDquote:Op woensdag 27 november 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
haha, net postte iemand een kool en nu doe jij het ook! xD
ik twijfel nog tussen a en bquote:Op woensdag 27 november 2013 21:16 schreef DonRaja het volgende:
Volgende vraag:
Is Stijn een debiel?
A. Ja
B. Ja
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:16 schreef Smoofie het volgende:
De wedstrijd duurt nog langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Cquote:Op woensdag 27 november 2013 21:16 schreef DonRaja het volgende:
Volgende vraag:
Is Stijn een debiel?
A. Ja
B. Ja
OHHHH DAT MAG NIET RACISMEquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:16 schreef DonRaja het volgende:
Volgende vraag:
Is Stijn een debiel?
A. Ja
B. Ja
nou nouquote:Voor de user die altijd vriendelijk blijft.
1. DonRaja 17
Wer hat die beste Verteidigung?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Das macht mich kein Flaus aus.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je echt een koelie? Een lesbische rijlerares uit Friesland...
alors is een boerinetje.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bent zelf Chinees, oh nee, je bent een koelie
EF CEE BAYERNquote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wer hat die beste Verteidigung?
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:16 schreef Smoofie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Des te meer reden voor een Beneliga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederlands is niet jauw goedste taal denk ik..quote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef Tranquilize het volgende:
Wat is de eerste letter in het alfabet?
A:B
B:C
C:D
D:A
Ik wist niet eens dat je een piano hadquote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geelquote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef Tranquilize het volgende:
Wat is de eerste letter in het alfabet?
A:B
B:C
C:D
D:A
UND NICHT NUR VON MUNCHENquote:Op woensdag 27 november 2013 21:19 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
UND DESWEGEN SIND WIR.......MEISTER!!!
vanquote:Op woensdag 27 november 2013 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nederlands is niet jauw goedste taal denk ik..
Ajax heeft Barça op een manier verslagen zoals geen enkele andere eredivisieclub kan.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:21 schreef Mansjester het volgende:
Was de overwinning van Ajax gisteren knap?
A Ja, zelfs PEC Zwolle zou niet hebben gewonnen
B Nee, zelfs PSV zou hebben gewonnen
C Geen antwoord uit respect voor de gevallen fan
D Messi deed niet mee.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:21 schreef Mansjester het volgende:
Was de overwinning van Ajax gisteren knap?
A Ja, zelfs PEC Zwolle zou niet hebben gewonnen
B Nee, zelfs PSV zou hebben gewonnen
C Geen antwoord uit respect voor de gevallen fan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:22 schreef Tranquilize het volgende:
Wat is de voornaam van Hitler?
A: Dolf
B: Frank
Equote:Op woensdag 27 november 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is de beste voetballer?
A: Robben
B: Sagna
C: Ronaldo
D: Alaba
E: Pogba
B.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:23 schreef S0nic het volgende:
Zijn al deze vragen grappig?
A: Ja
B: Nee
Geen grapjes over de Tweede Wereldoorlog, want mijn opa is in Dachau omgekomen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:22 schreef Tranquilize het volgende:
Wat is de voornaam van Hitler?
A: Dolf
B: Frank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Dan is het P. Pogbaquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
Je kan wel weer merken dat het een hele interessante wedstrijd is
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Geen grapjes over de Tweede Wereldoorlog, want mijn opa is in Dachau omgekomen.Die kende ik al, glimlach desondanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
al 40-45 keer gehoordquote:Op woensdag 27 november 2013 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Die kende ik al, glimlach desondanks.
Die grap kende mijn opa al toen hij ongewapende Indonesiërs afslachttequote:Op woensdag 27 november 2013 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Die kende ik al, glimlach desondanks.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die grap kende mijn opa al toen hij ongewapende Indonesiërs afslachtte
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Geen grapjes over de Tweede Wereldoorlog, want mijn opa is in Dachau omgekomen.Mijn opa pleegde zelfmoord in BerlijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er rustte zeker een vloek op hemquote:Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn opa stierf aan godverdomme.
Gasrekening was ook wel erg hoog he, bij eSSent.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:25 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Mijn opa pleegde zelfmoord in Berlijn
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
Je kan wel weer merken dat het een hele interessante wedstrijd is
M'n invloed is enorm inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kijkt even niet naar dit topic en je bent de grip kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dit zijn eenzelfde photoshops als in de Playboy maar dan omgekeerd. Goed voor het zelfvertrouwen van vele lelijke mensen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit voor travo versie van Jessica Alba..
Jaloerse mensen zonder leven die denken te kunnen reconstrueren hoe ze er zonder make up uitzietquote:Op woensdag 27 november 2013 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit voor travo versie van Jessica Alba..
Gelukkig ben jij Miss Koeliequote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Jaloerse mensen zonder leven die denken te kunnen reconstrueren hoe ze er zonder make up uitziet
ik kan inderdaad soms zo jaloers op make up wordenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Jaloerse mensen zonder leven die denken te kunnen reconstrueren hoe ze er zonder make up uitziet
Hah! 4 seconden te laat. Net als de verdediging van Leverkusenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso.. al die mensen die dan zo'n foto van dezelfde actrice of model zonder make-up laten zienquote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Net als de buitenspelval van Nederland tijdens de goal van Iniesta in de WK finalequote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hah! 4 seconden te laat. Net als de verdediging van Leverkusen
Rond de 42ste minuut zal die Rus van Leverkusen wel scoren.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
In deze minuten zijn Duitsers altijd heel productief.
Juist niet, voormalige alliantielanden slaan nu vaak toe. De Duitsers zijn vaak halverwege de 41e minuut het slagvaardigst.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
In deze minuten zijn Duitsers altijd heel productief.
een tandenstokerquote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Er prikt iets ontzettend aan de binnenkant van mijn wang.
De pik van je vader?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Je vaders piemel xDquote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
aidsquote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Je vaders piemel?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
quote:
Het lijkt erop dat de Engelsen de Duitsers na 45 toch de kop in gedrukt hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Juist niet, voormalige alliantielanden slaan nu vaak toe. De Duitsers zijn vaak halverwege de 41e minuut het slagvaardigst.
de piemel van je moeder ololololoquote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Spuit 11quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit maakt het echt beter jaquote:Op woensdag 27 november 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er al dagen last van.
Bedankt voor deze informatie.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wang is het trouwens niet. Scheiding tussen het tandvlees en mijn lip.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Spuit 11Ja ik ben niet in vorm vandaag, veel te laat steeds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Koortsblaarquote:Op woensdag 27 november 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
hoelang waren ze getrouwd dan ololololoquote:Op woensdag 27 november 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Rond de 90e minuut valt de Berlijnse Muur, Duitse ploegen zijn het effectiefst in de tijd daarrna.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de Engelsen de Duitsers na 45 toch de kop in gedrukt hebben.
Die Oost-Duitse ploegen krijgen dan vooral een enorme adrenalinerush ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Rond de 90e minuut valt de Berlijnse Muur, Duitse ploegen zijn het effectiefst in de tijd daarrna.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:32 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
hoelang waren ze getrouwd dan ololololo
Ik ga hier geen draai aan geven.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk uit he? Anders krijg je nootjes.
Net goed. Zal wel pijn doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hier geen draai aan geven.
Aan m'n nootjes xD
Kut, doe ik toch.
Godverquote:Op woensdag 27 november 2013 21:32 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
hoelang waren ze getrouwd dan ololololo
Ik snap het niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de 11e minuut van de verlenging stort de USA altijd in elkaar.
Helaas zijn dat er nog maar weinig in het huidige Duitse profvoetbal. Lijkt me nog wel eens tof daar te groundhoppen, in die oude stadions van Lokomotiv Leipzig en Dynamo Dresden.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Oost-Duitse ploegen krijgen dan vooral een enorme adrenalinerush ja.
Je ziet de zeer beperkte capaciteiten van mexicanobakker om na te denken over het hoofd.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dat zou nergens opslaan aangezien de 9 mist.
Bedankt voor het compliment.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ziet de zeer beperkte capaciteiten van mexicanobakker om na te denken over het hoofd.
grapjequote:Op woensdag 27 november 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment.
Ik had er geen goed weerwoord op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje als Barca zonder Messiquote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef alors het volgende:
Lang verhaal jongens. Ik zal het even samenvatten: Zonder Januzaj en RVP is het niks.
geloof ik niet, LR heeft me ervan overtuigd dat hun middenveld van wereldklasse isquote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef alors het volgende:
Lang verhaal jongens. Ik zal het even samenvatten: Zonder Januzaj en RVP is het niks.
Beetje als Ajax.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
Meer als Feyenoord zonder Pelle. Met trouwens ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |