Dip zet nog niet door. Ikzelf ben nog niet ingestapt maar ga dat zo wel doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:07 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Zeker weten dat hij een dip krijgt?
De cap ligt op 21 miljoen coins dus ze zijn zeker wel schaars. Verder kan je het gewoon zien als geld alleen dan met vrijwel instant transacties over de hele wereld tegen lage fees.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:07 schreef JDx het volgende:
[..]
Er komen elke dag nieuwe coins bij, hoe kan het nou schaars zijn?
Er blijven maar nieuwe uitvindingen bij komen, je kan niet elke dag een nieuw edelmetaal uitvinden.
Waar blijft je ppm nou?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dip zet nog niet door. Ikzelf ben nog niet ingestapt maar ga dat zo wel doen.
21 miljoen bitcoins, maar er komt weer iemand die een andere coin bedenkt en daar zijn er weer 21 miljoen van?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:09 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
De cap ligt op 21 miljoen coins dus ze zijn zeker wel schaars. Verder kan je het gewoon zien als geld alleen dan met vrijwel instant transacties over de hele wereld tegen lage fees.
Ik verkoop ze nu denk ik zo en stap dan opnieuw in, ook verkoop ik ze gewoon voor BTC waardoor ik nog steeds een stijgende coin hebquote:Op woensdag 27 november 2013 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dip zet nog niet door. Ikzelf ben nog niet ingestapt maar ga dat zo wel doen.
Alsof het water is.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Your order #70338381 (buy 403.97163537 LTC @ 0.02849) filled completely.
Weer ingestapt.
maar heeft/krijgt die coin ook het vertrouwen van publiek etc?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef JDx het volgende:
[..]
21 miljoen bitcoins, maar er komt weer iemand die een andere coin bedenkt en daar zijn er weer 21 miljoen van?
Waar? bij btc-e?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Your order #70338381 (buy 403.97163537 LTC @ 0.02849) filled completely.
Weer ingestapt.
TrueCrypt container.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef .PRISM het volgende:
Ruimte voor een vraag tussendoor? Heb net mijn LTC van BTC-E afgehaald. Staat nu in m'n wallet, daarna wallet beveiligd met een wachtwoord en een backup gemaakt. Beste wat ik nu kan doen is een backup op USB maken en in de kast leggen, right?
Zijn er hier eigenlijk veel mensen die hun coins wel op BTC-E laten staan (voor langere tijd)?
Ja, of meer. Volgens mij komen er maximaal 84 miljoen Litecoins bijvoorbeeld. De waarde van de munt is simpelweg wat mensen er voor betalen.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef JDx het volgende:
[..]
21 miljoen bitcoins, maar er komt weer iemand die een andere coin bedenkt en daar zijn er weer 21 miljoen van?
Idd en met de andere coins kan je vrijwel nergens betalen, bitcoin wel. Verder is bitcoin in essentie gewoon prima dus andere coins voegen niet heel veel toe.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
maar heeft/krijgt die coin ook het vertrouwen van publiek etc?
bitcoin is niet van gisteren he
Ik trade eigenlijk alleen op btc-e, zet niks offline ofzo. Ja, gevaarlijk enzo. I know.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef .PRISM het volgende:
Ruimte voor een vraag tussendoor? Heb net mijn LTC van BTC-E afgehaald. Staat nu in m'n wallet, daarna wallet beveiligd met een wachtwoord en een backup gemaakt. Beste wat ik nu kan doen is een backup op USB maken en in de kast leggen, right?
Zijn er hier eigenlijk veel mensen die hun coins wel op BTC-E laten staan (voor langere tijd)?
Ik heb ze 1x van mn wallet naar BTCe verplaatst en tot nu toe niet meer terugquote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef .PRISM het volgende:
Fuck the systemquote:Op woensdag 27 november 2013 16:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik trade eigenlijk alleen op btc-e, zet niks offline ofzo. Ja, gevaarlijk enzo. I know.
Hehe, krijg je het niet benauwd als BTC-e weer eens uit de lucht is? (Ook al is het kort)quote:Op woensdag 27 november 2013 16:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik trade eigenlijk alleen op btc-e, zet niks offline ofzo. Ja, gevaarlijk enzo. I know.
Dat proberen die 200 andere alt-coins (vaak vrijwel dezelfde source-code met wat minieme parameter-verschillen) nu dus. Maar het first-mover voordeel van Bitcoin is groot.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef JDx het volgende:
[..]
USD is rendabelquote:Op woensdag 27 november 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
Zit momenteel in geen enkele munt, weet niet welke nu rendabel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |