quote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Can I get some NMC scorpie scorpie
whyquote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef Murdera het volgende:
LTC/BTC op 0.026 gezet.
Ik chicken out.
"maar"quote:Op woensdag 27 november 2013 15:06 schreef Scorpie het volgende:
LTC ook in de lift, heb er daar maar 140 van
ik wou ook dat ik er meer had gekocht toendertijd(same ol story lololol)quote:Op woensdag 27 november 2013 15:06 schreef Scorpie het volgende:
LTC ook in de lift, heb er daar maar 140 van
Ik heb ze 2 weken geleden gekocht voor 4 dollar per stuk, nou al bijna 25 dollarquote:Op woensdag 27 november 2013 15:15 schreef .PRISM het volgende:
Wow, LTC. Had voor de grap voor 90 ingekocht, nu 225 waard.
Ik geef je 8 dollar per stuk maak ze naar me over pm me voor adresquote:Op woensdag 27 november 2013 15:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 weken geleden gekocht voor 4 dollar per stuk, nou al bijna 25 dollar
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:34 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles verkopen rotjong
Ik heb er gelukkig nog 1quote:Op woensdag 27 november 2013 15:37 schreef Toto69 het volgende:
.55.. ik had nooit LTC moeten verkopen :/
Gaat echt hard met BTC/LTC... rest stagneertquote:Op woensdag 27 november 2013 15:38 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig nog 1![]()
Heb mijn centjes verspreid onder 5 munten.
BTC de 900 aangetikt btw.
Mine je solo, mine je in een pool, welke munt probeer je te minen, heb je een dedicated miner prog aanstaan?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:39 schreef octopusoctopus het volgende:
Goedemiddag vraagje ik heb de megacoin wallet gedownload en gesynchroniseerd ging prima.
Dr zit ook een mine button op maar ik kom niet verder dan 1 kh/s. Kan ik dat in m'n instellingen verhogen heb de Comp. Al op maximale prestaties gezet maar hielp niet BVD Groet
Of je koopt nu in ipv te wachten of die nog gaat dippen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:40 schreef dreamerbulk het volgende:
wanneer die ltc een klein dipje ondervind, koop ik 500 euro in
Kan er amper 9 kopen momenteel, als ie nou eeeeven terugzakt naar 20 kan ik er snel ff 11 of zo kopen...quote:Op woensdag 27 november 2013 15:41 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Of je koopt nu in ipv te wachten of die nog gaat dippen.
ik heb er al 100, maar heb nu geen geld op btc-e staan.. geld is wel onderweg via OKpay.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:41 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Of je koopt nu in ipv te wachten of die nog gaat dippen.
"als ie even"quote:Op woensdag 27 november 2013 15:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan er amper 9 kopen momenteel, als ie nou eeeeven terugzakt naar 20 kan ik er snel ff 11 of zo kopen...
Nice, tot wanneer laat je ze staan? Of geen idee nog (net als ik)?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 weken geleden gekocht voor 4 dollar per stuk, nou al bijna 25 dollar
Ik weet het ook nog niet. Maar voorlopig laat ik ze staan. Ze stijgen in verhouding harder dan BTC en ik denk dat dit nog maar het begin is, als het echt een succes wordt. Maar dat is ook de reden dat ik ze heb, omdat ik geloof dat dit een succes kan worden. En als het een succes wordt, dan zal de koers vanzelf een keer stabiliseren, dat zou een reden kunnen zijn om te verkopen en weer ergens anders in te investeren.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Nice, tot wanneer laat je ze staan? Of geen idee nog (net als ik)?
Ik ook 12,5quote:Op woensdag 27 november 2013 15:53 schreef Scorpie het volgende:
Zo, alles weer gecentreerd in BTC. Heb er nu 12.5
Dat is natuurlijk enorm relatief.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef lf2 het volgende:
Litecoin is waar iedereen op hoopt dat het stijgt maar is eerlijk gezegd op niet veel gebasseerd.
Het is maar de vraag hoe goed BTC blijkt te zijn. Andere coins hebben beter eigenschappen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef lf2 het volgende:
FOKCOINS STIJGT!!!ik hoor hier namen never van gehoord...
Laten we eerlijk zijn en realistisch
Bitcoin is de enige waar nog beetje op terug gevallen kan worden.
Litecoin is waar iedereen op hoopt dat het stijgt maar is eerlijk gezegd op niet veel gebasseerd.
Kan ook het begin zijnquote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef JDx het volgende:
Ik heb echt geen idee wat nu te doen, zit in LTC, maar dat moet ook een keer kappen te groeien toch?
Ik begrijp het allemaal nog niet goed genoeg om er veel geld in te gaan steken denk ik.
Cash out als je het even niet meer ziet.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef JDx het volgende:
Ik heb echt geen idee wat nu te doen, zit in LTC, maar dat moet ook een keer kappen te groeien toch?
Ik begrijp het allemaal nog niet goed genoeg om er veel geld in te gaan steken denk ik.
Als je twijfelt moet je uitstappen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef JDx het volgende:
Op een investering van?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:53 schreef Scorpie het volgende:
Zo, alles weer gecentreerd in BTC. Heb er nu 12.5
Dat hangt er maar helemaal vanaf hoeveel websites en winkels de munt gaan accepteren. Een munt is gebaseerd op vertrouwen. BTC heeft nu een voorsprong, maar in de echte wereld is er ook ruimte voor meerdere valuta.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:56 schreef t-8one het volgende:
[..]
Het is maar de vraag hoe goed BTC blijkt te zijn. Andere coins hebben beter eigenschappen.
Waar is de groei op gebaseerd dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef JDx het volgende:
Vraag en aanbodquote:Op woensdag 27 november 2013 16:02 schreef t-8one het volgende:
[..]
Waar is de groei op gebaseerd dan?
zelfde verhaal voor goud en het geld op je bank:)quote:Op woensdag 27 november 2013 16:04 schreef JDx het volgende:
Maar als iedereen zegt ik wil nu geld voor m'n bitcoins, wie gaat dat betalen dan? Dan is het in feite geen cent meer waard.
Op speculatie. Verder heeft LTC geen unieke eigenschappen waardoor het beter dan BTC zou zijn. Zie ook de argumenten van Erik Voorhees op Reddit, ik kan het zelf niet beter omschrijven: http://www.reddit.com/r/B(...)a_litecoin_advocate/quote:
Goud is schaars. Mensen willen altijd goud, aan die bitcoins zelf heb je niks.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zelfde verhaal voor goud en het geld op je bank:)
LTC dip is nu bezig. Instappen op 23 of 24$ afhankelijk van de red candles.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:57 schreef Scorpie het volgende:
Ik wacht even op een LTC dip en dan stap ik daar op in.
bitcoins zijn ook schaarsquote:Op woensdag 27 november 2013 16:05 schreef JDx het volgende:
[..]
Goud is schaars. Mensen willen altijd goud, aan die bitcoins zelf heb je niks.
Zeker weten dat hij een dip krijgt?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LTC dip is nu bezig. Instappen op 23 of 24$ afhankelijk van de red candles.
Hou hem er in.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ga je die $3000 nog veiligstellen, of hou je die erin als risico?
Blijft speculatiequote:Op woensdag 27 november 2013 16:07 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Zeker weten dat hij een dip krijgt?
Er komen elke dag nieuwe coins bij, hoe kan het nou schaars zijn?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
bitcoins zijn ook schaars
wat wordt er voor de rest met goud gedaan behalve opgeslagen(en paar sieraden), niks
Dip zet nog niet door. Ikzelf ben nog niet ingestapt maar ga dat zo wel doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:07 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Zeker weten dat hij een dip krijgt?
De cap ligt op 21 miljoen coins dus ze zijn zeker wel schaars. Verder kan je het gewoon zien als geld alleen dan met vrijwel instant transacties over de hele wereld tegen lage fees.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:07 schreef JDx het volgende:
[..]
Er komen elke dag nieuwe coins bij, hoe kan het nou schaars zijn?
Er blijven maar nieuwe uitvindingen bij komen, je kan niet elke dag een nieuw edelmetaal uitvinden.
Waar blijft je ppm nou?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dip zet nog niet door. Ikzelf ben nog niet ingestapt maar ga dat zo wel doen.
21 miljoen bitcoins, maar er komt weer iemand die een andere coin bedenkt en daar zijn er weer 21 miljoen van?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:09 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
De cap ligt op 21 miljoen coins dus ze zijn zeker wel schaars. Verder kan je het gewoon zien als geld alleen dan met vrijwel instant transacties over de hele wereld tegen lage fees.
Ik verkoop ze nu denk ik zo en stap dan opnieuw in, ook verkoop ik ze gewoon voor BTC waardoor ik nog steeds een stijgende coin hebquote:Op woensdag 27 november 2013 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dip zet nog niet door. Ikzelf ben nog niet ingestapt maar ga dat zo wel doen.
Alsof het water is.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Your order #70338381 (buy 403.97163537 LTC @ 0.02849) filled completely.
Weer ingestapt.
maar heeft/krijgt die coin ook het vertrouwen van publiek etc?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef JDx het volgende:
[..]
21 miljoen bitcoins, maar er komt weer iemand die een andere coin bedenkt en daar zijn er weer 21 miljoen van?
Waar? bij btc-e?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Your order #70338381 (buy 403.97163537 LTC @ 0.02849) filled completely.
Weer ingestapt.
TrueCrypt container.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef .PRISM het volgende:
Ruimte voor een vraag tussendoor? Heb net mijn LTC van BTC-E afgehaald. Staat nu in m'n wallet, daarna wallet beveiligd met een wachtwoord en een backup gemaakt. Beste wat ik nu kan doen is een backup op USB maken en in de kast leggen, right?
Zijn er hier eigenlijk veel mensen die hun coins wel op BTC-E laten staan (voor langere tijd)?
Ja, of meer. Volgens mij komen er maximaal 84 miljoen Litecoins bijvoorbeeld. De waarde van de munt is simpelweg wat mensen er voor betalen.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef JDx het volgende:
[..]
21 miljoen bitcoins, maar er komt weer iemand die een andere coin bedenkt en daar zijn er weer 21 miljoen van?
Idd en met de andere coins kan je vrijwel nergens betalen, bitcoin wel. Verder is bitcoin in essentie gewoon prima dus andere coins voegen niet heel veel toe.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
maar heeft/krijgt die coin ook het vertrouwen van publiek etc?
bitcoin is niet van gisteren he
Ik trade eigenlijk alleen op btc-e, zet niks offline ofzo. Ja, gevaarlijk enzo. I know.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef .PRISM het volgende:
Ruimte voor een vraag tussendoor? Heb net mijn LTC van BTC-E afgehaald. Staat nu in m'n wallet, daarna wallet beveiligd met een wachtwoord en een backup gemaakt. Beste wat ik nu kan doen is een backup op USB maken en in de kast leggen, right?
Zijn er hier eigenlijk veel mensen die hun coins wel op BTC-E laten staan (voor langere tijd)?
Ik heb ze 1x van mn wallet naar BTCe verplaatst en tot nu toe niet meer terugquote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef .PRISM het volgende:
Fuck the systemquote:Op woensdag 27 november 2013 16:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik trade eigenlijk alleen op btc-e, zet niks offline ofzo. Ja, gevaarlijk enzo. I know.
Hehe, krijg je het niet benauwd als BTC-e weer eens uit de lucht is? (Ook al is het kort)quote:Op woensdag 27 november 2013 16:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik trade eigenlijk alleen op btc-e, zet niks offline ofzo. Ja, gevaarlijk enzo. I know.
Dat proberen die 200 andere alt-coins (vaak vrijwel dezelfde source-code met wat minieme parameter-verschillen) nu dus. Maar het first-mover voordeel van Bitcoin is groot.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef JDx het volgende:
[..]
USD is rendabelquote:Op woensdag 27 november 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
Zit momenteel in geen enkele munt, weet niet welke nu rendabel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |