Marnick Vermijl moest weg bij Men joenaaitet.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjonny Evans zou zelf bij NEC op de bank zitten
Die ging naar tjselsie tog?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marnick Vermijl moest weg bij Men joenaaitet.
In 2014 beginnen ze met de achtste finales, dus leef je uit.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:08 schreef Geo4kant het volgende: Ik denk dat ik komend jaar pas ga kijken vanaf de kwart of misschien pas vanaf de halve finale
Maar dat is niet rullevant . had ook 0 randementquote:Op woensdag 27 november 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marnick Vermijl moest weg bij Men joenaaitet.
Hoe gaan ze dat dan doen?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
In 2014 beginnen ze met de achtste finales, dus leef je uit.
watquote:Op woensdag 27 november 2013 21:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
In 2014 beginnen ze met de achtste finales, dus leef je uit.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat dan doen?
Jullie snappen de kutgrap niet.quote:
welkom bij weer een nieuwe aflevering HAHAHAHAquote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Waar ik ook zo moe van wordt is van die types die te pas en te onpas VI na gaan doen, ik bedoel waar slaat dat op?
Inderdaad, al die schijlolligheden, prietpraat.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Waar ik ook zo moe van wordt is van die types die te pas en te onpas VI na gaan doen, ik bedoel waar slaat dat op?
okquote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen de kutgrap niet.
Behoorlijk pedant idd, zulke blagen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
ik snap hem al want over 2 maanden is het al 2014 en dan beginnen de 8e finales ookquote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
quote:
Antwoord E is sowieso goedquote:Op woensdag 27 november 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor een kwisvraag ter verveling
'We creëren wel veel kansen'
Dit zei...
A. Philip Cocu
B. Frank de Boer
C. Ronald Koeman
D. Johan Cruijff
E. een debiel zoals deze kwismaker
rot op manquote:Op woensdag 27 november 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit zei...
A. Philip Cocu
B. Frank de Boer
C. Ronald Koeman
D. Johan Cruijff
F. Marcod3jquote:Op woensdag 27 november 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit zei...
A. Philip Cocu
B. Frank de Boer
C. Ronald Koeman
D. Johan Cruijff
Elke keer als jij weggaat komen er goals.. als je naar de wc gaat, als je drinken gaat halen.. als je naar hotter than my daughter schakeltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |